Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Παρασκευή | 17/5/2024 | Διεξαγωγή διαδικτυακής Διημερίδας με θέμα «Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι» | Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) της Ελλάδος και το Ίδρυμα Ωνάση | «Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι» -Η Διημερίδα εντάσσεται στο πλαίσιο διοργάνωσης μίας σειράς δράσεων διαλόγου, ενημέρωσης και επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας από το ΙΕΠ, με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση και αποσκοπεί στην ενημέρωση για τις τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση, βάσει διεθνών πρακτικών. Σε αυτή θα συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες και Κύπριοι Ακαδημαϊκοί που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τη Διημερίδα στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://youtube.com/live/Xr0lUww1Z6Y?feature=share. Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για το Πρόγραμμα των διημερίδων, μπορείτε να επισκεφθείτε την ακόλουθη ιστοσελίδα: https://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/anakoinosisymmetoxi-stis-diimerides-me-thema-i-texniti-noimosyni-stin-ekpaidefsi.Η Διημερίδα εντάσσεται στο πλαίσιο διοργάνωσης μίας σειράς δράσεων διαλόγου, ενημέρωσης και επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας από το ΙΕΠ, με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση και αποσκοπεί στην ενημέρωση για τις τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση, βάσει διεθνών πρακτικών. Σε αυτή θα συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες και Κύπριοι Ακαδημαϊκοί που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τη Διημερίδα στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://youtube.com/live/Xr0lUww1Z6Y?feature=share. Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για το Πρόγραμμα των διημερίδων, μπορείτε να επισκεφθείτε την ακόλουθη ιστοσελίδα: https://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/anakoinosisymmetoxi-stis-diimerides-me-thema-i-texniti-noimosyni-stin-ekpaidefsi. |
Σάββατο | 18/5/2024 | Ημερίδα με θέμα «Οι γυναίκες στην Ιστορία και τη Διδασκαλία της» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Στο πλαίσιο της υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης για την Ισότητα των Φύλων 2023- 2026 και της υπογραφής της Δήλωσης Πολιτικής Ισότητας των Φύλων του ΥΠΑΝ, διοργανώνει Ημερίδα με θέμα «Οι γυναίκες στην Ιστορία και τη Διδασκαλία της». Η Ημερίδα στοχεύει να συμβάλει στην προώθηση της ισότητας των φύλων, αλλά και να προσφέρει στους/στις εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να συζητήσουν και να αναστοχαστούν για τη θέση της γυναίκας στην Ιστορία και τη διδασκαλία της. Στην Ημερίδα θα αναλυθούν, επίσης, συγκεκριμένες εισηγήσεις και πρακτικές για την ενσωμάτωση στοιχείων από την Ιστορία των γυναικών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κεντρικές εισηγήσεις θα κάνουν η Δρ Μιράντα Χρίστου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και συνκάτοχος της Έδρας UNESCO για την Ισότητα και Ενδυνάμωση των Φύλων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, η Δρ Γεωργία Σπανού, εκπαιδευτικός, ερευνήτρια και συγγραφέας του βιβλίου «Γυναίκες της Κύπρου που εμπνέουν», και ο Δρ Λούκας Περικλέους, εκπαιδευτικός και λειτουργός Αναλυτικών Προγραμμάτων στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Κατά τη διάρκεια της Ημερίδας θα πραγματοποιηθούν, επίσης, τρία παράλληλα εργαστήρια, από τα οποία οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες θα κληθούν να επιλέξουν ένα, κατά τη διαδικασία της εγγραφής τους. |
Τετάρτη | 22/5/2024 | 2 ο μέρος του εξειδικευμένου σεμιναρίου με θέμα «Εκπαιδευτικοί - Διαμορφωτές της αλλαγής (Change-makers)» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα UNIVERSITAS | Το σεμινάριο εντάσσεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Empowering Change” και πραγματοποιείται με την ευκαιρία των 20 χρόνων από την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες τέσσερις αυτόνομες θεματικές ενότητες: (α) Ευρωπαϊκή Ένωση: Δημιουργία και εξέλιξη μέσα από τα βιώματα των λαών, (β) Ευρωπαϊκή Ένωση: Πολιτική και ιδεολογική διαπάλη μπροστά σε νέες προκλήσεις, (γ) Ευρωπαϊκή Ένωση: Ο απρόβλεπτος κόσμος και οι προκλήσεις χωρίς σύνορα και (δ) Ευρωπαϊκή Ένωση: Το κυπριακό «ταξίδι» με εμπειρίες και προσδοκίες. Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και αποσκοπεί στην ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους για την αξιοποίηση θεμάτων που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Κύπρο, στο πλαίσιο της διδασκαλίας τους. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες στο σεμινάριο θα ενημερωθούν για πρακτικές και σχετικά παραδείγματα που αφορούν ξεχωριστά την κάθε θεματική ενότητα, τα οποία μπορούν να ενσωματώσουν στη διδασκαλία τους. Εισηγητής του εξειδικευμένου σεμιναρίου είναι ο κ. Κυριάκος Πιερίδης, δημοσιογράφος με εξειδίκευση στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές και συγγραφέας του Οδηγού για τις Ευρωπαϊκές Πολιτικές με τίτλο ‘Η Ευρώπη στον σύγχρονο κόσμο’ (2015). |
Πέμπτη | 23/5/2024 | Διεξαγωγή Ημερίδας για την Επαγγελματική Μάθηση με θέμα «Δέκα χρόνια εφαρμογής του Προγράμματος Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης: Πορεία και εξέλιξη» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Το περιεχόμενο της Ημερίδας φέτος επικεντρώνεται στην αποτύπωση της πορείας του Προγράμματος τα τελευταία δέκα χρόνια μέσω της διασύνδεσης της θεωρίας με τη διδακτική πράξη, με σκοπό να προσφέρει στο κοινό ευκαιρίες και προοπτικές για ολοκληρωμένη επαγγελματική μάθηση των εκπαιδευτικών. Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθούν σημαντικές πτυχές της δημιουργίας επαγγελματικής κοινότητας μάθησης στο σχολείο, αλλά και θα αναδειχθούν σημαντικές δράσεις και πρωτοβουλίες για το ζήτημα. Προς αυτήν την κατεύθυνση, μέσα από τις εργασίες της Ημερίδας, κεντρικές εισηγήσεις και παράλληλες συνεδρίες, θα προωθηθεί η ανταλλαγή γνώσεων, απόψεων και εμπειριών μεταξύ σχολείων, ακαδημαϊκών και υποστηρικτών από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Στον χώρο της Ημερίδας θα προβάλλονται σε ηλεκτρονική μορφή οι αναρτημένες ανακοινώσεις (posters) που αποτυπώνουν δράσεις επαγγελματικής μάθησης των σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα τη φετινή σχολική χρονιά. Στην Ημερίδα θα παρευρεθεί και θα απευθύνει χαιρετισμό η έντιμη Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, δρ Αθηνά Μιχαηλίδου. |
Δευτέρα | 27/5/2024 | 2 ο μέρος του εξειδικευμένου σεμιναρίου με θέμα «Εκπαιδευτικοί - Διαμορφωτές της αλλαγής (Change-makers)» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα UNIVERSITAS | Το σεμινάριο εντάσσεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Empowering Change” και πραγματοποιείται με την ευκαιρία των 20 χρόνων από την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες τέσσερις αυτόνομες θεματικές ενότητες: (α) Ευρωπαϊκή Ένωση: Δημιουργία και εξέλιξη μέσα από τα βιώματα των λαών, (β) Ευρωπαϊκή Ένωση: Πολιτική και ιδεολογική διαπάλη μπροστά σε νέες προκλήσεις, (γ) Ευρωπαϊκή Ένωση: Ο απρόβλεπτος κόσμος και οι προκλήσεις χωρίς σύνορα και (δ) Ευρωπαϊκή Ένωση: Το κυπριακό «ταξίδι» με εμπειρίες και προσδοκίες. Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και αποσκοπεί στην ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους για την αξιοποίηση θεμάτων που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Κύπρο, στο πλαίσιο της διδασκαλίας τους. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες στο σεμινάριο θα ενημερωθούν για πρακτικές και σχετικά παραδείγματα που αφορούν ξεχωριστά την κάθε θεματική ενότητα, τα οποία μπορούν να ενσωματώσουν στη διδασκαλία τους. Εισηγητής του εξειδικευμένου σεμιναρίου είναι ο κ. Κυριάκος Πιερίδης, δημοσιογράφος με εξειδίκευση στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές και συγγραφέας του Οδηγού για τις Ευρωπαϊκές Πολιτικές με τίτλο ‘Η Ευρώπη στον σύγχρονο κόσμο’ (2015). |
Σάββατο | 1/6/2024 | Ημερίδα με θέμα «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επιχειρηματολογίας και Μείωση των Προκαταλήψεων» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου και το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus | Η Ημερίδα διοργανώνεται στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος «ARE-PRED: Ανάπτυξη Διαδικτυακού Περιβάλλοντος Μάθησης για Υποστήριξη των Δεξιοτήτων Επιχειρηματολογίας και Μείωση των Προκαταλήψεων» το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το ΙΔΕΚ (EXCELLENCE/0421/500). Σκοπός του έργου ARE-PRED ήταν η δημιουργία ενός διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος για υποστήριξη της ανάπτυξης δεξιοτήτων επιχειρηματολογίας και της καλλιέργειας σεβασμού απέναντι σε ανθρώπους με διαφορετική ταυτότητα. Κεντρική ομιλήτρια στην Ημερίδα θα είναι η Dr Lesley Emerson, από το Queen’s University Belfast, με ειδίκευση σε θέματα διδασκαλίας αμφιλεγόμενων θεμάτων και πρακτικών μείωσης των προκαταλήψεων. Θα ακολουθήσουν παράλληλα εργαστήρια που θα καλύψουν διάφορες πτυχές του θέματος. Επισυνάπτεται το Πρόγραμμα, καθώς και οι περιγραφές των εργαστηρίων. |
Σάββατο | 1/6/2024 | Διοργάνωση 5 ου Θεολογικού Συνεδρίου | Το Συνέδριο απευθύνεται σε Θεολόγους καθηγητές/τριες, Γυμνασίων, Λυκείων και Τεχνικών και Επαγγελματικών Σχολών Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Το Θεολογικό Συνέδριο έχει ως στόχο να αναδειχθούν οι κοινωνιολογικές προεκτάσεις του μαθήματος των Θρησκευτικών. Η σύγχρονη πλουραλιστική κοινωνία μέσα στην οποία ζει και αναπνέει το πολυπολιτισμικό σχολείο της Κύπρου καλείται να αγκαλιάσει κάθε παιδί ξεχωριστά προσφέροντάς του έναν θρησκευτικό γραμματισμό που θα διασφαλίζει την αποδοχή και τη συνύπαρξη με την κάθε θρησκευτική/κοινωνική ετερότητα Κύριοι εισηγητές του Συνεδρίου θα είναι ο Δρ Γεώργιος Γαϊτάνος, Λέκτορας Θρησκειολογίας στο Τμήμα Θεολογίας και Πολιτισμού του Πανεπιστήμιου Λόγος, Τίρανα και η Δρ Ξανθή Αλμπανάκη, Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου Θεολόγων Κεντρικής Μακεδονίας. Το Συνέδριο θα αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό μέρος στο οποίο θα υπάρχει μία γενική εισαγωγική τοποθέτηση και το πρακτικό μέρος στο πλαίσιο του οποίου θα αναπτυχθούν δύο (2) βιωματικά εργαστήρια με θέματα: α) «Η πρόκληση της αλλαγής: σχεδιασμός διδασκαλίας με τη βιωματική μέθοδο σύμφωνα με τα νέα προγράμματα και αξιοποίηση ψηφιακών εφαρμογών»; και β) «Ψηφιακά δωμάτια απόδρασης στο μάθημα των θρησκευτικών» | |
Τρίτη | 4/6/2024 | Πρόγραμμα συναντήσεων δικτύου σχολείων για υποστήριξη της εφαρμογής της Αντιρατσιστικής Πολιτικής του ΥΠΑΝ- | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προγραμματίζει τις συναντήσεις για τα σχολεία που έχουν ενταχθεί στο δίκτυο για υποστήριξη της εφαρμογής της αντιρατσιστικής πολιτικής του ΥΠΑΝ «Κώδικας Συμπεριφοράς κατά του Ρατσισμού και Οδηγός Διαχείρισης και Καταγραφής Ρατσιστικών Περιστατικών» Αναστοχασμός (Δρ Έλενα Παπαμιχαήλ, ΠΙ) https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZDVjY2ExNTYtNDk5OS00NzBhLWI1MTQtNGU3OTk3ODVlN2Ux%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22ecdbe8cf-ce38-449a-b67d-ba80e665491a%22%2c%22Oid%22%3a%22f7f85502-dcca-4772-85a5-3b01dc19f3e8%22%7d |
Παρασκευή | 7/6/2024 | Διοργάνωση εξειδικευμένου σεμιναρίου με θέμα «Youth as Agent for behavioural Change (YABC)» | Κυπριακός Ερυθρός Σταυρός | Εξειδικευμένο σεμινάριο με θέμα «Youth as Agent for behavioural Change (YABC)» στο πλαίσιο του ομώνυμου Προγράμματος, για τους εκπαιδευτικούς Δημόσιων και Ιδιωτικών Σχολείων Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όλων των ειδικοτήτων. Συγκεκριμένα, το Πρόγραμμα YABC, το οποίο δημιουργήθηκε το 2008 από τις Εθνικές Οργανώσεις Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου σε όλο τον κόσμο, ενημερώνει και διδάσκει πώς η ανθρώπινη δύναμη μπορεί να αξιοποιηθεί για την ανάληψη ηγετικών ηθικών ρόλων και την προώθηση θετικών αλλαγών στις στάσεις και τις συμπεριφορές.
Λεπτομέρειες για το Πρόγραμμα YABC μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.ifrc.org/our-work/inclusion-protection-and-engagement/education/youth-agentsbehavioural-change Το εν λόγω σεμινάριο αποσκοπεί στην ενημέρωση και στην ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των συμμετεχόντων/συμμετεχουσών σε θέματα που αφορούν στην υποστήριξη ενάντια στις διακρίσεις, στον αποκλεισμό και στη βία, αξιοποιώντας κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες ζωής, όπως η ενσυναίσθηση, η κριτική σκέψη, η μη-βίαιη επικοινωνία και η διαπραγμάτευση. Εργαλεία για την επίτευξη των στόχων του σεμιναρίου αποτελούν οι μη-τυπικές τεχνικές εκπαίδευσης, όπως είναι τα παιχνίδια, τα παιχνίδια ρόλων, οι ασκήσεις προσομοίωσης και οπτικοποίησης, οι αφηγήσεις ιστοριών και οι τέχνες. Επίσης, επιδίωξη του σεμιναρίου είναι η εφαρμογή των δραστηριοτήτων σε μαθητές και μαθήτριες από τους/τις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες εκπαιδευτικούς. Ο εισηγητής του εξειδικευμένου σεμιναρίου αποτελεί μέλος του Γαλλικού Ερυθρού Σταυρού και το σεμινάριο θα προσφερθεί στην Αγγλική Γλώσσα. |
Τρίτη | 3/9/2024 | Διοργάνωση Διημέρου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Προδημοτικής, Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης 2024-2025 | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Επιδίωξη είναι να αξιοποιηθεί στον μέγιστο βαθμό η εμπειρία προηγούμενων ετών, καθώς επίσης και το θεσμικό πλαίσιο για προώθηση της επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών σε επίπεδο σχολείου και του ενιαίου σχεδίου βελτίωσης της σχολικής μονάδας. Για τον σκοπό αυτό, έχουν γίνει συγκεκριμένες αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής του Διημέρου Εκπαιδευτικού, ιδιαίτερα στη Δημοτική και Ειδική Εκπαίδευση. Παρακάτω δίνονται επεξηγήσεις σχετικές με τον τρόπο πραγματοποίησης των επιμορφώσεων, στο πλαίσιο του Διημέρου Εκπαιδευτικού, ξεχωριστά για τη Δημοτική/Ειδική Εκπαίδευση και την Προδημοτική Εκπαίδευση. (Α) Δημοτική και Ειδική Εκπαίδευση Η επιμόρφωση στο πλαίσιο του Διημέρου Εκπαιδευτικού Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης έχει διάρκεια δύο ημερών. Τη μία μέρα οι επιμορφώσεις θα διεξαχθούν διά ζώσης σε επίπεδο σχολικής μονάδας/σχολείου/ομάδας μικρού αριθμού σχολείων και την άλλη μέρα οι επιμορφώσεις θα καλύπτουν ατομικές ανάγκες για εξειδικευμένα θέματα/θέματα γνωστικών αντικειμένων και θα διεξαχθούν διά ζώσης ή διαδικτυακά σε επίπεδο επαρχίας σχολείου. Επιμορφώσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας: Η επιμόρφωση σε επίπεδο σχολικής μονάδας επικεντρώνεται στην ανάγκη/στο ζήτημα που το σχολείο θέτει ως προτεραιότητα και διασυνδέεται με το ενιαίο σχέδιο βελτίωσης. Σε αυτήν θα συμμετάσχουν όλοι/όλες οι εκπαιδευτικοί του κάθε σχολείου ή του ευρύτερου επιπέδου σχολείου. (ΚΑ και ΚΒ) ή ομάδας μικρού αριθμού σχολείων, καθώς και οι διευθυντές/διευθύντριες κάθε σχολείου, από τις 8:00 μέχρι και τις 11:30. Αμέσως μετά την επιμόρφωση (11:30-13:00), η κάθε σχολική μονάδα θα συζητήσει και θα διαμορφώσει το Ενιαίο Σχέδιο Βελτίωσής της1 . Για σκοπούς έγκαιρης διάγνωσης των αναγκών των σχολείων και της προετοιμασίας των ανάλογων επιμορφώσεων, οι διευθύνσεις των σχολείων θα πρέπει να οργανώσουν συζήτηση/διαβούλευση με όλους/όλες τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου σε συνεδρία προσωπικού από τις 13 Μαΐου έως και τις 27 Μαΐου 2024, για επιλογή του ζητήματος που αποτελεί προτεραιότητα για τη σχολική μονάδα. Στη συζήτηση αυτή μπορούν να αξιοποιηθούν εργαλεία που βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, στον σύνδεσμο «Επαγγελματική Μάθηση Εκπαιδευτικών» (https://www.pi.ac.cy/pi/index.php?option=com_content&view=article&id=1580&Itemid=456&lang=el), σε συνδυασμό με τον κατάλογο των θεμάτων που επισυνάπτεται. Μετά τη σχετική συζήτηση/διαβούλευση, οι διευθύνσεις των σχολείων θα πρέπει να καταχωρίσουν σε σχετικό ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο τα θέματα που έχουν επιλέξει για επιμόρφωση. Κάθε σχολική μονάδα θα έχει τη δυνατότητα να καταχωρίσει τρία θέματα για επιμόρφωση, εκ των οποίων θα επιλεγεί ένα για πραγματοποίηση στο πλαίσιο του Διημέρου Εκπαιδευτικού. Για σκοπούς εστίασης του περιεχομένου του σεμιναρίου με το ζήτημα που αποτελεί προτεραιότητα για το σχολείο, οι διευθύνσεις των σχολείων θα σημειώσουν ένα ερώτημα σε κάθε θέμα που επιλέγουν, το οποίο επιθυμούν να απαντηθεί/συζητηθεί στο σεμινάριο. Η ηλεκτρονική συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τις διευθύνσεις των σχολείων χρειάζεται να ολοκληρωθεί μέχρι και τις 27 Μαΐου 2024, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο https://forms.office.com/e/Fpx0KRmL6e?origin=lprLink. Το πρόγραμμα επιμορφώσεων σε επίπεδο σχολικής μονάδας ή σε ευρύτερο επίπεδο σχολείου (ΚΑ και ΚΒ) ή σε επίπεδο ομάδας μικρού αριθμού σχολείων θα ανακοινωθεί, μέσω εγκυκλίου, στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτο, στις 21 Ιουνίου 2024. Με την αλλαγή αυτή τίθεται σε εφαρμογή η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου για την επαγγελματική μάθηση (Αύγουστος, 2015), η οποία θέτει ως κέντρο της επαγγελματικής μάθησης το σχολείο και έχει ως απώτερο στόχο τη δημιουργία επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης, καθώς επίσης και η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου για το Σχέδιο Βελτίωσης της Σχολικής Μονάδας. Επιμορφώσεις σε ατομικό επίπεδο: Οι επιμορφώσεις σε ατομικό επίπεδο θα πραγματοποιηθούν στις διάφορες επαρχίες διά ζώσης ή διαδικτυακά για εξειδικευμένα θέματα και θέματα που αφορούν γνωστικά αντικείμενα (π.χ. θέματα Γλώσσας/Ελληνικών, Μαθηματικών, Φυσικών Επιστημών, Σχεδιασμού και Τεχνολογίας, Μουσικής, Φυσικής Αγωγής, Τέχνης, Ελληνικής ως δεύτερης, θέματα Ειδικής Αγωγής, Αγγλικών, Λογοτεχνίας, κ.λπ). Στις επιμορφώσεις αυτές θα μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί από διαφορετικά σχολεία της ίδιας επαρχίας με βάση τις εξειδικευμένες ατομικές τους ανάγκες, μετά από έγκριση της διεύθυνσης κάθε σχολείου. Νοείται ότι οι διευθυντές/διευθύντριες των σχολείων δεν θα συμμετάσχουν σε αυτές τις επιμορφώσεις. Στις περιπτώσεις των διά ζώσης σεμιναρίων, κέντρα επιμόρφωσης θα αποτελέσουν διάφορα Δημοτικά Σχολεία. |
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου