Sitemap | Disclaimer | Contact |
![]() |
JEvents v1.5.4 Copyright © 2006-2010 |
Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Saturday | 28/5/2022 | Διεξαγωγή μικρής κλίμακας Διαδικτυακού Προγράμματος Επιμόρφωσης Υπευθύνων Τμημάτων με θέμα τη Σχολική Βία και Παραβατικότητα- ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και | Διήμερη, μικρής κλίμακας επιμόρφωση για τους/τις Υπευθύνους/Υπεύθυνες Τμημάτων (ΥΤ). Στόχος της επιμόρφωσης είναι οι εκπαιδευτικοί να βελτιώσουν τις γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για πρόληψη και διαχείριση της βίας και παραβατικότητας από τη θέση του θεσμικού τους ρόλου ως ΥΤ. Αναμένεται ότι η ενδυνάμωση των ΥΤ όσον αφορά αυτή τη θεματική, θα αποτελέσει προστατευτικό παράγοντα για τα παιδιά του Τμήματός τους. |
Wednesday | 11/5/2022 | Διαδικτυακή επιμορφωτική/ενημερωτική δράση για το Πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας εντός τάξης σε Δημοτικά Σχολεία ΔΡΑ.Σ.Ε.+ | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διοργανώνει διαδικτυακή επιμορφωτική/ενημερωτική συνάντηση για τους/τις: α) εκπαιδευτικούς τάξης που συνεργάζονται με εκπαιδευτή/εκπαιδεύτρια ΔΡΑ.Σ.Ε.+ στην τάξη τους και β) εκπαιδευτές/εκπαιδεύτριες ΔΡΑ.Σ.Ε.+ που προσφέρουν ενισχυτική διδασκαλία εντός τάξης. Η συνάντηση θα επικεντρωθεί στη συνδιδασκαλία μεταξύ εκπαιδευτικού τάξης και εκπαιδευτή/εκπαιδεύτριας που λειτουργεί ως «Βοηθός Εκπαιδευτικός». Η επιμόρφωση/ενημέρωση θα περιλαμβάνει τόσο θεωρητικές προσεγγίσεις, όσο και παραδείγματα, εμπειρίες και λύσεις που έχουν εφαρμοστεί. Η επιμορφωτική/ενημερωτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί σε εργάσιμο χρόνο, γι’ αυτό και οι Διευθυντές/Διευθύντριες κάθε σχολείου καλούνται να προβούν στις απαραίτητες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα του σχολείου, ώστε να την παρακολουθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, χωρίς να παρεμποδίζεται η ομαλή λειτουργία του σχολείου. Επίσης, καλούνται να προβούν σε διευθετήσεις, ώστε κατά τη διάρκεια της επόμενης συνεδρίας προσωπικού να γίνει ενημέρωση του υπόλοιπου προσωπικού για το περιεχόμενο της εν λόγω διαδικτυακής συνάντησης. Η παρουσίαση θα σταλεί στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των σχολείων μετά την πραγματοποίηση της επιμόρφωσης. |
Tuesday | 31/5/2022 | Παγκύπριο Συνέδριο: «Εκπαίδευση STEM για την Αειφόρο Εκπαίδευση» | Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδ. | Το συνέδριο αποσκοπεί: στην εισαγωγή της παιδαγωγικής προσέγγισης STEM στην εκπαιδευτική πρακτική για την προώθηση της διδασκαλίας θεμάτων αειφόρου ανάπτυξης, μέσω της διασύνδεσης STEM και μη STEM μαθημάτων με την πραγματική ζωή, στην ενσωμάτωση αυθεντικών πραγματικών προβλημάτων στη διδασκαλία, με απώτερο σκοπό την υποστήριξη των 17 παγκόσμιων στόχων της αειφόρου ανάπτυξης, στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις που αξιοποιούνται μέσα από την προσέγγιση STEM στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και στην παρουσίαση καλών πρακτικών και μαθησιακών ενοτήτων STEM για την Αειφόρο Ανάπτυξη που αναπτύχθηκαν από ομάδες εκπαιδευτικών κατά την παρούσα σχολική χρονιά. |
Tuesday | 31/5/2022 | Διεξαγωγή Διαδικτυακής Ημερίδας με θέμα «Ψηφιακή εκπαίδευση – Δεδομένα και προκλήσεις» | Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο πλαίσιο των δράσεων του Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας | Η Ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Στόχος της Ημερίδας είναι η παρουσίαση θεματικών που αφορούν στην ανάπτυξη της ψηφιακής ικανότητας στην εκπαίδευση, τις αναδυόμενες τεχνολογίες, την παιδεία για τα μέσα και την ασφαλή, δημιουργική και υπεύθυνη αξιοποίηση του διαδικτύου, μέσα από εισηγήσεις ομιλητών και ομιλητριών από την Κύπρο και το εξωτερικό. Επισυνάπτεται το πρόγραμμα της Ημερίδας. Περαιτέρω πληροφορίες για την Ημερίδα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, https://www.pi.ac.cy/digitaleducpi2022. Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Ημερίδα θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pieggrafes.ac.cy, στην κατηγορία «Ημερίδες – Συνέδρια», το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022. Για τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών. Οδηγίες για τον τρόπο εισόδου των εκπαιδευτικών στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών, καθώς και για τον τρόπο επικαιροποίησης των στοιχείων τους, υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://myprofile.pi.ac.cy . Με την ολοκλήρωση της περιόδου υποβολής των αιτήσεων, οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες θα ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες παρακολούθησης της Ημερίδας (οδηγίες, σύνδεσμος Ημερίδας κ.ά.) με μήνυμα στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο. Για θέματα που αφορούν στην εγγραφή στην Ημερίδα, μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , ενώ για θέματα που αφορούν στο περιεχόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . Θα δοθεί Πιστοποιητικό Παρακολούθησης. Επίσης, κατά τον μήνα Μάιο πραγματοποιούνται εκδηλώσεις σε συνεργασία με τα σχολεία, με στόχο την παρουσίαση των δράσεων που έχουν υλοποιήσει εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες στο πλαίσιο των Προγραμμάτων του Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας την τρέχουσα σχολική χρονιά Μάιος 2022. Οι εκδηλώσεις ολοκληρώνονται με τη διεξαγωγή της Διαδικτυακής Ημερίδας. Πιο κάτω μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα όλων των εκδηλώσεων. |
Wednesday | 1/6/2022 | Σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό | ο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ενδοτμηματική Επιτροπή Αγωγής Ζωής και Υγ | Επιμορφωτική δράση με σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας MS TEAMS, με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό». Στη σειρά σεμιναρίων θα προσεγγιστούν αναλυτικά, ως παράμετροι, θέματα βίας, κακοποίησης και ρατσιστικής συμπεριφοράς, ενώ θα εξεταστεί και η διάσταση της ποιότητας της εκπαίδευσης και της αντιμετώπισης των παιδιών με αναπηρία στο σχολείο. Εισηγητές και εισηγήτριες στα σεμινάρια θα είναι ακαδημαϊκοί, λειτουργοί του Γραφείου Επιτρόπου για Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού, της Αστυνομίας και του ΥΠΠΑΝ. Σε κάθε σεμινάριο θα γίνουν δύο εισηγήσεις που θα καλύπτουν πτυχές των εξεταζόμενων παραμέτρων, μαζί με συζήτηση επί του θέματος. Η συζήτηση θα διεξαχθεί στη βάση ερωτήσεων-προβληματισμών που θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν οι ενδιαφερόμενοι/ες κατά την εγγραφή τους και κατά τη διάρκεια της παρουσίασης. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν σε απογευματινό χρόνο, κάθε Τετάρτη μεταξύ 4 Μαῒου 2022 και 1ης Ιουνίου 2022 από τις 17:00 μέχρι τις 19:00. |
Friday | 3/6/2022 | 3 ο Θεολογικό Συνέδριο με θέμα «Μαθητοκεντρική προσέγγιση της διδασκαλίας των Θρησκευτικών: φιλοσοφία - σχεδιασμός - υλοποίηση» | η Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα δοθεί η ευκαιρία για προβληματισμό και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών, ώστε να ανταποκρίνεται στα νέα κοινωνικό–πολιτισμικά δεδομένα και στις απαιτήσεις των παιδιών της σύγχρονης εποχής. Τόσο η κύρια ομιλία όσο και τα Βιωματικά Εργαστήρια του Συνεδρίου φιλοδοξούν να καταδείξουν τρόπους, ώστε το περιεχόμενο του μαθήματος να συνδέεται με τον τρόπο ζωής, τα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών και τα ψυχοπαιδαγωγικά χαρακτηριστικά τους δημιουργώντας βιώματα και προσφέροντας αγωγή, στάσεις και δεξιότητες. Κύριος ομιλητής του Συνεδρίου θα είναι ο Δρ Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής Επιστήμης και Θρησκευτικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Θεολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ο οποίος θα αναδείξει τη σημασία και θα υποδείξει τρόπους βιωματική διδακτικής προσέγγισή της θρησκευτικής γνώσης. Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο του Συνεδρίου οι εκπαιδευτικοί θα συμμετέχουν σε δύο (2) Βιωματικά Εργαστήρια με τα ακόλουθα θέματα: i. Σχεδιασμός διδασκαλίας και αξιολόγηση για τον μετασχηματισμό της γνώσης σε δράση ii. Βιωματική μάθηση και πράξη στο μάθημα των Θρησκευτικών Λόγω του περιορισμένου αριθμού θέσεων, οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δηλώσουν έγκαιρα τη συμμετοχή τους, μέσω του λογαριασμού τους στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy, στην κατηγορία «Ημερίδες - Συνέδρια», από τις 10 Μαΐου μέχρι και τις 28 Μαΐου 2022. Για τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών. Οδηγίες για τον τρόπο εισόδου των εκπαιδευτικών στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών, καθώς και για τον τρόπο επικαιροποίησης των στοιχείων τους, υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://myprofile.pi.ac.cy. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα τηρούνται τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα |
Saturday | 4/6/2022 | Τελικό Συνέδριο «Εφαρμογή του σχολικού Συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς: Οπτικές και πρακτικές σε Φιλανδία, Κύπρο, Ελλάδα και Ρουμανία» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ερευνητικό κέντρο CARDET, και ο συμβουλευτικός οργανισμός Innovade | Το συνέδριο διοργανώνεται στο πλαίσιο του έργου «Δημιουργώντας Ενιαία, Θετικά και Συμπεριληπτικά Σχολικά Περιβάλλοντα μέσω του Συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ (Βασική Δράση 3) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έργο ολοκληρώνει φέτος για τρίτη συνεχόμενη σχολική χρονιά τις εφαρμογές του σε 90 Δημοτικά σχολεία σε Κύπρο, Φινλανδία, Ελλάδα και Ρουμανία, με στόχο την δημιουργία ενιαίων σχολικών συστημάτων για την ενίσχυση του κοινωνικο-συναισθηματικού τομέα των παιδιών. Πρωταρχική επιδίωξη του συνεδρίου είναι να αναδείξει τη σημασία και τα οφέλη της δημιουργίας ενιαίων σχολικών συστημάτων για την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων και την προώθηση θετικής συμπεριφοράς, την ανταλλαγή καλών πρακτικών, καθώς και να ενισχύσει την προσπάθεια διαμόρφωσης δομημένων πολιτικών στον τομέα. |
Tuesday | 20/12/2022 | Επιμόρφωση προς εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη τη σχολική χρονιά 2021- 2022-Ομάδα 1-ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΠΑΦΟΥ | Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε Ε΄- Στ΄ τάξη και εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Αγωγή Ζωής σε Α΄- Δ τάξεις Διαδικτυακό Σεμινάριο με τίτλο «Ορίζοντας 2030: Πρακτικές εφαρμογές για την προώθηση των 17 παγκόσμιων στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης στη σχολική τάξη». Το σεμινάριο επιδιώκει να ενδυναμώσει τον/την εκπαιδευτικό, ώστε να ενσωματωθούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική πολλαπλές πτυχές των ζητημάτων που απορρέουν από τους 17 στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης και συνάδουν με την Αειφόρο Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική (ΑΠΕΠ) της σχολικής μονάδας. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021 και απευθύνεται στους/στις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στην Ε’ και Στ΄ τάξη και στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Αγωγή Ζωής στις Α΄- Δ΄ τάξεις. |
Tuesday | 20/12/2022 | Επιμόρφωση προς εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη τη σχολική χρονιά 2021- 2022-Ομάδα 2-ΛΕΜΕΣΟΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ | Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης | Εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε Ε΄- Στ΄ τάξη και εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Αγωγή Ζωής σε Α΄- Δ τάξεις Διαδικτυακό Σεμινάριο με τίτλο «Ορίζοντας 2030: Πρακτικές εφαρμογές για την προώθηση των 17 παγκόσμιων στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης στη σχολική τάξη». Το σεμινάριο επιδιώκει να ενδυναμώσει τον/την εκπαιδευτικό, ώστε να ενσωματωθούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική πολλαπλές πτυχές των ζητημάτων που απορρέουν από τους 17 στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης και συνάδουν με την Αειφόρο Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική (ΑΠΕΠ) της σχολικής μονάδας. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021 και απευθύνεται στους/στις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στην Ε’ και Στ΄ τάξη και στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Αγωγή Ζωής στις Α΄- Δ΄ τάξεις. |
Saturday | 11/2/2023 | Συμμετοχή σε σειρά διαδικτυακών, επιμορφωτικών συναντήσεων για την Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας, στη βάση της διάγνωσης αναγκών που έγινε στο πλαίσιο του Έργου της Ε.Ε. με θέμα «Ανάπτυξη εθνικών πλαισίων σταδιοδρομίας για εκπαιδευτικούς»- | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο- Διευθύνσεις της Εκπαίδευσης | Mετά από τη διερεύνηση αναγκών που πραγματοποιήθηκε μέσω της συμπλήρωσης σχετικού ερωτηματολογίου, προέκυψαν βασικές ανάγκες επιμόρφωσης, αναφορικά με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Στη βάση των αναγκών αυτών, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προχώρησε στον σχεδιασμό εξειδικευμένου προγράμματος επιμόρφωσης με σκοπό την ενδυνάμωση των σχολικών μονάδων για τη διενέργεια αυτοαξιολόγησης. Το Πρόγραμμα αποτελείται από σειρά τεσσάρων επιμορφωτικών συναντήσεων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και θα εστιάσει τόσο στη θεωρητική, όσο και στην πρακτική εφαρμογή της όλης διαδικασίας. Τα σχολεία που θα συμμετέχουν, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης, να αναλύσουν μελέτες περίπτωσης, να μελετήσουν και να εφαρμόσουν διάφορες πρακτικές και να επεξεργαστούν το δικό τους σχέδιο δράσης. Οι συναντήσεις θα είναι δίωρες (11:00 – 13:00) και θα διενεργηθούν διαδικτυακά μέσω MSTEAMS. Στις εν λόγω συναντήσεις μπορούν να συμμετέχουν μέχρι και τρία άτομα από κάθε σχολική μονάδα, τα οποία αναμένεται να έχουν συντονιστικό ρόλο στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας (Διευθυντής/Διευθύντρια, Μέλος της Διευθυντικής ομάδας, Εκπαιδευτικός) και δεσμεύονται να παρακολουθήσουν και τις τέσσερις συναντήσεις. Για εκδήλωση ενδιαφέροντος, τα σχολεία θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής, μέσω του λογαριασμού του σχολείου, στο διαδικτυακό περιβάλλον εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου https://www.pi-eggrafes.ac.cy, επιλέγοντας την κατηγορία «Εξειδικευμένα Σεμινάρια», μέχρι και την Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2022. Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Ο σχετικός σύνδεσμος MSTEAMS θα αποσταλεί στους/στις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες, μετά τη λήξη των εγγραφών και την οριστικοποίηση του καταλόγου συμμετεχόντων/συμμετεχουσών |
© 2010-2022 Cyprus Pedagogical Institute
Educational Technology Department
Privacy policy