Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Μαρία Ηρακλέους
22402387
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Έφη Παπαριστοδήμου
22402345
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Μαρία Πιτζιολή
22402378
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Χριστίνα Σταύρου
22402377
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου διοργάνωσε την ετήσια ημερίδα για την επαγγελματική μάθηση των εκπαιδευτικών με θέμα "Η δύναμη και η δυναμική της αλληλεπίδρασης των διαφορετικών ρόλων για την ανάπτυξη κουλτούρας επαγγελματικής μάθησης στο σχολείο". Η Ημερίδα πραγματοποιήθηκε στη Δημοσιογραφική Εστία στη Λευκωσία, την Πέμπτη, 19 Μαΐου 2022, από τις 9:00 μέχρι τις 13:00. Παράλληλα, οι εργασίες της Ημερίδας μεταδόθηκαν ζωντανά μέσω διαδικτύου. Ο σύνδεσμος για τη διαδικτυακή μετάδοση είναι διαθέσιμος εδώ (Youtube).
Κύρια εισήγηση στην Ημερίδα έκανε ο κ. Μάριος Βρυωνίδης, Αντιπρύτανης Έρευνας και Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, Καθηγητής Κοινωνιολογίας και Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης, με θέμα «Η ανάπτυξη κουλτούρας επαγγελματικής μάθησης στο σχολείο». Στη συνέχεια, οι σύνεδροι συζήτησαν σε ομάδες και παρουσίασαν πορίσματα γύρω από τους τρόπους με τους οποίους οι διαφορετικοί ρόλοι προωθούν την αλληλεπίδραση εντός του σχολείου.
Ακολούθησε εισήγηση της δρος Παυλίνας Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου, Προϊστάμενης του Τομέα Επιμόρφωσης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου με θέμα «Ο ρόλος του/της υποστηρικτή/υποστηρίκτριας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την ανάπτυξη κουλτούρας αλληλεπίδρασης εντός του σχολείου».
Στη συνέχεια, παρουσιάστηκαν παραδείγματα από την καθημερινή πρακτική σε σχολεία, τα οποία συμμετέχουν ή συμμετείχαν στο Πρόγραμμα ΥΕΜ, στα οποία αναδείχθηκαν τρόποι και εφαρμογές αλληλεπίδρασης, συνέργειας και συλλογικού αναστοχασμού μεταξύ όλων των ρόλων στο σχολείο. Παραδείγματα και εμπειρίες παρουσίασαν οι:
Στην Ημερίδα οι σύνεδροι απάντησαν, επίσης, σε ερωτήματα που τέθηκαν μέσω ψηφιακής διαδικτυακής εφαρμογής σχετικά με προτάσεις για ενέργειες για την επόμενη σχολική χρονιά. Αναδείχθηκε η ανάγκη για συνέχιση της αλληλεπίδρασης μεταξύ όλων των ρόλων εντός και εκτός του σχολείου και ακόμα μεγαλύτερης ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ επιθεωρητών/επιθεωρητριών και εκπαιδευτικών για θέματα επαγγελματικής μάθησης.
Αναρτημένες ανακοινώσεις (Πόστερ) σχολείων
Κατά τη διάρκεια της Ημερίδας, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους όλων των σχολείων που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα ΥΕΜ, σε χώρο όπου εκτέθηκαν οι αναρτημένες ανακοινώσεις (πόστερ) που ετοίμασαν τα σχολεία. Στα πόστερ αποτυπώθηκαν:
Πιο κάτω είναι διαθέσιμα τα πόστερ των σχολείων.
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση της συμπεριφοράς και της έκφρασης των παιδιών, μέσω δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν / στηρίζονται στις τέχνες (μουσική, εικαστικά, κίνηση)
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η βελτίωση της υπευθυνότητας των παιδιών στο πλαίσιο του σχολικού και οικογενειακού περιβάλλοντος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Συναισθηματική Ενδυνάμωση των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Προφορικού Λόγου με Έμφαση στην Αφήγηση και την Περιγραφή
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Εφαρμογές Θετικής Ψυχολογίας στο νηπιαγωγείο με έμφαση στη συναισθηματική ενδυνάμωση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη του προφορικού λόγου με έμφαση στην περιγραφή και την αφήγηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση οδηγιών και επίλυση προβλήματος στα Μαθηματικά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση γραπτού λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αξιοποίηση ψηφιακής τεχνολογίας και ψηφιακά υπεύθυνη συμπεριφορά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια Αναγνωστικής Δεξιότητας, Κατανόηση Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση γραπτού λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών/μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια θετικής συμπεριφοράς για βελτίωση μαθησιακού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Δεξιότητες και Διδακτικά Εργαλεία για Βελτίωση της Αναγνωστικής Ευχέρειας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ψηφιακή ικανότητα και χρήση τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αντιμετώπιση ήπιων και σοβαρών συμπεριφορών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα μέσω της εφαρμογής ρουτινών στην εκπαιδευτική διαδικασία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αναγνωστική ευχέρεια, κατανόηση, δημιουργική γραφή μέσω της φιλαναγνωσίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση μη αποδεκτών συμπεριφορών μέσω κοινής πολιτικής και συνεργασίας με τις οικογένειες
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση της αναγνωστικής ευχέρειας και της κατανόησης γραπτών κειμένων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση του γραπτού λόγου με έμφαση στην περιγραφή-αφήγηση (Α΄-Δ΄τάξεις) και στην αφήγηση-επιχειρηματολογία (Ε΄-Στ΄τάξεις) με υποστήριξη εφαρμογών της τεχνολογίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα και ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση των μαθητών/μαθητριών ως παράγοντες βελτίωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια υπευθυνότητας στους/στις μαθητές/μαθήτριες
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Συμμετέχω Ενεργά στο Σχολείο
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Σχέσεις σχολείου-οικογένειας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Υπευθυνότητας μαθητών/μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Υπευθυνότητας και Συμπεριφοράς μαθητών/μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Τεχνικές Εκπαίδευσης Ενηλίκων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Τεχνικές Εκπαίδευσης Ενηλίκων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Δημοκρατικό Σχολείο - Σεβασμός στη Διαφορετικότητα
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια υπευθυνότητας μαθητών/μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αυθεντική Μάθηση και Αξιολόγηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Θέματα επικοινωνίας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων στη σχολική κοινότητα (μαθητές/μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, εκπαιδευτικοί)
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενδυνάμωση εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών - Βελτίωση του σχολικού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η ανάπτυξη συνεργασίας σχολείου-οικογένειας με στόχο τη βελτίωση της υπευθυνότητας των μαθητών/μαθητριών
|
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου