![]() |
JEvents v1.5.4 Copyright © 2006-2010 |
Ημέρα | Ημερομηνία | Θέμα | Διοργανωτής | Σύντομη περιγραφή |
---|---|---|---|---|
Τρίτη | 24/4/2018 | Επιμορφωτικές δράσεις Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης που διδάσκουν την Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα, Η αξιολόγηση στην Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διευθύνσεις Δημοτικής, Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης | Στην επιμόρφωση καλούνται να συμμετάσχουνλ οι φιλόλογοι που διδάσκουν στα Προγράμματα Διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε Γυμνάσια, Λύκεια και Τεχνικές Σχολές. Τα επιμορφωτικά εργαστήρια θα πραγματοποιήσουν η δρ Ράνια Βοσκάκη και η δρ Θωμαΐς Ρουσουλιώτη από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Οι επιμορφωτικές δράσεις διεξάγονται στο πλαίσιο της Δράσης 4 του Προγράμματος «Μέτρα για βελτίωση της κοινωνικής και εκπαιδευτικής ένταξης παιδιών τρίτων χωρών στην Κύπρο», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης και την Κυπριακή Δημοκρατία. Επιπρόσθετα, εντάσσονται στο πλαίσιο εφαρμογής του σχεδίου δράσης της Διατμηματικής Επιτροπής για την ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στο κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα. |
Σάββατο | 3/2/2018 | 17ο Συνέδριο Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου, με θέμα «Βελτίωση Μαθησιακών Αποτελεσμάτων στο δημόσιο σχολείο. Προτάσεις και προοπτικές» | Εκπαιδευτικός Όμιλος Κύπρου, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Η διοργάνωση του Συνεδρίου στοχεύει στη διερεύνηση και ανάδειξη του ζητήματος της πολιτικής για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου στην εποχή μας, σε μέρες προκλήσεων και πολλαπλών αντεγκλήσεων. Η επικέντρωση στο ζήτημα αυτό καθίσταται περισσότερο επίκαιρη, αφού τα θέματα στη δημόσια παιδεία χρήζουν προσεκτικής αντιμετώπισης και χειρισμών. Το Συνέδριο θα αποτελέσει αφορμή για διεξοδικότερες προσεγγίσεις στα επιμέρους ζητήματα του σχεδιασμού και της εφαρμογής προγραμμάτων του δημόσιου σχολείου. Στο συνέδριο εκπαιδευτικοί Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης, καθώς και Ακαδημαϊκοί θα παρουσιάσουν ενδιαφέροντα θέματα που καλύπτουν μεγάλο εύρος θεματικών ενοτήτων. Περίπου 70 εισηγήσεις θα παρουσιαστούν σε παράλληλες συνεδρίες, καθώς επίσης και βιωματικά εργαστήρια, με τους/τις συνέδρους να έχουν την ευκαιρία επιλογής παρακολούθησης των θεμάτων που τους/τις ενδιαφέρουν κάθε φορά. Το πρόγραμμα του Συνεδρίου θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου (www.eokcy.org). |
Τρίτη | 24/4/2018 | «Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για το έργο τους» | Π.Ι. | Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια σχετικής εγκυκλίου (ημερ. 26/09/17, αρ. φακ. 7.7.09.23), το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ανακοινώνει την έναρξη της Σειράς Σεμιναρίων με τίτλο «Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για το έργο τους». Τα Σεμινάρια στοχεύουν στη διάχυση της γνώσης και της εμπειρίας των εκπαιδευτικών σε θέματα τα οποία αντικατοπτρίζουν τα δικά τους ενδιαφέροντα και έχουν αποτελέσει αντικείμενο μελέτης, είτε στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών σπουδών τους, είτε στο πλαίσιο της καθημερινής εκπαιδευτικής πρακτικής. Παράλληλα, επιδιώκεται η ανταλλαγή απόψεων καθώς και καλών πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών, σε παιδαγωγικής φύσεως θέματα και αποτελεσματικές διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί στην τάξη. |
Πέμπτη | 26/4/2018 | ενσωμάτωση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη μαθησιακή διαδικασία | Π.Ι. | Η Ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στελέχη του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού και έχει ως στόχο τον διαμοιρασμό της εργασίας που πραγματοποίησαν τα σχολεία κατά τη διάρκεια της χρονιάς και τη συζήτηση και ανταλλαγή εμπειριών και πρακτικών σε θέματα που αφορούν στην Ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη μαθησιακή διαδικασία. Στην ημερίδα καλούνται να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί, μαθητές και στελέχη της εκπαίδευσης. Κάθε σχολείο μπορεί να υποβάλει συμμετοχή για τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που συμμετείχαν σε ένα τουλάχιστον από τα Προγράμματα/δράσεις που αφορούν στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση (βλ. Πίνακα 1 πιο κάτω). Αναμένεται κάθε σχολείο να δηλώσει από 2-10 μαθητές. Σημειώνεται ότι η διευθέτηση της ασφαλούς μεταφοράς των μαθητών από και προς την ημερίδα και η εξασφάλιση των σχετικών εγκρίσεων, είναι ευθύνη του σχολείου. Σημειώνεται, ότι για τους μαθητές, θα υπάρχει ξεχωριστή κατεύθυνση στο πρόγραμμα της ημερίδας |
Παρασκευή | 27/4/2018 | 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης | Τμήμα Επιστημών Αγωγής του Ευρ. Παν. Κύπρου,Τμήμα Νηπιαγωγών Παν. Ιωαννίνων,Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, Π.Ι. | Θέμα του Συνεδρίου είναι «Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση». Το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου, καθώς και η περιγραφή των βιωματικών εργαστηρίων, βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου 3synkte.euc.ac.cy. |
Παρασκευή | 27/4/2018 | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για τη Σωματική Τιμωρία από τον Οργανισμό «Hope for Children» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οργανισμός“Hope for Children” CRC Policy Center, | Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δημοτικής και Προδημοτικής Εκπαίδευσης. Το επιμορφωτικό Πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Έργου CHAPTER “Κίνηση προς τη σωματική απειλή και τη συναισθηματική καταπίεση των παιδιών”. Προκειμένου να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών από τη σωματική βία, το “Hope For Children” CRC Policy Center, σε συνεργασία με τους συντονιστές του Προγράμματος, PULSE (Βουλγαρία), το Ίδρυμα EVRIS (Ισλανδία), το National Network for Children (Βουλγαρία), υλοποιεί το Έργο CHAPTER. Το Έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή ‘Ένωση (JUST/2015/RDAP/AG/CORP/9176) και στοχεύει στη βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τη θετική γονική μέριμνα και την ανατροφή των παιδιών με ανεκτικό και εποικοδομητικό τρόπο. Η κύρια προτεραιότητα του επιμορφωτικού Προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις φυσικές και συναισθηματικές ενδείξεις σωματικών τιμωριών, καθώς και η καλλιέργεια πρακτικών δεξιοτήτων για μελέτες περιπτώσεων. |
Σάββατο | 28/4/2018 | Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για τη Σωματική Τιμωρία από τον Οργανισμό «Hope for Children» | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οργανισμός“Hope for Children” CRC Policy Center, | Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δημοτικής και Προδημοτικής Εκπαίδευσης. Το επιμορφωτικό Πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Έργου CHAPTER “Κίνηση προς τη σωματική απειλή και τη συναισθηματική καταπίεση των παιδιών”. Προκειμένου να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών από τη σωματική βία, το “Hope For Children” CRC Policy Center, σε συνεργασία με τους συντονιστές του Προγράμματος, PULSE (Βουλγαρία), το Ίδρυμα EVRIS (Ισλανδία), το National Network for Children (Βουλγαρία), υλοποιεί το Έργο CHAPTER. Το Έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή ‘Ένωση (JUST/2015/RDAP/AG/CORP/9176) και στοχεύει στη βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τη θετική γονική μέριμνα και την ανατροφή των παιδιών με ανεκτικό και εποικοδομητικό τρόπο. Η κύρια προτεραιότητα του επιμορφωτικού Προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις φυσικές και συναισθηματικές ενδείξεις σωματικών τιμωριών, καθώς και η καλλιέργεια πρακτικών δεξιοτήτων για μελέτες περιπτώσεων. |
Σάββατο | 28/4/2018 | «Από τη θεωρία της Λογοτεχνίας στη διδακτική πράξη» | Διεύθυνση Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Η Ημερίδα απευθύνεται στους φιλολόγους Γυμνασίων, Λυκείων και Τεχνικών Σχολών και επικεντρώνεται στη λειτουργική συνεξέταση μορφής-περιεχομένου και στην εισαγωγή της θεωρίας της λογοτεχνίας στο μάθημα, με τρόπους που δεν αναιρούν τον γενικό παιδευτικό του ρόλο και την αξιακή του διάσταση. Κύριες εισηγήτριες στην Ημερίδα θα είναι η Δρ Ευαγγελία Φρυδάκη, Καθηγήτρια Θεωρίας και Πράξης της Διδασκαλίας, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, η Δρ Τζίνα Καλογήρου, Καθηγήτρια Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και της Διδακτικής της, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αθηνών, και η Δρ Μαρίνα Ροδοσθένους-Μπαλάφα, Επίκουρη Καθηγήτρια Λογοτεχνίας Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Το Πρόγραμμα της Ημερίδας επισυνάπτεται. |
Σάββατο | 28/4/2018 | 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης | Τμήμα Επιστημών Αγωγής του Ευρ. Παν. Κύπρου,Τμήμα Νηπιαγωγών Παν. Ιωαννίνων,Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, Π.Ι. | Θέμα του Συνεδρίου είναι «Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση». Το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου, καθώς και η περιγραφή των βιωματικών εργαστηρίων, βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου 3synkte.euc.ac.cy. |
Δευτέρα | 30/4/2018 | «Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για το έργο τους» | Π.Ι. | Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια σχετικής εγκυκλίου (ημερ. 26/09/17, αρ. φακ. 7.7.09.23), το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ανακοινώνει την έναρξη της Σειράς Σεμιναρίων με τίτλο «Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για το έργο τους». Τα Σεμινάρια στοχεύουν στη διάχυση της γνώσης και της εμπειρίας των εκπαιδευτικών σε θέματα τα οποία αντικατοπτρίζουν τα δικά τους ενδιαφέροντα και έχουν αποτελέσει αντικείμενο μελέτης, είτε στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών σπουδών τους, είτε στο πλαίσιο της καθημερινής εκπαιδευτικής πρακτικής. Παράλληλα, επιδιώκεται η ανταλλαγή απόψεων καθώς και καλών πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών, σε παιδαγωγικής φύσεως θέματα και αποτελεσματικές διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί στην τάξη. |
© 2010-2018 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας