JEvents v1.5.4 Copyright © 2006-2010 |
Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Πέμπτη | 23/1/2025 | Προσφορά Προγράμματος Επιμόρφωσης Αντικαταστατών/Αντικαταστατριών και Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών (με σύμβαση/επί δοκιμασία) στη Δημοτική Εκπαίδευση – Δεύτερη Σειρά Σεμιναρίων-Διάγνωση αναγκών – Η ψυχολογία του Νεοδιόριστου - Θέματα διαχείρισης άγχους και | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Βασικός σκοπός του Προγράμματος είναι η επιμόρφωση των αντικαταστατών/αντικαταστατριών και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν στην αποτελεσματική διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ετοιμότητας, σε πρακτικές οργάνωσης και διαχείρισης της τάξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων επικοινωνίας, καθώς και η ενημέρωσή τους για νομοθετικά και διοικητικά ζητήματα που αφορούν στο εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου και ιδιαίτερα τις σχολικές μονάδες. Η δεύτερη σειρά σεμιναρίων θα προσφερθεί κατά το διάστημα Ιανουαρίου 2025 – Απριλίου 2025 και θα έχει διάρκεια πέντε απογευματινών συναντήσεων (16:00-18:15). Οι δύο πρώτες συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στο Παράρτημα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου στη Λεμεσό και οι υπόλοιπες συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως. Το πρόγραμμα των συναντήσεων της δεύτερης σειράς σεμιναρίων επισυνάπτεται.
Οι αντικαταστάτες/αντικαταστάτριες και νεοδιόριστοι/νεοδιόριστες εκπαιδευτικοί, που επιθυμούν να συμμετέχουν στην επιμόρφωση, θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου http://www.pieggrafes.ac.cy, στην κατηγορία προγραμμάτων «Πρόγραμμα Αντικαταστατών και Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών Δημοτικής». Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από τις 15 μέχρι και τις 20 Νοεμβρίου 2024. Άτομα που έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή στην πρώτη σειρά σεμιναρίων (Νοέμβριος 2024 – Μάρτιος 2025), αλλά επιθυμούν να παρακολουθήσουν τη δεύτερη σειρά μπορούν να διαγράψουν την αρχική τους αίτηση και να υποβάλουν εκ νέου αίτηση στη δεύτερη σειρά σεμιναρίων.
Τυχόν κενές θέσεις που θα προκύψουν στην πρώτη σειρά σεμιναρίων θα διατεθούν μεταξύ 15 και 20 Νοεμβρίου 2024. Υπενθυμίζεται ότι για τη διαδικασία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου είναι απαραίτητη η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών. Σχετικές οδηγίες για την επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, στον σύνδεσμο «Διαχείριση προφίλ» (https://myprofile.pi.ac.cy/). |
Παρασκευή | 24/1/2025 | Διεξαγωγή Ημερίδας «Ρευματοπάθειες και Σπάνιες Παθήσεις: Ενημέρωση και Υποστήριξη εκπαιδευτικών» | ΥΠΑΝ,Σύνδεσμος Ρευματοπαθών Κύπρου, Παγκύπρια Συμμαχία Σπάνιων Παθήσεων, Παγκύπριος Σύνδεσμος Σπάνιων Γενετικών παθήσεων | Η Ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και αποσκοπεί στην ενημέρωσή τους για τις ρευματοπάθειες και τις σπάνιες παθήσεις, καθώς και στην ενδυνάμωσή τους, ώστε να κατανοούν τις ανάγκες των μαθητών/μαθητριών που έχουν ρευματικά νοσήματα/συμπτώματα ή άλλες παθήσεις και να μπορούν να τους/τις υποστηρίζουν αποτελεσματικά. Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα, επισυνάπτονται στο Παράρτημα. Λόγω περιορισμένων θέσεων, πληροφορείστε ότι στην Ημερίδα μπορούν να εγγραφούν μέχρι δύο εκπαιδευτικοί από κάθε σχολική μονάδα, με την έγκριση του/της Διευθυντή/Διευθύντριας. Ως εκ τούτου, οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής, μέσω του διαδικτυακού περιβάλλοντος εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (https://www.pi-eggrafes.ac.cy), στην κατηγορία «ΗμερίδεςΣυνέδρια», επιλέγοντας και το εργαστήριο που επιθυμούν να συμμετάσχουν. Υπενθυμίζεται ότι, για τη διαδικασία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, είναι απαραίτητη η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων. Σχετικές οδηγίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου («Διαχείριση προφίλ»: https://myprofile.pi.ac.cy/). |
Δευτέρα | 27/1/2025 | Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Ειδικών Σχολείων στο πρόγραμμα «Κράτα με Aσφαλή» («Keep me Safe») | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης και τον Κυπριακό Σύνδεσμο Οικογενειακού Προγραμματισμού | Επιμορφωτικές συναντήσεις για εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε Ειδικά Σχολεία της επαρχίας Λευκωσίας και Λάρνακας κατά τη διάρκεια της παρούσας σχολικής χρονιάς. H εν λόγω επιμόρφωση στηρίζεται στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Keep me Safe» που αφορά στην ενδυνάμωση των νέων με μαθησιακές δυσκολίες (10-25 χρόνων), ώστε να μπορούν να προστατεύουν τον εαυτό τους από τη σεξουαλική κακοποίηση και βία.
Οι επιμορφώσεις θα προσφερθούν από τον κύριο Δημήτρη Παρπέρη, Συμβουλευτικό Ψυχολόγο και Εκπαιδευτή του Κυπριακού Συνδέσμου Οικογενειακού Προγραμματισμού και την κυρία Μάρω Κακουρή, Κλινική Ψυχολόγο. Σημειώνεται, επίσης, ότι η επιμόρφωση αποτελεί συνέχεια δράσεων που είχαν προσφερθεί σε προηγούμενες σχολικές χρονιές και επιδιώκει να συμβάλει στην ενδυνάμωση των ειδικών εκπαιδευτικών, για την καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών και της παιδικής πορνογραφίας. Συγκεκριμένα, στο παρόν στάδιο, καλούνται να λάβουν μέρος στην επιμόρφωση εκπαιδευτικοί που προέρχονται από το Ειδικό Σχολείο Λευκωσίας, το Ειδικό Σχολείο Ευαγγελισμός και το Ειδικό Σχολείο Αγίου Σπυρίδωνα στη Λάρνακα. Θα λειτουργήσουν δύο ομάδες επιμόρφωσης που θα παρακολουθήσουν πέντε συναντήσεις η κάθε μία. |
Τρίτη | 28/1/2025 | Επιμορφωτικές δράσεις για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε μαθητές/μαθήτριες που φοιτούν στα Προγράμματα του Τομέα Μεταναστευτικής Βιογραφίας (ΜΒ) | Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Σειρά επιμορφωτικών δράσεων για την περαιτέρω ενίσχυση των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων που διδάσκουν στα Προγράμματα του Τομέα ΜΒ. Για την υλοποίηση των πιο πάνω δράσεων έχουν προσκληθεί δύο επιφανείς ακαδημαϊκοί, οι οποίοι εξειδικεύονται σε θέματα διδασκαλίας σε τάξεις με μαθητές/μαθήτριες με ΜΒ, ο Δημήτρης Κουτσογιάννης (Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας) και η Ασπασία Χατζηδάκη (Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κρήτης και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών). Μέσω των επιμορφωτικών αυτών συναντήσεων επιδιώκεται: α) η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών σε θέματα σχεδιασμού και εφαρμογής διαφοροποιημένης διδασκαλίας, με αξιοποίηση της συνδιδασκαλίας, στο πλαίσιο των Προγραμμάτων του Τομέα ΜΒ, β) η περαιτέρω επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των υπόλοιπων εξεταζόμενων μαθημάτων (Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες) πέραν της Ελληνικής ως δεύτερης Γλώσσας, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλότερη μετάβαση των μαθητών/μαθητριών στη Γενική Τάξη. Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να εμπλακούν σε βιωματικά εργαστήρια για τη διδασκαλία του μαθήματός τους με συντονιστές/συντονίστριες τους/τις ΕΜΕ ειδικοτήτων και υποστηρικτές/υποστηρίκτριες λειτουργούς του Τομέα ΜΒ και του ΠΙΚ. Στην παρούσα φάση, οι δράσεις αφορούν τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στα Προγράμματα του Τομέα ΜΒ τα εξής μαθήματα: Ελληνικά ως δεύτερη Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Βιολογία. Θα οριστούν τρεις εκπαιδευτικοί και ο/η Συντονιστής/Συντονίστρια ΒΔ των Προγραμμάτων του Τομέα ΜΒ από κάθε εμπλεκόμενη σχολική μονάδα. Συγκεκριμένα, όσον αφορά τους/τις εκπαιδευτικούς θα συμμετάσχουν: α) ένας/μία Φιλόλογος, β) ένας/μία Μαθηματικός και γ) ένας/μία εκπαιδευτικός Φυσικών Επιστημών (εκπαιδευτικός Φυσικής/Χημείας/Βιολογίας), οι οποίοι/οποίες θα λειτουργήσουν στη συνέχεια ως πυρήνες μάθησης και για τους/τις υπόλοιπους/υπόλοιπες εκπαιδευτικούς. Ο καθορισμός των εν λόγω εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν θα γίνει σε συνεννόηση με τους/τις αρμόδιους/αρμόδιες Επιθεωρητές/ Επιθεωρήτριες. |
Τετάρτη | 29/1/2025 | Ημερίδα «Ενημέρωση Διευθυντών/Διευθυντριών Ιδιωτικών Σχολείων Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης με θέμα την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση - Διαδικασίες διαχείρισης περιστατικών και ο ρόλος του σχολείου» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του ΥΠΑΝ | Ημερίδα για την ενημέρωση των Διευθυντών/Διευθυντριών Ιδιωτικών Σχολείων Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης, με θέμα την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση, τις διαδικασίες διαχείρισης περιστατικών και τον ρόλο του σχολείου. Η Ημερίδα εντάσσεται στις υποχρεώσεις του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) όπως αυτές καθορίζονται στην Εθνική Στρατηγική για την Πρόληψη και Καταπολέμηση της Σεξουαλικής Κακοποίησης Παιδιών, καθώς και από την Πολιτική του ΥΠΑΝ για τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση. |
Τετάρτη | 29/1/2025 | Επιμορφωτικές δράσεις για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε μαθητές/μαθήτριες που φοιτούν στα Προγράμματα του Τομέα Μεταναστευτικής Βιογραφίας (ΜΒ) | Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Σειρά επιμορφωτικών δράσεων για την περαιτέρω ενίσχυση των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων που διδάσκουν στα Προγράμματα του Τομέα ΜΒ. Για την υλοποίηση των πιο πάνω δράσεων έχουν προσκληθεί δύο επιφανείς ακαδημαϊκοί, οι οποίοι εξειδικεύονται σε θέματα διδασκαλίας σε τάξεις με μαθητές/μαθήτριες με ΜΒ, ο Δημήτρης Κουτσογιάννης (Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας) και η Ασπασία Χατζηδάκη (Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κρήτης και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών). Μέσω των επιμορφωτικών αυτών συναντήσεων επιδιώκεται: α) η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών σε θέματα σχεδιασμού και εφαρμογής διαφοροποιημένης διδασκαλίας, με αξιοποίηση της συνδιδασκαλίας, στο πλαίσιο των Προγραμμάτων του Τομέα ΜΒ, β) η περαιτέρω επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των υπόλοιπων εξεταζόμενων μαθημάτων (Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες) πέραν της Ελληνικής ως δεύτερης Γλώσσας, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλότερη μετάβαση των μαθητών/μαθητριών στη Γενική Τάξη. Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να εμπλακούν σε βιωματικά εργαστήρια για τη διδασκαλία του μαθήματός τους με συντονιστές/συντονίστριες τους/τις ΕΜΕ ειδικοτήτων και υποστηρικτές/υποστηρίκτριες λειτουργούς του Τομέα ΜΒ και του ΠΙΚ. Στην παρούσα φάση, οι δράσεις αφορούν τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στα Προγράμματα του Τομέα ΜΒ τα εξής μαθήματα: Ελληνικά ως δεύτερη Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Βιολογία. Θα οριστούν τρεις εκπαιδευτικοί και ο/η Συντονιστής/Συντονίστρια ΒΔ των Προγραμμάτων του Τομέα ΜΒ από κάθε εμπλεκόμενη σχολική μονάδα. Συγκεκριμένα, όσον αφορά τους/τις εκπαιδευτικούς θα συμμετάσχουν: α) ένας/μία Φιλόλογος, β) ένας/μία Μαθηματικός και γ) ένας/μία εκπαιδευτικός Φυσικών Επιστημών (εκπαιδευτικός Φυσικής/Χημείας/Βιολογίας), οι οποίοι/οποίες θα λειτουργήσουν στη συνέχεια ως πυρήνες μάθησης και για τους/τις υπόλοιπους/υπόλοιπες εκπαιδευτικούς. Ο καθορισμός των εν λόγω εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν θα γίνει σε συνεννόηση με τους/τις αρμόδιους/αρμόδιες Επιθεωρητές/ Επιθεωρήτριες. |
Τετάρτη | 29/1/2025 | Δ΄ Κύκλος Διαδικτυακής Επιμόρφωσης των φιλολόγων στη Διδακτική της Λογοτεχνίας- Η διδασκαλία του Λογοτεχνικού Βιβλίου στο Λύκειο | Διευθύνσεις Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης,ΠΙ, ΠΚ | Το σεμινάριο περιλαμβάνει δέκα (10) διαδικτυακές συναντήσεις, διάρκειας 120 λεπτών η κάθε μία, οι οποίες επικεντρώνονται στη διδασκαλία του Λογοτεχνικού Βιβλίου στο Λύκειο, με βάση τους Σκοπούς του Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας Λυκείου. Το σεμινάριο απευθύνεται σε φιλολόγους και θα διεξαχθεί από τις 29 Ιανουαρίου 2025 μέχρι τις 7 Μαΐου 2025, σε μη εργάσιμο χρόνο. |
Πέμπτη | 30/1/2025 | Επιμόρφωση σχολικών βοηθών/συνοδών παιδιών με ειδικές ανάγκες | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Επιμόρφωση για τους/τις σχολικούς/σχολικές βοηθούς/συνοδούς που εργοδοτούνται στα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Ειδικά Σχολεία. Η επιμόρφωση θα καλύπτει τις ακόλουθες θεματικές: (α) Πρώτες Βοήθειες και Επιληψία, (β) Διαβήτης και Χορήγηση Φαρμάκων και (γ) Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Κάθε σχολικός/σχολική βοηθός/συνοδός θα επιλέξει να παρακολουθήσει μία θεματική. |
Πέμπτη | 30/1/2025 | Προσφορά Προγράμματος Επιμόρφωσης Αντικαταστατών/Αντικαταστατριών και Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών (με σύμβαση/επί δοκιμασία) στη Δημοτική Εκπαίδευση – Δεύτερη Σειρά Σεμιναρίων- Η επικοινωνία ως ισχυρό εργαλείο για τους/τις εκπαιδευτικούς - Τυπικό και άτυπο | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Βασικός σκοπός του Προγράμματος είναι η επιμόρφωση των αντικαταστατών/αντικαταστατριών και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν στην αποτελεσματική διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ετοιμότητας, σε πρακτικές οργάνωσης και διαχείρισης της τάξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων επικοινωνίας, καθώς και η ενημέρωσή τους για νομοθετικά και διοικητικά ζητήματα που αφορούν στο εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου και ιδιαίτερα τις σχολικές μονάδες. Η δεύτερη σειρά σεμιναρίων θα προσφερθεί κατά το διάστημα Ιανουαρίου 2025 – Απριλίου 2025 και θα έχει διάρκεια πέντε απογευματινών συναντήσεων (16:00-18:15). Οι δύο πρώτες συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στο Παράρτημα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου στη Λεμεσό και οι υπόλοιπες συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως. Το πρόγραμμα των συναντήσεων της δεύτερης σειράς σεμιναρίων επισυνάπτεται.
Οι αντικαταστάτες/αντικαταστάτριες και νεοδιόριστοι/νεοδιόριστες εκπαιδευτικοί, που επιθυμούν να συμμετέχουν στην επιμόρφωση, θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου http://www.pieggrafes.ac.cy, στην κατηγορία προγραμμάτων «Πρόγραμμα Αντικαταστατών και Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών Δημοτικής». Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από τις 15 μέχρι και τις 20 Νοεμβρίου 2024. Άτομα που έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή στην πρώτη σειρά σεμιναρίων (Νοέμβριος 2024 – Μάρτιος 2025), αλλά επιθυμούν να παρακολουθήσουν τη δεύτερη σειρά μπορούν να διαγράψουν την αρχική τους αίτηση και να υποβάλουν εκ νέου αίτηση στη δεύτερη σειρά σεμιναρίων.
Τυχόν κενές θέσεις που θα προκύψουν στην πρώτη σειρά σεμιναρίων θα διατεθούν μεταξύ 15 και 20 Νοεμβρίου 2024. Υπενθυμίζεται ότι για τη διαδικασία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου είναι απαραίτητη η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών. Σχετικές οδηγίες για την επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, στον σύνδεσμο «Διαχείριση προφίλ» (https://myprofile.pi.ac.cy/). |
Παρασκευή | 31/1/2025 | Επιμορφωτικές δράσεις για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε μαθητές/μαθήτριες που φοιτούν στα Προγράμματα του Τομέα Μεταναστευτικής Βιογραφίας (ΜΒ) | Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Σειρά επιμορφωτικών δράσεων για την περαιτέρω ενίσχυση των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων που διδάσκουν στα Προγράμματα του Τομέα ΜΒ. Για την υλοποίηση των πιο πάνω δράσεων έχουν προσκληθεί δύο επιφανείς ακαδημαϊκοί, οι οποίοι εξειδικεύονται σε θέματα διδασκαλίας σε τάξεις με μαθητές/μαθήτριες με ΜΒ, ο Δημήτρης Κουτσογιάννης (Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας) και η Ασπασία Χατζηδάκη (Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κρήτης και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών). Μέσω των επιμορφωτικών αυτών συναντήσεων επιδιώκεται: α) η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών σε θέματα σχεδιασμού και εφαρμογής διαφοροποιημένης διδασκαλίας, με αξιοποίηση της συνδιδασκαλίας, στο πλαίσιο των Προγραμμάτων του Τομέα ΜΒ, β) η περαιτέρω επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των υπόλοιπων εξεταζόμενων μαθημάτων (Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες) πέραν της Ελληνικής ως δεύτερης Γλώσσας, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλότερη μετάβαση των μαθητών/μαθητριών στη Γενική Τάξη. Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να εμπλακούν σε βιωματικά εργαστήρια για τη διδασκαλία του μαθήματός τους με συντονιστές/συντονίστριες τους/τις ΕΜΕ ειδικοτήτων και υποστηρικτές/υποστηρίκτριες λειτουργούς του Τομέα ΜΒ και του ΠΙΚ. Στην παρούσα φάση, οι δράσεις αφορούν τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στα Προγράμματα του Τομέα ΜΒ τα εξής μαθήματα: Ελληνικά ως δεύτερη Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Βιολογία. Θα οριστούν τρεις εκπαιδευτικοί και ο/η Συντονιστής/Συντονίστρια ΒΔ των Προγραμμάτων του Τομέα ΜΒ από κάθε εμπλεκόμενη σχολική μονάδα. Συγκεκριμένα, όσον αφορά τους/τις εκπαιδευτικούς θα συμμετάσχουν: α) ένας/μία Φιλόλογος, β) ένας/μία Μαθηματικός και γ) ένας/μία εκπαιδευτικός Φυσικών Επιστημών (εκπαιδευτικός Φυσικής/Χημείας/Βιολογίας), οι οποίοι/οποίες θα λειτουργήσουν στη συνέχεια ως πυρήνες μάθησης και για τους/τις υπόλοιπους/υπόλοιπες εκπαιδευτικούς. Ο καθορισμός των εν λόγω εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν θα γίνει σε συνεννόηση με τους/τις αρμόδιους/αρμόδιες Επιθεωρητές/ Επιθεωρήτριες. |
© 2010-2025 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου