Sitemap | Disclaimer | Contact |
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης, διοργανώνει εξειδικευμένο σεμινάριο σε θέματα Λογιστικής για καθηγητές/καθηγήτριες της ειδικότητας των Οικονομολόγων, οι οποίοι/οποίες διδάσκουν το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο στο Λύκειο.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί σε δύο κέντρα (Λευκωσία και Λεμεσό) ως ακολούθως:
Αριθμός συνάντησης | Ημερομηνία | Χώρος | Θεματική συνάντησης | Χρόνος |
1η | 13/9/2016 | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Λευκωσία | Διεθνή πρότυπα χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) |
16.00 – 18.30 |
2η | 20/9/2016 | Διεθνή πρότυπα χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) |
||
3η | 27/9/2016 | Adjustments |
||
4η | 4/10/2016 | Controls |
||
5η | 11/10/2016 | Errors and Suspense |
Αριθμός συνάντησης | Ημερομηνία | Χώρος | Θεματική συνάντησης | Χρόνος |
1η | 14/9/2016 | Παράρτημα Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Λεμεσός | Διεθνή πρότυπα χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) |
16.00 – 18.30 |
2η | 21/9/2016 | Διεθνή πρότυπα χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) |
||
3η | 28/9/2016 | Adjustments |
||
4η | 5/10/2016 | Controls |
||
5η | 12/10/2016 | Errors and Suspense |
Η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο Πρόγραμμα θα γίνει με υποβολή αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pi-eggrafes.ac.cy) στην κατηγορία «Εξειδικευμένα Σεμινάρια» με τον τίτλο «Σεμινάριο Οικονομολόγων», από τις 5 μέχρι τις 9 Σεπτεμβρίου 2016. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση μεγάλου αριθμού αιτήσεων, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Για την επιτυχή καταχώρηση των ηλεκτρονικών αιτήσεων είναι απαραίτητη η προηγούμενη εγγραφή των εκπαιδευτικών που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα, ως χρηστών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pi-eggrafes.ac.cy) ή η επικαιροποίηση των προσωπικών τους στοιχείων.
Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε τους εκπαιδευτικούς του σχολείου σας σχετικά.
© 2010-2024 Cyprus Pedagogical Institute
Educational Technology Department
Privacy policy