Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης

  • Γιασεμίνα Καραγιώργη     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Λειτουργοί
  • Θέκλα Αφαντίτη - Λαμπριανού     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Σοφία Βλάμη     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Μαρία Δανιήλ    Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Ειρήνη Κλεάνθους     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Μοδεστίνα Μοδέστου     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Μαρία Νικολαΐδου     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Αριστοκλής Νικολάου     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Χριστιάνα Νικολάου     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Νίκος Παπαδούρης     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Μαρία Παπαευσταθίου     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • Ανδρέας Πολυδώρου     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it     Διαχείριση Ιστοδελίδας ΚΕΕΑ
  • Μαργαρίτα Χριστοφορίδου     Βιογραφικό      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Βιογραφικά

Γιασεμίνα Καραγιώργη
Η Γιασεμίνα Καραγιώργη είναι η Προϊσταμένη του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης (ΚΕΕΑ) του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (ΥΠΠ) από το Σεπτέμβριο του 2011. Ως Προϊσταμένη στο ΚΕΕΑ, έχει την εποπτεία της εφαρμογής εθνικών ερευνητικών προγραμμάτων (π.χ. Πρόγραμμα Λειτουργικού Αλφαβητισμού), καθώς και ερευνών αξιολόγησης προγραμμάτων και καινοτομιών του ΥΠΠ. Έχει επίσης το ρόλο της εθνικής συντονίστριας της Κύπρου στις διεθνείς έρευνες (π.χ. TALIS 2013, PISA 2015, TIMSS 2015) στις οποίες συμμετέχει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού. Συνεργάζεται, επίσης, από το 2007 μέχρι σήμερα με το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου διδάσκοντας στο εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα εφαρμοσμένης εκπαιδευτικής ηγεσίας και διοίκησης. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2000-2007), καθώς και ως διευθύντρια δημοτικού σχολείου (2008-2011), και εκπαιδευτικός δημοτικής εκπαίδευσης.

Η Γιασεμίνα είναι απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Κύπρου (1989), του Boston University (B.S., Education, 1991), του University of Texas at Austin (M.A., Curriculum and Instruction/Instructional Technology, 1994) και του University of London (Ph.D., Education, 2000 και Μ.A., Applied Educational Leadership and Management, 2010). Στα πλαίσια των σπουδών της έχει πάρει δύο φορές υποτροφία του Cyprus America Scholarship Program (Hνωμένες Πολιτείες) και μία υποτροφία Overseas Research Students Award (Ηνωμένο Βασίλειο).

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων στην εκπαίδευσης (π.χ. ΤΠΕ), τη συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, καθώς και τη σχολική ηγεσία. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα, ενώ περισσότερες από 40 εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε τοπικά και διεθνή εκπαιδευτικά περιοδικά και βιβλία. Σε εργασίες της έχουν γίνει περισσότερες από 500 ετεροαναφορές.

Επιστροφή στο Προσωπικό


Θέκλα Αφαντίτη - Λαμπριανού
Η Θέκλα Αφαντίτη Λαμπριανού ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (B.A. στις Παιδαγωγικές Επιστήμες) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (M.A. Μαθηματική Παιδεία) και στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ (M.Sc Εκπαιδευτική Έρευνα και Ph.D. Διδακτική Μαθηματικών - Αξιολόγηση). Προτού ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, εργάστηκε ως δασκάλα σε διάφορα δημοτικά της Κύπρου και ως διευθύνουσα στο παροικιακό σχολείο του Μάντσεστερ.Η Θέκλα Αφαντίτη Λαμπριανού εργάζεται ως Λειτουργός/ερευνήτρια στο ΚΕΕΑ από το 2008. Αυτή την περίοδο είναι τοπικός συντονιστής δειγματοληψίας στη διεθνή έρευνα TALIS και συμμετέχει, επίσης, στη διεθνή έρευνα PIAAC. Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως ερευνήτρια σε διάφορες έρευνες, όπως (1) Οι Αντιλήψεις των Κύπριων Εκπαιδευτικών σε Θέματα Ταυτότητας και Ετερότητας, (2) Αξιολόγηση του Προγράμματος «ΜΕΝΤΩΡ» στη Δημοτική Εκπαίδευση και στη Μέση Εκπαίδευση, (3) Έρευνα των Αντιλήψεων και Στάσεων των Γηγενών Μαθητών προς τους Μετανάστες: Αποτελέσματα και η Σημασία τους για το Εκπαιδευτικό Σύστημα της Κυπριακής Δημοκρατίας, (4) Αξιολόγηση της Εφαρμογής της Εργαστηριοποίησης Μαθημάτων στη Μέση Εκπαίδευση, (5) Αξιολόγηση Επιμορφωτικών Κέντρων και (6) Αξιολόγηση Προγράμματος Αλφαβητισμού στο Γυμνάσιο. Συμμετέχει, επίσης, στη συγγραφή έργων για τα Δοκίμια Αλφαβητισμού στα Μαθηματικά της Γ΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού. Είναι η εισηγήτρια του διατμηματικού σεμιναρίου με τίτλο «ΓΨ03.002β Στατιστική Επεξεργασία Δεδομένων Έρευνας με τη Χρήση του Στατιστικού Πακέτου SPSS – Μέρος Β΄».

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη: (α) Μαθηματική Παιδεία, (β) Εκπαιδευτική Έρευνα και Αξιολόγηση (κυρίως διαμορφωτική), (γ) Γνώση των Εκπαιδευτικών (κυρίως Παιδαγωγική Γνώση - Pedagogical Content Knowledge), (δ) Στατιστική και Πιθανότητες (ως γνωστικό αντικείμενο), (ε) Rasch Model analysis και (στ) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
Επιστροφή στο Προσωπικό


Σοφία Βλάμη
Η Σοφία Βλάμη συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών (B.A, 1995) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας, Σάντα Μπάρμπαρα (M.A.- Εκπαιδευτική Ψυχολογία, 1999). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, η Σοφία Βλάμη εργάστηκε ως εκπαιδευτικός δημοτικής σε δημοτικά σχολεία της Κύπρου.Η Σοφία Βλάμη εργάζεται ως λειτουργός στο ΚΕΕΑ από το 2008. Από το 2001 μέχρι το 2008 είχε εργαστεί ως λειτουργός στον Τομέα Έρευνας και Αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Έχει συμμετάσχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα ως λειτουργός του Τομέας Έρευνας και Αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του ΚΕΕΑ. Ενδεικτικά αναφέρονται κάποια από αυτά:
  • Έρευνα για το Σχολικό Κλίμα και τη Θυματοποίηση στο σχολείο (Δημοτική, Μέση και Τεχνική/Επαγγελματική Εκπαίδευση) (συνεργασία με το Παρατηρητήριο για τη Βία) (υπό εξέλιξη).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα PISA (Πιλοτική Φάση, 2010 – 11)    
  • Αξιολόγηση του θεσμού των Επιμορφωτικών Κέντρων (2009 – 2011).
  • Αξιολόγηση πιλοτικού θεσμού παραχώρησης διδακτικού χρόνου στις Σχολικές Μονάδες για Συντονισμό της Ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη (2010).
  • Αξιολόγηση του Προγράμματος της Ενισχυτικής διδασκαλίας (σε αναλφάβητους και αλλόγλωσσους μαθητές) στη Δημοτική Εκπαίδευση (2008 – 2010).
  • Αξιολόγηση προγραμμάτων Μέσης Εκπαίδευσης: (α) Ο θεσμός Δράση – Δημιουργικότητα - Κοινωνική Προσφορά (β)Υπεύθυνος Καθηγητής Τμήματος (2009).
  • Αξιολόγηση παρεμβατικών προγραμμάτων Κοινωνικής και Συναισθηματικής Αγωγής (συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών) (2001 – 2010).
  • Αξιολόγηση του θεσμού της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα δημόσια σχολεία μέσης εκπαίδευσης (συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου) (2007).
  • Αξιολόγηση του θεσμού της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα δημόσια σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης (συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου) (2005).
  • Η συμπεριφορά και τα κίνητρα μάθησης των μαθητών των Τεχνικών Σχολών (2003).
Στο πλαίσιο της συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο Αθηνών για το πρόγραμμα Κοινωνικής και Συναισθηματικής Αγωγής, η Σοφία Βλάμη συμμετείχε στη συγγραφή και την έκδοση βιβλίου με τίτλο "Κοινωνική και··Συναισθηματική Αγωγή στα σχολεία της Κύπρου" (2010).
Αυτή την περίοδο είναι τοπική συντονίστρια στη διεθνή έρευνα Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2013.
Επιστροφή στο Προσωπικό

Μαρία Δανιήλ
Η Μαρία Δανιήλ αποφοίτησε από τον κλάδο Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου το 2006. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Bristol στην Αγγλία (MSc in Education, Technology and Society, 2006 και Postgraduate Diploma in Educational Research, 2008). Είναι κάτοχος  Διδακτορικού στην Εκπαίδευση (PhD in Education) με έμφαση στη χρήση της τεχνολογίας ως μέσο αναστοχασμού των εκπαιδευτικών (University of Bristol, 2013). Στο πλαίσιο των σπουδών της εξασφάλισε υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Κύπρου και από τον οργανισμό ESRC (Economic and Social Research Council) στην Αγγλία.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διαδικασία του αναστοχασμού για τους εκπαιδευτικούς, με σκοπό την επαγγελματική ανάπτυξη και μάθηση. Συγκεκριμένα, επικεντρώνεται στη χρήση της βιντεοσκόπησης και της παρακολούθησης διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς για σκοπούς αναστοχασμού.

Η Μαρία Δανιήλ έχει συμμετάσχει σε αριθμό τοπικών και διεθνών συνεδρίων με εισηγήσεις. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων με σύστημα κριτών. Έχει επιτελέσει κριτής σε επιστημονικό περιοδικό, καθώς επίσης και κριτής σε διεθνή συνέδρια.

Από το 2011 εργάζεται ως εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης στην Κύπρο. Έχει εργαστεί ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Πανεπιστήμιο Frederick, διδάσκοντας στα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά προγράμματα «Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία» και «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων». Εργάζεται στο Κ.Ε.Ε.Α. από τον Σεπτέμβριο του 2021.
Επιστροφή στο Προσωπικό


Ειρήνη Κλεάνθους
Η Δρ Ειρήνη Κλεάνθους ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (Πτυχίο Δημοτικής Εκπαίδευσης με δευτερεύον πτυχίο στη Ψυχολογία, 2005). Στη συνέχεια ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ στον τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και της εκπαιδευτικής έρευνας. Για τις μεταπτυχιακές της σπουδές εξασφάλισε υποτροφία από το Λεβέντειο Ίδρυμα και από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ. Είναι κάτοχος των εξής μεταπτυχιακών τίτλων: MEd ICT in Education (2006) και MSc in Educational Research with Mathematics Education (2008). Είναι επίσης κάτοχος διδακτορικού τίτλου στη Μαθηματική Παιδεία (PhD in Mathematics Education, 2012) από το ίδιο πανεπιστήμιο. 

Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών της στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, εργάστηκε ως ερευνητικός συνεργάτης σε δύο ερευνητικά προγράμματα:

  1. ESRC-TLRP project: Keeping Open the Door to Mathematically Demanding Programmes in Further and Higher Education
  2. ESRC project: Mathematics learning, identity and educational practice: the transition into Higher Education

Έχει επίσης εργαστεί στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου ως Επιστημονικός Συνεργάτης, όπου δίδασκε τρία προπτυχιακά μαθήματα στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής:

  1. Βασικές έννοιες των Μαθηματικών
  2. Διδακτική των Μαθηματικών
  3. Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Προτού ενταχθεί στο ΚΕΕΑ υπηρέτησε ως δασκάλα σε δημόσια δημοτικά σχολεία της Κύπρου. Αυτή την περίοδο είναι μέλος της ερευνητικής ομάδας για το Πρόγραμμα Ελληνομάθειας. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων, και κεφάλαια σε βιβλία. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν: (α) στις στάσεις των μαθητών προς τα μαθηματικά και στη γονική επίδραση, (β) στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διδακτική των μαθηματικών, και (γ) στη θεωρία κοινωνιολογίας του Bourdieu.  
Επιστροφή στο Προσωπικό

Μοδεστίνα Μοδέστου
Η Μοδεστίνα Μοδέστου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (B.A., 2001) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο Τμήμα σε θέματα Μαθηματικής Παιδείας (M.A., 2004 και Ph.D., 2007). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, η Μοδεστίνα Μοδέστου εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία Δημοτικής εκπαίδευσης (2001-2009), ως Σύμβουλος Μαθηματικών (2008-2009) και ως λειτουργός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (2009-2010). Συμμετείχε στις ομάδες εργασίας για τη συγγραφή των Νέων Αναλυτικών των Μαθηματικών ενώ παράλληλα, εργάστηκε και ως επισκέπτρια Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Frederick (2008-2010). Η Μοδεστίνα Μοδέστου εργάζεται ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α. από το 2010. Αυτή την περίοδο είναι τοπικός συντονιστής του Προγράμματος PISA 2015 ενώ παράλληλα έχει εργαστεί ως τοπικός συντονιστής της Διεθνούς Έρευνας Ικανοτήτων Ενηλίκων (PIAAC 2012) καθώς και της Ευρωπαϊκής Έρευνας Σχολείων: ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (ESSIE 2012). Συμμετέχει στην ερευνητική ομάδα Μαθηματικών για το Πρόγραμμα του Λειτουργικού Αλφαβητισμού στην Κύπρο ενώ παράλληλα έχει συμμετάσχει σε εξωτερικές αξιολογήσεις προγραμμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού:

  • Αξιολόγηση του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Μεντόρων Νεοεισερχομένων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (2010-2013)
  • Αξιολόγηση του Πιλοτικού Προγράμματος του Δημοτικού Σχολείου Αποστόλου Λουκά «Ένας Μαθητής – Ένας Υπολογιστής» (2013)
  • Αξιολόγηση του Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών που διδάσκουν στη Γ’ Λυκείου τη σχολική χρονιά 2014-15 (2015)
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στα: (α) Αναλογική σκέψη και μαθηματικός αναλογικός συλλογισμός, (β) Επίλυση μαθηματικού προβλήματος, (γ) Διερευνητική μάθηση στα μαθηματικά, (δ) Κατασκευή διδακτικών καταστάσεων και (ε) Επιστημολογικά και διδακτικά εμπόδια.
Επιστροφή στο Προσωπικό

Μαρία Νικολαΐδου
Η Μαρία Νικολαΐδου κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο (ΜΑ) στη Μαθηματική Παιδεία (Πανεπιστήμιο Κύπρου) και διδακτορικό τίτλο (PhD) στις Επιστήμες της Αγωγής, με κατεύθυνση στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας). Υπηρετεί ως Βοηθός Διευθύντρια Δημοτικής Εκπαίδευσης και, παράλληλα, είναι αποσπασμένη στο ΚΕΕΑ, από τον Σεπτέμβριο του 2018. Είναι μέλος της συντονιστικής ομάδας για την έρευνα TIMSS, ενώ συμμετέχει στην οργάνωση και διεξαγωγή τοπικών ερευνών που ανατίθενται στο ΚΕΕΑ. Διδάσκει, επίσης, το μάθημα της Εκπαιδευτικής Έρευνας στο διαδικτυακό μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, που γίνεται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Έχει δημοσιεύσει αριθμό ερευνητικών άρθρων, τόσο σε επιστημονικά περιοδικά όσο και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στη συνεισφορά της σχολικής ηγεσίας στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, στον ρόλο των συναισθημάτων (συναισθήματα, στάσεις, πεποιθήσεις επάρκειας) στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος, και στη μεθοδολογία/εφαρμογή ανώτερων μορφών εκπαιδευτικής έρευνας (Structural Equation Modelling, Hierarchical Linear Modelling).

H Μαρία Νικολαΐδου ασχολείται, επιπρόσθετα, με τη λειτουργία και την ασφάλεια του λειτουργικού συστήματος των Windows, και κατέχει δίπλωμα Malware/Security Analyst (UNITE – Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators).

Επιστροφή στο Προσωπικό


Αριστοκλής Νικολάου
Ο Αριστοκλής Νικολάου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές του σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (Β.Α. Επιστήμες Αγωγής – Δημοτική Εκπαίδευση, 2003) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο τμήμα στο αντικείμενο της Μαθηματικής Παιδείας (Μ.Α., 2006, Ph.D., 2012).

Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε δημοτικά σχολεία της Κύπρου (2003-σήμερα). Ακόμη, εργάστηκε ως Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (εξ’ αποστάσεως διδασκαλία σεμιναρίου «Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών δεδομένων» σε μεταπτυχιακούς φοιτητές).

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν: (α) στην κατανόηση της έννοιας του κλάσματος σε μαθητές Ε΄ και Στ΄ τάξης δημοτικού, (β) στις πεποιθήσεις επάρκειας μαθητών Ε΄ και Στ΄ τάξης δημοτικού σχολείου σε σχέση με την κατασκευή μαθηματικού προβλήματος και τη γενικότερη μαθηματική επίδοση, (γ) στην ποιότητα και πολυπλοκότητα των προβλημάτων που κατασκευάζουν μαθητές Ε΄ και Στ΄ τάξης δημοτικού σε συγκεκριμένα έργα.
 

Επιστροφή στο Προσωπικό


Χριστιάνα Νικολάου
Η Χριστιάνα Θ. Νικολάου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (B.A., 2000) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο Τμήμα με θέμα Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες (M.A., 2004 και Ph.D., 2010). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, η Χριστιάνα Νικολάου εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία Δημοτικής εκπαίδευσης (2000-2002, 2006-2010), ως Σύμβουλος Επιστήμης (2010), ως Ερευνητικός Συνεργάτης (2002-2006) και ως Μεταδιδακτορικός Συνεργάτης (2012-2015) και ως Επισκέπτρια Λέκτορας (2011-2012) στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η Χριστιάνα Νικολάου εργάζεται ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α. από το 2015. Αυτή την περίοδο, παράλληλα με την εμπλοκή της σε άλλες ερευνητικές δράσεις του ΚΕΕΑ, είναι μέλος της εθνικής συντονιστικής ομάδας του διεθνούς προγράμματος του ΟΟΣΑ Programme for International Student Assessment (PISA) και ερευνητικός συνεργάτης στο Διεθνές Ερευνητικό Πρόγραμμα ATS2020.

Έχει εργαστεί ως συντονίστρια και ερευνήτρια σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας (ODISSEAME, ΟΙΚΟΣΚΕΨΗ, ELEN: , VIOPAIDEIA, MODELFRAME).

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στα: (α) Μοντέλα, Μοντελοποίηση και Συνεργασία σε Μαθησιακά Περιβάλλοντα (στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών), (β) Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες, (γ) Αξιολόγηση δεξιοτήτων (π.χ. Μοντελοποίηση, επιχειρηματολογία) (δ) Επιστημολογικές και διδακτικές δυσκολίες εκπαιδευτικών.

Επιστροφή στο Προσωπικό


Νίκος Παπαδούρης
O Νίκος Παπαδούρης έχει βασικές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής (B.A.) και στη Φυσική (BSc) και μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (M.Ed και PhD). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μάθηση και τη διδασκαλία στις φυσικές Επιστήμες και στην αξιολόγηση μαθησιακών επιτευγμάτων.

Εργάζεται ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α. από το 2015. Είναι μέλος της εθνικής συντονιστικής ομάδας για την TIMSS και την PIRLS.

Πριν ενταχθεί στο Κ.Ε.Ε.Α. εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης και ως ερευνητής και μεταδιδακτορικός συνεργάτης στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Διαθέτει εκτεταμένη ερευνητική εμπειρία, στο πλαίσιο της συμμετοχής του σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα που έχουν λάβει χρηματοδότηση είτε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (π.χ. Materials Science, Co-Reflect, PriSciNet, Assist-Me) είτε από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας (π.χ. ΕΚΤΕΜΑ, ΕΠΙΚΟΙΤΕ). Επίσης, έχει συμμετάσχει στη διδασκαλία μαθημάτων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Έχει δημοσιεύσει σημαντικό αριθμό άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά. Επίσης, είναι κριτής άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά στην περιοχή των ερευνητικών του ενδιαφερόντων.

Επιστροφή στο Προσωπικό


Μαρία Παπαευσταθίου
Η Μαρία Παπαευσταθίου συμπλήρωσε τις βασικές της σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (BSc Επιστήμες της Αγωγής). Ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Brunel University London (ΜΑ) καθώς και στο Πανεπιστήμιο East Anglia εξασφαλίζοντας υποτροφία (Ph.D) στην προστασία και ευημερία των παιδιών. Προτού ενταχθεί στο ΚΕΕΑ εργάστηκε σε σχολεία Δημοτικής Εκπαίδευσης της Κύπρου και της Αγγλίας (ΚΕΑ) και ως λειτουργός στην Ομάδα Άμεσης Παρέμβασης (ΟΑΠ) του ΥΠΠΑΝ. Επίσης έχει εργαστεί ως επιστημονική συνεργάτιδα στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου διδάσκοντας στο Τμήμα Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών της Συμπεριφοράς.

Έχει εμπλακεί σε ερευνητικά προγράμματα του Συμβουλίου της Ευρώπης με αντικείμενο μελέτης τη σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση, την έμφυλη βία και τον ασφαλή αθλητισμό. Ως μέλος της ομάδας εμπειρογνωμόνων του ΣτΕ για τη σεξουαλική βία στον αθλητισμό έχει συνεργαστεί με τοπικούς και διεθνείς οργανισμούς για εκπόνηση εργασιών στο ίδιο πεδίο (ΚΟΑ, EPAS). Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και βιβλία. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται: α) στη μελέτη της βίας κατά των παιδιών σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα όπως το σχολείο και ο εξωσχολικός αθλητισμός, β) στην παραβατικότητα κατά την παιδική ηλικία, γ) στις νέες κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της παιδικής ηλικίας και δ) στη χρήση ποιοτικών ερευνητικών εργαλείων ανάλυσης (narrative analysis, content analysis, discourse analysis).

Επιστροφή στο Προσωπικό

Ανδρέας Πολυδώρου
O Άντρος Πολυδώρου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές του σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας (Πτυχίο Μαθηματικού) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο New Jersey Institute of Technology (M.Sc. in Computer Science) και στο University of Surrey (PgDip in Advanced Professional Studies in Education and Training). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, ο Άντρος Πολυδώρου εργάστηκε ως καθηγητής Πληροφορικής σε Δημόσια Σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Ο Άντρος Πολυδώρου εργάζεται στο ΚΕΕΑ από το 2010. Έχει εργαστεί ως Υπεύθυνος Συλλογής Δεδομένων στις διεθνείς έρευνες PIAAC, PISA 2012, PISA 2015 και TALIS. Επίσης είναι υπέυθυνος για τη μηχανογράφηση (λογισμικό) του ΚΕΕΑ.

Έχει αναπτύξει ηλεκτρονικές πλατφόρμες συλλογής δεδομένων από σχολεία για διάφορες ανάγκες της Διεύθυνσης Δημοτικής Εκπαίδευσης, της Διεύθυνσης Μέσης Εκπαίδευσης και της Υπηρεσίας Ανάπτυξης Προγραμμάτων.

Επιστροφή στο Προσωπικό


Μαργαρίτα Χριστοφορίδου
Η Μαργαρίτα Χριστοφορίδου είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου στην Εκπαιδευτική Διοίκηση και Αξιολόγηση από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Κατέχει επίσης, μεταπτυχιακό τίτλο στα Παιδαγωγικά, Αναλυτικά Προγράμματα και Αξιολόγηση από το Institute of Education (UCL) και πτυχίο στις Επιστήμες Αγωγής από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στους τομείς της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, της αποτελεσματικότητας και βελτίωσης της εκπαίδευσης, και της εκπαίδευσης και επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων με σύστημα κριτών.

Συμμετείχε επίσης σε διάφορα ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου (i.e. FORMAS, PROMQE, IEEPS, ESF). Εργάζεται ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α από το 2021. Πριν ενταχθεί στο Κ.Ε.Ε.Α εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Επιστροφή στο Προσωπικό



























































ΐ