Webmail • Προσωπικό ΠΙ
Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2023
GreekEnglish (United Kingdom)
Χάρτης Ιστοχώρου | Αποποίηση | Επικοινωνία
  • ΠΑ.ΒΙ.Σ.
  • ΚΕΕΑ
  • ΥΑΠ
    • Οικοσελίδα Υ.Α.Π.
    • Αποστολή Υ.Α.Π.
    • Διδακτικα βιβλία Υ.Α.Π. - Ι.Τ.Υ.Ε.
    • Παλαιότερες Εκδόσεις Υ.Α.Π.
      • Δημοτική Εκπαίδευση
      • Μέση Εκπαίδευση
      • Τεχνική Εκπαίδευση
    • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Ανακοινώσεις Υ.Α.Π.
    • Διαγωνισμοί Υ.Α.Π.
    • Σύνδεσμοι
    • Επικοινωνία
  • Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
    • Οικοσελίδα Τομέα
    • Επιμορφωτικά Προγράμματα
    • Ερευνητικά Προγράμματα
    • Συνέδρια - Ημερίδες
    • Οπτικοακουστικό υλικό
    • Τεχνική στήριξη
    • Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες
    • Χρήσιμοι σύνδεσμοι
    • Διαγωνισμοί
  • Τομέας Εκπαιδευτικής Τεκμηρίωσης
    • Οικοσελίδα Τομέα
    • Εκδόσεις
      • Ενημερωτικό Δελτίο Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
      • Πρακτικά Συνεδρίων
      • Οδηγοί Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
      • Βιβλία
    • Εκπαιδευτικό υλικό
    • Βιβλιοθήκη
    • Επικοινωνία
  • Τομέας Επιμόρφωσης
    • Οικοσελίδα Τομέα
    • Προγράμματα - Σεμινάρια
      • Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
      • Σεμινάρια σε σχολική βάση
      • Πρόγραμμα Επαγγελματικής Μάθησης «Ενδυναμώνοντας τις μελλοντικές γενιές στην Κύπρο»
      • Πρόγραμμα αντιρατσιστικής πολιτικής
      • Σεμινάρια για γονείς
      • Προαιρετικά Σεμινάρια Επιμόρφωσης
      • Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στη Μέση Εκπαίδευση
      • Αγωγή Υγείας
      • Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Στελεχών Εκπαίδευσης
      • Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Ομογενών Εκπαιδευτικών που διδάσκουν την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα
      • Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Υποψήφιων Καθηγητών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας
      • Εκπαιδευτική Ένταξη Παιδιών με Μεταναστευτική Βιογραφία
      • Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για το έργο τους
      • Επιμορφωτικό πρόγραμμα για αντικαταστάτες εκπαιδευτικούς
      • Διήμερο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Προσχολικής, Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης
      • Επιχειρηματικότητα στην Εκπαίδευση
      • Δίκτυο Σχολείων Υποστήριξης της Φιλαναγνωσίας
      • Δέκαθλο Φυσικών Επιστημών
    • Αρχείο Προγραμμάτων Επιμόρφωσης
      • Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Ενιαίων Ολοήμερων Σχολείων
      • Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Ειδικών Εκπαιδευτικών
      • Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στα Κοινωνικά Θέματα
      • Ανίχνευση και Αντιμετώπιση Μαθησιακών Προβλημάτων
      • Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής
      • Σεμινάρια Προγράμματος Pestalozzi
    • Συνέδρια - Ημερίδες
    • Εκπαιδευτικό Υλικό
      • Υλικό για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα
      • Υλικό λειτουργών Π.Ι.
      • Ανθολόγιο Αρχαίας Κυπριακής Γραμματείας
      • Ευρωπαϊκή Προεδρία
      • Μουσική
      • Εκπαίδευση και Ισότητα των Φύλων
    • Επιμορφωτικό Υλικό
    • Ισότητα των Φύλων στην Εκπαίδευση
    • Ενεργός Πολιτότητα
    • Επικοινωνία
Οικοσελίδα Ημερολόγιο
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
  • Οικοσελίδα
  • Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
  • Τομείς
  • Προγράμματα - Σεμινάρια
  • Συνέδρια - Ημερίδες
  • Ευρωπαϊκά και Ερευνητικά Προγράμματα
  • Βιβλιοθήκη
  • Δελτίο Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
  • Ανακοινώσεις - Εγκύκλιοι
  • Χρήσιμοι σύνδεσμοι

KEEA
 
 
 

Προσεχείς εκδηλώσεις

Ημέρα Ημερομηνία Θέμα Διοργανωτής Σύντομη περιγραφή
Παρασκευή 3/2/2023 Συναντήσεις δικτύου σχολείων για υποστήριξη της εφαρμογής της Αντιρατσιστικής Πολιτικής του ΥΠΑΝ-Εφαρμογή της αντιρατσιστικής πολιτικής (Δρ Έλενα Παπαμιχαήλ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προγραμματίζει τις επόμενες συναντήσεις για τα σχολεία που έχουν ενταχθεί στο δίκτυο για υποστήριξη της εφαρμογής της αντιρατσιστικής πολιτικής του ΥΠΑΝ «Κώδικας Συμπεριφοράς κατά του Ρατσισμού και Οδηγός Διαχείρισης και Καταγραφής Ρατσιστικών Περιστατικών» (βλ. Παράρτημα). Οι συναντήσεις έχουν ως στόχο την ενημέρωση και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών σε διάφορες πτυχές του ρατσισμού στην εκπαίδευση και σε αυτές θα συμβάλουν καλεσμένοι με εξειδίκευση στον κάθε τομέα.

Σάββατο 4/2/2023 Συμμετοχή εκπαιδευτικών στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό έργο NEW ABC – Networking the Educational World: Across Boundaries for Community-building –Εργαστήρια Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS Tο Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS σάς προσκαλεί να υποβάλετε ενδιαφέρον για συμμετοχή στην υλοποίηση του ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού έργου NEW ABC, βασικός στόχος του οποίου είναι η ένταξη μαθητών και μαθητριών με μεταναστευτική βιογραφία στο σχολείο και στις τοπικές κοινότητες. Το συγκεκριμένο έργο υλοποιείται με τη συμμετοχή 14 ευρωπαϊκών πανεπιστημίων και οργανισμών, υπό την εποπτεία του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ορίζοντας 2020» της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Φορέας υλοποίησης στην Κύπρο είναι το Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS, το οποίο τα τελευταία 15 χρόνια υλοποιεί ερευνητικά και εκπαιδευτικά έργα με επίκεντρο την κοινωνική ενσωμάτωση και εκπαιδευτική καινοτομία.
Μετά την πρώτη επιτυχημένη πιλοτική φάση του προγράμματος κατά την οποία δημιουργήθηκαν εκπαιδευτικές δράσεις από εκπαιδευτικούς και παιδιά την περσινή σχολική χρονιά, σάς προσκαλούμε να συμμετάσχετε ξανά στη δεύτερη πιλοτική φάση κάτω από τη θεματική ομπρέλα «Το ιδανικό σχολείο: τα παιδιά ως υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής». Όσοι/όσες εκπαιδευτικοί υποβάλουν ενδιαφέρον συμμετοχής, θα κληθούν να συμμετάσχουν σε ένα τρίωρο βιωματικό εργαστήρι.
Στο συγκεκριμένο εργαστήρι θα παρουσιαστούν οι μεθοδολογίες του έργου (εκπαιδευτική έρευνα δράσης και συν-δημιουργία), ενώ θα συζητήσουμε υλικό που αναπτύχθηκε από άλλους εταίρους του έργου με σκοπό την ένταξη και ενδυνάμωση παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία. Το πιο ενδιαφέρον σημείο της δεύτερης πιλοτικής φάσης είναι ότι θα κληθούμε να προσαρμόσουμε δράσεις που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν από εκπαιδευτικούς στην Ιταλία και θα εξετάσουμε κατά πόσο μπορούν να προσαρμοστούν στο δικό μας τοπικό συγκείμενο.
Σάββατο 4/2/2023 Ημερίδα παρουσίασης του ευρωπαϊκού προγράμματος OLA (Open Learning for All): «Βελτιώνοντας τους ψηφιακούς Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους για συμπερίληψη ενάντια στα στερεότυπα», Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου

Διαδικτυακή Ημερίδα για παρουσίαση του ευρωπαϊκού προγράμματος OLA (Open Learning for All): «Βελτιώνοντας τους ψηφιακούς Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους για συμπερίληψη ενάντια στα στερεότυπα» (Enhancing Digital Open Educational Resources for Inclusion against Stereotypes), το οποίο χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.

Η Ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των σχολικών βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων, σε ερευνητές/ερευνήτριες και σε φοιτητές/φοιτήτριες. Ειδικότερα, η Ημερίδα έχει στόχο να ενημερώσει και να επιμορφώσει για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν οι ανοιχτοί εκπαιδευτικοί πόροι (open educational resources) σε δια ζώσης, εξ αποστάσεως και υβριδικά περιβάλλοντα μάθησης. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η μείωση του ψηφιακού χάσματος στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πλαίσιο, οικοδομώντας, έτσι, μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς, σύμφωνα με τις συστάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της UNESCO. Στην Ημερίδα, θα παρουσιαστεί το εκπαιδευτικό υλικό, που έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο πέντε μαζικών ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCs) του προγράμματος OLA, με εταίρους από την Ιταλία, την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία και την Ισπανία, δίνοντας έμφαση:

 στην ενίσχυση των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών για τη χρήση ή και δημιουργία ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων, που είναι συμπεριληπτικοί, χωρίς στερεότυπα και ανοιχτοί στην πολιτισμική ποικιλομορφία
 στην προσφορά ηλεκτρονικών εργαλείων για τη δημιουργία πολυτροπικών ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων, και  στην ανάπτυξη και διάδοση πολυμεσικών εκπαιδευτικών σεναρίων, προωθώντας, ταυτόχρονα, τις ικανότητες ψηφιακού γραμματισμού τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών/μαθητριών στην ανάπτυξη και διάδοση πολυμεσικών εκπαιδευτικών σεναρίων, προωθώντας, ταυτόχρονα, τις ικανότητες ψηφιακού γραμματισμού τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών/μαθητριών

Τετάρτη 8/2/2023 Διαδικτυακή εκπαιδευτική δράση για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου με τίτλο: «Η Αθηνά και ο Ντίκι στον Μαγικό Κόσμο του Διαδικτύου», για μαθητές και μαθήτριες Β΄ και Γ΄ Τάξης Δημοτικού ΠΙ, Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου Ελλάδας Στο πλαίσιο του εορτασμού της Διεθνούς Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου (7 Φεβρουαρίου 2023), πληροφορείστε ότι, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, συντονιστής του Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου Κύπρου, συνδιοργανώνει με το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου Ελλάδος διαδικτυακή εκπαιδευτική δράση για την ασφαλή και την υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου. Η σχετική δράση θα διεξαχθεί την Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2023, από τις 09:45 έως τις 10:45 (3η - 4 η περίοδος), και θα απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες Β΄ και Γ΄ τάξης δημοτικού. Ειδικότερα, 100 τμήματα από σχολεία της Κύπρου και 100 τμήματα από σχολεία της Ελλάδας θα συνδεθούν διαδικτυακά και θα ενημερωθούν, με τη βοήθεια των συγγραφέων και των ηρώων των παραμυθιών «Η Αθηνά στον κόσμο του Διαδικτύου» και «Ο Ντίκι στον Μαγικό Κόσμο του Διαδικτύου», για την ασφαλή και την υπεύθυνη αξιοποίηση του διαδικτύου. Περισσότερες πληροφορίες για συμμετοχή στη διαδικτυακή δράση Σε συνεννόηση με τις διευθύνσεις των σχολείων τους, όσοι και όσες εκπαιδευτικοί επιθυμούν τα τμήματά τους να συμμετάσχουν στην εν λόγω δράση θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής, μέσω του λογαριασμού τους στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy , στην κατηγορία «Ημερίδες - Συνέδρια», μέχρι τις 6 Φεβρουαρίου 2023. Κατά την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να δηλώσουν: (α) τα στοιχεία του υπεύθυνου εκπαιδευτικού του τμήματος, (β) το τμήμα και (γ) και τον αριθμό των συμμετεχόντων/συμμετεχουσών μαθητών/μαθητριών κάθε τμήματος.
Πέμπτη 9/2/2023 Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Skills Clubs - Δεξιότητες νέων για τον 21ο αιώνα», για το σχολικό έτος 2022 – 2023-Εισαγωγή στις βασικές ικανότητες, Εισαγωγή στην Κοινωνική Καινοτομία Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και Βρετανικό Συμβούλιο (British Council) Το Πρόγραμμα προσφέρεται στο πλαίσιο της συνεργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με το Βρετανικό Συμβούλιο (British Council) και αφορά τον εμπλουτισμό των προσφερόμενων Προγραμμάτων γύρω από ζητήματα ανάπτυξης δεξιοτήτων ζωής και επιχειρηματικότητας. Το Πρόγραμμα «Skills Clubs - Δεξιότητες νέων για τον 21ο αιώνα» έχει ως σκοπό την εκπαίδευση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών, ώστε να αναπτύξουν στους μαθητές/μαθήτριες τους τις δεξιότητες ενεργητικής ακρόασης, ομιλίας, επίλυσης προβλημάτων, ηγεσίας, ομαδοσυνεργατικής εργασίας, οι οποίες θα τους βοηθήσουν να: - καλλιεργήσουν την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα, - αναπτύξουν την αντίληψή τους για την κοινωνική καινοτομία, - υποστηρίξουν τη συνεργασία ανάμεσα στους νέους με σκοπό την επίλυση κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων, και - ενδυναμώσουν την ενεργό συμμετοχή στα κοινά και την επιχειρηματικότητα, για τη μελλοντική τους ένταξη στην αγορά εργασίας και την κοινωνία.
Το πρόγραμμα προσφέρεται σε τέσσερα (4) εργαστήρια, διάρκειας 90 λεπτών, τα οποία θα διεξαχθούν διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας MS Teams και απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς Γυμνασίων.
Σάββατο 11/2/2023 Συμμετοχή εκπαιδευτικών στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό έργο NEW ABC – Networking the Educational World: Across Boundaries for Community-building –Εργαστήρια Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS Tο Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS σάς προσκαλεί να υποβάλετε ενδιαφέρον για συμμετοχή στην υλοποίηση του ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού έργου NEW ABC, βασικός στόχος του οποίου είναι η ένταξη μαθητών και μαθητριών με μεταναστευτική βιογραφία στο σχολείο και στις τοπικές κοινότητες. Το συγκεκριμένο έργο υλοποιείται με τη συμμετοχή 14 ευρωπαϊκών πανεπιστημίων και οργανισμών, υπό την εποπτεία του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ορίζοντας 2020» της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Φορέας υλοποίησης στην Κύπρο είναι το Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS, το οποίο τα τελευταία 15 χρόνια υλοποιεί ερευνητικά και εκπαιδευτικά έργα με επίκεντρο την κοινωνική ενσωμάτωση και εκπαιδευτική καινοτομία.
Μετά την πρώτη επιτυχημένη πιλοτική φάση του προγράμματος κατά την οποία δημιουργήθηκαν εκπαιδευτικές δράσεις από εκπαιδευτικούς και παιδιά την περσινή σχολική χρονιά, σάς προσκαλούμε να συμμετάσχετε ξανά στη δεύτερη πιλοτική φάση κάτω από τη θεματική ομπρέλα «Το ιδανικό σχολείο: τα παιδιά ως υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής». Όσοι/όσες εκπαιδευτικοί υποβάλουν ενδιαφέρον συμμετοχής, θα κληθούν να συμμετάσχουν σε ένα τρίωρο βιωματικό εργαστήρι.
Στο συγκεκριμένο εργαστήρι θα παρουσιαστούν οι μεθοδολογίες του έργου (εκπαιδευτική έρευνα δράσης και συν-δημιουργία), ενώ θα συζητήσουμε υλικό που αναπτύχθηκε από άλλους εταίρους του έργου με σκοπό την ένταξη και ενδυνάμωση παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία. Το πιο ενδιαφέρον σημείο της δεύτερης πιλοτικής φάσης είναι ότι θα κληθούμε να προσαρμόσουμε δράσεις που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν από εκπαιδευτικούς στην Ιταλία και θα εξετάσουμε κατά πόσο μπορούν να προσαρμοστούν στο δικό μας τοπικό συγκείμενο.
Σάββατο 11/2/2023 Συμμετοχή σε σειρά διαδικτυακών, επιμορφωτικών συναντήσεων για την Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας, στη βάση της διάγνωσης αναγκών που έγινε στο πλαίσιο του Έργου της Ε.Ε. με θέμα «Ανάπτυξη εθνικών πλαισίων σταδιοδρομίας για εκπαιδευτικούς»- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο- Διευθύνσεις της Εκπαίδευσης Mετά από τη διερεύνηση αναγκών που πραγματοποιήθηκε μέσω της συμπλήρωσης σχετικού ερωτηματολογίου, προέκυψαν βασικές ανάγκες επιμόρφωσης, αναφορικά με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Στη βάση των αναγκών αυτών, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προχώρησε στον σχεδιασμό εξειδικευμένου προγράμματος επιμόρφωσης με σκοπό την ενδυνάμωση των σχολικών μονάδων για τη διενέργεια αυτοαξιολόγησης. Το Πρόγραμμα αποτελείται από σειρά τεσσάρων επιμορφωτικών συναντήσεων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και θα εστιάσει τόσο στη θεωρητική, όσο και στην πρακτική εφαρμογή της όλης διαδικασίας. Τα σχολεία που θα συμμετέχουν, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης, να αναλύσουν μελέτες περίπτωσης, να μελετήσουν και να εφαρμόσουν διάφορες πρακτικές και να επεξεργαστούν το δικό τους σχέδιο δράσης. Οι συναντήσεις θα είναι δίωρες (11:00 – 13:00) και θα διενεργηθούν διαδικτυακά μέσω MSTEAMS. Στις εν λόγω συναντήσεις μπορούν να συμμετέχουν μέχρι και τρία άτομα από κάθε σχολική μονάδα, τα οποία αναμένεται να έχουν συντονιστικό ρόλο στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας (Διευθυντής/Διευθύντρια, Μέλος της Διευθυντικής ομάδας, Εκπαιδευτικός) και δεσμεύονται να παρακολουθήσουν και τις τέσσερις συναντήσεις. Για εκδήλωση ενδιαφέροντος, τα σχολεία θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής, μέσω του λογαριασμού του σχολείου, στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy, επιλέγοντας την κατηγορία «Εξειδικευμένα Σεμινάρια», μέχρι και την Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2022. Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Ο σχετικός σύνδεσμος MSTEAMS θα αποσταλεί στους/στις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες, μετά τη λήξη των εγγραφών και την οριστικοποίηση του καταλόγου συμμετεχόντων/συμμετεχουσών
Τετάρτη 15/2/2023 Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα «Η Διαφθορά και οι επιπτώσεις της στην Εκπαίδευση της Κύπρου» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα «Η Διαφθορά και οι επιπτώσεις της στην Εκπαίδευση της Κύπρου», το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε πέντε συνολικά απογευματινές διαδικτυακές συναντήσεις και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Το σεμινάριο διοργανώνεται στο πλαίσιο των υποχρεώσεων του ΥΠΑΝ για υλοποίηση του Εθνικού Οριζόντιου Σχεδίου Δράσης κατά της Διαφθοράς και συγκεκριμένα στο πλαίσιο του Έργου Τεχνικής Βοήθειας του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για Υλοποίηση του Εθνικού Οριζόντιου Σχεδίου Δράσης κατά της Διαφθοράς, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το Γραφείο Διαφάνειας και Πρόληψης της Διαφθοράς του Υπουργείου Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης.

 

Πέμπτη 16/2/2023 Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Skills Clubs - Δεξιότητες νέων για τον 21ο αιώνα», για το σχολικό έτος 2022 – 2023-Change maker – φορέας αλλαγής, πάρε θέση Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και Βρετανικό Συμβούλιο (British Council) Το Πρόγραμμα προσφέρεται στο πλαίσιο της συνεργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με το Βρετανικό Συμβούλιο (British Council) και αφορά τον εμπλουτισμό των προσφερόμενων Προγραμμάτων γύρω από ζητήματα ανάπτυξης δεξιοτήτων ζωής και επιχειρηματικότητας. Το Πρόγραμμα «Skills Clubs - Δεξιότητες νέων για τον 21ο αιώνα» έχει ως σκοπό την εκπαίδευση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών, ώστε να αναπτύξουν στους μαθητές/μαθήτριες τους τις δεξιότητες ενεργητικής ακρόασης, ομιλίας, επίλυσης προβλημάτων, ηγεσίας, ομαδοσυνεργατικής εργασίας, οι οποίες θα τους βοηθήσουν να: - καλλιεργήσουν την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα, - αναπτύξουν την αντίληψή τους για την κοινωνική καινοτομία, - υποστηρίξουν τη συνεργασία ανάμεσα στους νέους με σκοπό την επίλυση κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων, και - ενδυναμώσουν την ενεργό συμμετοχή στα κοινά και την επιχειρηματικότητα, για τη μελλοντική τους ένταξη στην αγορά εργασίας και την κοινωνία.
Το πρόγραμμα προσφέρεται σε τέσσερα (4) εργαστήρια, διάρκειας 90 λεπτών, τα οποία θα διεξαχθούν διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας MS Teams και απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς Γυμνασίων.
Σάββατο 18/2/2023 Συμμετοχή εκπαιδευτικών στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό έργο NEW ABC – Networking the Educational World: Across Boundaries for Community-building –Εργαστήρια Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS Tο Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS σάς προσκαλεί να υποβάλετε ενδιαφέρον για συμμετοχή στην υλοποίηση του ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού έργου NEW ABC, βασικός στόχος του οποίου είναι η ένταξη μαθητών και μαθητριών με μεταναστευτική βιογραφία στο σχολείο και στις τοπικές κοινότητες. Το συγκεκριμένο έργο υλοποιείται με τη συμμετοχή 14 ευρωπαϊκών πανεπιστημίων και οργανισμών, υπό την εποπτεία του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ορίζοντας 2020» της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Φορέας υλοποίησης στην Κύπρο είναι το Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο SYNTHESIS, το οποίο τα τελευταία 15 χρόνια υλοποιεί ερευνητικά και εκπαιδευτικά έργα με επίκεντρο την κοινωνική ενσωμάτωση και εκπαιδευτική καινοτομία.
Μετά την πρώτη επιτυχημένη πιλοτική φάση του προγράμματος κατά την οποία δημιουργήθηκαν εκπαιδευτικές δράσεις από εκπαιδευτικούς και παιδιά την περσινή σχολική χρονιά, σάς προσκαλούμε να συμμετάσχετε ξανά στη δεύτερη πιλοτική φάση κάτω από τη θεματική ομπρέλα «Το ιδανικό σχολείο: τα παιδιά ως υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής». Όσοι/όσες εκπαιδευτικοί υποβάλουν ενδιαφέρον συμμετοχής, θα κληθούν να συμμετάσχουν σε ένα τρίωρο βιωματικό εργαστήρι.
Στο συγκεκριμένο εργαστήρι θα παρουσιαστούν οι μεθοδολογίες του έργου (εκπαιδευτική έρευνα δράσης και συν-δημιουργία), ενώ θα συζητήσουμε υλικό που αναπτύχθηκε από άλλους εταίρους του έργου με σκοπό την ένταξη και ενδυνάμωση παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία. Το πιο ενδιαφέρον σημείο της δεύτερης πιλοτικής φάσης είναι ότι θα κληθούμε να προσαρμόσουμε δράσεις που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν από εκπαιδευτικούς στην Ιταλία και θα εξετάσουμε κατά πόσο μπορούν να προσαρμοστούν στο δικό μας τοπικό συγκείμενο.

© 2010-2023 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου