Αποτελέσματα
Φίλτρο Τίτλου     Προβολή # 
Τίτλος
Σεμινάρια «Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για το έργο τους» 2022-2023
Συμμετοχή σε Προγράμματα και Δράσεις για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση, για τη σχολική χρονιά 2022-2023
Διοργάνωση 3ης Ημερίδας Εφηβικής Λογοτεχνίας «...μία ιστορία μέσα στην Ιστορία»
Κατάλογος συμμετεχόντων/συμμετεχουσών στο εργαστήριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Lions Quest “Δεξιότητες για δράση - Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση”
Σύνθεση μαθητικού πληθυσμού για τα Δημοτικά Σχολεία, Πρόγραμμα Λειτουργικού Αλφαβητισμού (ΠΛΑ) και προηγούμενα αποτελέσματα
Κατάλογος συμμετεχόντων/συμμετεχουσών του Δ΄ Επιστημονικού Συμποσίου με θέμα «Το 1922 και η Κύπρος»
Έναρξη Προγράμματος Επιμόρφωση Βοηθών Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολείων Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης 2022-2023
Έναρξη Προγράμματος Επιμόρφωσης Νεοπροαχθέντων/Νεοπροαχθεισών Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολείων Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης 2022-2023
Έναρξη Προγράμματος Επιμόρφωσης Νεοπροαχθέντων/Νεοπροαχθεισών Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολείων Δημοτικής, Προσχολικής και Ειδικής Εκπαίδευσης 2022-2023
Διεξαγωγή Διαδικτυακού Επιμορφωτικού Σεμιναρίου με θέμα: «Προάγοντας τη δημόσια υγεία στο πλαίσιο του ‘Ανοικτού Σχολείου’ (Open Schooling)»
Παγκόσμια Ημέρα Γραμματισμού (8 Σεπτεμβρίου 2022)
Συνέδριο με θέμα: “Development of Transversal Competencies: Current educational realities”
Προγράμματα του Παρατηρητηρίου για τη Βία στο Σχολείο (ΠΑ.ΒΙ.Σ.) για πρόληψη και διαχείριση της βίας και παραβατικότητας στο σχολείο
Συνεργασία μεταξύ Αρχής Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Κύπρου και Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας για την πρόληψη και αντιμετώπιση παράνομων ουσιών εξάρτησης στο σχολείο
Επιμορφωτικά σεμινάρια/βιωματικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν μαθητές/μαθήτριες με μεταναστευτική βιογραφία, για στελέχη της εκπαίδευσης και για παιδιά
Διημέρο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Προσχολικής, Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης 2022-2023
Διεξαγωγή εργαστηρίου επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Lions Quest “Δεξιότητες για δράση - Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση”
Εκπαιδευτικό παιχνίδι «Χαρούμενοι στο Διαδίκτυο» (Happy Onlife)
Διοργάνωση Δ΄ Επιστημονικού Συμποσίου με θέμα «Το 1922 και η Κύπρος»
Πολιτική για την Ομαλή Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – Ενημερωτικές συναντήσεις, διαδικτυακά και διά ζώσης σεμινάρια (Σχολική Χρονιά 2022-2023)
Σεμινάρια σε Σχολική Βάση και Σεμινάρια για Γονείς 2022-2023
Διεξαγωγή Διαδικτυακού Επιμορφωτικού Σεμιναρίου «Διοργάνωση σχολικών δράσεων στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2022, #ESSD2022 και Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού 2022, #BeActivecy»
Δίκτυο σχολείων για υποστήριξη της εφαρμογής της Αντιρατσιστικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ)
21ο Παγκύπριο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο: Σχολική Πραγματικότητα: Προκλήσεις και Δυνατότητες
Ενιαία Πολιτική για την Επαγγελματική Μάθηση των εκπαιδευτικών – Χρήση της Ηλεκτρονικής Πύλης Επαγγελματικής Μάθησης – Ειδικό Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης (ΥΕΜ) του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
Συνοπτική ετήσια αναφορά ρατσιστικών περιστατικών για τη σχολική χρονιά 2021-2022
Κατάλογος συμμετεχόντων/συμμετεχουσών στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Κλασικών Σπουδών της Euroclassica
Παράταση καταληκτικής ημερομηνίας δήλωσης συμμετοχής στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Κλασικών Σπουδών της EUROCLASSICA με θέμα: «New Perspectives in Classical Education: research, methodology, practices»
Αποτελέσματα του διαγωνισμού για προώθηση της ισότητας των φύλων και της κοινωνικής συμπερίληψης, στο πλαίσιο της πρόληψης της βίας και της νεανικής παραβατικότητας στο σχολείο και της προαγωγής της ενεργού πολιτότητας
Διεξαγωγή εξειδικευμένου σεμιναρίου για τη γλώσσα προγραμματισμού Python για εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης της ειδικότητας της Πληροφορικής
Κατάλογος συμμετεχόντων/συμμετεχουσών στην Ημερίδα «Νομοθετικό Πλαίσιο, Πρόληψη και Προσεγγίσεις της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας (Πρόγραμμα Σπουδών Αγωγής Υγείας) Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης» για Εκπαιδευτικούς Οικιακής Οικονομίας
Διοργάνωση Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου Κλασικών Σπουδών της EUROCLASSICA με θέμα: «New Perspectives in Classical Education: research, methodology, practices»
Κατάλογος συμμετεχόντων/συμμετεχουσών για τη διεξαγωγή μικρής κλίμακας Διαδικτυακού Προγράμματος Επιμόρφωσης Υπευθύνων Τμημάτων με θέμα τη Σχολική Βία και Παραβατικότητα
Ενημέρωση για τα αποτελέσματα του Δοκιμίου Ελληνικών Α ́ τάξης 2021-2022
Διοργάνωση Διημέρου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Προσχολικής, Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης 2022-2023
Διεξαγωγή μικρής κλίμακας Διαδικτυακού Προγράμματος Επιμόρφωσης Υπευθύνων Τμημάτων με θέμα τη Σχολική Βία και Παραβατικότητα - Υπενθύμιση
Μονοετές Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοθεραπεία παιδιών και εβήφων»
Ενημέρωση της Ενιαίας Βάσης Δεδομένων για τα Γυμνάσια στα οποία θα φοιτήσουν οι Μαθητές και Μαθήτριες της Στ΄ τάξης την επόμενη σχολική χρονιά (2022-2023)
Αποτελέσματα Διαγωνισμού για το Παιχνίδι “eFollowMe”
Κατάλογος συμμετεχόντων/συμμετεχουσών στο 3ο Θεολογικό Συνέδριο «Μαθητοκεντρική προσέγγιση της διδασκαλίας των Θρησκευτικών: φιλοσοφία-σχεδιασμός-υλοποίηση»
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών για το Τελικό Συνέδριο «Εφαρμογή του σχολικού Συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς: Οπτικές και πρακτικές σε Φιλανδία, Κύπρο, Ελλάδα και Ρουμανία»
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών για το σεμινάριο 1ης Ιουνίου 2022 στο πλαίσιο της σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό»
Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης (ΥΕΜ) εκπαιδευτικών κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023
Εφαρμογή της Ενιαίας Πολιτικής για την Επαγγελματική Μάθηση των εκπαιδευτικών μέσω της Ηλεκτρονικής Πύλης για την Επαγγελματική Μάθηση (Υποβολή τελικού απολογισμού) – Σχολική χρονιά 2021-2022
Ενημέρωση για τα αποτελέσματα του Προγράμματος Eλληνομάθειας 2021-2022
Ημερίδα «Νομοθετικό Πλαίσιο, Πρόληψη και Προσεγγίσεις της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας (Πρόγραμμα Σπουδών Αγωγής Υγείας) Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης» για Εκπαιδευτικούς Οικιακής Οικονομίας
Διεξαγωγή μικρής κλίμακας Διαδικτυακού Προγράμματος Επιμόρφωσης Υπευθύνων Τμημάτων με θέμα τη Σχολική Βία και Παραβατικότητα
Αποστολή Έκδοσης με τίτλο: «Οι Συγγραφείς γράφουν και τα Παιδιά Εικονογραφούν μικρές ιστορίες ελπίδας και δύναμης με αφορμή τον Κορωνοϊό»
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών για το σεμινάριο 25ης Μαΐου 2022 στο πλαίσιο της σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό»
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών στην Ακαδημία Εκπαιδευτικών ‘Imagine’: Σειρά Εργαστηρίων για Αντιρατσισμό/έναν Πολιτισμό Ειρήνης στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος ‘Imagine’ - Μάιος 2022
Επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων του μαθητικού πληθυσμού της Γ΄ και Στ΄ τάξης για το Πρόγραμμα Λειτουργικού Αλφαβητισμού (ΠΛΑ) (2021-2022)
Δοκίμια Τελικής Αξιολόγησης για τα παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία που παρακολουθούν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας στην ελληνική ως δεύτερη γλώσσα
Κατάλογος συμμετεχόντων/συμμετεχουσών στην Ημερίδα για την Επαγγελματική Μάθηση με θέμα «Η δύναμη και η δυναμική της αλληλεπίδρασης διαφορετικών ρόλων για την ανάπτυξη κουλτούρας επαγγελματικής μάθησης στο σχολείο»
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών για το σεμινάριο 18ης Μαΐου 2022 στο πλαίσιο της σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό»
Αποστολή Έκδοσης με τίτλο: «Οι Συγγραφείς γράφουν και τα Παιδιά Εικονογραφούν μικρές ιστορίες ελπίδας και δύναμης με αφορμή τον Κορωνοϊό»
Διεθνής Ημέρα Υγείας των Φυτών – 12η Μαΐου
Μηχανογράφηση στοιχείων στην Ενιαία Βάση Δεδομένων των μαθητών και μαθητριών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη την επόμενη σχολική χρονιά (2022-2023)
Μεταφράσεις εντύπων επικοινωνίας σχολείου με οικογένειες μαθητών και μαθητριών με μεταναστευτική βιογραφία
Τελικό Συνέδριο «Εφαρμογή του σχολικού Συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς: Οπτικές και πρακτικές σε Φιλανδία, Κύπρο, Ελλάδα και Ρουμανία»
Διεξαγωγή Διαδικτυακής Ημερίδας με θέμα «Ψηφιακή εκπαίδευση – Δεδομένα και προκλήσεις»
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών για το σεμινάριο 11ης Μαΐου 2022 στο πλαίσιο της σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό»
Παγκύπριο Συνέδριο: «Εκπαίδευση STEM για την Αειφόρο Εκπαίδευση»
Διεξαγωγή Ημερίδας για την Επαγγελματική Μάθηση με θέμα «Η δύναμη και η δυναμική της αλληλεπίδρασης διαφορετικών ρόλων για την ανάπτυξη κουλτούρας επαγγελματικής μάθησης στο σχολείο»
Δραστηριότητες/έργα αποτίμησης της ανταπόκρισης των παιδιών Προδημοτικής σε επιδιώξεις Γλωσσικής Αγωγής
Ακαδημία Εκπαιδευτικών ‘Imagine’: Σειρά Εργαστηρίων για Αντιρατσισμό/έναν Πολιτισμό Ειρήνης στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος ‘Imagine’ - Μάιος 2022
Διοργάνωση Διαδικτυακής Ημερίδας με θέμα «Το Πρόγραμμα INCLUDE: σενάρια που αξιοποιούν την ΟΕΠΔ για το Ψηφιακό Σχολείο» (“The INCLUDE project: CLIL scenarios for the Digital School”) (14 Μαΐου 2022)
Αποστολή ενημερωτικών τριπτύχων: 1. Τρίπτυχο Παρατηρητηρίου για τη Βία στο Σχολείο (ΠΑ.ΒΙ.Σ) (για εκπαιδευτικούς), 2. Τρίπτυχο για την έρευνα σχετικά με το φαινόμενο της βίας στο σχολείο (για μαθητές/μαθήτριες)
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών στο επιμορφωτικό σεμινάριο για την αξιοποίηση της Παγκόσμιας Εκπαίδευσης στην τυπική μάθηση για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων
Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης (Panel Discussion) με θέμα: «Προωθώντας τον σεβασμό για τη διαφορετικότητα στο σχολείο», στο πλαίσιο του Ελεύθερου Πανεπιστημίου των Πολιτών
Διαδικτυακή επιμορφωτική/ενημερωτική δράση για το Πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας εντός τάξης σε Δημοτικά Σχολεία ΔΡΑ.Σ.Ε.+
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών για το σεμινάριο 4ης Μαΐου 2022 στο πλαίσιο της σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό»
Β΄ Φάση Έρευνας Σχετικά με το Φαινόμενο της Βίας στο Σχολείο – Προγραμματισμός επισκέψεων ερευνητικής ομάδας
Διοργάνωση 3ου Θεολογικού Συνεδρίου
Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προγράμματος, CARE - “Leaving with Care–Living with Care”
Παράταση στην υποβολή δηλώσεων συμμετοχής στον διαγωνισμό για προώθηση της ισότητας των φύλων και της κοινωνικής συμπερίληψης, στο πλαίσιο της πρόληψης της βίας και της νεανικής παραβατικότητας στο σχολείο και της προαγωγής της ενεργού πολιτότητας
Παράταση καταληκτικής ημερομηνίας συμπλήρωσης ερωτηματολογίων για τη Β’ Φάση της Έρευνας σχετικά με το Φαινόμενο της Βίας στο Σχολείο
Σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τη βία, τον ρατσισμό και τον μισαναπηρισμό»
Επιμορφωτικό σεμινάριο για την αξιοποίηση της Παγκόσμιας Εκπαίδευσης στην τυπική μάθηση για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων
Παγκύπριο Συνέδριο Παιδικής Λογοτεχνίας - Βραβεία Άντερσεν και Άλμα: «Λογοτεχνικές Δημιουργίες, Διδακτικές Ευκαιρίες», Σάββατο, 7 Μαΐου 2022 (8:30-13:35)
Διεξαγωγή Εσπερίδας με θέμα «Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Βίας και Παραβατικότητας στα Σχολεία» - Υπενθύμιση
Διεξαγωγή Εσπερίδας με θέμα «Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Βίας και Παραβατικότητας στα Σχολεία»
Διαδικτυακή εκπαιδευτική δράση για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου, για μαθητές και μαθήτριες Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης δημοτικού, από την Κύπρο και την Ελλάδα
Πιλοτική επιμορφωτική δράση του Συμβουλίου της Ευρώπης για το Πλαίσιο Αναφοράς Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό (Reference Framework of Competences for Democratic Culture - RFCDC)
Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Skills Clubs | Δεξιότητες νέων για τον 21ο αιώνα» , για το σχολικό έτος 2021 - 2022
Διεξαγωγή Εσπερίδας με θέμα «Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Βίας και Παραβατικότητας στα Σχολεία»
Θέμα: Επιμόρφωση Σχολικών Συνεργατών/Συνεργάτιδων της Ομάδας Άμεσης Παρέμβασης (ΟΑΠ)
Προκήρυξη Διαγωνισμού για το Παιχνίδι “eFollowMe”
Ευρωπαϊκό Συνέδριο Διευθυντών Σχολείων (ESHA 2022) “School Leadership 2020+: Trends & Challenges”
Συμμετοχή μαθητών/μαθητριών Α΄ Δημοτικού στην παγκύπρια χορήγηση του Δοκιμίου Α΄ τάξης για τη σχολική χρονιά 2021 – 2022
Διήμερο διαδικτυακό σεμινάριο για τα Ελληνικά, με αξιοποίηση οπτικογραφημένης διδασκαλίας, για εκπαιδευτικούς Στ' τάξης
Επιλογή σχολείων για ενεργειακή αναβάθμιση σε Κτήρια Σχεδόν Μηδενικής Κατανάλωσης Ενέργειας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “PEDIA”
Μεταφράσεις εντύπων επικοινωνίας σχολείου με οικογένειες μαθητών και μαθητριών από την Ουκρανία
Πολιτική για την Ομαλή Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – Σεμινάρια για υπεύθυνους/ες τμήματος Στ΄ τάξης Δημοτικού και Α΄ Γυμνασίου – Επιπρόσθετες θέσεις
Έναρξη επιμορφωτικών διαδικτυακών προγραμμάτων με θέμα τη διδασκαλία της ελληνικής στα ελληνικά παροικιακά σχολεία για τους/τις εκπαιδευτικούς της Κυπριακής Αποστολής στο Ηνωμένο Βασίλειο
Υποδοχή μαθητών/μαθητριών από την Ουκρανία σε σχολεία όλων των βαθμίδων
Διαδικτυακή εκπαιδευτική ημερίδα με τίτλο «Eκπαιδευτικοί στην πρώτη γραμμή σε συνθήκες πανδημίας»
Κατάλογος συμμετεχόντων/ουσών στη Σειρά Εργαστηρίων για Αντιρατσισμό/έναν Πολιτισμό Ειρήνης στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Imagine»
Έτος Μνήμης Μικρασιατικού Ελληνισμού
Διεξαγωγή διαδικτυακής συζήτησης-πάνελ με θέμα «Ο Χρηματοοικονομικός Αλφαβητισμός στην Κύπρο: Το πρόβλημα, οι συνέπειες και η αντιμετώπισή του»
Πρόγραμμα διαδικτυακών μαθημάτων προς μαθητές και μαθήτριες σε μη σχολικό χρόνο: «Παραγωγή και κατανάλωση-σπατάλη τροφίμων»
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>
Σελίδα 5 από 27