Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Δευτέρα | 27/6/2022 | Διαδικτυακή Επιμόρφωση Υπευθύνων Τμημάτων (ΥΤ) Mέσης Εκπαίδευσης | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης | Mικρής κλίμακας επιμόρφωση για τους/τις Υπευθύνους/Υπεύθυνες Τμημάτων (ΥΤ). Στόχος της επιμόρφωσης είναι οι εκπαιδευτικοί να βελτιώσουν τις γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για πρόληψη και διαχείριση της βίας και παραβατικότητας από τη θέση του θεσμικού τους ρόλου ως ΥΤ. Αναμένεται ότι η ενδυνάμωση των ΥΤ όσον αφορά αυτή τη θεματική, θα αποτελέσει προστατευτικό παράγοντα για τα παιδιά του Τμήματός τους. |
Παρασκευή | 26/8/2022 | Διοργάνωση Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου Κλασικών Σπουδών της EUROCLASSICA με θέμα: «New Perspectives in Classical Education: research, methodology, practices» | ΥΠΠΑΝ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙ), ΣΕΚΦ, ΣΤΑΣΙΝΟΣ, ΚΕΛΟΠΟΣ | Το Συνέδριο, το οποίο φιλοξενείται για πρώτη φορά στο νησί μας, εστιάζει σε ζητήματα διδακτικής των Κλασικών Σπουδών τόσο σε θεωρητικό όσο και κυρίως σε πρακτικό επίπεδο και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές/φοιτήτριες, ερευνητές/ερευνήτριες, ακαδημαϊκούς. Προς τον σκοπό αυτό έχουν προσκληθεί διακεκριμένοι ομιλητές/ομιλήτριες από διαφορετικά ερευνητικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Υπολογίζεται ότι τις εργασίες του Συνεδρίου θα παρακολουθήσει σημαντικός αριθμός καθηγητών Κλασικών Γλωσσών και Πολιτισμού από την Κύπρο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Στο πλαίσιο της τετραήμερης συνάντησης, εκτός από τις επιστημονικές ομιλίες, προγραμματίζονται και άλλες δραστηριότητες πολιτιστικού περιεχομένου, όπως παραστάσεις εμπνευσμένες από τον κόσμο της Ελληνικής Γραμματείας (αρχαίας και νέας), καθώς και επισκέψεις σε σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους, έτσι ώστε η εκδήλωση να αποτελέσει μοναδική ευκαιρία για την προαγωγή του επιστημονικού διαλόγου αλλά και την προβολή της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού μας. |
Τρίτη | 6/9/2022 | Διοργάνωση Διημέρου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Προσχολικής, Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης 2022-2023 | Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Tο Διήμερο Εκπαιδευτικού για τη σχολική χρονιά 2022-2023 θα πραγματοποιηθεί ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ. Οι επιμορφώσεις θα διεξαχθούν ανά επαρχία, από τις 8:30 μέχρι τις 13:00. Κεντρική Επιμόρφωση Η κεντρική επιμόρφωση αφορά όλους/όλες τους/τις εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί Προσχολικής Εκπαίδευσης θα συμμετάσχουν σε κεντρική επιμόρφωση διάρκειας δύο (2) ημερών, ενώ οι εκπαιδευτικοί Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης θα συμμετάσχουν σε κεντρική επιμόρφωση διάρκειας μίας (1) ημέρας, σε σεμινάρια που θα έχουν επιλέξει. Τα σεμινάρια θα διεξαχθούν σε διάφορες επαρχίες, όπως αναφέρονται στο Παράρτημα 1 για τους/τις εκπαιδευτικούς Προσχολικής Εκπαίδευσης και στο Παράρτημα 2 για τους/τις εκπαιδευτικούς Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης. Κέντρα επιμόρφωσης στις διάφορες επαρχίες θα αποτελέσουν Δημοτικά Σχολεία, Πανεπιστήμια ή άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα, που συνεργάζονται με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να δηλώσουν σεμινάρια που προσφέρονται στην επαρχία του σχολείου στο οποίο υπηρετούν, κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά. Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται μέσω του διαδικτυακού περιβάλλοντος εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy/. |
Τρίτη | 6/9/2022 | Διεξαγωγή εξειδικευμένου σεμιναρίου για τη γλώσσα προγραμματισμού Python για εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης της ειδικότητας της Πληροφορικής | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Έχει προγραμματιστεί η προσφορά σεμιναρίου με θέμα "Η γλώσσα προγραμματισμού Python". Το Σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης της ειδικότητας της Πληροφορικής. Υπενθυμίζεται ότι η γλώσσα προγραμματισμού Pascal, που διδάσκεται στο μάθημα της Πληροφορικής στην Γ΄ Γυμνασίου και στην Α΄ Λυκείου, θα αντικατασταθεί με τη γλώσσα προγραμματισμού Python. Συγκεκριμένα, η αντικατάσταση της γλώσσας σε Python για την Γ’ Γυμνασίου θα γίνει τη σχολική χρονιά 2022-2023 και για την Α’ Λυκείου τη σχολική χρονιά 2023- 2024. |
Τρίτη | 13/9/2022 | Διεξαγωγή εξειδικευμένου σεμιναρίου για τη γλώσσα προγραμματισμού Python για εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης της ειδικότητας της Πληροφορικής | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Έχει προγραμματιστεί η προσφορά σεμιναρίου με θέμα "Η γλώσσα προγραμματισμού Python". Το Σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης της ειδικότητας της Πληροφορικής. Υπενθυμίζεται ότι η γλώσσα προγραμματισμού Pascal, που διδάσκεται στο μάθημα της Πληροφορικής στην Γ΄ Γυμνασίου και στην Α΄ Λυκείου, θα αντικατασταθεί με τη γλώσσα προγραμματισμού Python. Συγκεκριμένα, η αντικατάσταση της γλώσσας σε Python για την Γ’ Γυμνασίου θα γίνει τη σχολική χρονιά 2022-2023 και για την Α’ Λυκείου τη σχολική χρονιά 2023- 2024. |
Τρίτη | 20/9/2022 | Διεξαγωγή εξειδικευμένου σεμιναρίου για τη γλώσσα προγραμματισμού Python για εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης της ειδικότητας της Πληροφορικής | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Έχει προγραμματιστεί η προσφορά σεμιναρίου με θέμα "Η γλώσσα προγραμματισμού Python". Το Σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης της ειδικότητας της Πληροφορικής. Υπενθυμίζεται ότι η γλώσσα προγραμματισμού Pascal, που διδάσκεται στο μάθημα της Πληροφορικής στην Γ΄ Γυμνασίου και στην Α΄ Λυκείου, θα αντικατασταθεί με τη γλώσσα προγραμματισμού Python. Συγκεκριμένα, η αντικατάσταση της γλώσσας σε Python για την Γ’ Γυμνασίου θα γίνει τη σχολική χρονιά 2022-2023 και για την Α’ Λυκείου τη σχολική χρονιά 2023- 2024. |
Τρίτη | 20/12/2022 | Επιμόρφωση προς εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη τη σχολική χρονιά 2021- 2022-Ομάδα 1-ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΠΑΦΟΥ | Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε Ε΄- Στ΄ τάξη και εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Αγωγή Ζωής σε Α΄- Δ τάξεις Διαδικτυακό Σεμινάριο με τίτλο «Ορίζοντας 2030: Πρακτικές εφαρμογές για την προώθηση των 17 παγκόσμιων στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης στη σχολική τάξη». Το σεμινάριο επιδιώκει να ενδυναμώσει τον/την εκπαιδευτικό, ώστε να ενσωματωθούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική πολλαπλές πτυχές των ζητημάτων που απορρέουν από τους 17 στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης και συνάδουν με την Αειφόρο Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική (ΑΠΕΠ) της σχολικής μονάδας. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021 και απευθύνεται στους/στις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στην Ε’ και Στ΄ τάξη και στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Αγωγή Ζωής στις Α΄- Δ΄ τάξεις. |
Τρίτη | 20/12/2022 | Επιμόρφωση προς εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη τη σχολική χρονιά 2021- 2022-Ομάδα 2-ΛΕΜΕΣΟΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ | Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε Ε΄- Στ΄ τάξη και εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Αγωγή Ζωής σε Α΄- Δ τάξεις Διαδικτυακό Σεμινάριο με τίτλο «Ορίζοντας 2030: Πρακτικές εφαρμογές για την προώθηση των 17 παγκόσμιων στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης στη σχολική τάξη». Το σεμινάριο επιδιώκει να ενδυναμώσει τον/την εκπαιδευτικό, ώστε να ενσωματωθούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική πολλαπλές πτυχές των ζητημάτων που απορρέουν από τους 17 στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης και συνάδουν με την Αειφόρο Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική (ΑΠΕΠ) της σχολικής μονάδας. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021 και απευθύνεται στους/στις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στην Ε’ και Στ΄ τάξη και στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Αγωγή Ζωής στις Α΄- Δ΄ τάξεις. |
Σάββατο | 11/2/2023 | Συμμετοχή σε σειρά διαδικτυακών, επιμορφωτικών συναντήσεων για την Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας, στη βάση της διάγνωσης αναγκών που έγινε στο πλαίσιο του Έργου της Ε.Ε. με θέμα «Ανάπτυξη εθνικών πλαισίων σταδιοδρομίας για εκπαιδευτικούς»- | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο- Διευθύνσεις της Εκπαίδευσης | Mετά από τη διερεύνηση αναγκών που πραγματοποιήθηκε μέσω της συμπλήρωσης σχετικού ερωτηματολογίου, προέκυψαν βασικές ανάγκες επιμόρφωσης, αναφορικά με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Στη βάση των αναγκών αυτών, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προχώρησε στον σχεδιασμό εξειδικευμένου προγράμματος επιμόρφωσης με σκοπό την ενδυνάμωση των σχολικών μονάδων για τη διενέργεια αυτοαξιολόγησης. Το Πρόγραμμα αποτελείται από σειρά τεσσάρων επιμορφωτικών συναντήσεων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και θα εστιάσει τόσο στη θεωρητική, όσο και στην πρακτική εφαρμογή της όλης διαδικασίας. Τα σχολεία που θα συμμετέχουν, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης, να αναλύσουν μελέτες περίπτωσης, να μελετήσουν και να εφαρμόσουν διάφορες πρακτικές και να επεξεργαστούν το δικό τους σχέδιο δράσης. Οι συναντήσεις θα είναι δίωρες (11:00 – 13:00) και θα διενεργηθούν διαδικτυακά μέσω MSTEAMS. Στις εν λόγω συναντήσεις μπορούν να συμμετέχουν μέχρι και τρία άτομα από κάθε σχολική μονάδα, τα οποία αναμένεται να έχουν συντονιστικό ρόλο στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας (Διευθυντής/Διευθύντρια, Μέλος της Διευθυντικής ομάδας, Εκπαιδευτικός) και δεσμεύονται να παρακολουθήσουν και τις τέσσερις συναντήσεις. Για εκδήλωση ενδιαφέροντος, τα σχολεία θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής, μέσω του λογαριασμού του σχολείου, στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy, επιλέγοντας την κατηγορία «Εξειδικευμένα Σεμινάρια», μέχρι και την Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2022. Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Ο σχετικός σύνδεσμος MSTEAMS θα αποσταλεί στους/στις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες, μετά τη λήξη των εγγραφών και την οριστικοποίηση του καταλόγου συμμετεχόντων/συμμετεχουσών |
© 2010-2022 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου