![]() |
JEvents v1.5.4 Copyright © 2006-2010 |
Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Σάββατο | 21/5/2022 | Ακαδημία Εκπαιδευτικών ‘Imagine’: Σειρά Εργαστηρίων για Αντιρατσισμό/έναν Πολιτισμό Ειρήνης στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος ‘Imagine’ - Μάιος 2022 | Όμιλος Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας, Σπίτι της Συνεργασίας | Bιωματικά εργαστήρια με θέμα την εκπαίδευση για τον αντιρατσισμό και για έναν πολιτισμό ειρήνης για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Σκοπός των εργαστηρίων είναι να παρέχουν στους/στις εκπαιδευτικούς ευκαιρίες προβληματισμού για θέματα ταυτότητας (identity), δύναμης (power) και προνομίων (privilege), μέσα από το πρίσμα της διατομεακής θεωρίας (intersectionality). Τα εργαστήρια θα ενθαρρύνουν τη διερεύνηση τρόπων με τους οποίους οι ταυτότητές μας σχετίζονται τόσο με την καταπίεση (oppression) όσο και με τα προνόμια που απολαμβάνουμε. Επιπρόσθετα, θα εμβαθύνουν την κατανόηση για τους τρόπους με τους οποίους οι πολλαπλές ταυτότητες, η εξουσία, η καταπίεση και ο αποκλεισμός επηρεάζουν τις καθημερινές εμπειρίες των ανθρώπων, αλλά και το πώς όλα αυτά σχετίζονται με την εκπαιδευτική πράξη. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα τηρούνται τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετέχουν, θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής για το εργαστήριο της επιλογής τους στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου http://www.pi-eggrafes.ac.cy στην κατηγορία Imagine, μέχρι τις 18 Μαΐου 2022. Διευκρινίζεται ότι θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας με βάση την ημερομηνία και την ώρα καταγραφής της δήλωσης. Για τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών. Οδηγίες για τον τρόπο εισόδου των χρηστών στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών, καθώς και για τον τρόπο επικαιροποίησης των στοιχείων τους, υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://myprofile.pi.ac.cy. Ο κατάλογος με τα ονόματα των συμμετεχόντων/ουσών θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, στις 19 Μαΐου 2022. |
Τετάρτη | 11/5/2022 | Διαδικτυακή επιμορφωτική/ενημερωτική δράση για το Πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας εντός τάξης σε Δημοτικά Σχολεία ΔΡΑ.Σ.Ε.+ | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διοργανώνει διαδικτυακή επιμορφωτική/ενημερωτική συνάντηση για τους/τις: α) εκπαιδευτικούς τάξης που συνεργάζονται με εκπαιδευτή/εκπαιδεύτρια ΔΡΑ.Σ.Ε.+ στην τάξη τους και β) εκπαιδευτές/εκπαιδεύτριες ΔΡΑ.Σ.Ε.+ που προσφέρουν ενισχυτική διδασκαλία εντός τάξης. Η συνάντηση θα επικεντρωθεί στη συνδιδασκαλία μεταξύ εκπαιδευτικού τάξης και εκπαιδευτή/εκπαιδεύτριας που λειτουργεί ως «Βοηθός Εκπαιδευτικός». Η επιμόρφωση/ενημέρωση θα περιλαμβάνει τόσο θεωρητικές προσεγγίσεις, όσο και παραδείγματα, εμπειρίες και λύσεις που έχουν εφαρμοστεί. Η επιμορφωτική/ενημερωτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί σε εργάσιμο χρόνο, γι’ αυτό και οι Διευθυντές/Διευθύντριες κάθε σχολείου καλούνται να προβούν στις απαραίτητες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα του σχολείου, ώστε να την παρακολουθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, χωρίς να παρεμποδίζεται η ομαλή λειτουργία του σχολείου. Επίσης, καλούνται να προβούν σε διευθετήσεις, ώστε κατά τη διάρκεια της επόμενης συνεδρίας προσωπικού να γίνει ενημέρωση του υπόλοιπου προσωπικού για το περιεχόμενο της εν λόγω διαδικτυακής συνάντησης. Η παρουσίαση θα σταλεί στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των σχολείων μετά την πραγματοποίηση της επιμόρφωσης. |
Σάββατο | 21/5/2022 | Ακαδημία Εκπαιδευτικών ‘Imagine’: Σειρά Εργαστηρίων για Αντιρατσισμό/έναν Πολιτισμό Ειρήνης στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος ‘Imagine’ - Μάιος 2022 | Όμιλος Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας, Σπίτι της Συνεργασίας | Bιωματικά εργαστήρια με θέμα την εκπαίδευση για τον αντιρατσισμό και για έναν πολιτισμό ειρήνης για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Σκοπός των εργαστηρίων είναι να παρέχουν στους/στις εκπαιδευτικούς ευκαιρίες προβληματισμού για θέματα ταυτότητας (identity), δύναμης (power) και προνομίων (privilege), μέσα από το πρίσμα της διατομεακής θεωρίας (intersectionality). Τα εργαστήρια θα ενθαρρύνουν τη διερεύνηση τρόπων με τους οποίους οι ταυτότητές μας σχετίζονται τόσο με την καταπίεση (oppression) όσο και με τα προνόμια που απολαμβάνουμε. Επιπρόσθετα, θα εμβαθύνουν την κατανόηση για τους τρόπους με τους οποίους οι πολλαπλές ταυτότητες, η εξουσία, η καταπίεση και ο αποκλεισμός επηρεάζουν τις καθημερινές εμπειρίες των ανθρώπων, αλλά και το πώς όλα αυτά σχετίζονται με την εκπαιδευτική πράξη. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα τηρούνται τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετέχουν, θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής για το εργαστήριο της επιλογής τους στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου http://www.pi-eggrafes.ac.cy στην κατηγορία Imagine, μέχρι τις 18 Μαΐου 2022. Διευκρινίζεται ότι θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας με βάση την ημερομηνία και την ώρα καταγραφής της δήλωσης. Για τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών. Οδηγίες για τον τρόπο εισόδου των χρηστών στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών, καθώς και για τον τρόπο επικαιροποίησης των στοιχείων τους, υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://myprofile.pi.ac.cy. Ο κατάλογος με τα ονόματα των συμμετεχόντων/ουσών θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, στις 19 Μαΐου 2022. |
Τρίτη | 24/5/2022 | Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης (Panel Discussion) με θέμα: «Προωθώντας τον σεβασμό για τη διαφορετικότητα στο σχολείο», στο πλαίσιο του Ελεύθερου Πανεπιστημίου των Πολιτών | ΥΠΠΑΝ, Γραφείο Επιτρόπου του Πολίτη και το Γραφείο του Ανώτερου Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Λευκωσίας | Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης (panel discussion), στο πλαίσιο του Ελεύθερου Πανεπιστημίου των Πολιτών, με θέμα «Προωθώντας τον σεβασμό για τη διαφορετικότητα στο σχολείο». Κυρίαρχος σκοπός του Ελεύθερου Πανεπιστημίου των Πολιτών είναι η διεύρυνση της πρόσβασης των πολιτών στην πληροφόρηση, αλλά και η διαμόρφωση ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων, ώσμωση ιδεών και κατάθεση νέων προτάσεων που εμβολιάζουν υφιστάμενες πολιτικές σε σχέση με τα μεγάλα θέματα που απασχολούν την κοινωνία μας, όπως η υγεία, η εκπαίδευση, η κλιματική κρίση, η απασχόληση. Το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο υπάγεται στις δράσεις της Κύπρου για το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας, καθώς Εθνικός Συντονιστής είναι το Γραφείο Επιτρόπου του Πολίτη.
Ομιλητές και ομιλήτριες θα είναι ο Δρ Κωνσταντίνος Ν. Φελλάς, Ανώτερος Αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, η Δρ Έλενα Παπαμιχαήλ, Λειτουργός Εκπαιδευτικού Προγραμματισμού Α’ στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, η κ. Παναγιώτα Πολυκάρπου, Gender Specialist, Co-founder του "Be an Ally" Foundation, καθώς και Εκπρόσωπος του Συμβουλίου Νεολαίας Κύπρου. Η δράση αυτή είναι πολύ σημαντική για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νέων για το συγκεκριμένο θέμα. Ως εκ τούτου, καλείστε να λάβετε υπόψη σας τα πιο κάτω: 1. Παρακαλείστε όπως ενημερώσετε τους/τις μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικούς του σχολείου σας και να μεριμνήσετε, ώστε το σχολείο σας να εκπροσωπηθεί στο ακροατήριο της πιο πάνω συζήτησης από έναν (1) εκπαιδευτικό και επτά-οκτώ (7-8) μαθητές/μαθήτριες. |
Τρίτη | 24/5/2022 | Εκδήλωση Τομέα Τεχνολογίας ΠΙ- Πρόγραμμα “Καταγράφουμε τη Μνήμη - Παραγωγή ντοκιμαντέρ από μαθητές και μαθήτριες” | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | |
Τετάρτη | 25/5/2022 | Σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό | ο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ενδοτμηματική Επιτροπή Αγωγής Ζωής και Υγ | Επιμορφωτική δράση με σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας MS TEAMS, με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό». Στη σειρά σεμιναρίων θα προσεγγιστούν αναλυτικά, ως παράμετροι, θέματα βίας, κακοποίησης και ρατσιστικής συμπεριφοράς, ενώ θα εξεταστεί και η διάσταση της ποιότητας της εκπαίδευσης και της αντιμετώπισης των παιδιών με αναπηρία στο σχολείο. Εισηγητές και εισηγήτριες στα σεμινάρια θα είναι ακαδημαϊκοί, λειτουργοί του Γραφείου Επιτρόπου για Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού, της Αστυνομίας και του ΥΠΠΑΝ. Σε κάθε σεμινάριο θα γίνουν δύο εισηγήσεις που θα καλύπτουν πτυχές των εξεταζόμενων παραμέτρων, μαζί με συζήτηση επί του θέματος. Η συζήτηση θα διεξαχθεί στη βάση ερωτήσεων-προβληματισμών που θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν οι ενδιαφερόμενοι/ες κατά την εγγραφή τους και κατά τη διάρκεια της παρουσίασης. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν σε απογευματινό χρόνο, κάθε Τετάρτη μεταξύ 4 Μαῒου 2022 και 1ης Ιουνίου 2022 από τις 17:00 μέχρι τις 19:00. |
Τρίτη | 31/5/2022 | Παγκύπριο Συνέδριο: «Εκπαίδευση STEM για την Αειφόρο Εκπαίδευση» | Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδ. | Το συνέδριο αποσκοπεί: στην εισαγωγή της παιδαγωγικής προσέγγισης STEM στην εκπαιδευτική πρακτική για την προώθηση της διδασκαλίας θεμάτων αειφόρου ανάπτυξης, μέσω της διασύνδεσης STEM και μη STEM μαθημάτων με την πραγματική ζωή, στην ενσωμάτωση αυθεντικών πραγματικών προβλημάτων στη διδασκαλία, με απώτερο σκοπό την υποστήριξη των 17 παγκόσμιων στόχων της αειφόρου ανάπτυξης, στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις που αξιοποιούνται μέσα από την προσέγγιση STEM στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και στην παρουσίαση καλών πρακτικών και μαθησιακών ενοτήτων STEM για την Αειφόρο Ανάπτυξη που αναπτύχθηκαν από ομάδες εκπαιδευτικών κατά την παρούσα σχολική χρονιά. |
Τρίτη | 31/5/2022 | Διεξαγωγή Διαδικτυακής Ημερίδας με θέμα «Ψηφιακή εκπαίδευση – Δεδομένα και προκλήσεις» | Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο πλαίσιο των δράσεων του Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας | Η Ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Στόχος της Ημερίδας είναι η παρουσίαση θεματικών που αφορούν στην ανάπτυξη της ψηφιακής ικανότητας στην εκπαίδευση, τις αναδυόμενες τεχνολογίες, την παιδεία για τα μέσα και την ασφαλή, δημιουργική και υπεύθυνη αξιοποίηση του διαδικτύου, μέσα από εισηγήσεις ομιλητών και ομιλητριών από την Κύπρο και το εξωτερικό. Επισυνάπτεται το πρόγραμμα της Ημερίδας. Περαιτέρω πληροφορίες για την Ημερίδα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, https://www.pi.ac.cy/digitaleducpi2022. Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Ημερίδα θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pieggrafes.ac.cy, στην κατηγορία «Ημερίδες – Συνέδρια», το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022. Για τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών. Οδηγίες για τον τρόπο εισόδου των εκπαιδευτικών στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών, καθώς και για τον τρόπο επικαιροποίησης των στοιχείων τους, υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://myprofile.pi.ac.cy . Με την ολοκλήρωση της περιόδου υποβολής των αιτήσεων, οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες θα ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες παρακολούθησης της Ημερίδας (οδηγίες, σύνδεσμος Ημερίδας κ.ά.) με μήνυμα στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο. Για θέματα που αφορούν στην εγγραφή στην Ημερίδα, μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , ενώ για θέματα που αφορούν στο περιεχόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. . Θα δοθεί Πιστοποιητικό Παρακολούθησης. Επίσης, κατά τον μήνα Μάιο πραγματοποιούνται εκδηλώσεις σε συνεργασία με τα σχολεία, με στόχο την παρουσίαση των δράσεων που έχουν υλοποιήσει εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες στο πλαίσιο των Προγραμμάτων του Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας την τρέχουσα σχολική χρονιά Μάιος 2022. Οι εκδηλώσεις ολοκληρώνονται με τη διεξαγωγή της Διαδικτυακής Ημερίδας. Πιο κάτω μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα όλων των εκδηλώσεων. |
Τετάρτη | 1/6/2022 | Σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό | ο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ενδοτμηματική Επιτροπή Αγωγής Ζωής και Υγ | Επιμορφωτική δράση με σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας MS TEAMS, με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό». Στη σειρά σεμιναρίων θα προσεγγιστούν αναλυτικά, ως παράμετροι, θέματα βίας, κακοποίησης και ρατσιστικής συμπεριφοράς, ενώ θα εξεταστεί και η διάσταση της ποιότητας της εκπαίδευσης και της αντιμετώπισης των παιδιών με αναπηρία στο σχολείο. Εισηγητές και εισηγήτριες στα σεμινάρια θα είναι ακαδημαϊκοί, λειτουργοί του Γραφείου Επιτρόπου για Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού, της Αστυνομίας και του ΥΠΠΑΝ. Σε κάθε σεμινάριο θα γίνουν δύο εισηγήσεις που θα καλύπτουν πτυχές των εξεταζόμενων παραμέτρων, μαζί με συζήτηση επί του θέματος. Η συζήτηση θα διεξαχθεί στη βάση ερωτήσεων-προβληματισμών που θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν οι ενδιαφερόμενοι/ες κατά την εγγραφή τους και κατά τη διάρκεια της παρουσίασης. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν σε απογευματινό χρόνο, κάθε Τετάρτη μεταξύ 4 Μαῒου 2022 και 1ης Ιουνίου 2022 από τις 17:00 μέχρι τις 19:00. |
Παρασκευή | 3/6/2022 | 3 ο Θεολογικό Συνέδριο με θέμα «Μαθητοκεντρική προσέγγιση της διδασκαλίας των Θρησκευτικών: φιλοσοφία - σχεδιασμός - υλοποίηση» | η Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα δοθεί η ευκαιρία για προβληματισμό και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών, ώστε να ανταποκρίνεται στα νέα κοινωνικό–πολιτισμικά δεδομένα και στις απαιτήσεις των παιδιών της σύγχρονης εποχής. Τόσο η κύρια ομιλία όσο και τα Βιωματικά Εργαστήρια του Συνεδρίου φιλοδοξούν να καταδείξουν τρόπους, ώστε το περιεχόμενο του μαθήματος να συνδέεται με τον τρόπο ζωής, τα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών και τα ψυχοπαιδαγωγικά χαρακτηριστικά τους δημιουργώντας βιώματα και προσφέροντας αγωγή, στάσεις και δεξιότητες. Κύριος ομιλητής του Συνεδρίου θα είναι ο Δρ Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής Επιστήμης και Θρησκευτικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Θεολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ο οποίος θα αναδείξει τη σημασία και θα υποδείξει τρόπους βιωματική διδακτικής προσέγγισή της θρησκευτικής γνώσης. Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο του Συνεδρίου οι εκπαιδευτικοί θα συμμετέχουν σε δύο (2) Βιωματικά Εργαστήρια με τα ακόλουθα θέματα: i. Σχεδιασμός διδασκαλίας και αξιολόγηση για τον μετασχηματισμό της γνώσης σε δράση ii. Βιωματική μάθηση και πράξη στο μάθημα των Θρησκευτικών Λόγω του περιορισμένου αριθμού θέσεων, οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δηλώσουν έγκαιρα τη συμμετοχή τους, μέσω του λογαριασμού τους στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy, στην κατηγορία «Ημερίδες - Συνέδρια», από τις 10 Μαΐου μέχρι και τις 28 Μαΐου 2022. Για τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών. Οδηγίες για τον τρόπο εισόδου των εκπαιδευτικών στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών, καθώς και για τον τρόπο επικαιροποίησης των στοιχείων τους, υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://myprofile.pi.ac.cy. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα τηρούνται τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα |
© 2010-2022 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου