Σεμινάρια σε Σχολική Βάση

Έντυπα

Έντυπο οδοιπορικών

Έντυπο πληρωμών

Παρουσιολόγιο σεμιναρίου

Αξιολόγηση σεμιναρίου

Επικοινωνία

Έλενα Παπαμιχαήλ

Phone22402367

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Άννα Κουππάνου

Phone22402306

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών

Διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ (ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

Δέκαθλο Φυσικών Επιστημών (Γιώργος Τσαλακός, Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα αξιοποίησης βιωματικών δραστηριοτήτων στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών για πιο αντικειμενική διαμορφωτική αξιολόγηση της μάθησης.

Εκπαίδευση STEM για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Ευσταθία Δαρείου και Στέλλα Τιμοθέου, Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Το σεμινάριο αποσκοπεί στην πολύπλευρη ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών σε θέματα Αειφόρου Ανάπτυξης. Περιλαμβάνει 5 θεματικές ενότητες: (1) Αειφόρος Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική, (2) Στόχοι Αειφόρου Ανάπτυξης, (3) STEM και Αειφόρος Ανάπτυξη, (4) Διδακτικές Προσεγγίσεις, (5) Ανάπτυξη και Υλοποίηση Μαθησιακών Ενοτήτων STEM για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Κάθε σχολική μονάδα καλείται, με γνώμονα τις ιδιαίτερες ανάγκες της, να επιλέξει τα θέματα στα οποία χρειάζεται ενδυνάμωση. Μπορεί να επιλέξει από μία μέχρι πέντε θεματικές ενότητες. Η πρακτική εφαρμογή, μέσα από την υλοποίηση μαθησιακής ενότητας STEM για την Αειφόρο Ανάπτυξη, είναι προαιρετική και προϋποθέτει τη συνεργασία ομάδας εκπαιδευτικών του σχολείου για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση της ενότητας.

Η Δημιουργική Γραφή ως εργαλείο Κατανόησης στη Διδακτική της Λογοτεχνίας (Άννα Κουππάνου, Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους η δημιουργική γραφή μπορεί να λειτουργήσει ως εργαλείο κατανόησης στη διδακτική της λογοτεχνίας.

Μαθηματικά και Διαφοροποίηση (Έφη Παπαριστοδήμου, Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Η εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας με βάση τις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος των Μαθηματικών

Ξενοδοχείο εντόμων στο σχολείο: Ποια είναι η επίδραση της κλιματικής αλλαγής στα έντομα; (Κωνσταντίνος Φανής, Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

1. Ξενοδοχεία Εντόμων: Δημιουργία και διαχείριση σε κάθε σχολείο - Γνωριμία με τους επικονιαστές

2. Να κατανοήσουν την ταξινόμηση, την ανατομία, την κοινωνική οργάνωση και την αναπαραγωγή της μέλισσας

3. Η αξία της μέλισσας και των εντόμων στη διατήρηση και την προστασία της οικολογικής ισορροπίας

Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Ιστορίας (Λούκας Περικλέους, Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα, Αμμόχωστος, Πάφος)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προτείνει στις/στους εκπαιδευτικούς σύγχρονες προσεγγίσεις διδασκαλίας της Ιστορίας, οι οποίες στοχεύουν στην ανάπτυξη ιστορικού γραμματισμού μέσα από την παράλληλη ανάπτυξη γνώσης για το παρελθόν και ιστορικής σκέψης.