Α. Μέτρηση και προσδιορισμός του επιπέδου ελληνομάθειας αλλόγλωσσων μαθητών στα δημόσια σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης της Κύπρου
Η έρευνα για τη μέτρηση και τον προσδιορισμό των επιπέδων ελληνομάθειας ανάμεσα σε αλλόγλωσσους μαθητές που φοιτούν στα δημόσια σχολεία της Κύπρου ξεκίνησε τη σχολική χρονιά 2008-2009, στο πλαίσιο εφαρμογής του τότε πιλοτικού Προγράμματος Ταχύρρυθμης Εκμάθησης της Ελληνικής σε δημόσια σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης. Βασικός σκοπός της έρευνας είναι η κατασκευή έγκυρων και αξιόπιστων εργαλείων για τη διάγνωση του επιπέδου γνώσης της ελληνικής γλώσσας ανάμεσα στους αλλόγλωσσους μαθητές, ούτως ώστε ...
Διάχυση Αποτελεσμάτων
Β. Εγκυροποίηση δοκιμίων «Μιλάς Ελληνικά Ι» στο κυπριακό συγκείμενο
Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (ΥΠΠ) λαμβάνονται μια σειρά από μέτρα για την ομαλή ένταξη των αλλόγλωσσων παιδιών στο εκπαιδευτικό σύστημα και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο της Κύπρου, ένα από τα οποία είναι και η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Ένα σοβαρό ζήτημα, που δυσχεραίνει την παροχή εξατομικευμένης και στοχευμένης στήριξης στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας, είναι η έλλειψη κατάλληλου εργαλείου για διάγνωση του επιπέδου ελληνομάθειας των αλλόγλωσσων μαθητών....
Διάχυση Αποτελεσμάτων
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου