Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Μαρία Ηρακλέους
22402387
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Έφη Παπαριστοδήμου
22402345
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Μαρία Πιτζιολή
22402378
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Χριστίνα Σταύρου
22402377
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Ως επιστέγασμα της ολόχρονης υποστήριξης των σχολείων για την Επαγγελματική Μάθηση, πραγματοποιήθηκαν οι Ημερίδες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με θέμα "Επαγγελματική Μάθηση Εκπαιδευτικών και καθημερινή εκπαιδευτική πράξη" (Λευκωσία, 7 Ιουνίου 2017 και Λεμεσός, 9 Ιουνίου 2017), όπου προβλήθηκαν οι δράσεις των σχολείων μέσω των παρουσιάσεων και των αναρτημένων ανακοινώσεων (πόστερ).
Εισηγήσεις στην ολομέλεια:
|
|||
ΘΕΜΑ: Η δημιουργική χρήση της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση της διδασκαλίας με σκοπό τη βελτίωση της κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η διαμορφωτική αξιολόγηση ως μέσο βελτίωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων στα Μαθηματικά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Δημιουργική Χρήση της Τεχνολογίας και ενεργητική συμμετοχή στο μάθημα
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η βελτίωση της επικοινωνίας και των σχέσεων στο σχολικό περιβάλλον
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση της διδασκαλίας με σκοπό την παροχή κινήτρων μάθησης και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας στα διάφορα μαθήματα με στόχο την ενεργό εμπλοκή των μαθητών στη διαδικασία μάθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Μείωση παραβατικότητας και Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η βελτίωση του σχολικού κλίματος μέσω της ενίσχυσης των σχέσεων εκπαιδευτικών-μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση της συμπεριφοράς των μαθητών μας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη θετικού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη της υπευθυνότητας των μαθητών και των μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Επάρκειας και η διαφοροποίηση της διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών από τους μαθητές και η επίδραση στο σχολικό κλίμα
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση σχολικού κλίματος και κλίματος τάξης ... βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Επικοινωνία - Συνεργασία - Ενσυναίσθηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Μαθησιακά Αποτελέσματα - Αποτελεσματική Διδασκαλία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων - Βελτίωση κλίματος τάξης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση συμπεριφοράς και πειθαρχίας - Βελτίωση κινήτρων
|
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου