Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου, οργανώνει Συνέδριο με θέμα: Multilingualism and Language Learning in the Digital Era, στις 22-23 Μαρτίου 2018, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Το Συνέδριο εξετάζει τις έννοιες της ψηφιακής μάθησης, της άτυπης εκπαίδευσης και της παιχνιδοποίησης, που θεωρούνται βασικές καινοτομίες στην προσπάθεια για αναδιαμόρφωση της γλωσσικής διδασκαλίας και των διδακτικών πρακτικών στον 21ο αιώνα. Tο Συνέδριο παρουσιάζει την έρευνα και τις καινοτόμες εργασίες στην πολυγλωσσική εκπαίδευση και την ψηφιακή μάθηση, με έμφαση στα τρέχοντα πορίσματα του έργου PALM- Erasmus+. Το έργο PALM ενθαρρύνει νεαρούς ομιλητές διαφορετικών γλωσσών, να παράγουν αυθεντικά κείμενα και ψηφιακά εργαλεία για μαθητές της ηλικίας τους, που επιθυμούν να μελετήσουν τις γλώσσες αυτές.

Στο Συνέδριο, μεταξύ άλλων ερευνητικών θεμάτων, θα παρουσιαστούν διαφορετικές οπτικές της έρευνας, με έμφαση στην ιδέα της δημιουργίας ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης με τη χρήση αυθεντικών κειμένων, έτσι ώστε να ενισχυθεί η πολυγλωσσία. Επισυνάπτεται το πρόγραμμα του Συνεδρίου.

Πληροφορίες για το Συνέδριο έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα http://www.palm-edu.eu/en/

Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να παρακολουθήσουν το Συνέδριο, καλούνται να προβούν στις σχετικές διευθετήσεις και να εξασφαλίσουν άδεια από τη Διεύθυνση του Σχολείου τους. Οι εγγραφές των συνέδρων γίνονται μέσω της ιστοσελίδας του Συνεδρίου http://www.123formbuilder.com/form-3411918/My-Form-2.

 

Εγκύκλιος

Αφίσα

Περιγραφή

Πρόγραμμα

Ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης συμμετοχής