Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, πληροφορείστε ότι τo Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, ως συντονιστικό ίδρυμα του Ευρωπαϊκού Προγράμματος DiDeSu Erasmus+ «Διαφοροποίηση Διδασκαλίας για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και την επιτυχία των μαθητών/τριών», διοργανώνει το τελικό συνέδριο του εν λόγω προγράμματος την Παρασκευή 26 Μαΐου 2017, ώρα 18:00-20:30, και το Σάββατο 27 Μαΐου 2017, ώρα 09:00-14:00, στο Ξενοδοχείο Κλεοπάτρα στη Λευκωσία. Το πρόγραμμα DiDeSu Erasmus+ θεωρείται πρωτοποριακό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, αφού σκοπός του είναι η δημιουργία εργαλείων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική εφαρμογή της Διαφοροποίησης της διδασκαλίας. Με δεδομένο ότι η Διαφοροποίηση της διδασκαλίας αποτελεί βασικό άξονα των Αναλυτικών Προγραμμάτων της Κύπρου, η προσπάθεια αυτή κρίνεται ως ουσιαστικό βήμα για την προαγωγή και εφαρμογή της.

Το συνέδριο απευθύνεται σε ακαδημαϊκούς, ερευνητές/τριες, εκπαιδευτικούς, μεταπτυχιακούς/ές-διδακτορικούς/ές φοιτητές/τριες που επιδεικνύουν έμπρακτο ενδιαφέρον ή και δραστηριοποίηση στο συγκεκριμένο θέμα. Σκοπός του είναι να εμβαθύνει στις διάφορες πτυχές της Διαφοροποίησης της διδασκαλίας, ώστε να αναδειχθούν συναφή με αυτές ζητήματα και να λειτουργήσει ως μια δυναμική πλατφόρμα ανταλλαγής θεωρητικών θέσεων, ερευνητικών πορισμάτων και καλών πρακτικών.

Βασικοί ομιλητές του συνεδρίου θα είναι η Δρ Μαίρη Κουτσελίνη, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κύπρου, με θέμα ομιλίας «Διαφοροποίηση διδασκαλίας για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και την επιτυχία των μαθητών: Εμπόδια και προϋποθέσεις» και ο Δρ Richard Cash, Εκπαιδευτής, Εκπαιδευτικός σύμβουλος και βραβευμένος συγγραφέας, με θέμα ομιλίας «Προωθώντας τη Διαφοροποίηση: Διδασκαλία και Μάθηση για τους μαθητές του 21ου αιώνα». Κατά τις ημέρες διεξαγωγής του συνεδρίου θα λειτουργήσουν και παράλληλα εργαστήρια.

Το συνέδριο θα ασχοληθεί με τις ακόλουθες θεματικές:

  • Διαφοροποίηση της διδασκαλίας στην Προδημοτική, Δημοτική και Μέση Εκπαίδευση: Έρευνα και πρακτικές
  • Στρατηγικές και Τεχνικές Διαφοροποίησης της διδασκαλίας
  • Διαφοροποίηση, Εκπαιδευτική Αποτελεσματικότητα και Σχολική Βελτίωση
  • Εκπαιδευτικός και Διαφοροποίηση της διδασκαλίας: Ευκαιρίες και προκλήσεις
  • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της Διαφοροποίησης της διδασκαλίας
  • Διαφοροποίηση και Αξιολόγηση
  • Διαφοροποίηση και Σχολική Ηγεσία

Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο διήμερο συνέδριο θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εγγραφών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pi-eggrafes.ac.cy), στην κατηγορία Ημερίδες-Συνέδρια, από τις 9 Μαΐου 2017 μέχρι και την 23η Μαΐου 2017. Οδηγίες για τη διαδικασία εγγραφής στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, για όσους δεν είναι ήδη εγγεγραμμένοι, παρέχονται στην οικοσελίδα του ιστοχώρου. Καθώς υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα μπορούν να λάβουν μέρος, διευκρινίζεται ότι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, με βάση την ημερομηνία και την ώρα δήλωσης της συμμετοχής.

Σημειώνεται ότι όσοι εκπαιδευτικοί θα συμμετάσχουν στο συνέδριο και τις δύο ημέρες θα λάβουν πιστοποιητικό συμμετοχής. Ο ονομαστικός κατάλογος των συμμετεχόντων θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στις 23 Μαΐου 2017.

Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε άμεσα τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου σας, ώστε να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για συμμετοχή στο εν λόγω συνέδριο.

Το πρόγραμμα επισυνάπτεται.

 

Εγκύκλιος

Πρόγραμμα

Ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης συμμετοχής