Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2019
GreekEnglish (United Kingdom)
Οικοσελίδα

Αναβάθμιση Διαδικτυακού Περιβάλλοντος Εγγραφών

Σας ενημερώνουμε ότι υλοποιήθηκε αναβάθμιση του διαδικτυακού περιβάλλοντος εγγραφών https://www.pi-eggrafes.ac.cy του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου. Η πρόσβαση στο νέο περιβάλλον εγγραφών από τους χρήστες δεν θα γίνεται με τον αριθμό ταυτότητας και τον κωδικό (password) που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως. Αντίθετα, για την πρόσβαση οι χρήστες θα χρησιμοποιούν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που έχουν για την Υπηρεσία Κεντρικής Αυθεντικοποίησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου (https://login.pi.ac.cy).

Περισσότερες πληροφορίες
Εγκύκλιος ημερoμηνίας 5.12.2018 | Ανακοίνωση ημερομηνίας 1.2.2019

Συνέδριο «Αναγνωρίζοντας και αντιμετωπίζοντας τους ρατσισμούς στο σχολείο: πρακτικές εφαρμογές της αντιρατσιστικής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού»

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα σας ενημερώνουμε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διοργανώνει Συνέδριο με τίτλο «Αναγνωρίζοντας και αντιμετωπίζοντας τους ρατσισμούς στο σχολείο: πρακτικές εφαρμογές της αντιρατσιστικής πολιτικής του Υ.Π.Π.». Το Συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 13 Απριλίου 2019, στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στη Λευκωσία, από τις 8:00 μέχρι τις 13:30.

    Περισσότερα...

 

Ημερίδα με τίτλο: «Γλωσσική Διδασκαλία: Από την Πράξη στη Θεωρία και Πάλι Πίσω»

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, και σε συνέχεια σχετικής εγκυκλίου με Αρ. Φακ.: Π.Ι. 7.11.08 και ημερ. 6 Μαρτίου 2019, επισυνάπτεται ο κατάλογος συμμετεχόντων/συμμετεχουσών, ανά εργαστήριο, καθώς και το Πρόγραμμα της Ημερίδας.

Υπενθυμίζεται ότι η Ημερίδα θα διεξαχθεί την Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019, από τις 15:30 μέχρι τις 19:30, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου (Πανεπιστημιούπολη, Κτίριο ΧΩΔ 02-B108).

    Περισσότερα...

 

ΚΘ΄ Παγκύπριο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Διευθυντών Σχολείων Δημοτικής Εκπαίδευσης «Ο ρόλος του Διευθυντή στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού σε ένα συγκεντρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα»

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας πληροφορούμε ότι η Κλαδική Επιτροπή Διευθυντών Σχολείων Δημοτικής Εκπαίδευσης Π.Ο.Ε.Δ. και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης, διοργανώνουν το Παγκύπριο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος του Διευθυντή στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού σε ένα συγκεντρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα». Το Συνέδριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 11 Απριλίου 2019, στο νέο οίκημα της ΠΟΕΔ (Λεωφόρος Κυρηνείας 184, 2112 Πλατύ Αγλαντζιάς), από τις 8:00 μέχρι τις 13:00. Ομιλητές στο Συνέδριο θα είναι:

  • O Καθηγητής Εκπαιδευτικής Ηγεσίας John MacBeath, University of Cambridge, Ηνωμένο Βασίλειο
  • Ο Καθηγητής Μαθηματικής Παιδείας, Κώστας Χρίστου, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου
  • Η Επίκουρος Καθηγήτρια Χριστίνα Σιηνά, School of Education, University of Durham, Ηνωμένο Βασίλειο

    Περισσότερα...

 

Αίτηση για Απασχόληση Εργοδοτουμένων Ορισμένου Χρόνου στη Δημόσια Υπηρεσία για σκοπούς του ευρωπαϊκού έργου CYberSafety II

To Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με τις πρόνοιες του περί της Ρύθμισης της Απασχόλησης Εργοδοτουμένων Αορίστου και Εργοδοτουμένων Ορισμένου Χρόνου στη Δημόσια Υπηρεσία Νόμου του 2016 [Ν.70(Ι)/2016-εφεξής ο Νόμος], γίνονται δεκτές αιτήσεις για απασχόληση τριών (3) εργοδοτουμένων ορισμένου χρόνου, στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, για εκτέλεση έργου τακτής προθεσμίας, για τόση χρονική διάρκεια, όση είναι αναγκαία για την ολοκλήρωση του έργου.

Η ανάγκη αφορά στην υλοποίηση του ευρωπαϊκού έργου CYberSafety II (συγχρηματοδότηση Connecting Europe Facility).

    Περισσότερα...

 

Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών στην Εκδήλωση «Εναλλακτικές μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης μέσα από γελοιογραφίες»

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, και σε συνέχεια σχετικής εγκυκλίου με Αρ. Φακ.: Π.Ι. 7.6.01.25 και ημερομηνία 5 Μαρτίου 2019, επισυνάπτονται ο κατάλογος των συμμετεχόντων/ουσών καθώς και το πρόγραμμα της Εκδήλωσης.

Υπενθυμίζεται ότι η Εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 19 Μαρτίου 2019, από τις 17:30 μέχρι τις 19:45 (17:30-18:00 εγγραφές), κτήριο Τάσος Παπαδόπουλος, Αμφιθέατρο 1, ΤΕ.ΠΑ.Κ., Λεμεσός.

    Περισσότερα...

 

Επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς για την καταπολέμηση του ομοφοβικού και τρανσφοβικού εκφοβισμού στο σχολείο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΗΟΜΒΑΤ, στη Λάρνακα

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια ταυτάριθμης εγκυκλίου με ημερ. 13/2/19, ανακοινώνεται ότι, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΗΟΜΒΑΤ, διοργανώνεται επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και στη Λάρνακα. Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Πληροφόρησης Νέων Λάρνακας (Λεωφ. Γρ. Αυξεντίου 27, Πλατεία Ακρόπολης, Λάρνακα), το Σάββατο, 6 Απριλίου 2019, από τις 9.15- 16.30.

    Περισσότερα...

 

Κατάλογοι συμμετεχόντων/ουσών στα Σεμινάρια για Αντιρατσισμό/έναν Πολιτισμό Ειρήνης στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Imagine»

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, και σε συνέχεια σχετικής εγκυκλίου με Αρ. Φακ.: 6.15.02 και ημερ. 27 Φεβρουαρίου 2019, επισυνάπτονται οι κατάλογοι των συμμετεχόντων/ουσών για τα σεμινάρια στη Λεμεσό και στην Πάφο.

Υπενθυμίζεται ότι τα Σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν ως εξής, από τις 8:30 μέχρι τις 13:00:

  • Σάββατο, 16 Μαρτίου 2019, Ξενοδοχείο Almyra, Πάφος (Αίθουσα Danae)
  • Σάββατο, 6 Απριλίου 2019 , Ξενοδοχείο Πεύκος, Λεμεσός

    Περισσότερα...

 

Εφαρμογή της Ενιαίας Πολιτικής για την Επαγγελματική Μάθηση (Ε.Μ.) των εκπαιδευτικών μέσω της Ηλεκτρονικής Πύλης για την Επαγγελματική Μάθηση (Υποβολή ενδιάμεσου απολογισμού)

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια προηγούμενης Εγκυκλίου (αρ. φακ. Π.Ι. 7.1.10.8.3/4/5, ημερ. 22 Νοεμβρίου 2018), σας υπενθυμίζουμε ότι, μέχρι τις 28 Μαρτίου 2019, κάθε σχολική μονάδα πρέπει να υποβάλει τον ενδιάμεσο απολογισμό των δράσεων που έχουν πραγματοποιηθεί για την Επαγγελματική Μάθηση των εκπαιδευτικών της.

    Περισσότερα...

 

Επιμορφωτικό Σεμινάριο για τους/τις εκπαιδευτικούς των δημοτικών σχολείων που δήλωσαν συμμετοχή στην δράση το ΚΛΙΜΑ εκπέμπει S.O.S. - δημιουργία γελοιογραφίας κατά της κλιματικής αλλαγής

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια της εγκυκλίου με ημερ. 28 Ιανουαρίου 2019 (Αρ. Φακ. Π.Ι. 2.10.05.1), για συμμετοχή των δημοτικών σχολείων στη δράση «Κλιματική Αλλαγή και Γελοιογραφία» σας πληροφορούμε ότι έχει ολοκληρωθεί η υποβολή των αιτήσεων και για την υλοποίηση της δράσης από τα σχολεία που δήλωσαν ενδιαφέρον θα διεξαχθούν σε πρώτη φάση επιμορφωτικά σεμινάρια προς τους εκπαιδευτικούς των σχολείων. Τα σεμινάρια θα διεξαχθούν στις 2 και 3 Απριλίου 2019 από τις 15:30-18:30 στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στη Λευκωσία και στο Παράρτημα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στη Λεμεσό αντίστοιχα. Το σεμινάριο στις 2 Απριλίου 2019 αφορά τους/τις εκπαιδευτικούς των Επαρχιών Λευκωσίας, Λάρνακας και Αμμοχώστου που δήλωσαν συμμετοχή και το σεμινάριο στις 3 Απριλίου αφορά τους/τις εκπαιδευτικούς των Επαρχιών Λεμεσού και Πάφου.

    Περισσότερα...

 

Αλλαγή χώρου διεξαγωγής της Ημερίδας Επιμόρφωσης Σχολικών Βοηθών/Συνοδών παιδιών με ειδικές ανάγκες για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, στη Λεμεσό, στις 6/4/19

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας πληροφορούμε ότι η Ημερίδα για τις Σχολικές Βοηθούς/ Συνοδούς παιδιών με ειδικές ανάγκες για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στη Λεμεσό, θα διενεργηθεί στο Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού ΚΕ’ ΕΚΑΛΗΣ το Σάββατο, 6/4/19, στις 9:00 – 12:00, (και όχι στο Παράρτημα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στη Λεμεσό, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί).

    Περισσότερα...

 
Έχουν επισκεφτεί τον ιστοχώρο 218 άτομα την τελευταία ώρα
Μάρτιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου

Επαγγελματική Μάθηση Εκπαιδευτικών

Π.Ι.Κ. Εγγραφές

1480

Πλατφόρμα Moodle

Παραγωγές

Δάφνη

Literacy and Contemporary Society

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Αντιρατσιστική πολιτική

Εκπαιδευτική Ένταξη Παιδιών με Μεταναστευτική Βιογραφία

Μέτρα για Βελτίωση Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Ένταξης Παιδιών Τρίτων Χωρών στην Κύπρο

masdiv

Pestalozzi

Ισότητα των Φύλων στην Εκπαίδευση

Ενημέρωσέ με