Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Σάββατο | 7/12/2024 | Ημερίδα Λατινικών με τίτλο: «Πτυχές της διδασκαλίας των Λατινικών: προσεγγίζοντας το κείμενο και τον κόσμο του» | η Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Η Ημερίδα αποτελεί επανάληψη αυτής που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Απρίλιο στη Λευκωσία. Η Ημερίδα απευθύνεται σε όλους/όλες τους/τις φιλολόγους και στοχεύει στην ενίσχυση των διδασκόντων/διδασκουσών στην προσέγγιση των βασικών αξόνων του Αναλυτικού Προγράμματος των Λατινικών. Αφενός στοχεύει στη βελτίωση της διδασκαλίας του συντακτικού με βάση το κείμενο και αφετέρου στην προσφορά στους/στις μαθητές/μαθήτριες τού απαιτούμενου επιπέδου πολιτισμικής και αξιακής ενημερότητας σε σχέση με τον ρωμαϊκό κόσμο. Το Πρόγραμμα της Ημερίδας επισυνάπτεται. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να λάβουν μέρος θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέσω του διαδικτυακού περιβάλλοντος εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pieggrafes.ac.cy), στην κατηγορία Ημερίδες-Συνέδρια έως και την Πέμπτη, 05 Δεκεμβρίου 2024. Υπενθυμίζεται ότι, για τη διαδικασία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, είναι απαραίτητη η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων. Σχετικές οδηγίες μπορούν να εντοπιστούν στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου («Διαχείριση προφίλ»: https://myprofile.pi.ac.cy/). |
Τετάρτη | 11/12/2024 | Ημερίδα με τίτλο «Ασφάλεια στο υδάτινο περιβάλλον, πρόληψη πνιγμών και θαλάσσιων ατυχημάτων» | ΥΠΑΝ σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Safe Water Sports» | Η Ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και σκοπός της είναι η επιμόρφωση για την ασφάλεια στο υδάτινο περιβάλλον, την πρόληψη των πνιγμών και των θαλάσσιων ατυχημάτων. Συγκεκριμένα, η Ημερίδα θα επικεντρωθεί στην αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Safe Water Sports» και στην παρουσίαση καλών πρακτικών για την ασφάλεια στο υδάτινο περιβάλλον, την πρόληψη πνιγμών και θαλάσσιων ατυχημάτων, οι οποίες εφαρμόστηκαν τη σχολική χρονιά 2023 – 2024, στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγωγής Ζωής ή/και της Φυσικής Αγωγής ή/και στο πλαίσιο οριζόντιας διαθεματικής προσέγγισης. Περισσότερες πληροφορίες και σχετικό υλικό βρίσκεται αναρτημένο στην ιστοσελίδα https://safewatersports.com/el/ekpaidefsi/379- ekpaideftiko-programma. Το Πρόγραμμα της Ημερίδας επισυνάπτεται.
Κάθε σχολείο καλείται να εκπροσωπηθεί από έναν/μία εκπαιδευτικό. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pieggrafes.ac.cy), στην κατηγορία Ημερίδες-Συνέδρια από τη Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2024. |
Πέμπτη | 12/12/2024 | Διοργάνωση επιμόρφωσης για την «Ημέρα Εκπαιδευτικού» (12 Δεκεμβρίου 2024) Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης | Διεύθυνση Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Με βάση το πλαίσιο αυτό η διαδικασία αυτοαξιολόγησης και ανάπτυξης Ενιαίου Σχεδίου Δράσης Βελτίωσης (ΕΣΔΒ) της σχολικής μονάδας θεσμοθετείται και η εφαρμογή περιλαμβάνει σειρά ενεργειών σε επίπεδο σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου που επιτελείται στις σχολικές μονάδες. Για την επιμόρφωση/στήριξη/επαγγελματική μάθηση των εκπαιδευτικών, τα σχολεία έχουν κληθεί να αναπτύξουν Σχέδιο Επαγγελματικής Μάθησης, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Ενιαίου ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ Aρ. Φακ.: 07.03.004.005 Αρ. Tηλ.: 22402300 Aρ. Φαξ: 22480505 e-mail: info@cyearn.pi.ac.cy Σχεδίου Βελτίωσης της Σχολικής Μονάδας, στη βάση της προτεραιότητας (ή των προτεραιοτήτων) που έχουν ως σχολείο θέσει υπό έμφαση. Συνεπώς, οι όποιες επιμορφωτικές δράσεις κατά τη διάρκεια της «Ημέρας Εκπαιδευτικού» πρέπει να ενταχθούν σε συγκεκριμένο, στοχευμένο πρόγραμμα, το οποίο θα οργανωθεί από το ίδιο το σχολείο και θα έχει ως επίκεντρο τις επιμορφωτικές ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις προτεραιότητες της κάθε σχολικής μονάδας, στη βάση εφαρμογής και υλοποίησης της πολιτικής για την Επαγγελματική Μάθηση. Το κάθε σχολείο θα προβεί σε ειδικές διευθετήσεις για επιλογή εισηγητών/εισηγητριών και θεματικών με τις οποίες θα ασχοληθεί το προσωπικό και θα ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες τους ως μελών της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας. |
Πέμπτη | 12/12/2024 | Επιμόρφωση σχολικών βοηθών/συνοδών παιδιών με ειδικές ανάγκες | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης | Επιμόρφωση για τους/τις σχολικούς/σχολικές βοηθούς/συνοδούς που εργοδοτούνται στα Σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης. Η επιμόρφωση θα καλύπτει τις ακόλουθες θεματικές: (α) Πρώτες Βοήθειες και Επιληψία, (β) Διαβήτης και Χορήγηση Φαρμάκων και (γ) Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.
Για να καταστεί δυνατή η υποβολή δήλωσης συμμετοχής του/της κάθε σχολικού/ής βοηθού/συνοδού στην επιμόρφωση, θα πρέπει πρώτα ο/η κάθε ενδιαφερόμενος/η να δημιουργήσει λογαριασμό στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, συμπληρώνοντας τα στοιχεία του/της στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://myprofile.pi.ac.cy/index.php?action=newuser. Στο πεδίο «Θέση» θα πρέπει να επιλεγεί «Σχολικός/ή βοηθός/συνοδός». Μετά τη συμπλήρωση όλων των υποχρεωτικών πεδίων (αναγράφονται με *) θα πρέπει να επιλεγεί η δήλωση «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου» και ακολούθως «Δημιουργία λογαριασμού». Θα αποσταλεί σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του/της κάθε αιτητή/αιτήτριας, για αναμονή έγκρισης του λογαριασμού του/της. Όταν γίνει η έγκριση, ο/η αιτητής/αιτήτρια θα ενημερωθεί με νέο ηλεκτρονικό μήνυμα. Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, τότε και μόνο ο/η κάθε σχολικός/ή βοηθός/συνοδός θα μπορεί να δηλώσει συμμετοχή στην επιμόρφωση. Οι σχολικοί/ές βοηθοί/συνοδοί που είχαν δημιουργήσει λογαριασμό κατά τις προηγούμενες χρονιές δεν χρειάζεται να επαναλάβουν τη διαδικασία και θα πρέπει να ελέγξουν και να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία του προφίλ τους. Οδηγίες για τις διαδικασίες δημιουργίας λογαριασμού και επικαιροποίησης των στοιχείων υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://myprofile.pi.ac.cy. Κατά τη δήλωση συμμεροχής, οι ενδιαφερόμενοι/ες θα κληθούν να δηλώσουν τη θεματική του σεμιναρίου που επιθυμούν να παρακολουθήσουν κατά την επιμόρφωση.Για να καταστεί δυνατή η υποβολή δήλωσης συμμετοχής του/της κάθε σχολικού/ής βοηθού/συνοδού στην επιμόρφωση, θα πρέπει πρώτα ο/η κάθε ενδιαφερόμενος/η να δημιουργήσει λογαριασμό στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, συμπληρώνοντας τα στοιχεία του/της στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://myprofile.pi.ac.cy/index.php?action=newuser. Στο πεδίο «Θέση» θα πρέπει να επιλεγεί «Σχολικός/ή βοηθός/συνοδός». Μετά τη συμπλήρωση όλων των υποχρεωτικών πεδίων (αναγράφονται με *) θα πρέπει να επιλεγεί η δήλωση «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου» και ακολούθως «Δημιουργία λογαριασμού». Θα αποσταλεί σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του/της κάθε αιτητή/αιτήτριας, για αναμονή έγκρισης του λογαριασμού του/της. Όταν γίνει η έγκριση, ο/η αιτητής/αιτήτρια θα ενημερωθεί με νέο ηλεκτρονικό μήνυμα. Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, τότε και μόνο ο/η κάθε σχολικός/ή βοηθός/συνοδός θα μπορεί να δηλώσει συμμετοχή στην επιμόρφωση. Οι σχολικοί/ές βοηθοί/συνοδοί που είχαν δημιουργήσει λογαριασμό κατά τις προηγούμενες χρονιές δεν χρειάζεται να επαναλάβουν τη διαδικασία και θα πρέπει να ελέγξουν και να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία του προφίλ τους. Οδηγίες για τις διαδικασίες δημιουργίας λογαριασμού και επικαιροποίησης των στοιχείων υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://myprofile.pi.ac.cy. Κατά τη δήλωση συμμεροχής, οι ενδιαφερόμενοι/ες θα κληθούν να δηλώσουν τη θεματική του σεμιναρίου που επιθυμούν να παρακολουθήσουν κατά την επιμόρφωση. |
Πέμπτη | 12/12/2024 | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο», για το σχολικό έτος 2024 – 2025- Εργαστήριο Εκπαιδευτικών Λυκείων και Σχολών ΜΤΕΕΚ | ActionAid Hellas, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο», με προσφορά εξειδικευμένων σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς Δημοτικών, Γυμνασίων, Λυκείων και Τεχνικών Σχολών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όλων των ειδικοτήτων. Το Πρόγραμμα προσφέρεται διαδικτυακά από την ActionAid Hellas, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και αφορά σε ζητήματα ανάπτυξης δεξιοτήτων ζωής και χρηματοοικονομικού εγγραμματισμού. Στόχος του Προγράμματος «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο» είναι η προώθηση της χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης και η διασύνδεσή της με την ενεργό πολιτειότητα. Το Πρόγραμμα αναπτύσσεται σε 5 άξονες: - Ανακάλυψη δεξιοτήτων και προσωπική ανάπτυξη - Δικαιώματα και δεσμεύσεις - Αποταμίευση και ηθική κατανάλωση - Στοχοθέτηση και προϋπολογισμός - Κοινωνική επιχειρηματικότητα, ατομική και συλλογική δράση, υπευθυνότητα και ενεργός συμμετοχή στην κοινωνία. Το πρόγραμμα προσφέρει: - Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, η οποία παρέχει τα εφόδια για την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού «Αλφαβητάρι Οικονομικών» στην τάξη, - Εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο περιλαμβάνει εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για τον/την εκπαιδευτικό και τετράδιο με φύλλα εργασίας για τον/τη μαθητή/μαθήτρια, - Προαιρετική Συμβουλευτική καθοδήγηση, η οποία μπορεί να παρέχεται στους/στις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην επιμόρφωση, με στόχο την υποστήριξη της εφαρμογής στην τάξη. Στο πλαίσιο αυτό, προσφέρεται ένα (1) εργαστήριο για τους/τις εκπαιδευτικούς της Δημοτικής, ένα (1) για τους/τις εκπαιδευτικούς των Γυμνασίων, και ένα (1) για τους/τις εκπαιδευτικούς Λυκείων και Τεχνικών και Επαγγελματικών Σχολών Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΜΤΕΕΚ). Τα εργαστήρια θα διεξαχθούν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας MS Teams, ω |
Παρασκευή | 13/12/2024 | Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Αξιολόγηση του/της Μαθητή/Μαθήτριας | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης | Οι επιμορφωτικές συναντήσεις θα έχουν φέτος βιωματικό χαρακτήρα και στοχεύουν στην αξιοποίηση της εμπειρογνωμοσύνης των Διευθυντών/Διευθυντριών, με τελικό στόχο τη σύνταξη ενός Κειμένου Πολιτικής για τη Διαμορφωτική Αξιολόγηση. Ως εκ τούτου, η συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων είναι απαραίτητη. Εισηγητές:Δρ Λεωνίδας Κυριακίδης, Δρ Χαράλαμπος Χαραλάμπους, Δρ Παναγιώτης Αντωνίου. Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου |
Σάββατο | 14/12/2024 | Διεξαγωγή επιμορφωτικών δράσεων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «GEO-Academy» για την ενίσχυση χωρικών (spatial), ψηφιακών (digital) και «πράσινων» («green») δεξιοτήτων, μέσω καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων και γεωχωρικών τεχνολογικών. Α΄ΦΑΣΗ | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου σε συνεργασία με Εταίρους στο Ευρωπαϊκού Έργου «GEO-Academy: Innovative digital GEO-Tools | Σειρά επιμορφωτικών δράσεων, για εκπαιδευτικούς Δημοτικής Εκπαίδευσης που διδάσκουν στην Ε΄ και Στ΄ τάξη, εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Το Έργο GEO-Academy, το οποίο πραγματοποιείται στο διάστημα 2023-2026, εντάσσεται στο πλαίσιο του Erasmus+ Teacher Academies και αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός μικτού, βάσει ικανοτήτων, δικτύου για τη διδασκαλία της βιώσιμης ανάπτυξης, χρησιμοποιώντας καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και γεωχωρικές τεχνολογίες. Το Έργο χρησιμοποιεί γεωτεχνολογίες αιχμής (Geographic Information Systems (GIS), Global positioning Systems (GPS), Remote Sensing (RS) and Earth Observation (EA), τεχνολογίες γεωαπεικόνισης, κ.λπ.), καθώς και σύγχρονα παιδαγωγικά πλαίσια, εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, μεθοδολογίες και εργαλεία. Οι επιμορφωτικές δράσεις του Έργου «GEO-Academy» στοχεύουν: (α) στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών για διάφορες γεωτεχνολογίες και τη χρήση τους στις εκπαιδευτικές πρακτικές, και (β) στην ενίσχυση των δεξιοτήτων τους να αξιοποιούν τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία και μεθοδολογίες για την επίτευξη των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης, στο πλαίσιο των διάφορων μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος. |
Τετάρτη | 18/12/2024 | Εξειδικευμένο επιμορφωτικό σεμινάριο Βιολογίας για την αξιοποίηση τεχνολογιών Εκτεταμένης Πραγματικότητας (AR & VR) | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και η Επιθεώρηση Βιολογίας | Εξειδικευμένο (προαιρετικό) σεμινάριο με σκοπό την επιμόρφωση Βιολόγων εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση τεχνολογιών Εκτεταμένης Πραγματικότητας (AR & VR) στο μάθημα της Βιολογίας.
Το προαιρετικό σεμινάριο θα διεξαχθεί σε απογευματινό χρόνο από τον Δρα Χρίστο Ρουσιά, Καθηγητή Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και ομάδα εκπαιδευτικών Βιολόγων την Τετάρτη 18/12/2024, 15:30 - 18:00, στο Περιφερειακό Λύκειο Αποστόλου Λουκά Κολοσσίου. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν, θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής μέσω του λογαριασμού τους στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy στην κατηγορία «Εξειδικευμένα Σεμινάρια» μέχρι την Πέμπτη 12/12/24. |
Πέμπτη | 19/12/2024 | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο», για το σχολικό έτος 2024 – 2025- Εργαστήριο Εκπαιδευτικών Γυμνασίου | ActionAid Hellas, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο», με προσφορά εξειδικευμένων σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς Δημοτικών, Γυμνασίων, Λυκείων και Τεχνικών Σχολών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όλων των ειδικοτήτων. Το Πρόγραμμα προσφέρεται διαδικτυακά από την ActionAid Hellas, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και αφορά σε ζητήματα ανάπτυξης δεξιοτήτων ζωής και χρηματοοικονομικού εγγραμματισμού. Στόχος του Προγράμματος «Αλφαβητάρι Οικονομικών στην Κύπρο» είναι η προώθηση της χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης και η διασύνδεσή της με την ενεργό πολιτειότητα. Το Πρόγραμμα αναπτύσσεται σε 5 άξονες: - Ανακάλυψη δεξιοτήτων και προσωπική ανάπτυξη - Δικαιώματα και δεσμεύσεις - Αποταμίευση και ηθική κατανάλωση - Στοχοθέτηση και προϋπολογισμός - Κοινωνική επιχειρηματικότητα, ατομική και συλλογική δράση, υπευθυνότητα και ενεργός συμμετοχή στην κοινωνία. Το πρόγραμμα προσφέρει: - Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, η οποία παρέχει τα εφόδια για την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού «Αλφαβητάρι Οικονομικών» στην τάξη, - Εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο περιλαμβάνει εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για τον/την εκπαιδευτικό και τετράδιο με φύλλα εργασίας για τον/τη μαθητή/μαθήτρια, - Προαιρετική Συμβουλευτική καθοδήγηση, η οποία μπορεί να παρέχεται στους/στις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην επιμόρφωση, με στόχο την υποστήριξη της εφαρμογής στην τάξη. Στο πλαίσιο αυτό, προσφέρεται ένα (1) εργαστήριο για τους/τις εκπαιδευτικούς της Δημοτικής, ένα (1) για τους/τις εκπαιδευτικούς των Γυμνασίων, και ένα (1) για τους/τις εκπαιδευτικούς Λυκείων και Τεχνικών και Επαγγελματικών Σχολών Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΜΤΕΕΚ). Τα εργαστήρια θα διεξαχθούν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας MS Teams, ω |
Πέμπτη | 9/1/2025 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ/ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- Διάγνωση αναγκών –Η επικοινωνία ως ισχυρό εργαλείο για τους/τις εκπαιδευτικούς - Τυπικό και άτυπο σύστημα | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Λατσιά | Βασικός σκοπός του Προγράμματος είναι η επιμόρφωση των αντικαταστατών/αντικαταστατριών και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν στην αποτελεσματική διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ετοιμότητας, σε πρακτικές οργάνωσης και διαχείρισης της τάξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων επικοινωνίας, καθώς και η ενημέρωσή τους για νομοθετικά και διοικητικά ζητήματα που αφορούν στο εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου και ιδιαίτερα τις σχολικές μονάδες. Η επιμόρφωση θα προσφερθεί κατά το διάστημα Νοεμβρίου 2024 - Μαρτίου 2025 και θα έχει διάρκεια πέντε απογευματινών συναντήσεων (16:00-18:15). Όλες οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου στη Λευκωσία. |
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου