ΔΗΜΟΤΙΚΗ
ΔΔ01.009
Δεξιότητες ζωής
ΔΔ02.005
H Θεατρική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο: θεωρία, πράξη και προεκτάσεις
ΔΔ03.009
Οι υγροβιότοποι ως παιδαγωγικό μέσο εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη: πρακτική εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού για τη λίμνη της Ορόκλινης
ΔΕ01.007
Πρακτικές εφαρμογές της προσέγγισης CLIL στη Δημοτική Εκπαίδευση
ΔΕ01.008
Η εισαγωγή της ξένης γλώσσας στην Προδημοτική Εκπαίδευση μέσω της προσέγγισης CLIL
ΔΕ02.009
Διδακτικά εργαλεία για την κατανόηση κειμένων: Η μαθησιακή αξία και δυναμική τους
ΔΕ04.008
Η ανάπτυξη θεμάτων Θεολογίας και Διδακτικής από το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα των Θρησκευτικών και από το νέο εκπαιδευτικό υλικό
ΔΕ04.011
Διδάσκοντας Γεωγραφία στις τάξεις Α΄ - Γ΄ του Δημοτικού Σχολείου
ΔΕ05.007β
Τα Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο, μέσα από τα Ν.Α.Π. - Μέρος Β΄
ΔΕ05.013
Εξερευνήσεις και διερευνήσεις στα εγχειρίδια Μαθηματικών των τάξεων Α΄-Δ΄ του Δημοτικού Σχολείου
ΔΕ06.016
Το μάθημα της μουσικής στην Α΄ βαθμίδα της δημόσιας εκπαίδευσης: θεωρία και πρακτική μέσα από το πρίσμα του νέου αναλυτικού προγράμματος
ΔΕ07.005
Διαφορετικότητα και διαπολιτισμικότητα στην Αγωγή Υγείας/Αγωγή Ζωής
ΔΕ08.004
Δυνατότητες και προκλήσεις στο διαδίκτυο: πρακτικές για το μάθημα της Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο
ΔΕ10.003
Εργαστήρια για την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στις τάξεις Ε΄και ΣΤ΄ Δημοτικού (1ο επίπεδο)
ΔΕ12.011
Ικανότητες-κλειδιά και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες
ΔΕ14.001
Το μάθημα της Λογοτεχνίας στο Δημοτικό Σχολείο: από τη θεωρία στην πράξη
ΔΨ05.007
Μοντέλο επικοινωνίας για διαμεσολαβητές εκπαιδευτικούς και μαθητές - διαχείριση συγκρούσεων
ΔΨ05.010
Προβλήματα συμπεριφοράς
ΔΨ05.011
Ενδοοικογενειακή Βία και Σχολείο
ΔΨ06.013
Διαφοροποίηση διδασκαλίας στο πλαίσιο του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος
ΔΨ06.015
Διαχείριση τάξης: πρακτικές τεχνικές και βιωματικές προσεγγίσεις
ΔΨ06.016
Παιχνίδι και Αναπαιχνίδωση στο Νηπιαγωγείο
ΔΨ06.018
Αξιολόγηση μαθητών: δείκτες επιτυχίας, εφαρμογή αξιολόγησης και η χρήση του πορτφόλιο μαθητή
ΔΨ07.002
Αγωγή για πολιτότητα: Βασικές αρχές και πρακτικές εφαρμογές
Προαιρετικά σεμινάρια προηγούμενων χρόνων 2012-2013 | 2013-2014 | 2014-2015 | 2015-2016 | 2016-2017 2017-2018 | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 | 2021-2022 | 2022-2023
© 2010-2024 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ΚύπρουΤομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων - Δήλωση απορρήτου