Περιεχόμενο του Προγράμματος
Ενότητα 1: Θέματα Εκπαιδευτικής Διοίκησης
ΒΔ 101 Μοντέλα Ηγεσίας Σχολικών Μονάδων
ΒΔ 102 Κουλτούρα και Κλίμα στη Σχολική Μονάδα
ΒΔ 103 Ηγεσία και Λήψη Αποφάσεων στη Μέση Εκπαίδευση
ΒΔ 104 Σχεδιασμός και Προγραμματισμός στη Σχολική Μονάδα
ΒΔ 105 Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στη Σχολική Μονάδα
ΒΔ 106 Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Οργάνωση και Διοίκηση της Σχολικής Μονάδας
ΒΔ 107 Νεοεισερχόμενοι Εκπαιδευτικοί και Μέντορες: Αξιοποίηση του Ρόλους τους για την Αποτελεσματικότητα της Σχολικής Μονάδας
ΒΔ 108 Ο Ρόλος και τα Καθήκοντα του Βοηθού Διευθυντή Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης
ΒΔ 109 Δύναμη και Πολιτική – Επίλυση Συγκρούσεων στη Σχολική Μονάδα
Ενότητα 2: Θέματα Αξιολόγησης για την Ανάπτυξη της Σχολικής Μονάδας
ΒΔ 201 Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας: Παραδοχές και Μηχανισμός Αυτοαξιολόγησης
ΒΔ 202 Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού
ΒΔ 203 Παρατήρηση και Αξιολόγηση Διδασκαλίας
Ενότητα 3: Θέματα Γενικής Παιδαγωγικής και Υπό Έμφαση Στόχοι της Εκπαίδευσης
ΒΔ 301 Ανάπτυξη Σχεδίου Δράσης για Βελτίωση της Σχολικής Μονάδας
ΒΔ 302 Διαχείριση Ετερότητας και Εκπαιδευτική Πολιτική
ΒΔ 303 Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και Ενσωμάτωσή της στη Σχολική Μονάδα
ΒΔ 304 Στόχοι της Σχολικής Χρονιάς 2009-2010
ΒΔ 305 Αγωγή Υγείας
ΒΔ 306 Διαχείριση Θεμάτων Συμπεριφοράς Μαθητών
© 2010-2025 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου