Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Μαρία Ηρακλέους
22402387
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Έφη Παπαριστοδήμου
22402345
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Μαρία Πιτζιολή
22402378
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Χριστίνα Σταύρου
22402377
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (ΠΙΚ) διοργάνωσε την ετήσια ημερίδα για την επαγγελματική μάθηση των εκπαιδευτικών με θέμα «Οι εκπαιδευτικοί ως επαγγελματίες και η δημιουργία κοινοτήτων μάθησης». Η Ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία στη Λευκωσία, την Πέμπτη, 11 Μαΐου 2023, από τις 08:30 μέχρι τις 13:15. Η Ημερίδα επικεντρώθηκε στην ανάδειξη του ρόλου των εκπαιδευτικών για τη δημιουργία επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης, οι οποίες επιδιώκουν τη βελτίωση της μάθησης εκπαιδευτικών και παιδιών. Εστίασε, επίσης, στον ρόλο των συντονιστών/συντονιστριών των επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης στο σχολείο.
Κεντρικός εισηγητής στην Ημερίδα ήταν ο κ. Χαρίδημος Κ. Τσούκας, Καθηγητής Στρατηγικής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, ο οποίος παρουσίασε το θέμα "Τι κάνει τον εκπαιδευτικό καλό επαγγελματία;". Ο κ. Τσούκας ανέπτυξε την έννοια του επαγγελματισμού και εστίασε στα στοιχεία που καθιστούν έναν/μία εκπαιδευτικό καλό/καλή επαγγελματία.
Ακολούθως, σε επτά (7) παράλληλα εργαστήρια, οι Συντονιστές/Συντονίστριες των σχολείων που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Υποστήριξης της Επαγγελματικής Μάθησης κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023, παρουσίασαν τις αναρτημένες ανακοινώσεις (poster) των σχολείων τους με έμφαση στις δράσεις/ενέργειες που προώθησαν τη δημιουργία και λειτουργία επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης στα σχολεία τους. Ακολούθησαν ομαδικές εργασίες και συζήτηση.
Στη συνέχεια, η Δρ Έφη Παπαριστοδήμου, Καθηγήτρια Παιδαγωγικών του ΠΙΚ και η κ. Χριστίνα Σταύρου, Λειτουργός του Τομέα Επιμόρφωσης του ΠΙΚ, παρουσίασαν το εγχείρημα της δημιουργίας και βιωσιμότητας επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης στην Κύπρο μέσα από την εφαρμογή του Προγράμματος Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης. Η παρουσίαση, με τίτλο "Η δημιουργία και βιωσιμότητα επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης στο σχολείο", αφορούσε ερευνητικά δεδομένα τα οποία συλλέχθηκαν τον Ιούνιο του 2022, καθώς και πορίσματα από τα Εργαστήρια που είχαν διεξαχθεί ενωρίτερα στην Ημερίδα για τη σχολική χρονιά 2022-2023.
Αναρτημένες ανακοινώσεις (Πόστερ) σχολείων
Κατά τη διάρκεια της Ημερίδας, εκτέθηκαν οι αναρτημένες ανακοινώσεις (πόστερ) που ετοίμασαν τα σχολεία που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα ΥΕΜ τη σχολική χρονιά 2022-2023. Στα πόστερ αποτυπώθηκαν:
Πιο κάτω είναι διαθέσιμα τα πόστερ των σχολείων.
|
|||
ΘΕΜΑ: Γλωσσική ανάπτυξη όλων των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση Προφορικού Λόγου με αξιοποίηση κειμένων που προωθούν τη συναισθηματική ενδυνάμωση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Το κλίμα της τάξης και του σχολείου γενικότερα
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Συναισθηματική Ενδυνάμωση των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η ανάπτυξη του προφορικού λόγου των παιδιών με αξιοποίηση κειμένων και ρουτίνων που εστιάζονται στον συναισθηματικό εγγραμματισμό
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενίσχυση Εκπαιδευτικών στον Σχεδιασμό Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας με Στόχο τη Βελτίωση της Παραγωγής του Γραπτού Λόγου στο Μάθημα των Ελληνικών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διδασκαλία μαθηματικών εννοιών και δεξιοτήτων μέσω της διαφοροποίησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση οδηγιών και επίλυση προβλήματος στα Μαθηματικά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση της αναγνωστικής ικανότητας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αξιοποίηση ψηφιακής τεχνολογίας και ψηφιακά υπεύθυνη συμπεριφορά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Από την Κατανόηση Κειμένου στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Προώθηση Θετικής Συμπεριφοράς και Επίλυση Συγκρούσεων μεταξύ των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια θετικής συμπεριφοράς για βελτίωση μαθησιακού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αναγνωστική ευχέρεια και εμπλουτισμός λεξιλογίου: Αποτελεσματικές Πρακτικές και Τεχνικές
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Στρατηγικών Κατανόησης Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Δεξιότητες και Διδακτικά Εργαλεία για Βελτίωση της Αναγνωστικής Ευχέρειας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ψηφιακή ικανότητα και αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία με έμφαση στην κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση συμπεριφορών και Καλλιέργεια Στάσεων των Μαθητών - Βελτίωση Σχέσεων Μαθητών-Εκπαιδευτικών-Γονέων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων σε θέματα λογοτεχνικού γραμματισμού
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα μέσω της εφαρμογής ρουτινών στην εκπαιδευτική διαδικασία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια σεβασμού και ενσυναίσθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση της αναγνωστικής ευχέρειας και της κατανόησης γραπτών κειμένων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση γραπτού λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενεργητική Συμμετοχή των παιδιών στη διαδικασία μάθησης με την αξιοποίηση της τεχνολογίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια Φιλαναγνωσίας και Κατανόηση Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων ενεργότερη συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση του σχολικού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα και συνέπεια στην αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου με στόχο τη μεγιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Αποτελεσματική διδασκαλία / επικοινωνία και Διαφοροποιημένη διδασκαλία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια της υπευθυνότητας και της συμπεριφοράς των μαθητών/μαθητριών του σχολείου μας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Υπευθυνότητας - Καλλιέργεια Θετικών Στάσεων και Αξιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια δεξιοτήτων των μαθητών μας μέσα από διαχρονικές αξίες
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αυθεντική Μάθηση και Αξιολόγηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αυθεντική Μάθηση και Αξιολόγηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η αλληλεπίδραση μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικώνγια βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας και για δημιουργία Κοινότητας Μάθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση Σχολικού Κλίματος Ενδυνάμωση εκπαιδευτικών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κοινωνικές Δεξιότητες - Θέματα Επικοινωνίας
|
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου