Ευρωπαϊκά-DiDeSu
Πλαίσιο:
ERASMUS+ KA2
Κωδικός:
2015-1-CY01-KA201-011845
Έναρξη: 1/9/2015
Λήξη: 31/8/2017
Προϋπολογισμός: €145 775
Άτομο Επικοινωνίας:
Σταυρούλα Βαλιαντή
Email:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Μαθησιακή Πλατφόρμα:
didesu.cy.net
Ιστοσελίδα Έργου:
Erasmus Project Page
To πρόγραμμα «Διαφοροποίηση Διδασκαλίας για την Επαγγελματική Ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και την Επιτυχία των Μαθητών/ Differentiation of instruction for teacher professional Development and students' Success (DiDeSu) χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα πλαίσια της Βασική Δράσης 2 του Προγράμματος Erasmus+, και συντονίζεται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου. Το δίκτυο των εταίρων αποτελείται από το UNIVERSITATEA VASILE ALECSANDRI DINBACAU από τη Ρουμανία, το PEDAGOSKI INSTITUT από τη Σλοβενία και το UNIVERSIDAD DE GRANADA από την Ισπανία. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις €145 775.
Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να συμβάλει ουσιαστικά στον τομέα της διδακτικής μεθοδολογίας και της αποτελεσματικής διαφοροποιημένης διδασκαλίας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες συνεργασίας στο ευρωπαϊκό επίπεδο, όπως αυτές παρέχονται μέσα από το Erasmus+, για τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης μέσα στις σχολικές μονάδες. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία εργαλείων επαγγελματικής μάθησης για τους εκπαιδευτές των εκπαιδευτικών (teacher trainers) αλλά και για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς για την αποτελεσματική εφαρμογή και αξιολόγηση της διαφοροποίησης της διδασκαλίας στο επίπεδο της δημοτικής εκπαίδευσης.
Σε γενικές γραμμές, το έργο προνοεί για
(α) τη διοργάνωση σεμιναρίων επαγγελματικής μάθησης για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές εκπαιδευτικών στα θέματα της διαφοροποίησης και της παρατήρησης/αξιολόγησης της διδασκαλίας,
(β) την παροχή ενδοσχολικής στήριξης στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες και
(γ) την εξ αποστάσεως στήριξη με την αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων τηλεμάθησης και συνεργασίας. Για την επίτευξη των στόχων του έργου αναμένεται η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού από τους συμμετέχοντες (εκπαιδευτές εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικούς) από τις τέσσερις χώρες που συμμετέχουν. Οι καλές πρακτικές που αναμένεται να προκύψουν στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος θα μεταφραστούν σε 5 γλώσσες και θα συμπεριληφθούν σε ένα ειδικό τόμο/βιβλίο που θα αποτελεί ένα χρήσιμο οδηγό για τους εκπαιδευτικούς σε σχέση με την εφαρμογή της διαφοροποίησης της διδασκαλίας. Παράλληλα, οι καλές πρακτικές θα διαχυθούν περαιτέρω μέσω της διοργάνωσης ενός διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου που θα γίνει στην Κύπρο, με την ολοκλήρωση του προγράμματος.