Επικοινωνία

Συντονιστές Προγράμματος

Δρ Ελένη Παπαγεωργίου

Phone 22402311

Δρ Παναγιώτης Πετρίδης

Phone 22402454

Ευτυχία Πιπονίδου

Phone 22402443

email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 

Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Εγγραφών

Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Εγγραφών

Για πρόβλημα τεχνικής φύσης:

www.pi-eggrafes.ac.cy
email Αναφορά Προβλήματος

Μιχάλης Μάγος

Phone 22402351

ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΑ
ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ
ΓΕ05.006 Διαφοροποιημένη διδασκαλία στα Μαθηματικά
ΓΕ11.007 Δημιουργικές συνεργασίες με εικαστικούς καλλιτέχνες: Το κολάζ ως συστατικό μέρος σε μια σύνθεση
ΓΕ11.011 Δημιουργικές συνεργασίες με εικαστικούς καλλιτέχνες: Εικαστική προσέγγιση της έννοιας «Προστασία» μέσα από τρισδιάστατο έργο
ΓΕ11.012α Οι διαχρονικές αξίες της πολιτιστικής κληρονομίας στις ανάγκες του σήμερα: Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις μέσα από τη σύγχρονη δημιουργία
ΓΕ11.012Β Πειραματικές εκτυπώσεις, μεταξοτυπία και stencil
ΓΕ13.004B Ανθρώπινα Δικαιώματα και Εκπαίδευση: προς ένα δημοκρατικό σχολείο και την οικοδόμηση της ειρήνης
ΓΕ13.004α Ανθρώπινα Δικαιώματα και Εκπαίδευση
ΓΨ01.007 Κατάρτιση και εφαρμογή ατομικών προγραμμάτων εκπαίδευσης (ΑΠΕ) - Αρχική, ενδιάμεση και τελική αξιολόγηση των μαθητών με ειδικές ικανότητες
ΓΨ02.002 Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μέσω της Επαγγελματικής Μάθησης στο σχολείο
ΓΨ02.003 Συγκρούσεις: Το μέσο για την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα
ΓΨ02.004 Ενδυνάμωση σχέσεων ανθρώπινου δυναμικού και πρακτικές εμψύχωσης για μια δημιουργική σχολική κοινότητα
ΓΨ02.011 Αξιολόγηση εκπαιδευτικού και αποτελεσματική διδασκαλία
ΓΨ02.015 Επαγγελματική ανάπτυξη και ηγεσία
ΓΨ02.016 Σχολική ηγεσία και σχολική αποτελεσματικότητα
ΓΨ05.002Β Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας για τη διαχείριση προβλημάτων παραβατικής συμπεριφοράς
ΓΨ05.002Γ Διαχείριση προβλημάτων παραβατικής συμπεριφοράς – Εναντιωματική και προκλητική συμπεριφορά: Σύγχρονες προσεγγίσεις στο σχολικό πλαίσιο
ΓΨ05.002Δ Διαχείριση προβλημάτων παραβατικής συμπεριφοράς στη σχολική τάξη: πρακτικές λύσεις για αποτελεσματικότερη εφαρμογή
ΓΨ05.002α Διαχείριση προβλημάτων παραβατικής συμπεριφοράς
ΓΨ05.006α Μαθητής με ΔΕΠ-Υ στην τάξη μου: πρόβλημα ή πρόκληση;
ΓΨ05.013 Νοητική Υστέρηση
ΓΨ05.020 Φωνολογική ανάπτυξη και ανάλυση: μέθοδοι εντοπισμού και διάγνωσης παιδιών με προβλήματα γλώσσας/λόγου- Γλωσσικές δυσκολίες στον προφορικό λόγο
ΓΨ05.027 Θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση
ΓΨ05.035Β Μάθε πώς να είσαι ο εκπαιδευτικός που νοιάζεται και στηρίζει
ΓΨ05.035α Ψυχική Υγεία και ενίσχυση της αυτοεκτίμησης
ΓΨ06.002 Συναισθηματική νοημοσύνη και εκπαίδευση
ΓΨ06.018Β Τρόποι προώθησης της κριτικής σκέψης στη βάση δεικτών επιτυχίας και επάρκειας
ΓΨ06.023 Διαχείριση τάξης και δεξιότητες επικοινωνίας σε μια δημοκρατική τάξη
ΓΨ06.034 Προωθώντας την ικανότητα της επιχειρηματικότητας και το αίσθημα της πρωτοβουλίας: η νέα πρόκληση για την κυπριακή εκπαίδευση και τον σχολικό οργανισμό
ΓΨ06.037 Aξιολόγηση του μαθητή: αρχική, διαμορφωτική, τελική αξιολόγηση στη βάση δεικτών επιτυχίας και επάρκειας
ΓΨ06.038 Πέραν των αυτιών και των ματιών μας: μια πολυαισθητηριακή προσέγγιση της διδασκαλίας στο σχολείο του μέλλοντος
ΓΨ07.008 Η Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα για τα παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία: Οργάνωση σχολείου, οργάνωση ξεχωριστής τάξης (τάξη υποδοχής) και οργάνωση γενικής τάξης