Sitemap | Disclaimer | Contact |
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Δρ Μαρία Ηρακλέους
22402387
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Δρ Έφη Παπαριστοδήμου
22402345
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Μαρία Πιτζιολή
22402378
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Χριστίνα Σταύρου
22402377
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Ακολούθησε κεντρική εισήγηση από τον Καθηγητή Franz Rauch (Institute of Instructional and School Development), από το Πανεπιστήμιο Alpen-Adria Klagenfurt, στην Αυστρία, με θέμα «Networking and teachers' professional development». Στην ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εισήγησή του ο κ. Rauch αναφέρθηκε αρχικά σε βασικές έννοιες που σχετίζονται με την επαγγελματική μάθηση και το αποτελεσματικό σχολείο. Στη συνέχεια, εστίασε στις λειτουργίες των δικτύων στο εκπαιδευτικό σύστημα και μοιράστηκε εισηγήσεις για συνεργασία και δικτύωση εντός και μεταξύ εκπαιδευτικών οργανισμών. Η εισήγηση και το βιογραφικό του κ. Rauch ακολουθούν.
Βιογραφικό Σημείωμα - Καθηγητής Franz Rauch
Στη δεύτερη εισήγηση, η Πρώτη Λειτουργός του ΠΙΚ, δρ Παυλίνα Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου, παρουσίασε στοιχεία για τις συνέργειες και τα δίκτυα που δημιουργούνται στα σχολεία που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα ΥΕΜ, μέσα από τη συνεργασία τους με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Ανέπτυξε το πώς αυτά συνεισφέρουν στην ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων, στην προώθηση σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης, στην μάθηση των εκπαιδευτικών, καθώς και στην διάχυση αλλαγών και εδραίωση κοινοτήτων μάθησης και τόνισε ότι μέσα από την ίδια τη διαδικασία αλλαγής, επιτελούνται αλλαγές. Η εισήγηση της κ. Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου είναι διαθέσιμη πιο κάτω.
Αναρτημένες ανακοινώσεις (Πόστερ) σχολείων
Στο δεύτερο μισό της Ημερίδας, οι σύνεδροι είχαν, αρχικά, την ευκαιρία να δουν τις αναρτημένες ανακοινώσεις (poster) των σχολείων που συμμετέχουν φέτος στο Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης (ΥΕΜ) και να μιλήσουν με τις/τους εκπροσώπους των σχολείων. Επίσης, στις τέσσερις Παράλληλες Συνεδρίες, τα συμμετέχοντα σχολεία έκαναν σύντομες παρουσιάσεις, οι οποίες εστίασαν στους τρόπους δικτύωσης εκπαιδευτικών εντός του σχολείου ή/και μεταξύ σχολείων, στις αλλαγές που έκαναν οι εκπαιδευτικοί στις καθημερινές τους πρακτικές, καθώς και στις αλλαγές στη μάθηση των παιδιών. Στα πόστερ, τα οποία είναι διαθέσιμα πιο κάτω, αποτυπώθηκαν:
|
|||
ΘΕΜΑ: Χτίζοντας ένα Σχολείο που Νοιάζεται ... Επαγγελματική Μάθηση για τη Συναισθηματική Ενδυνάμωση των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η φωνή των παιδιών ταρακουνά το σχολείο μας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια αλτρουιστικής συμπεριφοράς παιδιών - έμφαση στην τεκμηρίωση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η διαφοροποίηση στη διδασκαλία με έμφαση το γνωστικό αντικείμενο των μαθηματικών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη και καλλιέργεια της φαντασίας και δημιουργικής σκέψης σε κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η καλλιέργεια γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω του λογοτεχνικού γραμματισμού
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ψυχική Ανθεκτικότητα - Ψυχική Ενδυνάμωση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ένταξη ΟΛΩΝ των παιδιών στο σχολείο - Η συνεργασία με τους γονείς
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Στρατηγικές διαχείρισης και οργάνωσης του μαθήματος και των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υιοθέτηση Πρακτικών Γνωστικής Ενεργοποίησης Μαθητών/Μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση συγκρούσεων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και ενσυναίσθηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενεργός Εμπλοκή των Παιδιών και Μεγιστοποίηση Μαθησιακού Χρόνου μέσω Αποτελεσματικής Διαχείρισης Τάξης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαμορφωτική Αξιολόγηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση Διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αυτόνομη κατανόηση κειμένων με παράλληλη αξιοποίηση της Λογοτεχνίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια υπευθυνότητας μαθητών προς τον εαυτό τους, τους άλλους και το περιβάλλον
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση της Αναγνωστικής Ευχέρειας και Καλλιέργεια Φιλαναγνωσίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση, Σεβασμός διαφορετικότητας, Επίλυση συγκρούσεων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε παιδιά με και χωρίς μεταναστευτική βιογραφία με αξιοποίηση ΤΠΕ
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση παραγωγής προφορικού λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Πρακτικές διαχείρισης συμπεριφοράς μαθητών/μαθητριών εντός τάξης για σκοπούς συμπερίληψης και γνωστικής ενεργοποίησης όλων στην τάξη
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση Προφορικών και Γραπτών Οδηγιών μέσω Πρακτικών Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενεργοποιώντας τους μαθητές και τις μαθήτριές μας μέσω της μεθόδου project-based learning
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αύξηση θετικών κοινωνικών επιθυμητών συμπεριφορών και μείωση των αρνητικών συμπεριφορών των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η Αποτελεσματική Διδασκαλία μέσα από τη Διαφοροποίηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαβάζουμε και γινόμαστε καλύτεροι/ες ως παιδιά, τάξη και σχολείο
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Σχέσεις και αλληλεπιδράσεις μεταξύ μαθητών/μαθητριών, εκπαιδευτικών και γονέων με στόχο τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων και του σχολικού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση Σχέσεων Σχολείου - Οικογένειας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάγνωση και Κατανόηση Γραπτού Λόγου: Αφήγηση - Περιγραφή - Επιχειρηματολογία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κοινότητες Μάθησης και Αυθεντικές Ευκαιρίες Μάθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενίσχυση της θετικής συμπεριφοράς και υπευθυνότητας των μαθητών/μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αρμονική συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών/μαθητριών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση τυχόν προβλημάτων πειθαρχίας και συγκρουσιακών καταστάσεων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ποιοτική Διδασκαλία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων μέσω αυθεντικής μάθησης και προσθετικής αξιοποίησης της τεχνολογίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Κινήτρων Μάθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς - Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών
|
© 2010-2025 Cyprus Pedagogical Institute
Educational Technology Department
Privacy policy