Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Μαρία Ηρακλέους
22402387
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δρ Έφη Παπαριστοδήμου
22402345
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Μαρία Πιτζιολή
22402378
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Χριστίνα Σταύρου
22402377
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αντί της ετήσιας Ημερίδας για την Επαγγελματική Μάθηση η οποία ματαιώθηκε λόγω των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας Covid-19, διοργάνωσε διαδικτυακή συνάντηση για τα σχολεία όλων των βαθμίδων που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Υποστήριξης της Επαγγελματικής Μάθησης (ΥΕΜ) τη σχολική χρονιά 2019 – 2020.
Η διαδικτυακή συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2020, από τις 11.00 μέχρι τις 13.00, μέσω της εφαρμογής MS Teams και περιλάμβανε σύντομη παρουσίαση των στόχων και της εφαρμογής του Προγράμματος ΥΕΜ, κεντρική εισήγηση από τον Μιχαλίνο Ζεμπύλα, Καθηγητή στο Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου και συζήτηση με τους/τις συμμετέχοντες/ουσες. Στη διάρκεια της διαδικτυακής συνάντησης παρουσιάστηκαν και σχολιάστηκαν τα poster που ετοίμασταν τα συμμετέχοντα σχολεία, αναφορικά με τις δράσεις επαγγελματικής μάθησης που έχουν υλοποιηθεί στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Βρείτε εδώ τον σύνδεσμο για την παρουσίαση του Καθηγητή Μιχαλίνου Ζεμπύλα με τίτλο "Υποστήριξη Επαγγελματικής Μάθησης στην Κύπρο: Διαπιστώσεις και Μελλοντικές Προοπτικές".
Βρείτε εδώ τον σύνδεσμο για τη βιντεογραφημένη διαδικτυακή συνάντηση της 25ης Ιουνίου 2020.
Το έργο που έγινε για την Επαγγελματική Μάθηση των εκπαιδευτικών στα σχολεία τα οποία συμμετείχαν στο Πρόγραμμα ΥΕΜ κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020, αποτυπώνεται στα πόστερ που ετοιμάστηκαν από τα σχολεία. Στα πόστερ παρουσιάζονται:
Πιο κάτω είναι διαθέσιμα τα πόστερ των σχολείων.
|
|||
ΘΕΜΑ: Η διδακτική των Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο με βάση το ΑΠ Προσχολικής Εκπαίδευσης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Θετική Εκπαίδευση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη και Τεκμηρίωση της Ενσυναίσθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Προφορικού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Παραγωγή Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια κουλτούρας φιλαναγνωσίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενεργητική Συμμετοχή των παιδιών στη διαδικασία μάθησης με την αξιοποίηση της Τεχνολογίας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η αποτελεσματική διδασκαλία του μαθήματος των Ελληνικών στη γενική τάξη με ψηλό ποσοστό παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αυτοβελτίωση μέσω έρευνας-δράσης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαφοροποίηση της διδασκαλίας μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας με σκοπό την ενεργητική συμμετοχή όλων των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση ως μέσο βελτίωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων των μαθητών στα Μαθηματικά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αποτελεσματική Διδασκαλία μέσα από τη χρήση των ΤΠΕ
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η Αυτονομία Μαθητών Μέσα Από Κοινές Ρουτίνες, Ατομικές, Τάξεις, Σχολείου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η βελτίωση του επιπέδου γραμματισμού όλων των παιδιών του Σχολείου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αποτελεσματική διαχείριση του μαθησιακού χρόνου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση και Παραγωγή Προφορικού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση μη αποδεκτών συμπεριφορών ανάμεσα στους μαθητές στον χώρο του σχολείου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας στη μάθηση
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου των εκπαιδευτικών μέσα στην τάξη ούτως ώστε να αποφεύγονται τυχόν παραβατικές συμπεριφορές και να βελτιωθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αποδοχή – Συνεργασία – Συμπεριφορά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Δημιουργική Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Πρόληψη και Διαχείριση Συγκρούσεων – Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Περιβάλλον
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αποτελεσματική Διδασκαλία σε συμπλέγματα τάξεων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας και ενσυναίσθησης και η εφαρμογή ρουτίνων για επίλυση μικροδιαφορών και μείωση μικροσυγκρούσεων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων γλωσσικού μαθήματος (Ελληνικά και Λογοτεχνία), με έμφαση στην κατανόηση και τον προφορικό λόγο των παιδιών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών μαθητών/τριών στο σχολείο & σχέσεις σχολείου-οικογένειας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση Κατανόησης Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση Σχολείου για την Ενίσχυση Αυτοελέγχου, Συνεργασίας, Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Κατανόηση Γραπτού Λόγου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Δημοκρατία-Δικαιοσύνη-Δικαίωμα: Υπάρχουμε-Συνυπάρχουμε-Προοδεύουμε μέσα από τα 3Δ, γινόμαστε πρεσβευτές τους γιατί τα πιστεύουμε βαθιά
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη υπευθυνότητας και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών με στόχο τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Σχέσεις εντός Σχολείου / Σχέσεις Σχολείου-Γονέων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη της υπευθυνότητας των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενίσχυση της θετικής συμπεριφοράς και Πρόληψη της παραβατικότητας
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Μείωση παραβατικότητας για βελτιώση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση ανεπιθύμητων – παραβατικών συμπεριφορών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Υπευθυνότητα των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριών με απώτερο στόχο τη μείωση της παραβατικής συμπεριφοράς και τη βελτίωση του κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη υπευθυνότητας και σωστής συμπεριφοράς εντός και εκτός του σχολικού χώρου
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διαχείριση τάξης και επικοινωνία σχολείου-γονέων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διδασκαλία Ενήλικων Μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ποιοτική διδασκαλία - βελτίωση μαθησιακού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, με έμφαση στην ανάπτυξη κινήτρων μάθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Εφαρμογή Εναλλακτικών Μορφών Διδασκαλίας και Αξιολόγησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Διδασκαλία - Επίδοση - Στρατηγικές Μάθησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Εφαρμογή Εναλλακτικών Μορφών Διδασκαλίας και Αξιολόγησης
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η ανάπτυξη της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας με στόχο τη βελτίωση της υπευθυνότητας των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση σχολικού κλίματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση και ενδυνάμωση των σχέσεων Σχολείου, Κοινότητας και Γονέων με στόχο τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη της υπευθυνότητας και της ενσυναίσθησης των μαθητών
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας με στόχο την καλλιέργεια της υπευθυνότητας των μαθητών και τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Ενίσχυση του παιδαγωγικού ρόλου του Εκπαιδευτικού Υπεύθυνου Τμήματος
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων και μείωση πειθαρχικών παραπτωμάτων των μαθητών/μαθητριών της Σχολής
|
|
|||
ΘΕΜΑ: Η επικοινωνία εκπαιδευτικού-μαθητή ως μέσο για τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
|
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου