Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Μαρία Ηρακλέους
22402387
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Έφη Παπαριστοδήμου
22402345
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Μαρία Πιτζιολή
22402378
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Χριστίνα Σταύρου
22402377
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Η Ημερίδα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης για τη σχολική χρονιά 2018-2019 πραγματοποιήθηκε στις 4 Ιουνίου 2019, στη Λευκωσία. Τίτλος της Ημερίδας ήταν "Υποστήριξη Επαγγελματικής Μάθησης: από την επιμόρφωση στη δράση και στη μάθηση εντός του σχολείου".
Στην ολομέλεια την κεντρική εισήγηση έκανε η δρ Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η εισήγηση στην ολομέλεια είχε τίτλο "Επαγγελματικός εαυτός: Ο λόγος και η δράση των εκπαιδευτικών".
Στο πρώτο μέρος των παράλληλων συνεδριών έγινε σύντομη εισήγηση από ακαδημαϊκούς, από συνεργάτες ή από λειτουργούς του Π.Ι. που εξειδικεύονται στο θέμα και που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Υ.Ε.Μ. ως επιμορφωτές ή επιμορφώτριες. Οι παρουσιάσεις αυτές ακολουθούν:
Τόσο στην ολομέλεια όσο και στις παράλληλες συνεδρίες, τα σχολεία που συμμετείχαν στο εντατικό Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης (Υ.Ε.Μ.) του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κατά τη σχολική χρονιά 2018-2019, μοιράστηκαν α) τους τρόπους με τους οποίους οργανώθηκαν και έδρασαν οι εκπαιδευτικοί τους για τη δική τους μάθηση και για την πρόοδο των μαθητών/τριών τους και β) τα αποτελέσματα που παρατηρήθηκαν, τόσο για τους/τις εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες. Ομοίως, παρουσιάσεις με τις ίδιες εμφάσεις έκαναν στις παράλληλες συνεδρίες και σχολεία που συμπλήρωσαν ήδη το Πρόγραμμα Υ.Ε.Μ..
Επιπρόσθετα, τα σχολεία που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Υ.Ε.Μ. κατά τη σχολική χρονιά 2018-2019 μοιράστηκαν τις γνώσεις και τα αποτελέσματα που παρατήρησαν με αναρτημένες ανακοινώσεις (πόστερ). Πιο κάτω είναι διαθέσιμες τόσο οι παρουσιάσεις των σχολείων όσο και οι αναρτημένες ανακοινώσεις (πόστερ).
|
|||
ΘΕΜΑ: Θετική Εκπαίδευση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενσυναίσθηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Προφορικού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενεργός εμπλοκή των μαθητών στη μάθηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση Διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση μαθητή
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση του γραπτού λόγου με έμφαση στην αφήγηση και περιγραφή / Βελτίωση σχέσεων μαθητών και συμπεριφοράς
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή και Αξιολόγηση Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη χρήση ΤΠΕ
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενίσχυση ικανότητας αναγνωστικής κατανόησης μέσω της διδασκαλίας στρατηγικών ενεργού κατανόησης και αξιοποίηση κειμενικών συμβάσεων για την παραγωγή αποτελεσματικών κειμένων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Προώθηση θετικής συμπεριφοράς μέσω αποδοχής της διαφορετικότητας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση συμπεριφοράς και μείωση παραβατικότητας των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση Τάξης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριών με απώτερο στόχο τη μείωση της παραβατικής συμπεριφοράς και τη βελτίωση του κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενεργοποίηση κινήτρων μάθησης μέσα από μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση τάξης και επικοινωνία σχολείου-γονέων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αποτελεσματική διδασκαλία και βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων / Κοινωνική Αγωγή μαθητών και βελτίωση συμπεριφοράς
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Τεχνικές Εκπαίδευσης Ενηλίκων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, με έμφαση στην ανάπτυξη κινήτρων μάθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση τάξης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαμορφωτική αξιολόγηση, επιμόρφωση, εφαρμογές
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων - Βελτίωση σχολικού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η ανάπτυξη της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας με στόχο τη βελτίωση της υπευθυνότητας των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση σχολικού κλίματο
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ποικίλες, πρωτοποριακές και ελκυστικές μέθοδοι διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Επικοινωνία Σχολείου – Οικογένειας – Κοινοτήτων με στόχο τη βελτίωση του σχολικού κλίματος και των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών για προώθηση υπευθυνότητας μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση του σχολικού κλίματος και βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Μαθητές και Εκπαιδευτικοί: Αλληλεπίδραση με πολλαπλά οφέλη
|
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου