Έντυπο Ανατροφοδότησης Επιμορφωτικής Δράσης
Οδηγίες για καταχώρηση επιμορφωτικών δράσεων στο ωρολόγιο πρόγραμμα των εισητητών/τριών
Παρουσίαση για εξωτερικούς συνεργάτες
Δρ Έλενα Παπαμιχαήλ
22402367
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Άννα Ζαπίτη
22402366
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Για πρόβλημα τεχνικής φύσης:
www.pi-eggrafes.ac.cy
Αναφορά Προβλήματος
Μιχάλης Μάγος
22402351
Τα ενηµερωτικά σεµινάρια αφορούν συγκεκριµένο θέµα, το οποίο επιλέγει η σχολική µονάδα. Σκοπός των ενηµερωτικών σεµιναρίων είναι η γενική ενηµέρωση πάνω στο θέµα που θα επιλεγεί από τη σχολική µονάδα και περιλαµβάνει σύντοµες εισηγήσεις για πρακτικές εφαρµογές.
Διάρκεια:
Τα ενηµερωτικά σεµινάρια έχουν διάρκεια τουλάχιστον µια ώρα.
Απευθύνονται:
Α. Σε µικρές οµάδες εκπαιδευτικών που προέρχονται από την ίδια σχολική µονάδα (οµάδες ειδικοτήτων για τη Μέση εκπαίδευση).
Χρόνος διεξαγωγής:
- Πρωινός µη διδακτικός χρόνος
ή
Β. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς µιας σχολικής µονάδας (σε µικρές σχολικές µονάδες µπορούν να συµµετέχουν στο ενηµερωτικό σεµινάριο και σχολικές µονάδες ή εκπαιδευτικοί που βρίσκονται πλησίον της σχολικής µονάδας που οργανώνει το σεµινάριο).
Χρόνος διεξαγωγής:
Παιδαγωγική Συνεδρία – Συνεδρία Προσωπικού (χρονική διάρκεια τουλάχιστο µιας ώρας)
Βιωµατικά εργαστήρια διεξάγονται για συγκεκριµένα θέµατα και κάτω από ορισµένες προϋποθέσεις οι οποίες συναποφασίζονται µε τον/την λειτουργό του Π.Ι. (π.χ αριθµός συµµετεχόντων, διαµόρφωση αίθουσας).
Απευθύνονται:
- Σε εκπαιδευτικούς, παιδιά ή/και γονείς (για τα εργαστήρια που εµπλέκουν και γονείς µπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες στο ξεχωριστό έντυπο που αφορά στα Σεµινάρια για Γονείς)
Η υποστήριξη επαγγελµατικής µάθησης στηρίζεται σε συγκεκριµένη ερευνητική µεθοδολογία, αυτή της έρευνας δράσης. Η αξία της έγκειται στο γεγονός ότι η έρευνα δράση εστιάζει σε πρακτικά ζητήµατα που αφορούν στο σχολείο και την εκπαιδευτική πραγµατικότητα, µε στόχο την ενδυνάµωση των εκπαιδευτικών στις καθηµερινές προκλήσεις του εκπαιδευτικού έργου. Επιπλέον, η έρευνα δράση επιδιώκει στο να εκπληρώσει τις προσδοκίες των εκπαιδευτικών για εποικοδοµητική έρευνα µε άµεσα αποτελέσµατα στην καθηµερινότητά τους.
Στάδια:
- ∆ιάγνωση αναγκών της σχολικής µονάδας, µέσα από αξιοποίηση συγκεκριµένου εργαλείου
- Καθορισµός ζητήµατος µέσα από συλλογή δεδοµένων σε επίπεδο τάξης/σχολείου
- Ανάπτυξη σχεδίου δράσης που να στηρίζεται στο θεωρητικό υπόβαθρο και αφορά στη συγκεκριµένη διεγνωσµένη ανάγκη της σχολικής µονάδας
- Εφαρµογή του σχεδίου δράσης
- Ανάλυση – Παρατήρηση – Αξιολόγηση ∆ράσης
- Κριτικός Αναστοχασµός.
∆ιάρκεια:
Η υποστήριξη επαγγελµατικής ανάπτυξης διαρκεί όλη τη σχολική χρονιά.
Προϋποθέσεις:
- Συµπλήρωση εργαλείου διάγνωσης αναγκών της σχολικής µονάδας
- Συνεργασία µε/και στήριξη από τη διεύθυνση του σχολείου
- ∆έσµευση και ενεργός συµµετοχή στα στάδια της έρευνας δράσης
- Έγκαιρη υποβολή αιτήµατος (αιτήσεις για υποστήριξη επαγγελµατικής µάθησης θα γίνονται µόνο στην Α΄ περίοδο υποβολής αιτήσεων).
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου