ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΑ
ΓΔ03.009
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και Παγκόσμια Εκπαίδευση: μοντέλα παραγωγής και κατανάλωσης
ΓΔ03.010
Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και μη τυπική εκπαίδευση: διδακτικές και παιδαγωγικές τεχνικές Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο πεδίο
ΓΔ08.001
Διδακτικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στην εκπαίδευση.
ΓΔ08.002
Δημιουργικότητα, Καινοτομία και Ποιότητα αποτελέσματος κατασκευής
ΓΕ04.011
Χριστιανική Φιλοσοφία του Προσώπου και Κοσμοπολιτισμός
ΓΕ04.012
Το Μάθημα των Θρησκευτικών στην Ιστορία της Κυπριακής Εκπαίδευσης και στα Αναλυτικά Προγράμματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσα από αρχειακό υλικό
ΓΕ05.008
Διερευνήσεις και συνδέσεις με την πραγματική ζωή, στα Μαθηματικά και στις Φυσικές Επιστήμες – Το Πρόγραμμα MASCIL
ΓΕ08.019
Ηλεκτρονικοί φάκελοι επιτευγμάτων στη μαθησιακή διαδικασία και αξιολόγηση
ΓΕ08.020
Γνωριμία και εφαρμογή μεθοδολογίας οπτικοποιημένου μαθησιακού σχεδιασμού για τον σχεδιασμό μαθημάτων με ενσωμάτωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη μαθησιακή διαδικασία
ΓΕ11.006
Δημιουργικές συνεργασίες με εικαστικούς καλλιτέχνες: H τέχνη της υφαντικής
ΓΕ11.007
Δημιουργικές συνεργασίες με εικαστικούς καλλιτέχνες: Δημιουργικό κολλάζ, τεχνικές/τεχνοτροπίες.
ΓΨ02.001
Σύγχρονες Τάσεις στη Διοίκηση της Σχολικής Μονάδας
ΓΨ02.010
Διαχείριση αλλαγής στα πλαίσια αποτελεσματικής οργάνωσης και διοίκησης σχολείου
ΓΨ03.006α
Στοιχεία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Επεξεργασία Δεδομένων – Μέρος Α’
ΓΨ03.006β
Στοιχεία Εκπαιδευτικής Έρευνας και επεξεργασία δεδομένων - Μέρος Β΄
ΓΨ04.003α
Δημιουργώντας μια ταινία - Κύκλος Α΄
ΓΨ04.003β
Δημιουργώντας μια ταινία - Κύκλος Β΄
ΓΨ05.002
Διαχείριση προβληματικής συμπεριφοράς στην τάξη και στο σχολείο-αποτελεσματικές πρακτικές
ΓΨ05.006
Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα-αποτελεσματικές πρακτικές
ΓΨ05.020
Γλωσσικές δυσκολίες στον προφορικό λόγο και η σχέση τους με τον γραπτό λόγο: διαχείριση και αποτελεσματικές πρακτικές
ΓΨ05.023
Η Εκφοβιστική συμπεριφορά μεταξύ των μαθητών στο σχολείο
ΓΨ06.020
Παρατήρηση και αξιολόγηση διδασκαλίας
ΓΨ06.021
Η κρυφή γοητεία της Επιστήμης: μια συνάντηση με τη μυθολογία και τον πολιτισμό
ΓΨ06.023
Διαχείριση τάξης: δεξιότητες επικοινωνίας και μάθησης σε μια δημοκρατική τάξη
ΓΨ06.026
Η εξοικείωση των μαθητών με τη φύση της Επιστήμης και η αξιολόγησή τoυς
ΓΨ06.027
H αξιοποίηση της Ιστορίας της Επιστήμης στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
ΓΨ06.028
Σύγχρονες προσεγγίσεις και εργαλεία αξιολόγησης ΓΙΑ τη μάθηση<
ΓΨ06.029
Κοινωνικά δίκτυα και σχολείο
ΓΨ06.030
Διασύνδεση μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος με ζητήματα ψηφιακού γραμματισμού
ΓΨ06.031
Τ.Π.Ε. και αποτελεσματική διδασκαλία
ΓΨ07.022
Κώδικας συμπεριφοράς κατά του ρατσισμού και Οδηγός διαχείρισης και καταγραφής ρατσιστικών περιστατικών: αντιρατσιστική πολιτική σε Δημοτικά και Γυμνάσια
ΓΨ08.011
Εκπαίδευση Ενηλίκων: θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις του πεδίου
Προαιρετικά σεμινάρια προηγούμενων χρόνων 2012-2013 | 2013-2014 | 2014-2015 | 2015-2016 | 2016-2017 | 2017-20182018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 | 2021-2022 | 2022-2023 | 2023-2024
© 2010-2024 Cyprus Pedagogical InstituteEducational Technology DepartmentPrivacy policy