H Επιστημονική Εταιρεία European School Radio - Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο, η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας, Creative Greece και ο Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης GRAMMO ΕΡΑΤΩ ΑΠΟΛΛΩΝ προκηρύσσουν τον Μαθητικό Διαγωνισμό Podcast & Τραγουδιού “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2025”. Ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε όλες τις σχολικές/εκπαιδευτικές μονάδες διεθνώς.

Περιγραφή

Για περισσότερο από δέκα χρόνια το European School Radio παρέχει τα εκπαιδευτικά εφόδια και τις υπηρεσίες, ώστε τα σχολεία της Ελλάδας, της Κύπρου και άλλων σχολικών μονάδων διεθνώς, να δημιουργούν και να αναρτούν πρωτότυπο ηχητικό περιεχόμενο. Το αποθετήριο του European School Radio αριθμεί σήμερα περισσότερες από 10.000 αυθεντικές ψηφιακές δημιουργίες, οι οποίες ενισχύουν τη διαπολιτισμική επικοινωνία και κατανόηση.

Η ολοένα αυξανόμενη συμμετοχή και δημιουργία podcast ηχητικών προγραμμάτων από σχολεία μέσα στην πάροδο των ετών, σε συνδυασμό με τη δημοφιλία του podcast τόσο στην κοινωνία γενικά όσο και στην εκπαίδευση ειδικότερα, καθιστά αναγκαία την προβολή των podcasts για εκπαιδευτικούς σκοπούς και την αξιολόγησή τους στη βάση κριτηρίων, ώστε να επιβραβεύεται η εξαιρετική προσπάθεια.

Σε μια εποχή που η πληροφορία ρέει ορμητικά στο διαδίκτυο οι μαθητές και οι μαθήτριες παροτρύνονται να ερευνούν και να αξιολογούν την πληροφορία, να γίνονται κριτικοί αναγνώστες και ακροατές, να ανακαλύπτουν τη γνώση βιωματικά και να παράγουν δικό τους περιεχόμενο σε θεματικές που πραγματεύονται καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς είτε στα μαθήματα είτε σε σχολικά έργα και διασχολικές συνεργασίες. To podcast ως εκπαιδευτικό εργαλείο αφενός προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, επικοινωνίας, άσκησης του δικαιώματος στην ελευθερία της έκφρασης, αφετέρου λειτουργεί ως ηχητικό ή και οπτικοακουστικό περιεχόμενο με ψηφιακή μορφή που περιέχει λόγο σε αυθεντικό επικοινωνιακό πλαίσιο και δύναται να αξιοποιηθεί εκ νέου στη σχολική τάξη ως διδακτικό υλικό που θα εμπλουτίσει τη μαθησιακή εμπειρία.

Ως podcast νοείται ένα ηχογραφημένο επεισόδιο, είτε αυτοτελές είτε μέρος μιας σειράς επεισοδίων, που παρουσιάζει ένα θέμα με τη χρήση ποικίλων τεχνικών του ραδιοφωνικού λόγου. Ο αριθμός των ομιλητών/ομιλητριών μπορεί να διαφέρει, από μονόλογο έως πάνελ περισσότερων ατόμων. Ωστόσο, η δομή πρέπει να έχει προηγουμένως σχεδιαστεί και το κείμενο να είναι αποτέλεσμα μίας μελέτης επί της θεματικής που προσεγγίζεται. Επίσης, μπορεί να παρουσιαστεί ένα πρωτότυπο θεατρικό έργο ή ηχητικό ντοκιμαντέρ ή μια ιστορία μυθοπλασίας.

Παράλληλα το ραδιόφωνο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη μουσική, η οποία κατέχει μια εξέχουσα θέση στην εκπαίδευση, διαπερνώντας όλα τα γνωστικά αντικείμενα και όλες τις βαθμίδες της σχολικής ζωής, προσφέροντας μοναδικές δυνατότητες για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης των μαθητών και μαθητριών σε οποιαδήποτε βαθμίδα φοιτούν. Η δημιουργία τραγουδιού, ως εκπαιδευτική δραστηριότητα, ενισχύει την ομαδικότητα, καλλιεργεί τη συναισθηματική νοημοσύνη και ενθαρρύνει την αυτοέκφραση, ενώ παράλληλα συνδέει διαφορετικά πεδία γνώσης, όπως η γλώσσα, τα μαθηματικά και οι κοινωνικές επιστήμες, μέσα από μία πολυδιάστατη προσέγγιση. Η αξία της δημιουργίας ενός τραγουδιού έγκειται επίσης στην ενδυνάμωση της φαντασίας και στην ενίσχυση της μνήμης, ενώ παράλληλα προσφέρει ευκαιρίες για βαθύτερη κατανόηση πολιτισμικών και ιστορικών θεμάτων. Όπως τονίζει και ο φιλόσοφος Πρόκλος, "Η μουσική είναι η επιστήμη της αρμονίας" υπογραμμίζοντας με αυτό τον τρόπο τη βαθύτερη σημασία της μουσικής ως δύναμης που συνδέει και ενοποιεί τις διάφορες όψεις της ανθρώπινης γνώσης και εμπειρίας. Μέσα από την τέχνη της μουσικής, οι μαθητές και οι μαθήτριες δεν μαθαίνουν μόνο να εκφράζονται και να συνεργάζονται, αλλά και να κατανοούν τον κόσμο γύρω τους σε ένα πιο ουσιαστικό επίπεδο. Η μουσική εκπαίδευση εμπλουτίζει το μαθησιακό περιβάλλον και προετοιμάζει τους μαθητές και τις μαθήτριες για τις πολυδιάστατες προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου.

Με τον μαθητικό διαγωνισμό “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2025” καλούμε τη μαθητική κοινότητα να συνεργαστεί και να εκφραστεί δημιουργικά μέσω του podcast και του τραγουδιού σε θεματική της επιλογής τους.

Στόχοι

Μέσω της ραδιοφωνικής και μουσικής δημιουργίας επιδιώκεται οι μαθητές και οι μαθήτριες:

● Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και κριτικής σκέψης

● Να εκφραστούν με σαφήνεια, συνοχή και πειστικότητα

● Nα αξιοποιήσουν τα podcasts ως πηγή πληροφορίας και ψυχαγωγίας

ενισχύοντας την ψηφιακή τους παιδεία και υιοθετώντας υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου και των μέσων ενημέρωσης και επικοινωνίας

● Να χρησιμοποιήσουν ποικίλες αφηγηματικές τεχνικές, για να προσελκύσουν την προσοχή στην ακρόαση

● Να συνεργαστούν για τη δημιουργία podcast ή/και τραγουδιού

● Να καλλιεργήσουν την ικανότητά τους στη στιχουργική, μουσική σύνθεση και παραγωγή

● Να γίνουν κριτικοί ακροατές των μαθητικών έργων από άλλα σχολεία και να ασκηθούν στην αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση

● Να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά και στοχευμένα τα μαθητικά τους έργα στο ευρύτερο κοινό κατά τη διαδικασία της Ψηφοφορίας των Ακροατών

● Να αναπτύξουν πολλαπλές δεξιότητες που αφορούν στην Παιδεία για τα Μέσα

ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κατηγορίες Διαγωνισμού

● Podcast, διάρκεια από 7 μέχρι 10 λεπτά

● Πρωτότυπο Τραγούδι, μέχρι 4 λεπτά

Διαδικασία και Προθεσμία Υποβολής

Οι συμμετοχές θα υποβληθούν μέσω ειδικής φόρμας, ο σύνδεσμος της οποίας θα δημοσιοποιηθεί στην ιστοσελίδα του Διαγωνισμού, και η υποβολή θα πρέπει να γίνει από την 25η Νοεμβρίου 2024 έως την 17η Ιανουαρίου 2025. Δεν απαιτείται προεγγραφή στον Διαγωνισμό, αρκεί η υποβολή των συμμετοχών.

Προαιρετικά, για λόγους προώθησης και καλύτερης προβολής των συμμετοχών στο στάδιο της Ψηφοφορίας Ακροατών, προτείνεται η υποβολή του podcast και τραγουδιού να συνοδεύεται από αντίστοιχη πρωτότυπη αφίσα ή και βίντεο.

Κριτήρια Αξιολόγησης

Κριτήρια Αξιολόγησης για το Podcast:

  1. Περιεχόμενο και Δομή: η ποιότητα και σαφήνεια του περιεχομένου, η δομημένη παρουσίαση των θεμάτων
  2. Παρουσίαση: η ικανότητα των εκφωνητών ή παρουσιαστών, ο ρυθμός του podcast και η ικανότητα να διατηρεί το ενδιαφέρον των ακροατών
  3. Δημιουργικότητα και Πρωτοτυπία: η χρήση νέων και πρωτοποριακών ιδεών, η ικανότητα να ενσωματωθούν επιρροές με πρωτότυπο τρόπο
  4. Παραγωγή: η ποιότητα και η επεξεργασία του ήχου, συμπεριλαμβανομένων των μεταβάσεων, των ηχητικών εφέ ή/και της μουσικής
  5. Συνολικός αντίκτυπος: ο βαθμός στον οποίο το podcast επηρεάζει ή εμπνέει τους ακροατές

Κριτήρια Αξιολόγησης για το τραγούδι:

  1. Μουσική Σύνθεση: η μελωδία, ο ρυθμός, η αρμονία και η δομή του τραγουδιού
  2. Στίχοι: η ποιότητα, το βάθος, η πρωτοτυπία και το νόημα των στίχων
  3. Εκτέλεση: η ποιότητα της φωνητικής απόδοσης, η δεξιοτεχνία των μουσικών, η εκφραστικότητα των ερμηνευτών
  4. Δημιουργικότητα και Πρωτοτυπία: η χρήση νέων και πρωτοποριακών ιδεών, η ικανότητα να ενσωματωθούν επιρροές με πρωτότυπο τρόπο
  5. Παραγωγή: η ποιότητα και η μίξη του ήχου
  6. Συνολικός αντίκτυπος: ο βαθμός στον οποίο το τραγούδι επηρεάζει ή εμπνέει τους ακροατές

Διαδικασία αξιολόγησης

Η αξιολόγηση βάσει των παραπάνω κριτηρίων υλοποιείται με δύο (2) τρόπους, οι οποίοι συνυπολογίζονται για το τελικό αποτέλεσμα:

1. Από τις Κριτικές Επιτροπές: Η αξιολόγηση των συμμετοχών γίνεται από την αντίστοιχη Κριτική Επιτροπή κάθε κατηγορίας. Οι Κριτικές Επιτροπές αποτελούνται από επαγγελματίες, τα ονόματα των οποίων θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού, http://contest.europeanschoolradio.eu/.

2. Από τα συμμετέχοντα σχολεία: Κάθε σχολείο έχει τη δυνατότητα, σύμφωνα με οδηγίες που θα σταλούν στον υπεύθυνο ή στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό, να αξιολογήσει τις υπόλοιπες συμμετοχές που αφορούν την κατηγορία στην οποία υπέβαλε συμμετοχή το σχολείο.

Οι συμμετοχές αποστέλλονται από τους διοργανωτές στις Κριτικές Επιτροπές και στα σχολεία χωρίς στοιχεία για την ταυτότητα των μαθητικών έργων.

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων

Έναν μήνα πριν τη βράβευση θα δημοσιεύονται χωρίς σειρά κατάταξης τα σχολεία που έχουν διακριθεί και βρίσκονται μεταξύ των βραβευθέντων, ώστε να προετοιμάσουν την επίσκεψή τους στο Φεστιβάλ Ραδιοφώνου (βλ. πιο κάτω) και στην Τελετή Βράβευσης.

Βράβευση

Θα δοθούν μέχρι και τρία (3) πρώτα βραβεία ανά κατηγορία συμμετοχής και ανά επίπεδο σχολείου, δηλαδή σε:

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά (ηλικίες 4 - 7 χρονών)

Δημοτικά (ηλικίες 8 - 12 χρονών)

Γυμνάσια (ηλικίες 13 - 15 χρονών)

Λύκεια (ηλικίες 16 - 18 χρονών)

Ειδικά σχολεία

Επίσης, με διαδικτυακή ψηφοφορία θα δοθούν δύο (2) Βραβεία των Ακροατών του European School Radio, ένα για κάθε κατηγορία συμμετοχής (Podcast, Τραγούδι).

Όλες οι σχολικές μονάδες που θα συμμετάσχουν, ανεξάρτητα από την ενδεχόμενη βράβευσή τους στον Διαγωνισμό, θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής. Όλα τα podcasts και τραγούδια θα μεταδίδονται στο ραδιοφωνικό πρόγραμμα του European School Radio. Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, οι μαθητικές ομάδες θα μπορούν να παρουσιάσουν το τραγούδι ή το podcast που έχουν δημιουργήσει στο πλαίσιο των παράλληλων δράσεων του 9ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου European School Radio 2025, το οποίο θα διεξαχθεί στον Νέο Μαρμαρά Χαλκιδικής από τις 9 έως τις 12 Απριλίου 2025. Η Τελετή Βράβευσης για το podcast θα γίνει την Παρασκευή, 11 Απριλίου 2025 στις 18.00 και η Τελετή Βράβευσης για το Τραγούδι θα γίνει το Σάββατο, 12 Απριλίου 2025, στις 10.00. Πληροφορίες για το Φεστιβάλ μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα, https://fest.europeanschoolradio.eu/.

Στην ιστοσελίδα, http://contest.europeanschoolradio.eu/, βρίσκονται αναρτημένες όλες οι πληροφορίες που αφορούν στον Διαγωνισμό. Εκεί θα δημοσιεύεται υλικό υποστήριξης και θα ανακοινώνεται οποιαδήποτε νέα ενημέρωση. Παράλληλα, προγραμματίζεται διαδικτυακή ημερίδα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς προς τα σχολεία, στην οποία θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια για το Podcast και το Τραγούδι.

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών στον Διαγωνισμό δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για αυτούς / αυτές ή για το σχολείο, είναι προαιρετική και απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των γονέων / κηδεμόνων για τη συμμετοχή τους.

Πριν την αποστολή της συμμετοχής, οι εκπαιδευτικοί των σχολείων θα πρέπει να έχουν λάβει από τους γονείς / κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών Υπεύθυνες Δηλώσεις για την ενεργό εμπλοκή των παιδιών τους στη διαδικασία της συλλογικής δημιουργίας σε σχολικό πλαίσιο για τον εν λόγω Διαγωνισμό και στις οποίες να αναγράφεται ρητά ότι δέχονται να δημοσιευθεί το συλλογικό έργο της σχολικής ραδιοφωνικής / μουσικής ομάδας στο European School Radio, σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης.

Κατά την ηλεκτρονική δήλωση και αποστολή της συμμετοχής, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστεί να αναφέρουν στη φόρμα υποβολής τον ρόλο και τον βαθμό εμπλοκής τους στη διαδικασία της μαθητικής δημιουργίας.

Το κάθε σχολείο μπορεί να υποβάλει συνολικά μέχρι δύο (2) συμμετοχές.

Συγκεκριμένα, οι δύο συμμετοχές μπορεί να είναι είτε και οι δύο στην κατηγορία podcast είτε και οι δύο στην κατηγορία τραγούδι είτε μία στην κατηγορία podcast και μία στην κατηγορία τραγούδι.

Οι συμμετοχές πρέπει να είναι πρωτότυπες και να μην έχουν υποβληθεί σε άλλο διαγωνισμό.

Τα τραγούδια και τα podcasts μπορεί να είναι στη μητρική ή στην αγγλική γλώσσα. Η εκφώνηση και η ερμηνεία να γίνεται από μαθητές και μαθήτριες του σχολείου.

Οι συμμετοχές δεν δημοσιοποιούνται από τα σχολεία πριν από την έναρξη της ψηφοφορίας των ακροατών, ώστε να διατηρείται η ανωνυμία των συμμετοχών κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης.

Το ηχητικό περιεχόμενο (podcast ή τραγούδι) δεν πρέπει να περιέχει το όνομα του σχολείου ή κάποιο άλλο αναγνωριστικό που να παραπέμπει στην ταυτότητα της συμμετοχής.

Τα τραγούδια και τα podcasts πρέπει να είναι μαθητικές δημιουργίες. Προτείνουμε οι εκπαιδευτικοί να έχουν ρόλο εμψυχωτή στη διαδικασία της δημιουργίας, ώστε να αναδειχθεί η μαθητική πρωτοβουλία.

Οι Κριτικές Επιτροπές έχουν ως βασικό γνώμονα την αρχή ότι οι παραγωγές πρέπει να είναι αποκλειστικά προϊόν της πνευματικής εργασίας των μαθητών και μαθητριών ως αποτέλεσμα ενός μαθησιακού σχεδιασμού με τρόπο που να αναδεικνύεται η προσωπικότητα, η αισθητική και η κριτική ικανότητα των μαθητών και μαθητριών ως καλλιτεχνών/δημιουργών. Συνεπώς, η χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία podcast και τραγουδιού, τόσο στο λεκτικό περιεχόμενο (κείμενο podcast ή στίχο τραγουδιού), όσο και στη μουσική επένδυση (σύνθεση, μουσική απόδοση, εφέ κ.ά.) θα πρέπει να αποφευχθεί.

Η δημιουργία των podcasts και τραγουδιών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε εντός ωρολογίου προγράμματος για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο πλαίσιο διαθεματικών δραστηριοτήτων στα γνωστικά αντικείμενα της κάθε βαθμίδας, στα εκάστοτε προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων (Πρωτοβάθμια) και στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, είτε εκτός ωρολογίου προγράμματος, στο πλαίσιο δραστηριοτήτων που αφορούν στα εκάστοτε προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων των σχολείων της Δευτεροβάθμιας.

Τα μαθητικά έργα (podcasts, τραγούδια) να είναι δημιουργίες μόνο ενός σχολείου, για λόγους ισότιμης συμμετοχής κατά τη διαδικασία της Ψηφοφορίας των Ακροατών. Οι συνεργασίες σχολείων προτείνεται να γίνονται στις ραδιοφωνικές εκπομπές εκτός της διαγωνιστικής διαδικασίας του “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2025”, όπου εκεί υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος, ώστε να συμμετέχουν περισσότερα παιδιά από κάθε σχολείο με ουσιαστικό τρόπο.

Τα ειδικά σχολεία έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν κατά την υποβολή, αν θέλουν να διαγωνιστούν μεταξύ των σχολείων της βαθμίδας στην οποία ανήκουν ή στην κατηγορία των ειδικών σχολείων.

Σχετικά με τις διαδικασίες αποτίμησης, διευκρινίζεται ότι μετά το πέρας του

Διαγωνισμού, θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα ερωτηματολόγιο αποτίμησης για τα συμμετέχοντα σχολεία, όπως γίνεται κάθε σχολικό έτος. Σκοπός είναι να λάβουμε την ανατροφοδότηση μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών, ώστε να βελτιώσουμε τη διοργάνωση την επόμενη φορά.

Σημειώνεται ότι οι φορείς της διοργάνωσης αναλαμβάνουν τη διαδικασία υλοποίησης του Διαγωνισμού και διασφαλίζουν τα προσωπικά δεδομένα των συμμετεχόντων / συμμετεχουσών. Οι φορείς της διοργάνωσης έχουν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν τα έργα των μαθητών και μαθητριών στις ιστοσελίδες τους, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στον τύπο και αλλού με σκοπό τη διάχυση του Διαγωνισμού. Τα πνευματικά δικαιώματα των έργων παραμένουν στους

/ στις δημιουργούς. Αναφέρεται ότι δεν υπάρχουν έσοδα για τους φορείς διοργάνωσης από τις συμμετοχές (με εμπορία ή διαφήμιση κ.ά.) και η χρήση των έργων γίνεται μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Για την Τελετή Βράβευσης ή για τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά, διαδικτυακά ή έντυπα αφιερώματα για τον Διαγωνισμό, τα έργα των μαθητών και μαθητριών διατίθενται στους φορείς που αναλαμβάνουν την παραγωγή και μετάδοση. Τέλος, η Οργανωτική Επιτροπή είναι υπεύθυνη για τη σύσταση των Κριτικών Επιτροπών και μετά το πέρας του Διαγωνισμού θα προχωρεί σε διαδικασίες αποτίμησης της δράσης με ερωτηματολόγια για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, μαθητές, μαθήτριες και μέλη των Κριτικών Επιτροπών.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Η Τεχνική Ομάδα απαντά στα ερωτήματα εκπαιδευτικών στο This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Επιστημονική Εταιρεία “EUROPEAN SCHOOL RADIO”

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Ευτυχία Τούλιου, +30 2310 013 735, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη ΔΙ.ΠΑ.Ε., ΤΘ 141, ΤΚ 57400, Σίνδος https://europeanschoolradio.eu/

Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων - Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Βαγγέλης Νικολιδάκης, +30 2103443850, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80 Μαρούσι, Αθήνα https://edutv.minedu.gov.gr/

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου

Υπεύθυνοι Επικοινωνίας: Μαριάννα Ιωάννου, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , Γιώργος Κολοκοτρώνης, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , +357 22402338,

Λεωφόρος Μακεδονίας 40, 2238 Λατσιά, Λευκωσία https://www.pi.ac.cy/

Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων & Δημιουργίας

Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Δημήτρης Παπαχαραλάμπους, +30 214 40 27 533, dpapacharalabous@ekome.media

Αλεξάνδρου Πάντου & Φραγκούδη 11 17671, Καλλιθέα, Αθήνα, https://ekome.media/

GRΑΜΜΟ ΕΡΑΤΩ ΑΠΟΛΛΩΝ

Υπεύθυνος/η επικοινωνίας: Εύα Κάτσανου +30 210 6752826, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Λαζάρου Σώχου 4, 115 25 Νέο Ψυχικό, Αθήνα

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Αναγνώστης Γενιτζές, Ιδρυτικό Μέλος και Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων Επιστημονικής Εταιρείας “European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”

Βασιλεία Δηλαβέρη, Μέλος Διαχειριστικής Επιτροπής Επιστημονικής Εταιρείας “European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”

Γεώργιος Καλλίρης, Καθηγητής Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Σοφία Λεβαντή, Μέλος Διαχειριστικής Επιτροπής Επιστημονικής Εταιρείας “European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”

Γεωργία Μαρκέα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μουσικής Επιστήμης Α’ Αθήνας και Εταίρος Επιστημονικής Εταιρείας “European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”

Σοφία Παπαδημητρίου, Προϊσταμένη Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Δημήτρης Παπαχαραλάμπους, Προϊστάμενος Τμήματος Έρευνας, Μελετών & Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Ανάπτυξης & Διαχείρισης Ψηφιακού Περιεχομένου, ΕΚΟΜΕ

Χαρίκλεια Σκουμποπούλου, Εταίρος Επιστημονικής Εταιρείας “European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”

Ευτυχία Τούλιου,     Πρόεδρος   Διαχειριστικής   Επιτροπής   Επιστημονικής   Εταιρείας “European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”

Άννα Τσιάρτα, Λειτουργός Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου

Μανώλης Φάμελλος, Τραγουδιστής - Τραγουδοποιός, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου - Ταμίας GΡΑΜΜΟ ΕΡΑΤΩ ΑΠΟΛΛΩΝ