Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης

  • Γιασεμίνα Καραγιώργη     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Λειτουργοί
  • Σοφία Αγαθαγγέλου     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Θέκλα Αφαντίτη - Λαμπριανού     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Σοφία Βλάμη     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Βαλεντίνα Θεοδοσίου     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Ξένια Ξυστούρη     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Μοδεστίνα Μοδέστου     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Έλσα Νεοφύτου     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Χριστιάνα Νικολάου     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Νίκος Παπαδούρης     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Ελένη Παπαϊωάννου     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Αλεξάνδρα Πετρίδου     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Ανδρέας Πολυδώρου     Βιογραφικό      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.     Διαχείριση Ιστοδελίδας ΚΕΕΑ

Βιογραφικά

Γιασεμίνα Καραγιώργη
Η Γιασεμίνα Καραγιώργη είναι η Προϊσταμένη του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης (ΚΕΕΑ) του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (ΥΠΠ) από το Σεπτέμβριο του 2011. Ως Προϊσταμένη στο ΚΕΕΑ, έχει την εποπτεία της εφαρμογής εθνικών ερευνητικών προγραμμάτων (π.χ. Πρόγραμμα Λειτουργικού Αλφαβητισμού), καθώς και ερευνών αξιολόγησης προγραμμάτων και καινοτομιών του ΥΠΠ. Έχει επίσης το ρόλο της εθνικής συντονίστριας της Κύπρου στις διεθνείς έρευνες (π.χ. TALIS 2013, PISA 2015, TIMSS 2015) στις οποίες συμμετέχει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού. Συνεργάζεται, επίσης, από το 2007 μέχρι σήμερα με το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου διδάσκοντας στο εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα εφαρμοσμένης εκπαιδευτικής ηγεσίας και διοίκησης. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2000-2007), καθώς και ως διευθύντρια δημοτικού σχολείου (2008-2011), και εκπαιδευτικός δημοτικής εκπαίδευσης.

Η Γιασεμίνα είναι απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Κύπρου (1989), του Boston University (B.S., Education, 1991), του University of Texas at Austin (M.A., Curriculum and Instruction/Instructional Technology, 1994) και του University of London (Ph.D., Education, 2000 και Μ.A., Applied Educational Leadership and Management, 2010). Στα πλαίσια των σπουδών της έχει πάρει δύο φορές υποτροφία του Cyprus America Scholarship Program (Hνωμένες Πολιτείες) και μία υποτροφία Overseas Research Students Award (Ηνωμένο Βασίλειο).

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων στην εκπαίδευσης (π.χ. ΤΠΕ), τη συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, καθώς και τη σχολική ηγεσία. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα, ενώ περισσότερες από 40 εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε τοπικά και διεθνή εκπαιδευτικά περιοδικά και βιβλία. Σε εργασίες της έχουν γίνει περισσότερες από 500 ετεροαναφορές.

Επιστροφή στο Προσωπικό


Σοφία Αγαθαγγέλου
Η Σοφία Αγαθαγγέλου συμπλήρωσε τις βασικές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (Πτυχίο Επιστημών της Αγωγής). Ακολούθως, απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στα Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία και Διδακτορικό στην ίδια περιοχή από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, υπήρξε υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών Κύπρου και του Ιδρύματος Α.Γ. Λεβέντη. 

Πριν ενταχθεί ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α., εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης. Έχει εργαστεί επίσης ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδική Επιστήμονας στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου, διδάσκοντας μαθήματα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Εργάστηκε, ακόμη, ως υπεύθυνη του γραφείου της Έδρας ΟΥΝΕΣΚΟ για την Ισότητα και την Ενδυνάμωση των Φύλων, το δίκτυο της οποίας αριθμεί πέραν των 30 εταίρων σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Διαθέτει ερευνητική εμπειρία στο πλαίσιο της συμμετοχής της σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία και πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, στην ανάπτυξη και αξιολόγηση Αναλυτικών Προγραμμάτων, καθώς και στην ποιότητα της διδασκαλίας (παρατήρηση και αξιολόγηση της ποιότητας της διδασκαλίας, παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτή, σχέση ποιότητας διδασκαλίας με μαθησιακά αποτελέσματα, μεθοδολογία της διδασκαλίας).

Επιστροφή στο Προσωπικό

Θέκλα Αφαντίτη - Λαμπριανού
Η Θέκλα Αφαντίτη Λαμπριανού ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (B.A. στις Παιδαγωγικές Επιστήμες) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (M.A. Μαθηματική Παιδεία) και στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ (M.Sc Εκπαιδευτική Έρευνα και Ph.D. Διδακτική Μαθηματικών - Αξιολόγηση). Προτού ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, εργάστηκε ως δασκάλα σε διάφορα δημοτικά της Κύπρου και ως διευθύνουσα στο παροικιακό σχολείο του Μάντσεστερ.Η Θέκλα Αφαντίτη Λαμπριανού εργάζεται ως Λειτουργός/ερευνήτρια στο ΚΕΕΑ από το 2008. Αυτή την περίοδο είναι τοπικός συντονιστής δειγματοληψίας στη διεθνή έρευνα TALIS και συμμετέχει, επίσης, στη διεθνή έρευνα PIAAC. Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως ερευνήτρια σε διάφορες έρευνες, όπως (1) Οι Αντιλήψεις των Κύπριων Εκπαιδευτικών σε Θέματα Ταυτότητας και Ετερότητας, (2) Αξιολόγηση του Προγράμματος «ΜΕΝΤΩΡ» στη Δημοτική Εκπαίδευση και στη Μέση Εκπαίδευση, (3) Έρευνα των Αντιλήψεων και Στάσεων των Γηγενών Μαθητών προς τους Μετανάστες: Αποτελέσματα και η Σημασία τους για το Εκπαιδευτικό Σύστημα της Κυπριακής Δημοκρατίας, (4) Αξιολόγηση της Εφαρμογής της Εργαστηριοποίησης Μαθημάτων στη Μέση Εκπαίδευση, (5) Αξιολόγηση Επιμορφωτικών Κέντρων και (6) Αξιολόγηση Προγράμματος Αλφαβητισμού στο Γυμνάσιο. Συμμετέχει, επίσης, στη συγγραφή έργων για τα Δοκίμια Αλφαβητισμού στα Μαθηματικά της Γ΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού. Είναι η εισηγήτρια του διατμηματικού σεμιναρίου με τίτλο «ΓΨ03.002β Στατιστική Επεξεργασία Δεδομένων Έρευνας με τη Χρήση του Στατιστικού Πακέτου SPSS – Μέρος Β΄».

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη: (α) Μαθηματική Παιδεία, (β) Εκπαιδευτική Έρευνα και Αξιολόγηση (κυρίως διαμορφωτική), (γ) Γνώση των Εκπαιδευτικών (κυρίως Παιδαγωγική Γνώση - Pedagogical Content Knowledge), (δ) Στατιστική και Πιθανότητες (ως γνωστικό αντικείμενο), (ε) Rasch Model analysis και (στ) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.



Σοφία Βλάμη
Η Σοφία Βλάμη συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών (B.A, 1995) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας, Σάντα Μπάρμπαρα (M.A.- Εκπαιδευτική Ψυχολογία, 1999). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, η Σοφία Βλάμη εργάστηκε ως εκπαιδευτικός δημοτικής σε δημοτικά σχολεία της Κύπρου.Η Σοφία Βλάμη εργάζεται ως λειτουργός στο ΚΕΕΑ από το 2008. Από το 2001 μέχρι το 2008 είχε εργαστεί ως λειτουργός στον Τομέα Έρευνας και Αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Έχει συμμετάσχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα ως λειτουργός του Τομέας Έρευνας και Αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του ΚΕΕΑ. Ενδεικτικά αναφέρονται κάποια από αυτά:
  • Έρευνα για το Σχολικό Κλίμα και τη Θυματοποίηση στο σχολείο (Δημοτική, Μέση και Τεχνική/Επαγγελματική Εκπαίδευση) (συνεργασία με το Παρατηρητήριο για τη Βία) (υπό εξέλιξη).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα PISA (Πιλοτική Φάση, 2010 – 11)    
  • Αξιολόγηση του θεσμού των Επιμορφωτικών Κέντρων (2009 – 2011).
  • Αξιολόγηση πιλοτικού θεσμού παραχώρησης διδακτικού χρόνου στις Σχολικές Μονάδες για Συντονισμό της Ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη (2010).
  • Αξιολόγηση του Προγράμματος της Ενισχυτικής διδασκαλίας (σε αναλφάβητους και αλλόγλωσσους μαθητές) στη Δημοτική Εκπαίδευση (2008 – 2010).
  • Αξιολόγηση προγραμμάτων Μέσης Εκπαίδευσης: (α) Ο θεσμός Δράση – Δημιουργικότητα - Κοινωνική Προσφορά (β)Υπεύθυνος Καθηγητής Τμήματος (2009).
  • Αξιολόγηση παρεμβατικών προγραμμάτων Κοινωνικής και Συναισθηματικής Αγωγής (συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών) (2001 – 2010).
  • Αξιολόγηση του θεσμού της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα δημόσια σχολεία μέσης εκπαίδευσης (συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου) (2007).
  • Αξιολόγηση του θεσμού της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα δημόσια σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης (συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου) (2005).
  • Η συμπεριφορά και τα κίνητρα μάθησης των μαθητών των Τεχνικών Σχολών (2003).
Στο πλαίσιο της συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο Αθηνών για το πρόγραμμα Κοινωνικής και Συναισθηματικής Αγωγής, η Σοφία Βλάμη συμμετείχε στη συγγραφή και την έκδοση βιβλίου με τίτλο "Κοινωνική και··Συναισθηματική Αγωγή στα σχολεία της Κύπρου" (2010).
Αυτή την περίοδο είναι τοπική συντονίστρια στη διεθνή έρευνα Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2013.
Επιστροφή στο Προσωπικό

Βαλεντίνα Θεοδοσίου
Η Βαλεντίνα Θεοδοσίου συμπλήρωσε τις βασικές της σπουδές στο Πανεπιστημίου Κύπρου (Πτυχίο Επιστημών της Αγωγής) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (M.A. ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, Ph.D. Εκπαιδευτική Ηγεσία και Πολιτική). Προτού ενταχθεί στο Κ.Ε.Ε.Α., εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία Δημοτικής Εκπαίδευσης, ως λειτουργός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (2005-2007) και ως Σύμβουλος Βελτίωσης και Ανάπτυξης Σχολείου στη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης (2012-2013).

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στα: (α) Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών σε σχολική βάση, (β) Βελτίωση διδασκαλίας και μάθησης, (γ) Στρατηγικός σχεδιασμός και βελτίωση εκπαιδευτικών οργανισμών, (δ) Εκπαιδευτική Ηγεσία. Η Βαλεντίνα Θεοδοσίου εργάζεται ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α. από το 2017. Αυτή την περίοδο παράλληλα με την εμπλοκή της σε άλλες ερευνητικές δράσεις του ΚΕΕΑ, είναι μέλος της εθνικής συντονιστικής ομάδας για τη διεθνή έρευνα TALIS (Teaching and Learning International Survey) 2018.

Επιστροφή στο Προσωπικό

Ξένια Ξυστούρη
Η Ξένια Ξυστούρη ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (Πτυχίο Επιστημών της Αγωγής – Δημοτική Εκπαίδευση). Ακολούθως, απέκτησε Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό τίτλο στη Μαθηματική Παιδεία από το Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Πριν ενταχθεί ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α., εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης. Έχει εργαστεί επίσης ως Ερευνητικό Προσωπικό στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, στα πλαίσια ερευνητικού προγράμματος για το οποίο έλαβε χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Νέοι Ερευνητές Κύπρου ΠΕΝΕΚ του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας.

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων στο χώρο της εκπαίδευσης και της ψυχολογίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται: (α) στη γνωστική ανάπτυξη σε μαθηματικές έννοιες, (β) στις ατομικές διαφορές ως προς τη γνωστική ανάπτυξη και κατανόηση εννοιών, (γ) στην ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας κι επικοινωνίας στη διδασκαλία, (δ) στις διαδικασίες αλληλεπίδρασης ανθρώπου και ηλεκτρονικού υπολογιστή στη μάθηση και (ε) στην εφαρμογή και σύζευξη ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων έρευνας.

Επιστροφή στο Προσωπικό

Μοδεστίνα Μοδέστου
Η Μοδεστίνα Μοδέστου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (B.A., 2001) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο Τμήμα σε θέματα Μαθηματικής Παιδείας (M.A., 2004 και Ph.D., 2007). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, η Μοδεστίνα Μοδέστου εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία Δημοτικής εκπαίδευσης (2001-2009), ως Σύμβουλος Μαθηματικών (2008-2009) και ως λειτουργός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (2009-2010). Συμμετείχε στις ομάδες εργασίας για τη συγγραφή των Νέων Αναλυτικών των Μαθηματικών ενώ παράλληλα, εργάστηκε και ως επισκέπτρια Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Frederick (2008-2010). Η Μοδεστίνα Μοδέστου εργάζεται ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α. από το 2010. Αυτή την περίοδο είναι τοπικός συντονιστής του Προγράμματος PISA 2015 ενώ παράλληλα έχει εργαστεί ως τοπικός συντονιστής της Διεθνούς Έρευνας Ικανοτήτων Ενηλίκων (PIAAC 2012) καθώς και της Ευρωπαϊκής Έρευνας Σχολείων: ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (ESSIE 2012). Συμμετέχει στην ερευνητική ομάδα Μαθηματικών για το Πρόγραμμα του Λειτουργικού Αλφαβητισμού στην Κύπρο ενώ παράλληλα έχει συμμετάσχει σε εξωτερικές αξιολογήσεις προγραμμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού:

  • Αξιολόγηση του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Μεντόρων Νεοεισερχομένων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (2010-2013)
  • Αξιολόγηση του Πιλοτικού Προγράμματος του Δημοτικού Σχολείου Αποστόλου Λουκά «Ένας Μαθητής – Ένας Υπολογιστής» (2013)
  • Αξιολόγηση του Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών που διδάσκουν στη Γ’ Λυκείου τη σχολική χρονιά 2014-15 (2015)
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στα: (α) Αναλογική σκέψη και μαθηματικός αναλογικός συλλογισμός, (β) Επίλυση μαθηματικού προβλήματος, (γ) Διερευνητική μάθηση στα μαθηματικά, (δ) Κατασκευή διδακτικών καταστάσεων και (ε) Επιστημολογικά και διδακτικά εμπόδια.
Επιστροφή στο Προσωπικό

Έλσα Νεοφύτου
Η Έλσα Νεοφύτου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στην Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου (Δίπλωμα Δασκάλου), στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (B.A. στις Παιδαγωγικές Επιστήμες), στο Πανεπιστήμιο Guelph στον Καναδά και στο Université Lumière Lyon II στη Γαλλία (B.A. in European Studies-European Culture and Civilization) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Open University του Ηνωμένου Βασιλείου (Μ. Ed. in Lifelong Learning).

Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, εργάστηκε ως εκπαιδευτικός δημοτικής εκπαίδευσης (1992-1994), ως αποσπασμένη λειτουργός στα Επιμορφωτικά Κέντρα (1994-1995), στο Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Εκπαίδευση ΣΩΚΡΑΤΗΣ (1998-2001), στο Κλιμάκιο Πληροφορικής (2001-2002), στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2002-2005), στα Επιμορφωτικά Κέντρα (2005-2011), όπου υπήρξε μέλος της ομάδας εργασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για εφαρμογή του Σχεδίου Δράσης για την Εκπαίδευση Ενηλίκων και ως βοηθός διευθύντρια δημοτικής εκπαίδευσης (2011-2013).

Η Έλσα Νεοφύτου εργάζεται στο ΚΕΕΑ από το Σεπτέμβριο του 2013 και είναι μέλος των ερευνητικών ομάδων για τη διεθνή έρευνα TIMSS 2015 και την τοπική έρευνα για το Λειτουργικό Αλαφαβητισμό Γ΄ και Στ΄ τάξης, αντίστοιχα. Συμμετέχει επίσης, στην ερευνητική ομάδα για το Πρόγραμμα Comenius-Περιφερειακές Συμπράξεις.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων τόσο σε τοπικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Επιστροφή στο Προσωπικό


Χριστιάνα Νικολάου
Η Χριστιάνα Θ. Νικολάου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (B.A., 2000) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο Τμήμα με θέμα Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες (M.A., 2004 και Ph.D., 2010). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, η Χριστιάνα Νικολάου εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία Δημοτικής εκπαίδευσης (2000-2002, 2006-2010), ως Σύμβουλος Επιστήμης (2010), ως Ερευνητικός Συνεργάτης (2002-2006) και ως Μεταδιδακτορικός Συνεργάτης (2012-2015) και ως Επισκέπτρια Λέκτορας (2011-2012) στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η Χριστιάνα Νικολάου εργάζεται ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α. από το 2015. Αυτή την περίοδο, παράλληλα με την εμπλοκή της σε άλλες ερευνητικές δράσεις του ΚΕΕΑ, είναι μέλος της εθνικής συντονιστικής ομάδας του διεθνούς προγράμματος του ΟΟΣΑ Programme for International Student Assessment (PISA) και ερευνητικός συνεργάτης στο Διεθνές Ερευνητικό Πρόγραμμα ATS2020.

Έχει εργαστεί ως συντονίστρια και ερευνήτρια σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας (ODISSEAME, ΟΙΚΟΣΚΕΨΗ, ELEN: , VIOPAIDEIA, MODELFRAME).

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στα: (α) Μοντέλα, Μοντελοποίηση και Συνεργασία σε Μαθησιακά Περιβάλλοντα (στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών), (β) Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες, (γ) Αξιολόγηση δεξιοτήτων (π.χ. Μοντελοποίηση, επιχειρηματολογία) (δ) Επιστημολογικές και διδακτικές δυσκολίες εκπαιδευτικών.

Επιστροφή στο Προσωπικό


Νίκος Παπαδούρης
O Νίκος Παπαδούρης συμπλήρωσε τις προπτυχιακές του σπουδές (B.A) στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Ακολούθως, απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο (M.Ed) στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ και Διδακτορικό (PhD) στην ίδια περιοχή, από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μάθηση και τη διδασκαλία στις φυσικές Επιστήμες και στην αξιολόγηση μαθησιακών επιτευγμάτων.

Εργάζεται ως λειτουργός στο Κ.Ε.Ε.Α. από το 2015. Είναι μέλος της εθνικής συντονιστικής ομάδας για την TIMSS και ερευνητικός συνεργάτης στο ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα ATS2020.

Πριν ενταχθεί στο Κ.Ε.Ε.Α. εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης και ως ερευνητής και μεταδιδακτορικός συνεργάτης στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Διαθέτει εκτεταμένη ερευνητική εμπειρία, στο πλαίσιο της συμμετοχής του σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα που έχουν λάβει χρηματοδότηση είτε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (π.χ. Materials Science, Co-Reflect, PriSciNet, Assist-Me) είτε από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας (π.χ. ΕΚΤΕΜΑ, ΕΠΙΚΟΙΤΕ). Επίσης, έχει συμμετάσχει στη διδασκαλία μαθημάτων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου καθώς επίσης και στην εποπτεία ερευνητικών διατριβών στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες».

Έχει δημοσιεύσει σημαντικό αριθμό άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά. Επίσης, είναι κριτής άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά στην περιοχή των ερευνητικών του ενδιαφερόντων και μέλος της εκδοτικής επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού Frontline Learning Research.

Επιστροφή στο Προσωπικό


Ελένη Παπαϊωάννου
Η Ελένη Παπαϊωάννου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1998). Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Φιλοσοφία από το ίδιο πανεπιστήμιο (M.A., 2004) και Master’s Degree (Μ.Α., 2010) στην Ενήλικη Μάθηση και Παγκόσμια Αλλαγή (Adult Learning and Global Change) από το Πανεπιστήμιο Linköping της Σουηδίας. Κατέχει, επίσης, Διδακτορικό (Ph.D., 2016) στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Εργάζεται από το 2000 στη Μέση Εκπαίδευση ως Φιλόλογος, ενώ διετέλεσε εκπαιδεύτρια ενηλίκων επί σειρά ετών. Είναι μέλος του δικτύου Adult Learning National Experts του οργανισμού ECORYS.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την εκπαίδευση ενηλίκων και τη διά βίου μάθηση, την εκπαίδευση ευάλωτων πληθυσμών και τις μεθόδους βιογραφικής έρευνας.

Επιστροφή στο Προσωπικό

Αλεξάνδρα Πετρίδου
H Δρ Αλεξάνδρα Πετρίδου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (B.A. στις Παιδαγωγικές Επιστήμες) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου του Manchester στην Αγγλία (M.Sc. in Educational Research και Ph.D in Educational Measurement and Assessment). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός συνεργάτης (ESRC Postdoctoral Fellow) και ως ερευνητικός συνεργάτης σε ερευνητικά προγράμματα στο Πανεπιστήμιο του Manchester και ως εκπαιδευτικός σε δημοτικά σχολεία της Κύπρου και της Αγγλίας.

H Δρ Πετρίδου εργάζεται με απόσπαση στο ΚΕΕΑ από το 2007. Τα τελευταία πέντε χρόνια είναι η επιστημονική υπέυθυνος του διαχρονικού προγράμμος «Οι Διαστάσεις του Λειτουργικού Αλφαβητισμού στην Κύπρο» και είναι η τοπική συντονίστρια στη διεθνή έρευνα SurveyLang. Στο παρελθόν έχει εργαστεί σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα του ΚΕΕΑ: «Αξιολόγηση Πρόγραμματος Επιμόρφωσης Στελεχών της Εκπαίδευσης», «Ανάπτυξη δοκιμίων ελληνομάθειας για αλλόγλωσσους μαθητές», «Αξιολόγηση του θεσμού των Κρατικών Ινστιτούτων Επιμόρφωσης» κ.α. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια συνεργάζεται επίσης με το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, διδάσκοντας τη θεματική ενότητα ΕΠΑ51: Εφαρμοσμένη Εκπαιδευτική Έρευνα.

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε βιβλία και σε πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν θέματα εκπαιδευτικής μέτρησης και αξιολόγησης, μεθοδολογίας εκπαιδευτικής έρευνας, αξιολόγησης προγραμμάτων, κατασκευής και εγκυρότητας ερευνητικών εργαλείων και μοντέλα ποσοτικών αναλύσεων (πολυεπίπεδα μοντέλα παλινδρόμησης και μοντέλα Rasch).

Επιστροφή στο Προσωπικό

 

Ανδρέας Πολυδώρου
O Άντρος Πολυδώρου συμπλήρωσε τις προπτυχιακές του σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας (Πτυχίο Μαθηματικού) και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο New Jersey Institute of Technology (M.Sc. in Computer Science) και στο University of Surrey (PgDip in Advanced Professional Studies in Education and Training). Πριν ενταχθεί στο ΚΕΕΑ, ο Άντρος Πολυδώρου εργάστηκε ως καθηγητής Πληροφορικής σε Δημόσια Σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Ο Άντρος Πολυδώρου εργάζεται στο ΚΕΕΑ από το 2010. Έχει εργαστεί ως Υπεύθυνος Συλλογής Δεδομένων στις διεθνείς έρευνες PIAAC, PISA 2012, PISA 2015 και TALIS. Επίσης είναι υπέυθυνος για τη μηχανογράφηση (λογισμικό) του ΚΕΕΑ.

Έχει αναπτύξει ηλεκτρονικές πλατφόρμες συλλογής δεδομένων από σχολεία για διάφορες ανάγκες της Διεύθυνσης Δημοτικής Εκπαίδευσης, της Διεύθυνσης Μέσης Εκπαίδευσης και της Υπηρεσίας Ανάπτυξης Προγραμμάτων.

Επιστροφή στο Προσωπικό