Σεμινάρια σε Σχολική Βάση

Έντυπα

Έντυπο οδοιπορικών

Έντυπο πληρωμών

Παρουσιολόγιο σεμιναρίου

Αξιολόγηση σεμιναρίου

 

Επικοινωνία

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Έλενα Παπαμιχαήλ

Phone22402367

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Άννα Κουππάνου

Phone22402306

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Καλυψώ Απέργη

Phone22402475

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών

Διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών

ΜΕΣΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ (ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

Αξιοποίηση του πειράματος στο μάθημα της Φυσικής (Γεώργιος Τσαλακού Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των καθηγητών/καθηγητριών Φυσικής σε θέματα αποτελεσματικής αξιοποίησης του πειράματος στο μάθημα της Φυσικής.

Δέκαθλο Φυσικών Επιστημών (Γεώργιος Τσαλακού Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα αξιοποίησης βιωματικών δραστηριοτήτων στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών για πιο αντικειμενική διαμορφωτική αξιολόγηση της μάθησης.

Δημιουργική γραφή (Ευαγγέλια Χαραλάμπους Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να μυήσει τους εκπαιδευτικούς στα μυστικά της δημιουργικής γραφής, εμπλουτίζοντας το μάθημα των Nέων αλλά και των Αρχαίων Ελληνικών.

Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφόρο ανάπτυξη μέσα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Schools as Living Labs" (SALL) (Κωνσταντίνος Φανής, Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων που συνδέονται με τις τοπικές κοινότητες και τα ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος, τα οποία σχετίζονται με το σύστημα της τροφής σε όλες τις διαστάσεις του (π.χ. παραγωγή, διανομή, διάθεση, παρασκευή, κατανάλωση, απόρριψη της τροφής, σε σύνδεση με ζητήματα υγείας, οικονομίας, περιβάλλοντος, κλπ.).

Εναλλακτική διδασκαλία και αξιολόγηση στο μάθημα της Γλώσσας (Ευτυχία Πιπονίδου Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση βασικών αρχών δόμησης μαθημάτων Γλώσσας με αξιοποίηση εναλλακτικών και διαθεματικών προσεγγίσεων. Την παρουσίαση έτοιμων μαθημάτων που προσφέρθηκαν ήδη με ενθαρρυντική ανταπόκριση (με αξιοποίηση γελοιογραφιών/σκίτσων, εικαστικών έργων και θεατρικών εργαστηρίων) θα ακολουθήσει εργαστηριακή συνάντηση κατά την οποία οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να σχεδιάσουν το δικό τους μάθημα.

Ενδυναμώνω τους μαθητές και τις μαθήτριες κατά της Κλιματικής Αλλαγής (Ευσταθία Δαρείου Λευκωσία, Λάρνακα)

Το σεμινάριο επιδιώκει, μέσα από βιωματικά εργαστήρια και διαδραστικές δραστηριότητες, να ενισχύσει τη σχολική κοινότητα, στο σχεδιασμό δράσεων, κατά της κλιματικής αλλαγής, αξιοποιώντας το σχολείο και την κοινότητα ως βασικό πεδίο δράσης. Το σεμινάριο περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος, το οποίο αποτελεί εισαγωγή στο σχεδιασμό δράσεων κατά της κλιματικής αλλαγής και το πρακτικό μέρος το οποίο αναπτύσσεται σε βιωματικά εργαστήρια. Στο πρακτικό μέρος μπορεί να προσφερθούν στις σχολικές μονάδες για εκπαιδευτικούς και μαθητές/μαθήτριες βιωματικά εργαστήρια, όπως "Καταναλωτισμός και Κλιματική Αλλαγή", "Ανθρώπινες Ιστορίες και Κλιματική Αλλαγή", "Ψήφιση Νομοθεσίας για τη Μείωση των Εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου" (παιχνίδι ρόλων), "Νεαροί Ηγέτες και Ηγέτιδες κατά της Κλιματικής Αλλαγής", "Κύπρος και Κλιματική Αλλαγή", κ.λπ. Σημειώνεται ότι τα συγκεκριμένα εργαστήρια μπορούν να προσφερθούν, είτε με τη μορφή δειγματικού μαθήματος που θα προσφέρει το προσωπικό της Μονάδας για την Εκπαίδευση το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη σε μια τάξη και θα το παρακολουθήσουν οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, είτε σε χρόνο της συνεδρίας προσωπικού. Ο σχεδιασμός των εργαστηρίων σε μια τάξη θα γίνεται πάντα σε συνεννόηση με τη σχολική μονάδα και το προσωπικό της Μονάδας για την Εκπαίδευση το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του σχολείου και των μαθητών/μαθητριών του.

Ορίζοντας 2030: Πρακτικές εφαρμογές για την προώθηση των 17 παγκόσμιων στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης στη σχολική τάξη (Ευσταθία Δαρείου Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος)

Το σεμινάριο επιδιώκει να ενδυναμώσει τον/την εκπαιδευτικό, ώστε να ενσωματωθούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική πολλαπλές πτυχές των ζητημάτων που απορρέουν από τους 17 στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης και συνάδουν με την Αειφόρο Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική (ΑΠΕΠ) της σχολικής μονάδας.