Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας ενημερώνουμε ότι έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, www.pi.ac.cy, στην κατηγορία Συνέδρια-Ημερίδες, όλο το υλικό της εν λόγω Ημερίδας, που διεξήχθη στις 23 Μαΐου 2015, ως επιστέγασμα της Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης (ΥΕΜ) κατά τη σχολική χρονιά 2014-2015. Μαζί με τις κύριες εισηγήσεις, τις παρουσιάσεις των σχολείων και τις αναρτημένες ανακοινώσεις (πόστερ), έχει αναρτηθεί και ο Οδηγός Υποστήριξης των εκπαιδευτικών και των σχολείων στο καθημερινό εκπαιδευτικό έργο- «Επαγγελματική Μάθηση μέσω της Έρευνας-Δράσης». Πληροφοριακά αναφέρουμε ότι ο Οδηγός θα αποσταλεί και σε έντυπη μορφή κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, σε όλα τα σχολεία της Κύπρου.

Επιπλέον, μετά τη θετική ανατροφοδότηση για τη δράση από τα σχολεία, σας ενημερώνουμε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο θα συνεχίσει για τη σχολική χρονιά 2015-2016 τη δράση του για την Υποστήριξη της Επαγγελματικής Μάθησης (ΥΕΜ) των Εκπαιδευτικών μέσω Έρευνας – Δράσης. Για σκοπούς καλύτερου προγραμματισμού, παρακαλούνται όσοι διευθυντές/διευθύντριες ενδιαφέρονται για πιθανή συμμετοχή του σχολείου τους στην ΥΕΜ για τη νέα σχολική χρονιά, να δηλώσουν την πρόθεσή τους μέχρι τις 26 Ιουνίου 2015, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα http://www.pi-eggrafes.ac.cy/, στην κατηγορία «Σεμινάρια σε σχολική βάση-Υποστήριξη Επαγγελματικής Μάθησης- Πρόθεση συμμετοχής για τη σχολική χρονιά 2015-2016». Σας ενημερώνουμε ότι στις αρχές Σεπτεμβρίου, θα κληθείτε να επικυρώσετε τη συμμετοχή σας στη δράση, αφού προηγηθεί η μελέτη του Οδηγού Επαγγελματικής Μάθησης και η σύμφωνη γνώμη των εκπαιδευτικών του σχολείου για συμμετοχή στη δράση.

Αναφέρουμε ότι τα σχολεία τα οποία συμμετείχαν στην ΥΕΜ κατά την σχολική χρονιά 2014-2015, θα έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τη δράση και θα πρέπει με τον ίδιο τρόπο να δηλώσουν την πρόθεση συμμετοχής τους. Σας πληροφορούμε ότι η συνεργασία με τα σχολεία που συμμετείχαν ήδη, θα είναι διαφοροποιημένη, για παράδειγμα στον αριθμό των συναντήσεων με τους/τις υποστηρικτές/κτριες, εφόσον έχουν ήδη μυηθεί στη μεθοδολογία της Έρευνας-Δράσης.

 

Εγκύκλιος

Ηλεκτρονική δήλωση πρόθεσης συμμετοχής