Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Μαρία Ηρακλέους
22402387
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Έφη Παπαριστοδήμου
22402345
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Μαρία Πιτζιολή
22402378
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Χριστίνα Σταύρου
22402377
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Οι Ημερίδες Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης για τη σχολική χρονιά 2017-2018 πραγματοποιήθηκαν στις 18 και 22 Ιουνίου 2018, στη Λεμεσό και στη Λευκωσία αντίστοιχα. Τίτλος των Ημερίδων ήταν "Υποστήριξη Επαγγελματικής Μάθησης: Εκπαιδευτικές πρακτικές και σχολική πραγματικότητα". Τα 41 σχολεία που συμμετείχαν στο εντατικό Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης κατά τη σχολική χρονιά 2017-2018, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους μέσω σύντομων παρουσιάσεων και αναρτημένων ανακοινώσεων (πόστερ).
Εισήγηση στην ολομέλεια:
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων Μαθητών με μεταναστευτική βιογραφία στο Νηπιαγωγείο, μέσω των Μαθηματικών, με βάση τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή γραπτού λόγου (έμφαση στην αφήγηση και στην περιγραφή)
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση Διδασκαλίας με έμφαση στα Μαθηματικά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση Διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση του μαθητή
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση της διαχείρισης της τάξης και του σχολείου ως μέσου για τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αυτονομία μαθητών ως μελών της κοινότητας μέσα από κοινές ρουτίνες (ατομικές, τάξης, σχολείου)
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αλλαγή κουλτούρας μέσα από τη συνεργασία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Δημιουργία και ανάπτυξη ρουτινών στην αίθουσα διδασκαλίας και στο ευρύτερο σχολικό περιβάλλον με σκοπό τη μεγιστοποίηση του διδακτικού χρόνου, τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων και την καλλιέργεια σωστής συμπεριφοράς
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση και Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων μέσα από τη δημιουργική χρήση των Μαθηματικών, με τη χρήση tablets και Blue Bots
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση και Παραγωγή Προφορικού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Συμπεριφορά, Αποδοχή διαφορετικότητας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Εφαρμογή ρουτινών και μειστοποίηση του ουσιαστικού χρόνου διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων - Θετική συμπεριφορά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση Διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα και συνέπεια στην αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου γαι τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενίσχυση του εκπαιδευτικού στη διδακτική πράξη. Βελτίωση του κλίματος τάξης μέσα από την ενίσχυση των σχέσεων μαθητή/εκπαιδευτικού, εκπαιδευτικών μεταξύ τους, εκπαιδευτικών-γονέων-διεύθυνσης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραβατικότητα, Θετικό Κλίμα
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα Μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Μαθητή
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενίσχυση της υπευθυνότητας των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη δεξιοτήτων και στάσεων ενεργού πολίτη
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση Διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση Διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υγιές Σχολικό Περιβάλλον - Συνεργασία με γονείς
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κλίμα σχολείου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη κριτικής σκέψης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η αξιολόγηση του μαθητή
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση Πολιτισμικής και Κοινωνικής Ετερότητας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενεργοποίηση κινήτρων μάθησης μέσα από παιδοκεντρικές προσεγγίσεις
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση της σχολικής μονάδας μέσω της βελτίωσης του κλίματος και της συμπεριφοράς των μαθητών στην τάξη και στο σχολείο γενικότερα και μέσω της βελτίωσης της κουλτούρας και του κλίματος του σχολείου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενδιαφέρον και συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Μείωση των απουσιών - Βελτίωση ενδιαφέροντος και σχέσεων
|
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου