Σεμινάρια σε Σχολική Βάση

Έντυπα

Έντυπο οδοιπορικών

Έντυπο πληρωμών

Παρουσιολόγιο σεμιναρίου

Αξιολόγηση σεμιναρίου

 

Επικοινωνία

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Έλενα Παπαμιχαήλ

Phone22402367

email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Άννα Κουππάνου

Phone22402306

email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Καλυψώ Απέργη

Phone22402475

email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 

Διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών

Διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ (ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

Αειφόρος Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική (ΑΠΕΠ) (Ευσταθία Δαρείου Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η υποστήριξη της σχολικής μονάδας σε θέματα που άπτονται του σχεδιασμού, της ανάπτυξης και υλοποίησης της ΑΠΕΠ του σχολείου, με γνώμονα τις ιδιαίτερες ανάγκες του. Μπορεί να προσφερθεί και διαδικτυακά.

Αναλαμβάνουμε δράση! Παρακίνηση των μαθητών / μαθητριών σε δράσεις αειφορίας (Βασίλης Παπασταύρου, Λεμεσός, Λάρνακα, Πάφος)

Το σεμινάριο έχει σκοπό να διαχωρίσει εννοιολογικά τις έννοιες «δράση» και «δραστηριότητα» και να ενισχύσει τους/τις εκπαιδευτικούς στη διαδικασία σχεδιασμού δράσεων. Επιπλέον, θα διερευνηθούν τρόποι με τους οποίους μπορούν να ενδυναμωθούν οι μαθητές / μαθήτριες σε δράσεις αειφορίας.

Δέκαθλο Φυσικών Επιστημών (Γεώργιος Τσαλακού Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα αξιοποίησης βιωματικών δραστηριοτήτων στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών για πιο αντικειμενική διαμορφωτική αξιολόγηση της μάθησης.

Ενδυναμώνω τους μαθητές και τις μαθήτριες κατά της Κλιματικής Αλλαγής (Ευσταθία Δαρείου Λευκωσία, Λάρνακα)

Το σεμινάριο επιδιώκει, μέσα από βιωματικά εργαστήρια και διαδραστικές δραστηριότητες, να ενισχύσει τη σχολική κοινότητα, στο σχεδιασμό δράσεων, κατά της κλιματικής αλλαγής, αξιοποιώντας το σχολείο και την κοινότητα ως βασικό πεδίο δράσης. Το σεμινάριο περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος, το οποίο αποτελεί εισαγωγή στο σχεδιασμό δράσεων κατά της κλιματικής αλλαγής και το πρακτικό μέρος το οποίο αναπτύσσεται σε βιωματικά εργαστήρια. Στο πρακτικό μέρος μπορεί να προσφερθούν στις σχολικές μονάδες για εκπαιδευτικούς και μαθητές/μαθήτριες βιωματικά εργαστήρια, όπως "Καταναλωτισμός και Κλιματική Αλλαγή", "Ανθρώπινες Ιστορίες και Κλιματική Αλλαγή", "Ψήφιση Νομοθεσίας για τη Μείωση των Εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου" (παιχνίδι ρόλων), "Νεαροί Ηγέτες και Ηγέτιδες κατά της Κλιματικής Αλλαγής", "Κύπρος και Κλιματική Αλλαγή", κ.λπ.. Σημειώνεται ότι τα συγκεκριμένα εργαστήρια μπορούν να προσφερθούν, είτε με τη μορφή δειγματικού μαθήματος που θα προσφέρει το προσωπικό της Μονάδας για την Εκπαίδευση το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη σε μια τάξη και θα το παρακολουθήσουν οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, είτε σε χρόνο της συνεδρίας προσωπικού. Ο σχεδιασμός των εργαστηρίων σε μια τάξη θα γίνεται πάντα σε συνεννόηση με τη σχολική μονάδα και το προσωπικό της Μονάδας για την Εκπαίδευση το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του σχολείου και των μαθητών/μαθητριών του.

Η προσέγγιση STEM στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Ευσταθία Δαρείου Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Το σεμινάριο αποσκοπεί (α) στην εισαγωγή της παιδαγωγικής προσέγγισης STEM στην εκπαιδευτική πρακτική για την προώθηση της διδασκαλίας θεμάτων αειφόρου ανάπτυξης, μέσω της διασύνδεσης STEM και μη STEM μαθημάτων με την πραγματική ζωή, (β) στην ενσωμάτωση αυθεντικών πραγματικών προβλημάτων στη διδασκαλία, με απώτερο σκοπό την υποστήριξη των 17 παγκόσμιων στόχων της αειφόρου ανάπτυξης, (γ) στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις που αξιοποιούνται μέσα από την προσέγγιση STEM στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και (δ) στην ανάπτυξη και εφαρμογή μαθησιακών ενοτήτων STEM για την Αειφόρο Ανάπτυξη.

Ολιστική προσέγγιση ζητημάτων αειφορίας. Διδακτική μεθοδολογία (Βασίλης Παπασταύρου, Λεμεσός, Λάρνακα, Πάφος)

Το σεμινάριο επιδιώκει, μέσα από βιωματικό τρόπο, να ενισχύσει τους/τις εκπαιδευτικούς στο να εφαρμόζουν την ολιστική – συστημική προσέγγιση κατά τη διερεύνηση ζητημάτων αειφορίας στη διδασκαλία τους.

Ορίζοντας 2030: Πρακτικές εφαρμογές για την προώθηση των 17 παγκόσμιων στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης στη σχολική τάξη (Ευσταθία Δαρείου Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος)

Το σεμινάριο επιδιώκει να ενδυναμώσει τον/την εκπαιδευτικό, ώστε να ενσωματωθούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική πολλαπλές πτυχές των ζητημάτων που απορρέουν από τους 17 στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης και συνάδουν με την Αειφόρο Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική (ΑΠΕΠ) της σχολικής μονάδας.

Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Ιστορίας (Λούκας Περικλέους Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προτείνει στις/στους εκπαιδευτικούς σύγχρονες προσεγγίσεις διδασκαλίας της Ιστορίας, οι οποίες στοχεύουν στην ανάπτυξη ιστορικού γραμματισμού μέσα από την παράλληλη ανάπτυξη γνώσης για το παρελθόν και ιστορικής σκέψης.

Το ποίημα στη σχολική τάξη (Άννα Κουππάνου Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει διαφορετικά είδη ποιητικών κειμένων και να προτείνει τρόπους αξιοποίησής τους είτε στο πλαίσιο της διδακτικής του μαθήματος λογοτεχνίας είτε στο πλαίσιο σχεδιασμού δράσεων φιλαναγνωσίας.