Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας ενημερώνουμε ότι τo Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, σε συνεργασία με τον ερευνητικό οργανισμό CARDET, συντονίζουν το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Κτίζοντας Ενιαία, Θετικά και Ισότιμα Μαθησιακά Περιβάλλοντα μέσω του Συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ)», το οποίο χρηματοδοτείται υπό τη δράση ERASMUS+ Key Action 3 Policy Experimentation με βασικούς εταίρους από Φινλανδία, Ελλάδα και Ρουμανία. To Έργο αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ενιαίου σχολικού πλαισίου χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς, με έμφαση στην κοινωνικο-συναισθηματική στήριξη όλων των παιδιών.

Εναρκτήριο βήμα του έργου αποτελεί η σκιαγράφηση της υφιστάμενης πρακτικής και πολιτικής που ακολουθείται σχετικά με την πρόληψη στη σχολική πειθαρχία και την προώθηση της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών στα δημοτικά σχολεία της Κύπρου. Συγκεκριμένα, η παρούσα διερεύνηση, η οποία γίνεται σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης, αποσκοπεί στο να εντοπίσει τις υφιστάμενες προσπάθειες που καταβάλλονται στην Κύπρο, με τελικό στόχο την καθιέρωση προληπτικών σχολικών πρακτικών για τη στήριξη των κοινωνικο-συναισθηματικών συμπεριφορών όλου του μαθητικού πληθυσμού.

Για τον σκοπό αυτό έχει ετοιμαστεί ερωτηματολόγιο σε ηλεκτρονική μορφή προς όλους/ες τους/τις επιθεωρητές/τριες και τους/τις διευθυντές/ντριες των Δημοτικών Σχολείων. Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 7 Ιουνίου 2019. Για να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τον σύνδεσμο

https://www.surveymonkey.com/r/VCXBF35

Πριν την έναρξη συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου, βεβαιωθείτε πως έχετε στη διάθεσή σας 15-20 λεπτά για να καταθέσετε τις απόψεις σας. Για περαιτέρω διευκρινήσεις ή απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Δρα Λευκή Κουρέα (22842313, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ).

 

Εγκύκλιος