Σκοπός του ΕLINET είναι να καταγράψει, να κωδικοποιήσει, να αναλύσει αλλά και να γνωμοδοτήσει αναφορικά με τις πολιτικές που ακολουθούνται για την προώθηση του εγραμματισμου (σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό αλλά και υπερεθνικό επίπεδο).
Πέραν τούτου, το ELINET αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του κοινού και των φορέων λήψης απόφασης σε θέματα αλφαβητισμού και στον συντονισμό παρεμβάσεων σε εθνικό επίπεδο. Περισσότερα...
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου με την Μονάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης συμμετέχει σε άλλο ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο “Rethink (Reduce, Reuse, Recycle) Εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τη Μείωση, Επαναχρησιμοποίηση και Ανακύκλωση των απορριμμάτων στην Κύπρο» με συγχρηματοδότηση από το πρόγραμμα LIFE+ Environment Policy and Governance, της Ε.Ε. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν ως ανάδοχος φορέας το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου και ως εταίροι, πέρα από τη Μονάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, η Green Dot Κύπρου, το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, το Τμήμα Περιβάλλοντος του Υπουργείου Γεωργίας και Περιβάλλοντος και η Fost Plus Βελγίου. Περισσότερα...
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου συμμετέχει στο ευρωπαϊκό έργο “Open Discovery Space: A socially-powered and multilingual open learning infrastructure to boost the adoption of eLearning resources (ODS)”, του οποίου εθνικός συντονιστής είναι το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Περισσότερα...
Το έργο CyberEthics (Κυπριακό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου), που λειτουργεί στη Κύπρο από το 2006, προωθεί την ασφαλή χρήση του διαδικτύου στην Κύπρο και εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων των ανθρώπων που ζουν στο νησί... Περισσότερα...
Το δίκτυο SIRIUS είναι μια ευρωπαϊκή πλατφόρμα συνεργασίας ανάμεσα σε φορείς εκπαιδευτικής πολιτικής, ερευνητές, ακαδημαϊκούς και εκπαιδευτικούς με στόχο την ανταλλαγή ιδεών και τη μεταφορά γνώσης και εμπειρίας. Το δίκτυο αυτό έχει ως κύρια ενασχόλησή του την εκπαίδευση των παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία. Επιδιώκει τη μελέτη και τη δικτύωση των πολιτικών που εφαρμόζονται, σε επίπεδο κράτους, σχολικής μονάδας και σχολικής πράξης καθώς επίσης και την ενίσχυση προγραμμάτων δράσης στις διάφορες χώρες - μέλη του δικτύου. Περισσότερα...
Στόχος του προγράμματος είναι μέσα από πολυεπίπεδα δίκτυα συνεργασίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο να αναδείξει την αειφόρο ανάπτυξη μέσα από τη συνεργασία σχολείου-κοινότητας. Περισσότερα...
Το CyberEthics είναι το Κυπριακό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου το οποίο προωθεί την ασφαλή χρήση των καινούργιων τεχνολογιών (διαδίκτυο, κινητό τηλέφωνο κλπ). Η γραμμή Καταγγελιών είναι το μέρος όπου μπορεί να καταγγελθεί τυχόν παράνομο περιεχόμενο που βρίσκεται στο διαδίκτυο. Περισσότερα...
Η ομάδα των νεοεισερχομένων, όπως και η ομάδα των φοιτητών δασκάλων είναι μια ιδιαίτερη ομάδα εκπαιδευτικών. Οι νεοεισερχόμενοι στο επάγγελμα εκπαιδευτικοί καλούνται να ανταποκριθούν στις πολλαπλές προκλήσεις που αφορούν τις στοιχειώδεις παιδαγωγικές τους δεξιότητες και συνδέονται με την ανάγκη για ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Περισσότερα...
Iστοσελίδα: http:// entep.unibuc.eu/ Έναρξη: 23/8/2004 Λήξη: 11/7/2008 Άτομο Επαφής στο Π.Ι.Κ: Έλενα Χατζηκακού. Περισσότερα...
Δημιουργία μιας ηλεκτρονικής βάσης ιστορικών βιβλίων στο διαδίκτυο με σκοπό την πρόσβαση και διερεύνηση ιστορικών πληροφοριών μέσα από πολλαπλές πηγές πληροφόρησης. Περισσότερα...
Ανάμεσα στα άλλα πλεονεκτήματα που παρέχει η χρήση των ΤΠΕ στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι οι πολλαπλές ευκαιρίες που δίνονται για επίτευξη ποιότητας στη μάθηση, καθώς και η δυνατότητα χρήσης ποικίλων τρόπων και μεθόδων. Περισσότερα...
To Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Ευρώπης διοργανώνουν Σεμινάριο Μικρής Διάρκειας στα πλαίσια του προγράμματος Pestalozzi με θέμα: «What does it mean to think historically? Promoting historical understanding in classrooms of mixed abilities and diverse backgrounds and developing channels of communication with the wider community». Περισσότερα...
Το Π.Ι. συμμετέχει σε ευρωπαϊκό έργο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών (1/10/2009 - 29/9/2011) με θέμα το σχεδιασμό μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των ΤΠΕ (http://www.design-practice.org), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Leonardo da Vinci. Το πρόγραμμα Leonardo da Vinci στοχεύει στη μεταφορά εμπειρογνωμοσύνης και καινοτομίας μεταξύ των εταίρων των έργων. Περισσότερα...
|
Το COST (European Co-operation in the Field of Scientific and Technical Research) είναι μια από τις μακροβιότερες ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες για τη συνεργασία στον τομέα της έρευνας και της τεχνολογίας. Ιδρύθηκε το 1971 με στόχο την δημιουργία ενός πλαισίου προώθησης και ενδυνάμωσης της συνεργασίας στην Ευρώπη στον τομέα της επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας. Στα πλαίσια του COST χρηματοδοτούνται τα έξοδα συντονισμού και διαχείρισης Ερευνητικών Δικτύων γνωστών ως Δράσεων, που εγκρίνονται στα πλαίσια του Προγράμματος. Περισσότερα...
Το Πρόγραμμα Μη Συμβατικών Υδατικών Πόρων «Αποστολή Νερό» πραγματοποιείται από το Global Water Partnership – Mediterranean και το Σύστημα της Coca-Cola στην Κύπρο (Α/φοί Λανίτη και The Coca-Cola Company), με τη συνεργασία του Μεσογειακού Γραφείου Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό & την Αειφόρο Ανάπτυξη (MIO-ECSDE)/ δίκτυο MEdIES και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου. Περισσότερα...
Το έργο Τ.Ο.Μ.Ε.Σ αναφέρεται στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων επίλυσης προβλήματος και της ικανότητας για συλλογή, οργάνωση και ερμηνεία δεδομένων στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο δημοτικό σχολείο. Περισσότερα...
Το πρόγραμμα στοχεύει στο σχεδιασμό μοντέλων ηλεκτρονικών φακέλων επιτευγμάτων (ePortofolio) και την εφαρμογή τους στη σχολική πραγματικότητα με γενικότερο στόχο την αποτελεσματικότερη ενσωμάτωση καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης με χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη μαθησιακή διαδικασία. Περισσότερα...
Με τη συμμετοχή του στο ευρωπαϊκό έργο PREATY (Proposing modern e-assessment approaches and tools to young and experienced in-service teachers) το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου προσδοκεί να εισαγάγει τους εκπαιδευτικούς σε σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία αξιολόγησης με στόχο την ανάπτυξη εκ μέρους των μαθητών δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Περισσότερα...
Το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Διασυνοριακής Συνεργασία «Ελλάδα- Κύπρος 2007-2013» εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 28/03/2008 με την απόφαση C(2008)1131/28-03-2008. Περισσότερα...
Το σχέδιο RELEASE αποτελεί προσπάθεια να αξιολογηθεί ο χαρακτήρας διά βίου μάθησης του προγράμματος ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην Κύπρο, χρησιμοποιώντας ως βάση τις παραπάνω κατηγορίες και αντλώντας κριτήρια από τη μεταανάλυση ερευνών που έχουν γίνει με το θέμα αυτό. Περισσότερα...
Το CyberEthics είναι το Κυπριακό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου το οποίο προωθεί την ασφαλή χρήση των καινούργιων τεχνολογιών (διαδίκτυο, κινητό τηλέφωνο κλπ). Η γραμμή Καταγγελιών είναι το μέρος όπου μπορεί να καταγγελθεί τυχόν παράνομο περιεχόμενο που βρίσκεται στο διαδίκτυο. Περισσότερα...
3-5 Μαρτίου 2010, Hotel Mediterranean, Limassol, Cyprus Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Ευρώπης διοργάνωσε Εργαστήριο στα πλαίσια του προγράμματος Pestalozzi, με θέμα: «The Use of Internet: Opportunities and Challenges» Περισσότερα...
Το έργο αποσκοπεί στην ενίσχυση των μικρών σχολείων με εξειδικευμένη διδασκαλία ειδικών θεμάτων μέσα από περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (σύγχρονο και ασύγχρονο). Περισσότερα...
To έργο i.e.Us: “Intercultural Educational Dialogues: What unites us, what separates us!”, είναι ένα πιλοτικό έργο που χρηματοδοτήθηκε από τη δράση “Minerva (ODL and ICT in Education)” του προγράμματος Socrates. Ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2003 και ολοκληρώθηκε το Σεπτέμβριο του 2005. Περισσότερα...
Προγραμματικό Πλαίσιο: Pestalozzi Κωδικός: CoE 2013 0303-0305 Cyprus Εταίροι: Ceredigion County Council. Περισσότερα...
Προγραμματικό Πλαίσιο: Pestalozzi Κωδικός: CoE 2014 0303-0305 Cyprus Εταίροι: Ceredigion County Council. Περισσότερα...
Στο έργο Inetrisks που χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας Κύπρου (Δέσμη 2008), τρεις επιστημονικοί φορείς από Κύπρο και Ελλάδα (το Ινστιτούτο Νευροεπιστήμης και Τεχνολογίας, το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου και το Ερευνητικό-Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών) μαζί με δέκα οικογένειες εκπαιδευτικών μελέτησαν σε βάθος τη στάση των γονιών σχετικά με τους κινδύνους στο διαδίκτυο. Περισσότερα...
|