Sitemap | Disclaimer | Contact |
Βασικοί στόχοι του Προγράμματος Didesu
Γενική Περιγραφή
Σε γενικές γραμμές, το έργο προνοεί για (α) τη διοργάνωση σεμιναρίων επαγγελματικής μάθησης για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές εκπαιδευτικών στα θέματα της διαφοροποίησης και της παρατήρησης/αξιολόγησης της διδασκαλίας, (β) την παροχή ενδοσχολικής στήριξης στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες και (γ) την εξ αποστάσεως στήριξη με την αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων τηλεμάθησης και συνεργασίας. Για την επίτευξη των στόχων του έργου αναμένεται η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού από τους συμμετέχοντες (εκπαιδευτές εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικούς) από τις τέσσερις χώρες που συμμετέχουν. Οι καλές πρακτικές που αναμένεται να προκύψουν στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος θα μεταφραστούν σε 5 γλώσσες και θα συμπεριληφθούν σε ένα ειδικό τόμο/βιβλίο που θα αποτελεί ένα χρήσιμο οδηγό για τους εκπαιδευτικούς σε σχέση με την εφαρμογή της διαφοροποίησης της διδασκαλίας. Παράλληλα, οι καλές πρακτικές θα διαχυθούν περαιτέρω μέσω της διοργάνωσης ενός διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου που θα γίνει στην Κύπρο, με την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Δραστηριότητες/ υποχρεώσεις:
1) Διενέργεια αξιολογήσεων σε κάθε χώρα σχετικά με τις γνώσεις, στάσεις και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών για εφαρμογή της διαφοροποίησης και την πρόοδο των συμμετεχόντων κατά την υλοποίηση του έργου. Αυτό θα ξεκινήσει κατά την πρώτη συνάντηση του έργου και θα επαναλαμβάνεται καθ’ όλη τη διάρκεια με σημεία ελέγχου τις διεθνικές συναντήσεις/ Transnational Project meetings στη βάση συγκεκριμένων διαδικασιών, εργαλείων αξιολόγησης και κριτηρίων.
2) Ανάπτυξη Σχεδίου Διαχείρισης Κινδύνων κατά την πρώτη συνάντηση, έλεγχος και και ανανέωση του κατά τις μετέπειτα διεθνικές συναντήσεις (Transnational Project meetings)
3) Δημιουργία δικτύου σχολείων το οποίο να αποτελείται από τουλάχιστον δύο σχολεία σε κάθε χώρα και την περιφερειακή/εθνική συντονιστική αρχή για την εφαρμογή του σχεδίου δράσης και την παροχή ενδοσχολικής υποστήριξης.
4) Δημιουργία διαδικτυακής πλατφόρμας για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών. Η πλατφόρμα θα παρέχει υλικό και forum συζητήσεων σε όλες τις γλώσσες των εταίρων και επίσης στα αγγλικά. Η ανάπτυξη της πλατφόρμας θα ανατεθεί σε εξωτερικό συνεργάτη (μέγιστο ποσό €6000 και θα πρέπει να διατηρηθεί ενεργή για συνολικά τέσσερα έτη. Η πλατφόρμα θα είναι συνδεδεμένη με τις ιστοσελίδες όλων των εταίρων οι οποίοι θα δημιουργήσουν ένα ειδικό τμήμα για το έργο.
5) Διοργάνωση διεθνούς συνεδρίου για διάχυση των αποτελεσμάτων
© 2010-2024 Cyprus Pedagogical Institute
Educational Technology Department
Privacy policy