Sitemap | Disclaimer | Contact |
JEvents v1.5.4 Copyright © 2006-2010 |
Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Saturday | 20/4/2024 | Ανακοίνωση από το 2ο Youth Tech Fest, 2024 | 2ο Youth Tech Fest | Η εκδήλωση έχει στο επίκεντρό της το πάθος των παιδιών για τη δημιουργικότητα, την τεχνολογία και την καινοτομία, αλλά και τις προσπάθειες των σχολείων να αναπτύξουν ενημερωμένους και εκπαιδευμένους πολίτες που να μπορούν να συμβάλουν σε με μια κοινωνία που βασίζεται όλο και περισσότερο στην τεχνολογία. Η εν λόγω εκδήλωση, τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας. Η είσοδος είναι ελεύθερη. Το Πρόγραμμα της εκδήλωσης διαμορφώνεται ως εξής: Φεστιβάλ: Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε διαδραστικές παραστάσεις, εργαστήρια, masterclasses και πρακτικές δραστηριότητες με την καθοδήγηση εκπαιδευτικών, μηχανικών, επιστημόνων και προγραμματιστών. Οι συναρπαστικές αυτές δραστηριότητες, απευθύνονται σε οικογένειες ή και παιδιά, τα οποία θα μπορούν να συμμετέχουν και μόνα τους, στις δραστηριότητες που απευθύνονται στην ηλικιακή τους ομάδα (5-18 ετών). Υπάρχουν πολλές ζώνες όπως Ρομποτική, AR/VR, Gaming, Wood Working, Fun Science, Coding. Σύνοδος: Στη Σύνοδο, μπορούν να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί και θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με κορυφαίους διεθνείς εμπειρογνώμονες, οι οποίοι θα μοιραστούν μαζί τους τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια κοινότητα EdTech. Συστήνεται όπως οι εκπαιδευτικοί εγγραφούν ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου: www.youthtechfest.com Η εγγραφή περιλαμβάνει πρόσβαση σε όλες τις συνεδρίες και μεσημεριανό γεύμα. Όλοι οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες θα λάβουν πιστοποιητικό συμμετοχής. Βραβεία: Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί τελετή απονομής βραβείων σε έργα που σχετίζονται με την εκπαίδευση STEAM και προτείνονται από σχολεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα δοθεί βραβείο σε όλα τα έργα ανεξαιρέτως, αφού βασικός σκοπός είναι η ενθάρρυνση για συμμετοχή και συνεργασία. Πιο κάτω, ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή σχετικά με τη διαδικασία υποβολής συμμετοχής σχολείων. Διαδικασία για υποβολή συμμετοχής σχολείων: Για υποβολή συμμετοχής, μπορεί το κάθε σχολείο να προτείνει έργα/projects που σχετίζονται με το ESTEAM ή/και ερευνητικά έργα (ομαδικά ή ατομικά) που έχουν αναπτυχθεί από μαθητές πρωτοβάθµιας ή δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης. Στη συνέχεια, θα αποσταλεί μέσω email το όνοµα και/ή µια περιγραφή του project, τα ονόµατα των µαθητών και το όνοµα του δασκάλου/υπεύθυνου ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ). Εναλλακτικά, μπορεί να συµπληρωθεί µια απλή φόρµα εγγραφής στον ιστότοπο της εκδήλωσης (www.youthtechfest.com) Περισσότερες πληροφορίες για το 2ο Youth Tech Fest, 2024, στην ιστοσελίδα: |
Monday | 22/4/2024 | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των παιδιών, μέσω της διδασκαλίας Μαθηματικών | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Η επιμόρφωση θα επικεντρωθεί στην αξιοποίηση ποικιλίας πλατφόρμων ψηφιακής διδασκαλίας και μάθησης στα Μαθηματικά, σε όλα τα στάδια της μαθησιακής διαδικασίας, με χρήση ψηφιακού υλικού, που απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων. Θα διεξαχθεί σε εργάσιμο χρόνο, διά ζώσης, από τις 8:00 π.μ. μέχρι τις 1:00 μ.μ. Κάθε σχολείο μπορεί να εκπροσωπηθεί από έναν/μία εκπαιδευτικό Γ΄ ή Δ΄ τάξης, ο/η οποίος/α αναμένεται να εφαρμόσει στην τάξη του/της το ψηφιακό υλικό Μαθηματικών και παράλληλα να διαμεσολαβήσει στη διάχυση των θεμάτων, που σχετίζονται με την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων στη σχολική του/της μονάδα. |
Tuesday | 23/4/2024 | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των παιδιών, μέσω της διδασκαλίας Μαθηματικών | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Η επιμόρφωση θα επικεντρωθεί στην αξιοποίηση ποικιλίας πλατφόρμων ψηφιακής διδασκαλίας και μάθησης στα Μαθηματικά, σε όλα τα στάδια της μαθησιακής διαδικασίας, με χρήση ψηφιακού υλικού, που απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων. Θα διεξαχθεί σε εργάσιμο χρόνο, διά ζώσης, από τις 8:00 π.μ. μέχρι τις 1:00 μ.μ. Κάθε σχολείο μπορεί να εκπροσωπηθεί από έναν/μία εκπαιδευτικό Γ΄ ή Δ΄ τάξης, ο/η οποίος/α αναμένεται να εφαρμόσει στην τάξη του/της το ψηφιακό υλικό Μαθηματικών και παράλληλα να διαμεσολαβήσει στη διάχυση των θεμάτων, που σχετίζονται με την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων στη σχολική του/της μονάδα. |
Tuesday | 23/4/2024 | Επιμορφωτικές συναντήσεις για Εκπαιδευτικούς Δημοτικής Εκπαίδευσης για τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Επιμορφωτικές συναντήσεις για Εκπαιδευτικούς Δημοτικής Εκπαίδευσης που διδάσκουν Αγωγή Ζωής/Αγωγή Υγείας στο Δημοτικό Σχολείο. |
Tuesday | 23/4/2024 | Διεξαγωγή Συνεδρίου Cyprus Democracy Summit | Impact – Center for Society, ΠΙ, ΙΔΕΠ, Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας, Οργανισμός Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Πολιτιστική | Το Cyprus Democracy Summit αποτελεί πλατφόρμα ανοικτού διαλόγου και πραγμάτευσης καίριων ζητημάτων, που απασχολούν την κοινωνία και άπτονται της ποιότητας της δημοκρατίας. Αποσκοπεί στην ενεργοποίηση της συζήτησης στη δημόσια σφαίρα για το μέλλον της δημοκρατίας, διαμορφώνοντας, παράλληλα, τον χώρο για την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών και εργαλείων για την ενίσχυση της δημοκρατίας και της δημοκρατικής συμμετοχής. Ανάμεσα στις θεματικές του συνεδρίου είναι ο κρίσιμος ρόλος της εκπαίδευσης στην προώθηση της δημοκρατικής πολιτότητας, η ενίσχυση της δημοκρατίας μέσω της τέχνης και της δημιουργικής έκφρασης, η ανάγκη για μεταρρυθμίσεις στις σύγχρονες δημοκρατίες, ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης στη δημοκρατία και τη δημοκρατική συμμετοχή. Το συνέδριο θα χαιρετίσει ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας. Επιπρόσθετα, θα συμμετάσχουν η Πρόεδρος της Βουλής, η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, η Υφυπουργός Πολιτισμού και πολλοί/ες άλλοι/ες σημαντικοί/ές ομιλητές/ομιλήτριες, καθώς και αξιωματούχοι και εκπρόσωποι ευρωπαϊκών και διεθνών θεσμών. Επισυνάπτεται το πρόγραμμα του συνεδρίου με ενημερωτικό σημείωμα. Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να εντοπιστούν στην ιστοσελίδα: http:/www.cyprusdemocracy.com. |
Wednesday | 24/4/2024 | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των παιδιών, μέσω της διδασκαλίας Μαθηματικών | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Η επιμόρφωση θα επικεντρωθεί στην αξιοποίηση ποικιλίας πλατφόρμων ψηφιακής διδασκαλίας και μάθησης στα Μαθηματικά, σε όλα τα στάδια της μαθησιακής διαδικασίας, με χρήση ψηφιακού υλικού, που απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων. Θα διεξαχθεί σε εργάσιμο χρόνο, διά ζώσης, από τις 8:00 π.μ. μέχρι τις 1:00 μ.μ. Κάθε σχολείο μπορεί να εκπροσωπηθεί από έναν/μία εκπαιδευτικό Γ΄ ή Δ΄ τάξης, ο/η οποίος/α αναμένεται να εφαρμόσει στην τάξη του/της το ψηφιακό υλικό Μαθηματικών και παράλληλα να διαμεσολαβήσει στη διάχυση των θεμάτων, που σχετίζονται με την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων στη σχολική του/της μονάδα. |
Thursday | 25/4/2024 | 8ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου European School Radio 2024 | Η επιστημονική εταιρεία «European School Radio, το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο», το Γυμνάσιο Αγλαντζιάς και το Παιδαγωγικό | Το Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου, ως εκπαιδευτικός θεσμός, αποτελεί μία τριήμερη γιορτή γνωριμίας και συνεργασίας των ραδιοφωνικών και μουσικών μαθητικών ομάδων από σχολεία που συμμετέχουν στο European School Radio, μια διαδικτυακή πλατφόρμα, η οποία υποστηρίζει τη μαθητική δημιουργία και φιλοξενεί μαθητικές ραδιοφωνικές παραγωγές. Κύριος σκοπός του Φεστιβάλ είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να ανακαλύψουν τον κόσμο του ραδιοφώνου ως μέσο ενημέρωσης, έκφρασης και ψυχαγωγίας, αλλά και ως μέσο καλλιτεχνικής δημιουργίας, με συμμετοχή σε πρωτότυπες δραστηριότητες μαθητικής δημοσιογραφίας, τόσο κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς όσο και κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ. Το 8ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου European School Radio 2024 απευθύνεται στα σχολεία Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης Κύπρου, Ελλάδας, ομογένειας και στις υπόλοιπες σχολικές μονάδες διεθνώς. Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ περιλαμβάνεται και η Τελετή Βράβευσης του Μαθητικού Διαγωνισμού Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού «Κάν’ το ν’ ακουστεί 2024». Το Φεστιβάλ στηρίζει ο Δήμος Αγλαντζιάς, ο Σύνδεσμος Γονέων του Γυμνασίου Αγλαντζιάς και άλλοι τοπικοί φορείς, οι οποίοι θα ενισχύσουν τις επιμέρους δραστηριότητές του, με στόχο την προβολή των δράσεων των μαθητικών ραδιοφωνικών ομάδων, την προβολή του πολιτισμού της Κύπρου, καθώς και την ψυχαγωγία και αλληλεπίδραση των μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν. Τα ενδιαφερόμενα σχολεία μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://fest.europeanschoolradio.eu/part_form2024 μέχρι την Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024. |
Thursday | 25/4/2024 | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των παιδιών, μέσω της διδασκαλίας Μαθηματικών | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Η επιμόρφωση θα επικεντρωθεί στην αξιοποίηση ποικιλίας πλατφόρμων ψηφιακής διδασκαλίας και μάθησης στα Μαθηματικά, σε όλα τα στάδια της μαθησιακής διαδικασίας, με χρήση ψηφιακού υλικού, που απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων. Θα διεξαχθεί σε εργάσιμο χρόνο, διά ζώσης, από τις 8:00 π.μ. μέχρι τις 1:00 μ.μ. Κάθε σχολείο μπορεί να εκπροσωπηθεί από έναν/μία εκπαιδευτικό Γ΄ ή Δ΄ τάξης, ο/η οποίος/α αναμένεται να εφαρμόσει στην τάξη του/της το ψηφιακό υλικό Μαθηματικών και παράλληλα να διαμεσολαβήσει στη διάχυση των θεμάτων, που σχετίζονται με την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων στη σχολική του/της μονάδα. |
Saturday | 27/4/2024 | Ημερίδα «Βραβεία Hans Christian Andersen και ALMA 2024: Τα βιβλία και οι άνθρωποί τους» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Κυπριακός Σύνδεσμος Παιδικού-Νεανικού Βιβλίου (ΚΣΠΝΒ) και το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας | Η Ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Προδημοτικής, Δημοτικής, Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Σκοπό έχει να σκιαγραφήσει τις σύγχρονες τάσεις στην κυπριακή παιδική και εφηβική λογοτεχνία, μέσα από την εξοικείωση των συμμετεχόντων και συμμετεχουσών με το έργο των διακεκριμένων Κύπριων δημιουργών, της συγγραφέως Άννας Κουππάνου και της εικονογράφου Δώρας Ορόντη, που έχουν προταθεί για το Διεθνές Βραβείο Hans Christian Andersen 2024, καθώς επίσης και του συγγραφέα Κυριάκου Μαργαρίτη, αλλά και της μελετήτριας της κυπριακής παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας, Μαρίας Μιχαηλίδου, που έχουν προταθεί για το διεθνές βραβείο Astrid Lindgren Memorial Award (ALMA) 2024. Στο εργαστηριακό μέρος της Ημερίδας, οι εκπαιδευτικοί θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε βιωματικές δραστηριότητες που θα είναι επικεντρωμένες στα βιβλία των συγγραφέων, αλλά και σε τρόπους αξιοποίησή τους. |
Monday | 13/5/2024 | 2 ο μέρος του εξειδικευμένου σεμιναρίου με θέμα «Εκπαιδευτικοί - Διαμορφωτές της αλλαγής (Change-makers)» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα UNIVERSITAS | Το σεμινάριο εντάσσεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Empowering Change” και πραγματοποιείται με την ευκαιρία των 20 χρόνων από την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες τέσσερις αυτόνομες θεματικές ενότητες: (α) Ευρωπαϊκή Ένωση: Δημιουργία και εξέλιξη μέσα από τα βιώματα των λαών, (β) Ευρωπαϊκή Ένωση: Πολιτική και ιδεολογική διαπάλη μπροστά σε νέες προκλήσεις, (γ) Ευρωπαϊκή Ένωση: Ο απρόβλεπτος κόσμος και οι προκλήσεις χωρίς σύνορα και (δ) Ευρωπαϊκή Ένωση: Το κυπριακό «ταξίδι» με εμπειρίες και προσδοκίες. Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και αποσκοπεί στην ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους για την αξιοποίηση θεμάτων που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Κύπρο, στο πλαίσιο της διδασκαλίας τους. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες στο σεμινάριο θα ενημερωθούν για πρακτικές και σχετικά παραδείγματα που αφορούν ξεχωριστά την κάθε θεματική ενότητα, τα οποία μπορούν να ενσωματώσουν στη διδασκαλία τους. Εισηγητής του εξειδικευμένου σεμιναρίου είναι ο κ. Κυριάκος Πιερίδης, δημοσιογράφος με εξειδίκευση στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές και συγγραφέας του Οδηγού για τις Ευρωπαϊκές Πολιτικές με τίτλο ‘Η Ευρώπη στον σύγχρονο κόσμο’ (2015). |
© 2010-2024 Cyprus Pedagogical Institute
Educational Technology Department
Privacy policy