JEvents v1.5.4 Copyright © 2006-2010 |
Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Παρασκευή | 13/12/2024 | : Επιμορφωτικές δράσεις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «GEO-Academy» για την ενίσχυση χωρικών, ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων, μέσω καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων και γεωχωρικών τεχνολογικών (GIS, GPS, κ.λπ.) | Δεύτερη και η τρίτη επιμορφωτική δράση το Έργου «GEO-Academy», οι οποίες περιλαμβάνουν βιωματικά εργαστήρια, όπως αναφέρονται στο πρόγραμμα (https://bit.ly/3OGp7GK).
Σημειώνεται ότι το διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy για τις δράσεις του Έργου «GEO-Academy» είναι ανοικτό για δηλώσεις συμμετοχής για όσους και όσες επιθυμούν να συμμετάσχουν σε αυτές και δεν έχουν κάνει προηγουμένως εγγραφή. Για την εγγραφή δεν είναι απαραίτητη η συμμετοχή στην αρχική ενημερωτική συνάντηση. | |
Παρασκευή | 13/12/2024 | Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Αξιολόγηση του/της Μαθητή/Μαθήτριας | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης | Οι επιμορφωτικές συναντήσεις θα έχουν φέτος βιωματικό χαρακτήρα και στοχεύουν στην αξιοποίηση της εμπειρογνωμοσύνης των Διευθυντών/Διευθυντριών, με τελικό στόχο τη σύνταξη ενός Κειμένου Πολιτικής για τη Διαμορφωτική Αξιολόγηση. Ως εκ τούτου, η συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων είναι απαραίτητη. Εισηγητές:Δρ Λεωνίδας Κυριακίδης, Δρ Χαράλαμπος Χαραλάμπους, Δρ Παναγιώτης Αντωνίου. Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου |
Παρασκευή | 13/12/2024 | Πρόσκληση συμμετοχής εκπαιδευτικών στα σεμινάρια Podcast και Τραγουδιού για τον μαθητικό διαγωνισμό “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2025” | European School Radio | Δύο διαδικτυακά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, ένα για κάθε διαγωνιστική κατηγορία, ώστε να λειτουργήσουν υποστηρικτικά στο έργο της δημιουργίας Podcast και Τραγουδιού στα σχολεία.
• Το σεμινάριο για το Podcast θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2024, 18.00-20.00
• Το σεμινάριο για το Τραγούδι θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2024, 18.00-20.00 Για να συμμετέχετε στα σεμινάρια, δηλώστε την πρόθεσή σας μέσω της φόρμας που θα βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://contest.europeanschoolradio.eu/invitationforseminars2025/. |
Σάββατο | 14/12/2024 | Διεξαγωγή επιμορφωτικών δράσεων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «GEO-Academy» για την ενίσχυση χωρικών (spatial), ψηφιακών (digital) και «πράσινων» («green») δεξιοτήτων, μέσω καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων και γεωχωρικών τεχνολογικών. Α΄ΦΑΣΗ | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου σε συνεργασία με Εταίρους στο Ευρωπαϊκού Έργου «GEO-Academy: Innovative digital GEO-Tools | Σειρά επιμορφωτικών δράσεων, για εκπαιδευτικούς Δημοτικής Εκπαίδευσης που διδάσκουν στην Ε΄ και Στ΄ τάξη, εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Το Έργο GEO-Academy, το οποίο πραγματοποιείται στο διάστημα 2023-2026, εντάσσεται στο πλαίσιο του Erasmus+ Teacher Academies και αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός μικτού, βάσει ικανοτήτων, δικτύου για τη διδασκαλία της βιώσιμης ανάπτυξης, χρησιμοποιώντας καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και γεωχωρικές τεχνολογίες. Το Έργο χρησιμοποιεί γεωτεχνολογίες αιχμής (Geographic Information Systems (GIS), Global positioning Systems (GPS), Remote Sensing (RS) and Earth Observation (EA), τεχνολογίες γεωαπεικόνισης, κ.λπ.), καθώς και σύγχρονα παιδαγωγικά πλαίσια, εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, μεθοδολογίες και εργαλεία. Οι επιμορφωτικές δράσεις του Έργου «GEO-Academy» στοχεύουν: (α) στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών για διάφορες γεωτεχνολογίες και τη χρήση τους στις εκπαιδευτικές πρακτικές, και (β) στην ενίσχυση των δεξιοτήτων τους να αξιοποιούν τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία και μεθοδολογίες για την επίτευξη των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης, στο πλαίσιο των διάφορων μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος. |
Τετάρτη | 18/12/2024 | Εξειδικευμένο επιμορφωτικό σεμινάριο Βιολογίας για την αξιοποίηση τεχνολογιών Εκτεταμένης Πραγματικότητας (AR & VR) | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και η Επιθεώρηση Βιολογίας | Εξειδικευμένο (προαιρετικό) σεμινάριο με σκοπό την επιμόρφωση Βιολόγων εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση τεχνολογιών Εκτεταμένης Πραγματικότητας (AR & VR) στο μάθημα της Βιολογίας.
Το προαιρετικό σεμινάριο θα διεξαχθεί σε απογευματινό χρόνο από τον Δρα Χρίστο Ρουσιά, Καθηγητή Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και ομάδα εκπαιδευτικών Βιολόγων την Τετάρτη 18/12/2024, 15:30 - 18:00, στο Περιφερειακό Λύκειο Αποστόλου Λουκά Κολοσσίου. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν, θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής μέσω του λογαριασμού τους στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy στην κατηγορία «Εξειδικευμένα Σεμινάρια» μέχρι την Πέμπτη 12/12/24. |
Πέμπτη | 19/12/2024 | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο», για το σχολικό έτος 2024 – 2025- Εργαστήριο Εκπαιδευτικών Γυμνασίου | ActionAid Hellas, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο», με προσφορά εξειδικευμένων σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς Δημοτικών, Γυμνασίων, Λυκείων και Τεχνικών Σχολών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όλων των ειδικοτήτων. Το Πρόγραμμα προσφέρεται διαδικτυακά από την ActionAid Hellas, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και αφορά σε ζητήματα ανάπτυξης δεξιοτήτων ζωής και χρηματοοικονομικού εγγραμματισμού. Στόχος του Προγράμματος «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο» είναι η προώθηση της χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης και η διασύνδεσή της με την ενεργό πολιτειότητα. Το Πρόγραμμα αναπτύσσεται σε 5 άξονες: - Ανακάλυψη δεξιοτήτων και προσωπική ανάπτυξη - Δικαιώματα και δεσμεύσεις - Αποταμίευση και ηθική κατανάλωση - Στοχοθέτηση και προϋπολογισμός - Κοινωνική επιχειρηματικότητα, ατομική και συλλογική δράση, υπευθυνότητα και ενεργός συμμετοχή στην κοινωνία. Το πρόγραμμα προσφέρει: - Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, η οποία παρέχει τα εφόδια για την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού «Αλφαβητάρι Οικονομικών» στην τάξη, - Εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο περιλαμβάνει εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για τον/την εκπαιδευτικό και τετράδιο με φύλλα εργασίας για τον/τη μαθητή/μαθήτρια, - Προαιρετική Συμβουλευτική καθοδήγηση, η οποία μπορεί να παρέχεται στους/στις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην επιμόρφωση, με στόχο την υποστήριξη της εφαρμογής στην τάξη. Στο πλαίσιο αυτό, προσφέρεται ένα (1) εργαστήριο για τους/τις εκπαιδευτικούς της Δημοτικής, ένα (1) για τους/τις εκπαιδευτικούς των Γυμνασίων, και ένα (1) για τους/τις εκπαιδευτικούς Λυκείων και Τεχνικών και Επαγγελματικών Σχολών Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΜΤΕΕΚ). Τα εργαστήρια θα διεξαχθούν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας MS Teams, ω |
Πέμπτη | 9/1/2025 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ/ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- Διάγνωση αναγκών –Η επικοινωνία ως ισχυρό εργαλείο για τους/τις εκπαιδευτικούς - Τυπικό και άτυπο σύστημα | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Λατσιά | Βασικός σκοπός του Προγράμματος είναι η επιμόρφωση των αντικαταστατών/αντικαταστατριών και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν στην αποτελεσματική διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ετοιμότητας, σε πρακτικές οργάνωσης και διαχείρισης της τάξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων επικοινωνίας, καθώς και η ενημέρωσή τους για νομοθετικά και διοικητικά ζητήματα που αφορούν στο εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου και ιδιαίτερα τις σχολικές μονάδες. Η επιμόρφωση θα προσφερθεί κατά το διάστημα Νοεμβρίου 2024 - Μαρτίου 2025 και θα έχει διάρκεια πέντε απογευματινών συναντήσεων (16:00-18:15). Όλες οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου στη Λευκωσία. |
Δευτέρα | 13/1/2025 | Συναντήσεις δικτύου σχολείων για υποστήριξη της εφαρμογής της Αντιρατσιστικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΥΠΑΝ | Αναγνωρίζοντας και αντιμετωπίζοντας στερεότυπα και προκαταλήψεις (Δρ Έλενα Παπαμιχαήλ, ΠΙ) |
Δευτέρα | 13/1/2025 | Συμμετοχή στο Δίκτυο για την Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου θα διοργανώσει Δίκτυο υποστήριξης σχολείων για την εφαρμογή των διαδικασιών Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας. Σκοπός του Δικτύου είναι η υποστήριξη εκπαιδευτικών και στελεχών μέσω σύζευξης της θεωρίας με την πράξη και ανταλλαγής καλών πρακτικών, αναφορικά με την Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας και την ανάπτυξη του Ενιαίου Σχεδίου Βελτίωσης της Σχολικής Μονάδας. Συντονίστρια του Δικτύου Υποστήριξης της Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας θα είναι η Δρ Έλενα Χριστοφίδου, Λειτουργός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Στο Δίκτυο μπορούν να συμμετέχουν Διευθυντές/Διευθύντριες, Μέλη της Διευθυντικής Ομάδας και Εκπαιδευτικοί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον εξεταζόμενο τομέα, με στόχο να συμβάλουν στην εφαρμογή του Ενιαίου Σχεδίου Βελτίωσης και τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της Σχολικής τους Μονάδας.
Προτεραιότητα θα δοθεί στα άτομα τα οποία ΔΕΝ έχουν μέχρι στιγμής συμμετάσχει στις επιμορφωτικές δράσεις που είχαν πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο 2024 για την Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας. Ειδικότερα, η συμμετοχή στο Δίκτυο αφορά: - σε μία δια ζώσης ολοήμερη επιμορφωτική συνάντηση (8.30 – 13.00) η οποία θα έχει ως στόχο τη γενική ενημέρωση για τα βασικά βήματα και προϋποθέσεις επιτυχούς εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας - σε πέντε (5) δίωρες διαδικτυακές επιμορφωτικές συναντήσεις (11.00 – 13.00) στις οποίες θα αναλυθούν οι ακόλουθες θεματικές: - Ενιαίο Σχέδιο Βελτίωσης της Σχολικής Μονάδας - Δεξιότητες Επικοινωνίας - Διαχείριση Αλλαγής - Αποτελεσματική Διδασκαλία - Αλληλοπαρακολούθηση - Ρόλος της ηγεσίας στην αυτοαξιολόγηση - Συμπονετική Ηγεσία - στην ανταλλαγή απόψεων, καλών πρακτικών και κατάθεση δυσκολιών και ανησυχιών για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας - στην επίλυση μελετών περίπτωσης με βάση το κυπριακό συγκείμενο και τις εμπειρίες των συμμετεχόντων από την εφαρμογή του Ενιαίου Σχεδίου Βελτίωσης της Σχολικής τους Μονάδας |
Δευτέρα | 20/1/2025 | Διεξαγωγή επιμορφωτικών δράσεων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «GEO-Academy» για την ενίσχυση χωρικών (spatial), ψηφιακών (digital) και «πράσινων» («green») δεξιοτήτων, μέσω καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων και γεωχωρικών τεχνολογικών. Α΄ΦΑΣΗ | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου σε συνεργασία με Εταίρους στο Ευρωπαϊκού Έργου «GEO-Academy: Innovative digital GEO-Tools | Σειρά επιμορφωτικών δράσεων, για εκπαιδευτικούς Δημοτικής Εκπαίδευσης που διδάσκουν στην Ε΄ και Στ΄ τάξη, εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Το Έργο GEO-Academy, το οποίο πραγματοποιείται στο διάστημα 2023-2026, εντάσσεται στο πλαίσιο του Erasmus+ Teacher Academies και αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός μικτού, βάσει ικανοτήτων, δικτύου για τη διδασκαλία της βιώσιμης ανάπτυξης, χρησιμοποιώντας καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και γεωχωρικές τεχνολογίες. Το Έργο χρησιμοποιεί γεωτεχνολογίες αιχμής (Geographic Information Systems (GIS), Global positioning Systems (GPS), Remote Sensing (RS) and Earth Observation (EA), τεχνολογίες γεωαπεικόνισης, κ.λπ.), καθώς και σύγχρονα παιδαγωγικά πλαίσια, εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, μεθοδολογίες και εργαλεία. Οι επιμορφωτικές δράσεις του Έργου «GEO-Academy» στοχεύουν: (α) στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών για διάφορες γεωτεχνολογίες και τη χρήση τους στις εκπαιδευτικές πρακτικές, και (β) στην ενίσχυση των δεξιοτήτων τους να αξιοποιούν τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία και μεθοδολογίες για την επίτευξη των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης, στο πλαίσιο των διάφορων μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος. |
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου