Sitemap | Disclaimer | Contact |
Το βιωματικό εργαστήρι αποτελείται από μια σειρά δραστηριοτήτων – παιχνιδιών στις οποίες συμμετέχουν τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους. Οι δραστηριότητες στοχεύουν στο να αποδείξουν με βιωματικό τρόπο τη σημασία της φιλίας για την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Στο εργαστήρι τονίζεται το δικαίωμα επιλογής φίλων, οι απαραίτητες προυποθέσεις για τη φιλία καθώς και οι υποχρεώσεις των φίλων. Απώτερος στόχος του βιωματικού εργαστηρίου είναι γονείς και παιδιά να μοιραστούν κοινές ή διαφορετικές εμπειρίες και να δώσει ιδέες και τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνεχίσουν αυτή τη μορφή επικοινωνίας και στο σπίτι.
Απαραίτητες προϋποθέσεις:
-Προτού πραγματοποιηθεί το εργαστήρι γίνεται συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς, όπου παρουσιάζεται η δομή και το σκεπτικό του εργαστηρίου καθώς και τρόποι εμπλοκής των εκπαιδευτικών
-Με το τέλος του βιωματικού εργαστηρίου παραμένουν οι γονείς και γίνεται επεξήγηση του σκεπτικού του εργαστηρίου και εισήγηση τρόπων με τους οποίους μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους να κάνουν φίλους.
Το βιωματικό εργαστήρι αποτελείται από μια σειρά δραστηριοτήτων – παιχνιδιών στις οποίες συμμετέχουν τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους. Οι δραστηριότητες στοχεύουν στην έκφραση, κατανόηση, έλεγχο των συναισθημάτων καθώς και την ενσυναίσθηση. Απώτερος στόχος του βιωματικού εργαστηρίου είναι γονείς και παιδιά να μοιραστούν κοινές εμπειρίες και να δώσει ιδέες και τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνεχίσουν αυτή τη μορφή επικοινωνίας και στο σπίτι.
Απαραίτητες προϋποθέσεις:
-Προτού πραγματοποιηθεί το εργαστήρι γίνεται συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς, όπου παρουσιάζεται η δομή και το σκεπτικό του εργαστηρίου καθώς και τρόποι εμπλοκής των εκπαιδευτικών
-Με το τέλος του βιωματικού εργαστηρίου παραμένουν οι γονείς και γίνεται επεξήγηση του σκεπτικού του εργαστηρίου και εισήγηση τρόπων με τους οποίους μπορούν να στηρίζουν συναισθηματικά τα παιδιά τους
Το σεμινάριο περιλαμβάνει ενημέρωση των γονέων για τους τομείς διαφορετικότητας των μαθητών, την αναγκαιότητα αναγνώρισης της διαφορετικότητας αυτής και τη διαμόρφωση της στήριξης των παιδιών τους σε σχέση με τις μαθησιακές και άλλες τους ανάγκες. Επισημαίνεται δε η αναγκαιότητα της συνεργασίας με τη σχολική μονάδα και τον εκπαιδευτικό του παιδιού και δίνονται πρακτικές εισηγήσεις για τη συνεργασία αυτή.
Το περιεχόμενο και η μορφή του σεμιναρίου θα γίνονται πιο συγκεκριμένα εφόσον η αίτηση γίνει δεκτή, μετά από συνεννόηση με το/τη λειτουργό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανάλογα με τις ανάγκες και προτιμήσεις που υπάρχουν.
© 2010-2024 Cyprus Pedagogical Institute
Educational Technology Department
Privacy policy