Τετάρτη, 19 Μαΐου 2021
GreekEnglish (United Kingdom)
Οικοσελίδα

Διαδικτυακό Περιβάλλον Εγγραφών και ενημέρωση για τον τρόπο πρόσβασης από τους χρήστες

Σας ενημερώνουμε ότι για την πρόσβαση στο αναβαθμισμένο Διαδικτυακό Περιβάλλον Εγγραφών https://www.pi-eggrafes.ac.cy του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου οι χρήστες χρησιμοποιούν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που έχουν για την Υπηρεσία Κεντρικής Αυθεντικοποίησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου. Δείτε περισσότερες πληροφορίες πιο κάτω.

Περισσότερες πληροφορίες
Εγκύκλιος ημερoμηνίας 5.12.2018 | Ανακοίνωση ημερομηνίας 1.2.2019

Διεξαγωγή διαδικτυακής ημερίδας για την Επαγγελματική Μάθηση με θέμα «Επαγγελματική Μάθηση Εκπαιδευτικών: Άξονες αποτελεσματικότητας και δικτύωση μεταξύ σχολείων»

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διοργανώνει διαδικτυακή ημερίδα με θέμα: «Επαγγελματική Μάθηση Εκπαιδευτικών: Άξονες αποτελεσματικότητας και δικτύωση μεταξύ σχολείων». Η διαδικτυακή ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 3 Ιουνίου 2021, από τις 8:30 μέχρι τις 13:00, μέσω της εφαρμογής MS Teams. Οι εργασίες της ημερίδας, τόσο στην ολομέλεια όσο και στα εργαστήρια, θα εστιάσουν σε άξονες αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων Επαγγελματικής Μάθησης που εφαρμόζονται εντός του σχολείου, καθώς και στην προοπτική της συνεργασίας και δικτύωσης μεταξύ σχολείων. Το πρόγραμμα της ημερίδας επισυνάπτεται.

    Περισσότερα...

 

Διεξαγωγή διαδικτυακών σεμιναρίων με θέμα «Από το αγρόκτημα στο πιάτο: Εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο σχολείο»

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα σας πληροφορούμε ότι η Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΜΕΠΑΑ), του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, διοργανώνει σειρά εκπαιδευτικών διαδικτυακών σεμιναρίων με τον τίτλο «Από το Αγρόκτημα στο πιάτο: Εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο σχολείο», για εκπαιδευτικούς της Δημοτικής και Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης (Γυμνασιακός Κύκλος). Σκοπός τους είναι η γνωριμία και η πρακτική εξοικείωση των εκπαιδευτικών με το εκπαιδευτικό υλικό «από το αγρόκτημα στο πιάτο», το οποίο έχει συγγραφεί από την παιδαγωγική ομάδα της ΜΕΠΑΑ, στο πλαίσιο του προγράμματος “CAPTURE’’, το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Περισσότερα...

 

Μηχανογράφηση στοιχείων στην Ενιαία Βάση Δεδομένων των μαθητών και μαθητριών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη την ερχόμενη σχολική χρονιά (2021-2022)

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας των εγγραφών, το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης (ΚΕΕΑ) προχωρεί στη μηχανογράφηση των στοιχείων όλων των μαθητών και μαθητριών που θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά (2021-2022) στην Α΄ τάξη στο σχολείο σας. Αυτό κρίνεται απαραίτητο για να υποβληθούν έγκαιρα οι ανάγκες σε ενισχυτική διδασκαλία των μαθητών και μαθητριών με μεταναστευτική βιογραφία στη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.

    Περισσότερα...

 

Διερεύνηση αναγκών εκπαιδευτικών για το Διήμερο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Προσχολικής, Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης 2021-2022

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και με στόχο τη συνεχιζόμενη επαγγελματική μάθηση των εκπαιδευτικών στο έργο τους, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προχωρεί σε διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των σχολείων και των εκπαιδευτικών επιδιώκοντας να αποτυπώσει, μέσω ηλεκτρονικού εργαλείου, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών σχετικά με συγκεκριμένα θέματα και τις εξειδικευμένες πτυχές των θεμάτων αυτών. Στη βάση της διάγνωσης των συγκεκριμένων αναγκών θα οργανωθούν αντίστοιχες επιμορφωτικές δράσεις στο Διήμερο Εκπαιδευτικού, που θα πραγματοποιηθεί από τις 7 μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου 2021.

    Περισσότερα...

 

Α΄ φάση της έρευνας στο πλαίσιο της υλοποίησης της σύμβασης που αφορά στην αγορά υπηρεσιών ερευνητή για «Δημιουργία Μηχανισμού Συλλογής Δεδομένων Σχετικά με το Φαινόμενο της Βίας στο Σχολείο» (ΓΔ 14-19)

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ) υλοποιεί τη διαχρονική έρευνα με στόχο τη «Δημιουργία Μηχανισμού Συλλογής Δεδομένων Σχετικά με το Φαινόμενο της Βίας στο Σχολείο», μέσω αγοράς υπηρεσιών από Ανάδοχο, μετά από ανοικτό διαγωνισμό. Ο Ανάδοχος της σύμβασης, ο οποίος θα υλοποιήσει την έρευνα με την επιστημονική του ομάδα, είναι ο Δρ Κώστας Φάντη, Αναπληρωτής Καθηγητής Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου (ΠΚ) και Διευθυντής του Εργαστηρίου Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας του ΠΚ.

    Περισσότερα...

 

Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης (ΥΕΜ) των εκπαιδευτικών κατά τη σχολική χρονιά 2021-2022

Εγκύκλιος

Ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης συμμετοχής
(υποβάλλεται από τα σχολεία)

 

Σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για την αξιοποίηση εφαρμογών για υποστήριξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας ενημερώνουμε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), σε συνεργασία τη Microsoft και τις Διευθύνσεις Δημοτικής, Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, συνεχίζει την προσφορά διαδικτυακών σεμιναρίων επιμόρφωσης με θέμα την αξιοποίηση εφαρμογών για υποστήριξη της εξ αποστάσεως μαθησιακής διαδικασίας για τους μήνες Μάιο - Ιούνιο 2021. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τα διάφορα σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν στον πιο κάτω πίνακα:

    Περισσότερα...

 

Διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Διαχείριση Συναισθηματικών Αντιδράσεων Μαθητών Γυμνασίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας»

Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, ανακοινώνει την προσφορά διαδικτυακού σεμιναρίου το οποίο διοργανώνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του ΥΠΠΑΝ. Το διαδικτυακό σεμινάριο αφορά στο θέμα «Διαχείριση Συναισθηματικών Αντιδράσεων Μαθητών Γυμνασίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας».

    Περισσότερα...

 

Πρόσληψη εργοδοτουμένων ορισμένου χρόνου για τις ανάγκες υλοποίησης ευρωπαϊκού έργου - Θέσεις Εκπαιδευτικών Λειτουργών (κλ. Α8)

To Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ) ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με τις πρόνοιες του περί της Ρύθμισης της Απασχόλησης Εργοδοτουμένων Αορίστου και Εργοδοτουμένων Ορισμένου Χρόνου στη Δημόσια Υπηρεσία Νόμου του 2016 [Ν.70(Ι)/2016-εφεξής ο Νόμος], γίνονται δεκτές αιτήσεις για απασχόληση τριών (3) εργοδοτουμένων ορισμένου χρόνου, στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), για εκτέλεση έργου τακτής προθεσμίας, για τόση χρονική διάρκεια, όση είναι αναγκαία για την ολοκλήρωση του έργου, ήτοι μέχρι τις 31 Μαρτίου 2022.

    Περισσότερα...

 

Πρόσληψη εργοδοτούμενου ορισμένου χρόνου για τις ανάγκες υλοποίησης ευρωπαϊκού έργου

Προκαταρκτικός κατάλογος

Διορθωτική ανακοίνωση

 
Έχουν επισκεφτεί τον ιστοχώρο 207 άτομα την τελευταία ώρα
Μάιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου

Επαγγελματική Μάθηση Εκπαιδευτικών

Διαδικτυακό Περιβάλλον Εγγραφών

Διαχείριση Προφίλ: Εγγραφή νέου χρήστη, Επικαιροποίηση στοιχείων, Υπενθύμιση ονόματος χρήστη, Ορισμός νέου κωδικού

1480

Διαδικτυακό Περιβάλλον Μάθησης Π.Ι. - Moodle

Παραγωγές

Προβολή προγραμματισμού επιμορφωτικών δράσεων

Literacy and Contemporary Society

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Αντιρατσιστική πολιτική

Εκπαιδευτική Ένταξη Παιδιών με Μεταναστευτική Βιογραφία

Μέτρα για Βελτίωση Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Ένταξης Παιδιών Τρίτων Χωρών στην Κύπρο

STEAME

TeaCheRs 4 EuRope

CICADA

SeBI

Ισότητα των Φύλων στην Εκπαίδευση

Ενημέρωσέ με