Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, και σε συνέχεια ταυτάριθμης εγκυκλίου με ημερομηνία 18/3/2016, σας υπενθυμίζουμε ότι λειτουργεί Πλατφόρμα Μάθησης (Moodle), μέσω της οποίας επιδιώκεται η ανάπτυξη και λειτουργία κοινοτήτων μάθησης για την εφαρμογή των δεικτών επάρκειας και των δεικτών επιτυχίας, ώστε μέσα από τη συλλογική συμμετοχή, την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών να προωθηθεί η συνεργασία και η μάθηση.

Με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς 2015-2016 είναι σημαντικό οι εκπαιδευτικοί, μέσω της πλατφόρμας, να θέσουν, ανά μάθημα, αλλά και στη γενική συζήτηση όλων των μαθημάτων, συγκεκριμένα ερωτήματα/προβληματισμούς, να μοιραστούν με άλλους εκπαιδευτικούς καλές πρακτικές που έχουν εφαρμόσει ή και εντοπίσει σχετικά με την εφαρμογή των δεικτών κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Η πρόσβαση στην πλατφόρμα μάθησης γίνεται μέσω του συνδέσμου: http://elearn.pi.ac.cy/moodle3/course/index.php?categoryid=25

Οι διαπιστώσεις που προκύπτουν από την χρήση της πλατφόρμας, παράλληλα με τα άλλα εργαλεία παρακολούθησης της πορείας εφαρμογής των δεικτών, αξιοποιούνται για την αναδιατύπωση και την αναδιαμόρφωση των δεικτών, στη βάση και των εισηγήσεων/παρατηρήσεων των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Όσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Πλατφόρμα Μάθησης (Moodle) και δεν το έπραξαν ακόμα, πρέπει να στείλουν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (υπόψη κ. Χάρη Ζαχαράτου, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ) τα πιο κάτω στοιχεία επικοινωνίας τους, ώστε να τους δοθεί πρόσβαση στην πλατφόρμα.

Βαθμίδα Εκπαίδευσης:
Ειδικότητα (μόνο για εκπαιδευτικούς Μέσης Εκπ/σης):
Ονοματεπώνυμο:
Αριθμός φακέλου:
Αριθμός ταυτότητας:
E-mail:

 

Εγκύκλιος