Οικοσελίδα | Δομή, οργάνωση και υλοποίηση | Παραδείγματα δραστηριοτήτων για το ΔΦΕ | Δράσεις του ΔΦΕ | Επιμορφώσεις για το ΔΦΕ | Το Δέκαθλο Μαθήματος | Χρήσιμοι σύνδεσμοι | Εγκύκλιοι - Ανακοινώσεις |
Δρ Γιώργος Τσαλακός
22402310
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
...
Υπό κατασκευή
Η διαμορφωτική αξιολόγηση της μάθησης των μαθητών/μαθητριών και η ανατροφοδότηση που δίνεται στα παιδιά έχει σημαντική επίδραση στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων (Hattie, J. (2023). Visible Learning: The Sequel: A Synthesis of Over 2,100 Meta-Analyses Relating to Achievement. New York: Routledge). Χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία διαμορφωτικής αξιολόγησης η/ο εκπαιδευτικός μπορεί να συλλέξει αντικειμενικές πληροφορίες για τη μάθηση των μαθητών/μαθητριών του.
© 2010-2025 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου