Πλαίσιο: ERASMUS+ KA2
Κωδικός:
2016-1-CY01-KA201-017354
Έναρξη: 1/9/2016
Λήξη: 31/8/2018
Προϋπολογισμός: €233 377
Ιστοσελίδα Έργου:
ΕΥΤΥΧΙΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Το HOPEs είναι ένα πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS + Βασικές Δράσεις 2- Συνεργασίες για Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών (Στρατηγικές Συμπράξεις για τη σχολική εκπαίδευση). Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2016, διαρκεί 24 μήνες και υλοποιείται σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Κύπρος, Ελλάδα, Ιρλανδία, Μάλτα, Πορτογαλία). Η νέα αυτή στρατηγική συνεργασία δημιουργήθηκε βάσει της εκτενούς εμπειρίας όλων των μελών της κοινοπραξίας σε θέματα σχετικά με τη Θετική Ψυχολογία, την Ψυχολογία της Εκπαίδευσης και την Ανάπτυξη Χαρακτήρα.
Η ενδυνάμωση της ικανότητας των δασκάλων να αλληλεπιδρούν και να επηρεάζουν θετικά τη συμπεριφορά και τις ικανότητες των μαθητών τους θα οδηγήσει σε μια πιο αποτελεσματική και με νόημα εκπαίδευση στα σχολεία. Κατά τη διάρκεια των δυο ετών της υλοποίησης του έργου θα αναπτυχθεί ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο θα βασίζεται στο θεωρητικό πλαίσιο της θετικής ψυχολογίας και της επιμόρφωσης χαρακτήρα. Οι καταρτισμένοι δάσκαλοι θα είναι περισσότερο κινητοποιημένοι να βελτιώσουν τις μεθόδους διδασκαλίας τους και να καθοδηγήσουν τους μαθητές τους σε θέματα σχετικά με την αυτογνωσία, την ψυχική ανθεκτικότητα, την ευτυχία και τη θετικότητα.
Το πρώτο στάδιο αφορά στην παρουσίαση των τρεχουσών αναγκών των δασκάλων δημοτικού σχολείου ως προς το ευ ζην, την ψυχική ανθεκτικότητα, την κατάθλιψη, το άγχος, το στρες και τις Αξίες. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πραγματοποιηθεί η προσαρμογή και χρήση τριών ψυχομετρικών εργαλείων σε ένα δείγμα 120 συνολικά δασκάλων δημοτικών σχολείων και από τις πέντε συμμετέχουσες χώρες.
Σε μελλοντικό στάδιο θα δημιουργηθούν εθνικές αναφορές με τις αναλύσεις που προκύπτουν από τα ερευνητικά ευρήματα όλων των εταίρων, προοριζόμενες για περαιτέρω διερεύνηση.
Για περισσότερες πληροφορίες βρείτε μας στο Facebook: HOPEsEU
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου