Πρόγραμμα SHERPA: SELFIE Helper and Pedagogical Innovation Assistant
Τι είναι το SHERPA;
Το SHERPA είναι ένα διετές πρόγραμμα Erasmus +, Βασική Δράση 3, το οποίο στοχεύει στην ενίσχυση της συστηματικής χρήσης του εργαλείου SELFIE σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το SELFIE είναι ένα δωρεάν, εύκολα προσαρμόσιμο εργαλείο αυτοαξιολόγησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που βοηθά τα σχολεία να κατανοήσουν καλύτερα την πρόοδό τους στην ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία και μάθηση. Το SHERPA θα παρέχει βοήθεια στα σχολεία για να οικοδομήσουν τη γνώση τους γύρω από το εργαλείο SELFIE και να κατανοήσουν τα αποτελέσματά του όσον αφορά τη στρατηγική και τις πρακτικές τους στην ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών στο περιβάλλον του σχολείου τους.
Το SHERPA επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και δημιουργία δύο προϊόντων:
- SELFIE HELPER, ένα σύστημα chatbot που θα βοηθά τα σχολεία να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα SELFIE, παρέχοντάς τους βοήθεια σε πραγματικό χρόνο για την επίλυση συγκεκριμένων ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τη χρήση του εργαλείου SELFIE.
- SELFIE PEDAGOGICAL TOOLKIT, ένα ολοκληρωμένο πακέτο το οποίο στοχεύει να βοηθήσει τα σχολεία να κατανοούν τα αποτελέσματα του SELFIE και να τα χρησιμοποιούν για την ανάπτυξη συγκεκριμένων καινοτόμων στρατηγικών και δράσεων που αφορούν την αποτελεσματικότερη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και τη μάθηση.
Και τα δύο προϊόντα θα δοκιμαστούν στα σχολεία των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα SHERPA και θα διατίθενται σε πέντε διαφορετικές γλώσσες: Αγγλικά, Εσθονικά, Φινλανδικά, Ελληνικά και Ιταλικά.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στις ιστοσελίδες:
Εταίροι του έργου SHERPA από 5 Ευρωπαϊκές χώρες
Επικοινωνία
Νικόλας Κανάρης
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τηλ: +357 22402323
Email:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Έλενα Κοκκίνου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τηλ: +357 22402390
Email:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it