Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια προηγούμενης εγκυκλίου (αρ. φακ: 4.2.09/9, ΠΙ 4.2.18.3, ημερομηνίας 8 Δεκεμβρίου 2021,) σας ενημερώνουμε ότι η ημερομηνία έναρξης των επιμορφωτικών συναντήσεων, μετατίθεται στις 11 Φεβρουαρίου 2022, για διευκόλυνση των σχολικών μονάδων, οι οποίες την τρέχουσα χρονική περίοδο αντιμετωπίζουν ποικίλες προκλήσεις, συνέπεια της πανδημίας. Ως εκ τούτου, παρατείνεται και η ημερομηνία υποβολής συμμετοχής στις εν λόγω επιμορφώσεις, μέχρι και την Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2022.

Το πρόγραμμα των διαδικτυακών συναντήσεων είναι το ακόλουθο:

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2022 (11:00 – 13:00) ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Γενική παρουσίαση της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας (μέθοδοι, εργαλεία, σχέδιο δράσης, ερμηνεία και ανάλυση δεδομένων).
Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2022 (11:00 – 13:00) ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Πρακτική εφαρμογή - μελέτες περίπτωσης – ομαδική εργασία – ανάπτυξη σχεδίου δράσης.
Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2022 (11:00 – 13:00) ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Συζήτηση κι επεξεργασία σχεδίων δράσης σχολικής μονάδας.
Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2022 (11:00 – 13:00) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Αλληλοπαρακολουθήσεις διδασκαλίας ως προτεινόμενη δράση στο Σχέδιο Βελτίωσης της σχολικής μονάδας. Βασικές πτυχές αποτελεσματικής διδασκαλίας κι εργαλεία παρακολούθησης διδασκαλίας.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Δρα Έλενα Χριστοφίδου στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και με την κ. Μαρία Παπαμιχαήλ, ΛΕΠ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Ανακοίνωση