Learning from the Extremes

Πλαίσιο:
Pilot Projects and Preparatory Actions (PPPA) Work programme for 2021 and the financing of Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of 'Communications Networks, Contents and Technology''. Preparatory Action-Increasing access to educational tools in areas and communities with low connectivity or access to technologies.

Κωδικός:
LC-01760255/101052266 LfE/Learning from the Extremes

Έναρξη: 1/2/2022

Λήξη: 31/1/2024

Προϋπολογισμός:
€ 2.370.000,00

Άτομο Επικοινωνίας:
ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΚΟΥΡΗ

Email:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Ιστοσελίδα έργου:
learningfromtheextremes.eu

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου συμμετέχει ως Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes - LfE» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of "Communications Networks, Content and Technology"- Preparatory Action - Increasing access to educational tools in areas and communities with low connectivity or access to technologies». Το έργο έχει διάρκεια δύο έτη (01-02-2022 έως 31-01-2024) και σε αυτό συμμετέχουν δέκα (10) χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Πορτογαλία, Κύπρος, Κροατία, Φιλανδία, Ιρλανδία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία και Ισπανία).

Το Έργο «Learning from the Extremes» στοχεύει στην αντιμετώπιση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση, ενισχύοντας την ένταξη και μειώνοντας το ψηφιακό χάσμα που υφίστανται οι σχολικές κοινότητες απομακρυσμένων περιοχών με χαμηλή συνδεσιμότητα, περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση σε συσκευές και ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία και περιεχόμενο.

Ειδικότερος σκοπός του Έργου είναι η ανάπτυξη στρατηγικής, η οποία θα περιλαμβάνει προτάσεις για τον τρόπο με τον οποίο δύναται να επιτευχθεί η αύξηση της ψηφιακής προσβασιμότητας των μαθητών/τριών και των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που βρίσκονται σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές. Για τον σκοπό αυτό θα υλοποιηθούν δράσεις από σχολικές μονάδες ή δίκτυα σχολείων που βρίσκονται σε αγροτικές περιοχές για την εφαρμογή και αποτίμηση των πιο κατάλληλων λύσεων, ώστε να αυξηθεί η προσβασιμότητα των σχολείων και των μαθητών/τριών σε ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα και υλικά.

 

Αντίκτυπος πιλοτικής εφαρμογής EE Learning from the Extremes
σε μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και μέλη ευρύτερης κοινότητας
των πέντε (5) πιλοτικών σχολείων της Κύπρου