Διαδικτυακό Περιβάλλον Εγγραφών και ενημέρωση για τον τρόπο πρόσβασης από τους χρήστες
Σας ενημερώνουμε ότι για την πρόσβαση στο αναβαθμισμένο Διαδικτυακό Περιβάλλον Εγγραφών https://www.pi-eggrafes.ac.cy του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου οι χρήστες χρησιμοποιούν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που έχουν για την Υπηρεσία Κεντρικής Αυθεντικοποίησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου. Δείτε περισσότερες πληροφορίες πιο κάτω.
Περισσότερες πληροφορίες
Εγκύκλιος ημερoμηνίας 5.12.2018 | Ανακοίνωση ημερομηνίας 1.2.2019
Διαδικτυακό σεμινάριο επιμόρφωσης με θέμα την αξιοποίηση του Microsoft Teams στην εξ αποστάσεως εκπαίδευσηΑναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας ενημερώνουμε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Δημοτικής, Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την αξιοποίηση του Microsoft Teams στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οδηγοί για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσηΑναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας ενημερώνουμε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του Υπουργείου Παιδείας Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας έχει ετοιμάσει οδηγούς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι οποίοι απευθύνονται ξεχωριστά σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες. Διεξαγωγή Διαδικτυακού Επιμορφωτικού Σεμιναρίου με θέμα «Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας MILAGE LEARN+ στη διδασκαλία»Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα σας ενημερώνουμε ότι η Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου διοργανώνουν διαδικτυακό επιμορφωτικό Σεμινάριο πέντε δίωρων συναντήσεων με θέμα «Αξιοποίηση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας MILAGE LEARN+ στη διδασκαλία». Το Σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «LEARN+: Building communities of teachers producers to implement personalized learning of mathematics supported by machine learning and block chain to assess competences». Σύντομη περιγραφή του προγράμματος «LEARN+» και των δυνατοτήτων της πλατφόρμας «MILAGE LEARN+» υπάρχουν στο Παράρτημα, που επισυνάπτεται. Διεξαγωγή Τηλε - Διημερίδας «Το Διαδικτυακό Μαθητικό Ραδιόφωνο στην Ψηφιακή Εκπαίδευση»Σας ενημερώνουμε ότι η Επιστημονική Εταιρεία “European School Radio” και το 4ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και άλλους φορείς, διοργανώνουν την Τηλε-Διημερίδα «Το Διαδικτυακό Μαθητικό Ραδιόφωνο στην Ψηφιακή Εκπαίδευση» στις 22 και 23 Ιανουαρίου 2021. Η Τηλε-Διημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της Ελλάδας και της Κύπρου. Διαδικτυακό Ευρωπαϊκό Χειμερινό Σχολείο για Εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA3 Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture με θέμα ‘Learning 4Europe2Change’Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας πληροφορούμε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA3 με τίτλο “Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture” σας προσκαλεί σε Διαδικτυακό Ευρωπαϊκό Χειμερινό Σχολείο για Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων με θέμα «Learning 4Europe2Change», το οποίο θα διεξαχθεί από την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου μέχρι την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021. Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Teachers4Europe συντονίζεται από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου συμμετέχει ως εταίρος. Νέα παράταση υποβολής συμμετοχών για τον Διαγωνισμό «Παραγωγή βίντεο από μαθητές και μαθήτριες για τη δημιουργική και ασφαλή χρήση του Διαδικτύου»Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, και σε συνέχεια προηγούμενων εγκυκλίων (Αρ. Φακ. Π.Ι. 5.24.06, ημερομηνίας 24/9/2020, με θέμα τη «Συμμετοχή σε Προγράμματα και Δράσεις για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση, για τη σχολική χρονιά 2020–2021» και Αρ. Φακ. Π.Ι. 5.24.06, ημερομηνίας 10/12/2020, με θέμα την «Παραγωγή βίντεο από μαθητές και μαθήτριες για τη δημιουργική και ασφαλή χρήση του Διαδικτύου»), σας ενημερώνουμε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, μετά από αίτημα εκπαιδευτικών και μαθητών/μαθητριών, και λαμβανομένων υπόψη των δύσκολων συνθηκών που επικρατούν στα σχολεία εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε νέα παράταση του χρόνου υποβολής των συμμετοχών για τον Διαγωνισμό «Παραγωγή Σύντομου Βίντεο, από μαθητές/μαθήτριες για τη δημιουργική και ασφαλή χρήση του Διαδικτύου». Παράταση υποβολής συμμετοχών στον Μαθητικό Διαγωνισμό Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού «Καν΄το ν’ ακουστεί 2021»Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, και σε συνέχεια προηγούμενης εγκυκλίου (Αρ. Φακ. Π.Ι. 5.24.06, ημερομηνίας 24/9/2020, που αφορά τη «Συμμετοχή σε Προγράμματα και Δράσεις για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση, για τη σχολική χρονιά 2020–2021»), σας ενημερώνουμε ότι μετά από αίτημα εκπαιδευτικών, και λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία εξαιτίας της πανδημίας, έχει δοθεί παράταση στην προθεσμία υποβολής συμμετοχών για τον Μαθητικό Διαγωνισμό Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού «Καν΄το ν’ ακουστεί 2021». Ανοικτή πρόσκληση υποβολής προγραμμάτων που άπτονται θεμάτων σχετικών με την πρόληψη και διαχείριση της βίας στο σχολείοΤο Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ), μέσω του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (ΠΙ), στο πλαίσιο υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Πρόληψη και Διαχείριση της Βίας στο Σχολείο, προβαίνει σε ανοικτή πρόσκληση υποβολής Προγραμμάτων που άπτονται θεμάτων σχετικών με την πρόληψη και διαχείριση της βίας στο σχολείο, όπως φαίνονται πιο κάτω: Εξ Αποστάσεως σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για το Microsoft Teams από το Παιδαγωγικό ΙνστιτούτοΑναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας ενημερώνουμε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Δημοτικής, Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ), συνεχίζει την προσφορά εξ αποστάσεως σεμιναρίων επιμόρφωσης με θέμα την αξιοποίηση της εφαρμογής Microsoft Teams στη μαθησιακή διαδικασία για τους μήνες Ιανουάριο – Φεβρουάριο 2021. Η νέα σειρά σεμιναρίων απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ανά βαθμίδα/ειδικότητα οι οποίοι δεν έχουν παρακολουθήσει τις επιμορφώσεις που έχουν ήδη προσφερθεί κατά το προηγούμενο διάστημα και αφορούσαν στην αξιοποίηση του Microsoft Teams στη μαθησιακή διαδικασία. |