Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Παναγιώτης Σάββα
+357 22402327
Χριστίνα Ιωάννου-Selman
+357 22402361
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το Πρόγραμμα επιμορφώνει τους/τις Ομογενείς Εκπαιδευτικούς σε θέματα Μεθοδολογίας της διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
Το Πρόγραμμα καλύπτει τις ακόλουθες θεματικές:
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ |
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Με την επιτυχή συμπλήρωση της ενότητας, οι ομογενείς εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι ικανοί: |
|
2 ώρες |
Να εντοπίζουν και να περιγράφουν τις βασικές αρχές διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. |
|
2 ώρες |
Να εμβαθύνουν στην κατανόηση της προσέγγισης για την εκμάθηση δεύτερης γλώσσας με ιδιαίτερη έμφαση στη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας.
|
|
2 ώρες |
Να εξετάζουν πρακτικές κατανόησης και παραγωγής προφορικών και γραπτών κειμένων συνδέοντάς τις με συγκεκριμένες διδακτικές παραδοχές. Να εντοπίζουν/ επιλέγουν και σχεδιάζουν πρακτικές σε αυθεντικά πλαίσια μάθησης-διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή και ξένης γλώσσας. |
|
2 ώρες |
Να αναγνωρίζουν τη διαφοροποίηση. Να καθορίζουν τις προϋποθέσεις διαφοροποίησης. Να σχεδιάζουν διαφοροποιημένη διδασκαλία. Να αντιπαραβάλλουν μορφές, στρατηγικές, τεχνικές και εργαλεία διαφοροποίησης μέσα από παραδείγματα σε πολυγλωσσικά περιβάλλοντα. |
|
2 ώρες |
Να δηλώνουν τα οφέλη της διδασκαλίας της γραμματικής, κατά τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Να δοκιμάζουν/ δημιουργούν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας της γραμματικής αξιοποιώντας την τεχνολογία. Να δοκιμάζουν/ δημιουργούν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας του λεξιλογίου αξιοποιώντας την τεχνολογία. |
|
2 ώρες |
Να οργανώνουν τη γνώση μέσα από το παιχνίδι, τη βιωματική διδασκαλία και την επιλογή δραστηριοτήτων που να έχουν νόημα και αξία για το παιδί. |
|
2 ώρες |
Να αποσαφηνίζουν τις έννοιες της αρχικής, της διαμορφωτικής και της τελικής αξιολόγησης. Να επινοούν Στρατηγικές Διαμορφωτικής Αξιολόγησης και πρακτικές για την τάξη. |
|
2 ώρες |
Να διακρίνουν τους κύριους σταθμούς της ιστορίας της Κύπρου και της Ελλάδος και να μπορούν να διαχειρίζονται πολιτιστικό υλικό- που αφορά την αρχαία, μεσαιωνική και σύγχρονη ιστορία. |
|
2 ώρες |
Να συμμετέχουν σε δραστηριότητες, οι οποίες θα προσφέρονται µέσω του Διαδικτυακού Περιβάλλοντος Μάθησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου (Moodle). |
|
2 ώρες |
Να συμμετέχουν σε δραστηριότητες, οι οποίες θα προσφέρονται µέσω του Διαδικτυακού Περιβάλλοντος Μάθησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου (Moodle).
|
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
20 ΩΡΕΣ |
|
ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης λαμβάνουν οι εκπαιδευόμενοι/ες που ικανοποιούν τις απαιτήσεις του Προγράμματος, και συγκεκριμένα:
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο εκδίδει πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα.
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου