![]() |
JEvents v1.5.4 Copyright © 2006-2010 |
Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Σάββατο | 21/4/2018 | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για τη Σωματική Τιμωρία από τον Οργανισμό «Hope for Children» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οργανισμός“Hope for Children” CRC Policy Center, | Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δημοτικής και Προδημοτικής Εκπαίδευσης. Το επιμορφωτικό Πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Έργου CHAPTER “Κίνηση προς τη σωματική απειλή και τη συναισθηματική καταπίεση των παιδιών”. Προκειμένου να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών από τη σωματική βία, το “Hope For Children” CRC Policy Center, σε συνεργασία με τους συντονιστές του Προγράμματος, PULSE (Βουλγαρία), το Ίδρυμα EVRIS (Ισλανδία), το National Network for Children (Βουλγαρία), υλοποιεί το Έργο CHAPTER. Το Έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή ‘Ένωση (JUST/2015/RDAP/AG/CORP/9176) και στοχεύει στη βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τη θετική γονική μέριμνα και την ανατροφή των παιδιών με ανεκτικό και εποικοδομητικό τρόπο. Η κύρια προτεραιότητα του επιμορφωτικού Προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις φυσικές και συναισθηματικές ενδείξεις σωματικών τιμωριών, καθώς και η καλλιέργεια πρακτικών δεξιοτήτων για μελέτες περιπτώσεων. |
Σάββατο | 21/4/2018 | «Όνειρα, Μελάκ και ένα Χταπόδι: Συζήτηση και βιωματικά εργαστήρια με διακεκριμένους συγγραφείς σύγχρονων παραμυθιών» | Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών και Έδρα Unesco του Παν. Λευκωσίας, Σύνδεσμος Παιδικού και Νεανικού Βιβλίου, Π.Ι. | Η Ημερίδα περιλαμβάνει συζήτηση και βιωματικά εργαστήρια με τους συγγραφείς: Αντώνη Παπαθεοδούλου, Αργυρώ Πιπίνη, Μαρίνα Μιχαηλίδου-Καδή και Πάμελα Αναστασίου- Παπαϊακώβου. Η Hμερίδα θα εστιάσει σε συγκεκριμένα έργα των συγγραφέων που δέχθηκαν διεθνή ή τοπική διάκριση, με στόχο τη δημιουργική ενσωμάτωσή τους στην τάξη ως πολυτροπικά μέσα καλλιέργειας πολλαπλών δεξιοτήτων και πραγμάτευσης δύσκολων θεμάτων, όπως το προσφυγικό, ο πόλεμος, τα στερεότυπα, αλλά και ευχάριστων θεμάτων, όπως το χιούμορ. Τα παραμύθια που θα παρουσιαστούν είναι τα εξής: Οχ, χταπόδι, λάθος πόδι, Μελάκ μόνος, Παιδικά όνειρα και Όνειρα στην άμμο. Τα τρία πρώτα επιλέγηκαν το 2017 από τη Διεθνή Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Μονάχου, για να ενταχθούν στον ετήσιο κατάλογο White Ravens, ως βιβλία που αξίζουν διεθνούς αναγνώρισης εξαιτίας των καθολικών θεμάτων που πραγματεύονται, τον εξαιρετικό χειρισμό και την πρωτοτυπία του ύφους και της εικονογράφησής τους, ενώ το τελευταίο έλαβε το πρώτο κρατικό βραβείο Λογοτεχνίας για μικρά παιδιά (Κύπρος 2016) |
Σάββατο | 3/2/2018 | 17ο Συνέδριο Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου, με θέμα «Βελτίωση Μαθησιακών Αποτελεσμάτων στο δημόσιο σχολείο. Προτάσεις και προοπτικές» | Εκπαιδευτικός Όμιλος Κύπρου, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Η διοργάνωση του Συνεδρίου στοχεύει στη διερεύνηση και ανάδειξη του ζητήματος της πολιτικής για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου στην εποχή μας, σε μέρες προκλήσεων και πολλαπλών αντεγκλήσεων. Η επικέντρωση στο ζήτημα αυτό καθίσταται περισσότερο επίκαιρη, αφού τα θέματα στη δημόσια παιδεία χρήζουν προσεκτικής αντιμετώπισης και χειρισμών. Το Συνέδριο θα αποτελέσει αφορμή για διεξοδικότερες προσεγγίσεις στα επιμέρους ζητήματα του σχεδιασμού και της εφαρμογής προγραμμάτων του δημόσιου σχολείου. Στο συνέδριο εκπαιδευτικοί Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης, καθώς και Ακαδημαϊκοί θα παρουσιάσουν ενδιαφέροντα θέματα που καλύπτουν μεγάλο εύρος θεματικών ενοτήτων. Περίπου 70 εισηγήσεις θα παρουσιαστούν σε παράλληλες συνεδρίες, καθώς επίσης και βιωματικά εργαστήρια, με τους/τις συνέδρους να έχουν την ευκαιρία επιλογής παρακολούθησης των θεμάτων που τους/τις ενδιαφέρουν κάθε φορά. Το πρόγραμμα του Συνεδρίου θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου (www.eokcy.org). |
Δευτέρα | 23/4/2018 | Διεξαγωγή επιμορφωτικών δράσεων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ Key action 3: «MaSDiV», για υποστήριξη της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών σε ποικίλα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα | Π.Ι. | Πρόκειται για σειρά επιμορφωτικών δράσεων, για υποστήριξη της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών σε ποικίλα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. Το Πρόγραμμα «MaSDiV» χρηματοδοτείται από τη Δράση Erasmus+, Key action 3: Initiatives for policy innovation-European Policy Experimentations και καλύπτει την περίοδο Φεβρουαρίου 2017- Φεβρουαρίου 2020. Συντονιστικό ίδρυμα είναι το Πανεπιστήμιο του Freiburg (Γερμανία) και το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού συμμετέχει ως εταίρος. Το Πρόγραμμα «MaSDiV» αποσκοπεί στην αξιοποίηση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών σε ποικίλα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα, για την ενίσχυση των κοινωνικών και πολιτικών διαστάσεων της εκπαίδευσης, που προάγουν θεμελιώδεις αξίες των σύγχρονων δημοκρατικών κοινωνιών. Ειδικότερα, οι επιμορφωτικές δράσεις του Προγράμματος «MaSDiV» στοχεύουν: (α) στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών για θέματα που αφορούν σε πολιτισμική ποικιλομορφία και κοινωνική ένταξη στον τομέα της εκπαίδευσης και (β) στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών να αναγνωρίζουν και να συνδέουν πολιτισμικές πτυχές με τη διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών και να σχεδιάζουν μαθήματα που βασίζονται στη διερώτηση και μπορούν να εφαρμοστούν σε πολυπολιτισμικές τάξεις. |
Τρίτη | 24/4/2018 | Επιμορφωτικές δράσεις Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης που διδάσκουν την Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα, Η αξιολόγηση στην Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διευθύνσεις Δημοτικής, Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης | Στην επιμόρφωση καλούνται να συμμετάσχουνλ οι φιλόλογοι που διδάσκουν στα Προγράμματα Διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε Γυμνάσια, Λύκεια και Τεχνικές Σχολές. Τα επιμορφωτικά εργαστήρια θα πραγματοποιήσουν η δρ Ράνια Βοσκάκη και η δρ Θωμαΐς Ρουσουλιώτη από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Οι επιμορφωτικές δράσεις διεξάγονται στο πλαίσιο της Δράσης 4 του Προγράμματος «Μέτρα για βελτίωση της κοινωνικής και εκπαιδευτικής ένταξης παιδιών τρίτων χωρών στην Κύπρο», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης και την Κυπριακή Δημοκρατία. Επιπρόσθετα, εντάσσονται στο πλαίσιο εφαρμογής του σχεδίου δράσης της Διατμηματικής Επιτροπής για την ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στο κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα. |
Τρίτη | 24/4/2018 | «Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για το έργο τους» | Π.Ι. | Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια σχετικής εγκυκλίου (ημερ. 26/09/17, αρ. φακ. 7.7.09.23), το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ανακοινώνει την έναρξη της Σειράς Σεμιναρίων με τίτλο «Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για το έργο τους». Τα Σεμινάρια στοχεύουν στη διάχυση της γνώσης και της εμπειρίας των εκπαιδευτικών σε θέματα τα οποία αντικατοπτρίζουν τα δικά τους ενδιαφέροντα και έχουν αποτελέσει αντικείμενο μελέτης, είτε στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών σπουδών τους, είτε στο πλαίσιο της καθημερινής εκπαιδευτικής πρακτικής. Παράλληλα, επιδιώκεται η ανταλλαγή απόψεων καθώς και καλών πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών, σε παιδαγωγικής φύσεως θέματα και αποτελεσματικές διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί στην τάξη. |
Πέμπτη | 26/4/2018 | ενσωμάτωση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη μαθησιακή διαδικασία | Π.Ι. | Η Ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στελέχη του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού και έχει ως στόχο τον διαμοιρασμό της εργασίας που πραγματοποίησαν τα σχολεία κατά τη διάρκεια της χρονιάς και τη συζήτηση και ανταλλαγή εμπειριών και πρακτικών σε θέματα που αφορούν στην Ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη μαθησιακή διαδικασία. Στην ημερίδα καλούνται να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί, μαθητές και στελέχη της εκπαίδευσης. Κάθε σχολείο μπορεί να υποβάλει συμμετοχή για τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που συμμετείχαν σε ένα τουλάχιστον από τα Προγράμματα/δράσεις που αφορούν στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση (βλ. Πίνακα 1 πιο κάτω). Αναμένεται κάθε σχολείο να δηλώσει από 2-10 μαθητές. Σημειώνεται ότι η διευθέτηση της ασφαλούς μεταφοράς των μαθητών από και προς την ημερίδα και η εξασφάλιση των σχετικών εγκρίσεων, είναι ευθύνη του σχολείου. Σημειώνεται, ότι για τους μαθητές, θα υπάρχει ξεχωριστή κατεύθυνση στο πρόγραμμα της ημερίδας |
Παρασκευή | 27/4/2018 | 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης | Τμήμα Επιστημών Αγωγής του Ευρ. Παν. Κύπρου,Τμήμα Νηπιαγωγών Παν. Ιωαννίνων,Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, Π.Ι. | Θέμα του Συνεδρίου είναι «Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση». Το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου, καθώς και η περιγραφή των βιωματικών εργαστηρίων, βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου 3synkte.euc.ac.cy. |
Παρασκευή | 27/4/2018 | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για τη Σωματική Τιμωρία από τον Οργανισμό «Hope for Children» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οργανισμός“Hope for Children” CRC Policy Center, | Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δημοτικής και Προδημοτικής Εκπαίδευσης. Το επιμορφωτικό Πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Έργου CHAPTER “Κίνηση προς τη σωματική απειλή και τη συναισθηματική καταπίεση των παιδιών”. Προκειμένου να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών από τη σωματική βία, το “Hope For Children” CRC Policy Center, σε συνεργασία με τους συντονιστές του Προγράμματος, PULSE (Βουλγαρία), το Ίδρυμα EVRIS (Ισλανδία), το National Network for Children (Βουλγαρία), υλοποιεί το Έργο CHAPTER. Το Έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή ‘Ένωση (JUST/2015/RDAP/AG/CORP/9176) και στοχεύει στη βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τη θετική γονική μέριμνα και την ανατροφή των παιδιών με ανεκτικό και εποικοδομητικό τρόπο. Η κύρια προτεραιότητα του επιμορφωτικού Προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις φυσικές και συναισθηματικές ενδείξεις σωματικών τιμωριών, καθώς και η καλλιέργεια πρακτικών δεξιοτήτων για μελέτες περιπτώσεων. |
Σάββατο | 28/4/2018 | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για τη Σωματική Τιμωρία από τον Οργανισμό «Hope for Children» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οργανισμός“Hope for Children” CRC Policy Center, | Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δημοτικής και Προδημοτικής Εκπαίδευσης. Το επιμορφωτικό Πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Έργου CHAPTER “Κίνηση προς τη σωματική απειλή και τη συναισθηματική καταπίεση των παιδιών”. Προκειμένου να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών από τη σωματική βία, το “Hope For Children” CRC Policy Center, σε συνεργασία με τους συντονιστές του Προγράμματος, PULSE (Βουλγαρία), το Ίδρυμα EVRIS (Ισλανδία), το National Network for Children (Βουλγαρία), υλοποιεί το Έργο CHAPTER. Το Έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή ‘Ένωση (JUST/2015/RDAP/AG/CORP/9176) και στοχεύει στη βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τη θετική γονική μέριμνα και την ανατροφή των παιδιών με ανεκτικό και εποικοδομητικό τρόπο. Η κύρια προτεραιότητα του επιμορφωτικού Προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις φυσικές και συναισθηματικές ενδείξεις σωματικών τιμωριών, καθώς και η καλλιέργεια πρακτικών δεξιοτήτων για μελέτες περιπτώσεων. |
© 2010-2018 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας